Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі
Очікувана вартість
140 194,96 UAH
UA-2025-03-14-011552-a ● 259964e9f8c54157a0df802c6b5475be
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна академія внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08751177 |
Вебсайт: | http://www.naiau.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Костянтин Доценко +380987579685 kostyakostya22@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2025 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 140 194,96 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 401,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Шкільні меблі (Код за ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце поставки :
- м. Київ, пр-т Повітряних Сил, 53
Кількість: 2 найменування:
№ з/п Найменування предмету закупівлі відповідно до тендерної документації Од. виміру Кіль-сть
1. Стіл викладача шт 1
2. Стіл учня шт 24
Детальніше зазначено в Додатку №4 до тендерної документації
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 140 194,96 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 2 календарних дня з моменту заключення (підписання) Договору але не пізніше 10.04.2025 року.
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 22.03.2025 року до 00:00год.
7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Шкільні меблі (Код за ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце поставки :
- м. Київ, пр-т Повітряних Сил, 53
Кількість: 2 найменування:
№ з/п Найменування предмету закупівлі відповідно до тендерної документації Од. виміру Кіль-сть
1. Стіл викладача шт 1
2. Стіл учня шт 24
Детальніше зазначено в Додатку №4 до тендерної документації
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 140 194,96 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 2 календарних дня з моменту заключення (підписання) Договору але не пізніше 10.04.2025 року.
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 22.03.2025 року до 00:00год.
7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Стіл викладача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 квітня 2025
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
24 штука
Стіл учня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 квітня 2025
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2025 16:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2025 16:12 |
Кваліфікаційні_вимоги.doc | |
14 березня 2025 16:12 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_з особливостями лінгафон кабінет.doc | |
14 березня 2025 16:12 |
Технічні_якісні_кількісні_характеристики.doc | |
14 березня 2025 16:12 |
Форма_Тендерна_пропозиція.doc | |
14 березня 2025 16:12 |
Проект_договору.doc | |
14 березня 2025 16:12 |
ВТ_з_особливостями_меблі_кабінет_2025_2.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МІМКОМ" |
140 194,96
UAH з ПДВ
|
140 194,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МІМКОМ" #40636138 |
Переможець |
140 194,96
UAH з ПДВ
|
26 березня 2025 09:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2025 18:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2025 13:58
|
А-324 від 04.04.2025.pdf | укладений |
07 квітня 2025 13:57
|