Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент культури, туризму, національностей та релігій Запорізької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02228109 |
Місцезнаходження: | 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, пр. Соборний,164 |
Контактна особа: |
Самбур Ольга Євгенівна +380612390633, +380965757849 ouk@online.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2025 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 251 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 519,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм
Послуги з внутрішніх перевезень легковим автомобілем
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-07-000061 ● 87a4c03709494fac95708684fa9e204c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2025 18:17 |
Н А К А З
07.04.2025 № 33-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 07.04.2025 № 33-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
3. UA-2025-03-14-011428-a, яку проводить Департамент культури, туризму, національностей та релігій Запорізької обласної державної адміністрації;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-08 09:36:41
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Послуги з внутрішніх перевезень легковим автомобілем» (код ДК 021:2015: 60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-14-011428-a), яку проводить Департамент культури, туризму, національностей та релігій Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1) Моніторингом встановлено, що 18 березня 2025 року Замовником оприлюднено тендерну документацію до даних торгів. Згідно даних електронної системи закупівель Замовником внесено зміни до тендерної документації та 20 березня 2025 року оприлюднено нову редакцію Додатку 3 до тендерної документації, якою змінено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
В той же час, в електронній системі закупівель відсутній перелік змін, що вносяться, в окремому документі, як те вимагається пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Прошу пояснити даний факт.
2) Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати Довідку встановленої форми про досвід виконання за 2022-2024 роки аналогічного (аналогічних) договорів. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає скановану копію договору (-ів) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці.
На виконання даної вимоги Учасником КП «УНІВЕРС» ЗОР у складі тендерної пропозиції надано Довідку про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів від 24.03.2025 № 162/3 із зазначенням 2-х аналогічних договорів, та надано копії, зазначених у довідці аналогічних договорів.
Проте, аналогічний договір від 19.08.2024 № 240/ДБ не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а саме: наданий без 2-х додаткових угод, які є його невід’ємною частиною.
З огляду на викладене, та враховуючі відсутність в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до учасника КП «УНІВЕРС» ЗОР, прошу пояснити рішення Замовника щодо визначення КП «УНІВЕРС» ЗОР переможцем торгів.
3) Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник має надати Довідку встановленої форми з інформацією про наявність працівників.
Проте, надана Учасником КП «УНІВЕРС» ЗОР Довідка від 24.03.2025 № 162/2 складена не за встановленою Замовником формою, та не містить колонки 6 «Досвід надання аналогічних послуг, років».
З огляду на викладене, прошу пояснити незастосування Замовником механізму 24-х годин для усунення учасником вказаної невідповідності, як то визначено пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-10 15:11:47
Про надання інформації
Проведення моніторингу
Надання інформації про усунення порушення замовником
порушення усунуто
2025-04-25 13:58:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УНІВЕРС" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
1 024 277,40
UAH з ПДВ
|
1 024 277,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УНІВЕРС" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ #13622246 |
Переможець |
1 024 277,40
UAH з ПДВ
|
27 березня 2025 09:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2025 14:55
|
протокол 09042025.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2025 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2025 15:50
|
договір 57.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2025 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2025 15:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | підвантаження договору |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 57 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з внутрішніх перевезень легковим автомобілем | 1 | послуга |
1 024 277,40
UAH
|