Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 34755720 |
Місцезнаходження: | 61166, Україна , Харківська обл., Харків, Україна, 61166, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ШАТИЛІВСЬКА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Шмакова Світлана Миколаївна 380505810589 tender.blago.kharkov@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2025 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 13:30 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 13:30 |
Очікувана вартість: | 4 099 788,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 498,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії в розмірі 5% (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг
Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Тип оплати - післяплата. Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником на підставі Бюджетного кодексу України по мірі надходження коштів бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань, згідно видаткової накладної, пред’явленої Постачальником, протягом 120 банківських днів від дати надходження грошових коштів на бюджетний реєстраційний рахунок Замовника.” Розрахунок здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаного у даному Договорі. Джерело фінансування — кошти бюджету Харківської міської територіальної громади. | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2025 16:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2025 16:12 |
додаток 6.docx | |
14 березня 2025 16:12 |
Додаток 5.docx | |
14 березня 2025 16:12 |
Додаток 4.docx | |
14 березня 2025 16:12 |
додаток 7.docx | |
14 березня 2025 16:12 |
Тендерна документація.docx | |
14 березня 2025 16:12 |
18130000-9 Спеціальний робочий одяг.docx | |
14 березня 2025 16:12 |
Додаток 1.docx | |
14 березня 2025 16:12 |
Додаток 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-02-000031 ● 4a62c8a69f42454cae7b098a34ad17dd
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2025 18:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.05.2025
№
145
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу ДержаудитслужбиАляб`євої О.М від 02.05.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 02.05.2025 № 145
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2025-03-14-011541-a 14.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-05 22:17:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015 – 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Костюм робочий з логотипом, жилет сигнальний з світловідбиваючими смугами та з логотипом, футболка з логотипом)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-14-011541-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Пунктом 3.1. Додатку 1 до тендерної документації передбачена необхідність надання оригіналу або копії статуту (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи). Якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи.
Надати інформацію (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) щодо виконання переможцем торгів вимоги про надання рішення засновників про створення юридичної особи, враховуючи що ТОВ «Ванго-Україна» надано модельний статут.
3. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачена необхідність надання Копії декларації про відповідність продукції/товару (куртка, брюки, жилет, футболка) вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, виданої виробнику Товару (з усіма додатками), затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771 (далі – Технічний регламент)
Поряд з цим, пунктом 39 Технічного регламенту, Декларація про відповідність повинна мати структуру, встановлену в додатку ІХ до цього Технічного регламенту, і містити відомості, визначені у відповідних процедурах оцінки відповідності, встановлених у додатках IV, V, VI, VII та VIII до цього Технічного регламенту, і її постійно оновлюють.
Надати пояснення, щодо причин відсутності в наданій у складі тендерної пропозиції Декларації про відповідність №3012 від 30.12.2024 (файл «Документи якості футболка.pdf») інформації, визначеної в п.7,8 Додатку ІХ до Технічного регламенту.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-08 15:22:06
пояснення з додатками
На Ваш запит від 2025-05-05 22:17, за ідентифікатором: № UA-M-2025-05-02-000031 у межах проведення моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 – 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Костюм робочий з логотипом, жилет сигнальний з світловідбиваючими смугами та з логотипом, футболка з логотипом) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-14-011541-a), комунальне підприємство «Харківблагоустрій» по першому питанню повідомляє:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі визначались з урахуванням потреб замовника та пропозицій ринку збуту даного виду товару. Якість предмету закупівлі повинна відповідати ДСТУ EN ISO 13688:2016, ДСТУ EN ISO 20471:2016, ДСТУ 4050-2001, ДСТУ EN ISO 20471:2016, ДСТУ EN ISO 13688:2016, ДСТУ EN ISO 13688:2016 та іншим нормативно-правовим актам, які стосуються предмету закупівлі.
Відповідно до пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі". Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема згідно отриманої інформації, що підтверджується моніторингом ринку та трьома отриманими комерційними пропозиціями різних суб’єктів господарювання, які здійснюють продаж вказаної продукції (сканкопії додаються), та з урахуванням потреб замовника і пропозицій ринку збуту такого виду товару.
По другому питанню: Дана вимога, в частині інформації щодо модельного статуту та надання копії рішення засновників про створення такої юридичної особи, допускає надання рішення засновників відповідно до якого створюється діяльність юридичної особи на підставі модельного статуту, та не вимагає надання рішення про створення саме юридичної особи.
ТОВ «ВАНГО-УКРАЇНА" згідно даних з ЄДР, youcontrol, здійснює свою діяльність з 11.08.2008р., та не припиняло свою діяльність по теперішній час. У складі пропозиції надана довідка №4 від 19.03.2025 (Щодо статуту.pdf), в якій зазначена інформація про перехід до провадження діяльності на підставі модельного статуту, рішення учасника № 1/21 від 18.12.2024 (Рішення 1_21 від 18.12.2024.pdf) про створення діяльності товариства на підставі модельного статуту, копія опису документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в ЄДР ЮО, ФОП та ГФ «Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу». Як вбачається з п. 5 рішення № 1/21 від 18.12.2024, учасником ТОВ «ВАНГО-УКРАЇНА» було вирішено перейти до провадження діяльності на підставі модельного статуту Товариства.
По третьому питанню: Продукція «футболка з логотипом» не підлягає обов’язковій сертифікації (Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018.)
Даний вид продукції не підпадає під категорії ризиків, від яких повинен захищати користувачів. Згідно технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого Постановою КМУ № 771 від 21.08.2019 на виробництві проводиться внутрішній контроль за Модулем А, виробник може самостійно складати письмову декларацію про відповідність моделі ЗІЗ без залучення сторонніх організацій.
Декларація про відповідність №3012 від 30.12.2024 складена саме виробником «ТОВ «ВАНГО-УКРАЇНА", відповідно інформація, визначена в п.7,8 Додатку ІХ до Технічного регламенту не зазначається.
Наголошуємо, при підготовці та публікації оголошення про закупівлю замовник керувався наступними принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2025 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЄФРЕМУШКІНА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" |
3 645 000,00
UAH з ПДВ
|
3 645 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" |
3 969 000,00
UAH з ПДВ
|
3 969 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна" |
4 099 572,00
UAH з ПДВ
|
4 078 620,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДУСТРІУМ" |
4 086 936,00
UAH з ПДВ
|
4 086 936,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЄФРЕМУШКІНА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" #3105903800 |
Відхилено |
3 645 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 13:55
|
|
ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" #44837060 |
Відхилено |
3 969 000,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2025 15:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2025 12:07
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна" #35922134 |
Переможець |
4 078 620,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2025 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 травня 2025 08:54
|
дод.угода 1 від 05.05.2025.pdf | зміни до договору |
05 травня 2025 08:54
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2025 11:55
|
дог.30 від 28.04.2025 18130000-9.pdf | укладений |
28 квітня 2025 11:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ», в особі директора Білокудрі Валерія Миколайовича, що діє на підставі Статуту, (далі –Замовник), з однієї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю «ВАНГО-УКРАЇНА» в особі директора Безвесільного Володимира Олександровтча, який діє на підставі Статуту (далі-Постачальник), з другої сторони, далі разом – Сторони, керуючись Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (надалі Особливості), п.п. 3 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року, п.п. 3 п. 12.4, п. 12.7, 12.8. Договору, уклали цю Додаткову угоду № 1 до Договору № 30 від 28 квітня 2025 року про наступне: 1. п. 5.2. Договору викласти у наступній редакції: “5.2. Строк (термін) поставки (передачі) Товару: до 30 травня 2025 року. Постачальник зобов’язаний поставити Товар відповідно до замовлень на структурні підрозділи Замовника партіями: - Перша партія у строк до 20 днів, після дати укладення Договору з переможцем. - Кожна наступна партія по строкам поставки корегується із замовником відповідно до потреб Замовника та до наявності фінансування, але не пізніше 30 травня 2025р. - При замовленні узгоджується кількість товару, розмірна сітка та структурний підрозділ. - Товар поставляється з розбивкою пакетів документів для оприбуткування у підрозділах та фасуванням по кожному підрозділу окремо. Місце поставки Товару: 61000, Україна , Харківська область, Харків. Місце поставки зазначено в Додатку 2 до Тендерної документації.” 2. Ця зміна не призвела до збільшення загальної суми Договору. 3. Усі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Зміни набирають чинності з моменту підписання Сторонами цієї Додаткової угоди. 5. Ця Додаткова угода укладена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |