Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Металопластикові вікна, двері
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2025-03-14-012088-a ● a1b34b5c633a4f539923ef543ae75a77
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А0704 |
Код ЄДРПОУ: | 24978957 |
Місцезнаходження: | 08600, Україна , Київська обл., Васильків, вулиця Декабристів, будинок 40 |
Контактна особа: |
Онуфрієнко Олександр Михайлович 380993363598 ONC_Vasylkiv@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2025 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58 штука
Металопластикові вікна, двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 червня 2025
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2025 17:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2025 17:00 |
Оголошення.docx | |
14 березня 2025 17:00 |
Додаток 4_Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги встановлені в оголошенні
Дата подання: 17 березня 2025 02:27
Дата відповіді: 20 березня 2025 09:08
1) Шановний Замовнику, відповідно до пункту 7 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Ви встановили наступну вимогу:
7. Інформація про походження товару у разі, якщо предметом закупівлі є товар, що підтверджується сертифікатом про походження товару/засвідченою декларацією про походження товару/декларацією про походження товару/сертифікатом про регіональне найменування товару.
Проте, відповідно до Закону України Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості, встановлено, що Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті, а також, встановлено перелік товарів, щодо яких застосовуються такі особливості здійснення закупівель (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1977-20#Text). Проте, в даному переліку відсутній товар, що є предметом даної закупівлі, а тому, жоден учасник не зможе виконати встановлену Вами вимогу. Просимо внести зміни в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та видалити дану незаконну вимогу.
2) Шановний Замовнику, відповідно до пункту 14 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Ви встановили наступну вимогу:
14. Витяг з каталогу предметів постачання з призначеними виробнику обладнання номенклатурними номерами НАТО та кодами за Класифікатором озброєння, військової техніки та майна Міністерства оборони України.
Відповідно до Єдиного класифікатора предметів постачання ДК 020:2016, затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 20 грудня 2016 р. № 2095, який розроблено для використання у сфері оборони і безпеки держави для досягнення максимальної ефективності системи матеріально-технічного і тилового забезпечення та її сумісності з системами логістики НАТО, а також вдосконалення державної системи класифікації і кодування техніко-економічної та соціальної інформації. Цей національний класифікатор ДК 020:2016 “Єдиний класифікатор предметів постачання” ідентичний Багатомовному класифікатору предметів постачання НАТО (NATO Multilingual Supply Classification Handbook (ACodP-2)), який у свою чергу відповідає Федеральній системі класифікації постачання США (Federal Supply Classification System (FSC)). Ведення класифікатора здійснює Міністерство оборони України (посилання на класифікатор - https://www.mil.gov.ua/content/standarts/DK_020_2016_zmina_1.pdf ).
Проте, даний Класифікатор не містить товару, що є предметом даної закупівлі, а тому, жоден учасник не зможе виконати встановлену Вами вимогу. Просимо внести зміни в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та видалити дану незаконну вимогу.
3) Шановний Замовнику, відповідно до пункту 5.8. Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Проєкт Договору, Ви встановили наступну інформацію:
5.8. Право власності Покупця на поставлений Товар виникає з моменту приймання Товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній. Ризик випадкового знищення або зіпсування Товару несе Продавець.
Проте, Вами не вказано коли ризик знищення або зіпсування Товару переходить до Покупця, що може створити потенційні конфлікти, оскільки, якщо товар пошкодиться вже після приймання та переходу права власності, але з якихось причин пошкодиться, то формально Продавець нестиме відповідальність, хоча фізично товар знаходиться у Вас, що суперечить статті 668 ЦКУ (Ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару переходить до покупця з моменту передання йому товару, якщо інше не встановлено договором або законом.). Наявне формулювання в договорі може викликати спірні ситуації та затягування вирішення питання через дану невідповідність законодавству. Просимо Вас, відкоригувати даний пункт (наприклад, «Ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару переходить до покупця з моменту приймання Товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній. До моменту приймання Товару, ризик випадкового знищення або пошкодження Товару несе Продавець.») .
Наперед вдячні за Вашу відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше звернення прийнято до уваги. У найкоротші терміни буде здійснено усунення невідповідностей. Дякуємо за звернення.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 21 березня 2025 20:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Вимога від потенційного учасника |
Документи:
22 березня 2025 16:52
|
Електронний підпис |
22 березня 2025 16:51
|
Протокол.PDF |