Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту автомобілів)
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2025-03-14-011232-a ● 8683ffa777764804b85ca587accf111b
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 14054198 |
Місцезнаходження: | 46020, Україна , Тернопільська обл., м.Тернопіль, вул.Рєпіна, 11 |
Контактна особа: |
Лариса Чабан +380674130318 larchaban66@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2025 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 13:38 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 13:38 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту автомобілів) - детальний опис у Технічній специфікації Додатку №2 до Тендерної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2025 15:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2025 15:53 |
Тендерна документацiя.doc | |
14 березня 2025 15:53 |
Проєкт договору.docx | |
14 березня 2025 15:53 |
Технічна специфікація.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-14-011232-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УРСАТІЙ РОМАН ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2935116593
Дата подання: 01 квітня 2025 21:30
Дата подання: 01 квітня 2025 21:30
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель при прийняті рішення замовника
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
при прийняті рішення замовника
14 березня 2025 року Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) за ДК 021:2015-50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту автомобілів)»» (далі – відкриті торги за Особливостями).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 24 березня 2025 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
• ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УРСАТІЙ РОМАН ІВАНОВИЧ (далі – Скаржник);
• ПрАТ "УКРАВТО ТЕРНОПІЛЬ".
27.03.2025 року Замовником Комунальним некомерційним підприємством "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради, було оприлюднено протокол про відхилення тендерної пропозиції ФОП УРСАТІЙ РОМАН ІВАНОВИЧ. Згідно оприлюдненого протоколу № 47 від 27.03.2025 року, тендерна пропозиція Скаржника була відхилена з причин невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
• ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УРСАТІЙ РОМАН ІВАНОВИЧ уважно вивчивши Протокольне рішення УО про відхилення (додається), не погоджується з рішеннями Замовника. Вважаємо, що Замовником при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника порушено норми законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону і Особливостей та не дотримано основних принципів здійснення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість на прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (далі – Комісія) зі скаргою.
Наше твердження ґрунтується на наступному.
1. Замовник у протокольному рішення № 47 від 27.03.2025 року про відхилення пропозиції Скаржника, вказує на те, що «Відповідно до пункту 13. Оскільки автомобілі учасника є спеціалізованим транспортним засобом (далі - спецтранспорт) зі специфічною технічною конструкцією та оснащеням дороговартісним медичним обладнанням, Учасник повинен надати гарантійний лист про наявність в нього досвіду роботи по технічному обслуговуванню спецтранспорту (автомобілів швидкої допомоги) на базі автомобілів марки: PEUGEOT BOXER; CITROEN JUMPER; VOLSKWAGEN CRAFTER. Для підтвердження даної інформації, учасник має надати підписані сторонами акти виконаних робіт за вищевказаними марками спецтранспорту (автомобілів швидкої допомоги).» аналогічна вимога зазначена Замовником у кваліфікаційних критеріях у Додатку 1 до Тендерної документації пункт 3.2. На підтвердження інформації згідно довідки надати копії або скановані з оригіналів аналогічних договорів з додатками за 2021-2023 рік та відповідно до п. 1.1. (не менше одного).
Оскільки автомобілі учасника є спеціалізованим транспортним засобом (далі - спецтранспорт) зі специфічною технічною конструкцією та оснащеням дороговартісним медичним обладнанням, Учасник повинен надати гарантійний лист про наявність в нього досвіду роботи по технічному обслуговуванню спецтранспорту (автомобілів швидкої допомоги) на базі автомобілів марки: PEUGEOT BOXER; CITROEN JUMPER; VOLSKWAGEN CRAFTER. Для підтвердження даної інформації, учасник має надати підписані сторонами акти виконаних робіт за вищевказаними марками спецтранспорту (автомобілів швидкої допомоги).
Скаржником на виконання даної вимоги Замовника надано документ за встановленою додатком № 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:» формою під назвою «3 Досвід.pdf» у якому зазначено інформацію про наявність аналогічного досвіду. Наданням вищевказаного документу вважаємо, що Скаржником виконано вимогу Замовника встановлену у пункті 13 Додатку № 2 до тендерної документації.
Оскільки Замовником вимагалась саме інформація про кваліфікаційні критерії, а саме досвід надання аналогічних послуг які жодним чином не мають відношення до технічних і якісних характеристик предмета закупівлі Замовник був зобов'язаний на виконання вимог Закону надати право на усунення невідповідностей (у будь-якому випадку) відповідно до пункту 43 Особливостей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель, а не відхиляти Пропозицію Скаржника з незаконних підстав.
2. Замовником у Протокольному рішення УО про відхилення № 47 від 27.03.2025 року про відхилення пропозиції Скаржника, вказано, що Учасником не надано довідку за встановленою замовником формою 1 про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару та виконання умов, а саме
«власний евакуатор для доставки пошкоджених санітарних автомобілів на СТО з відповідними технічними характеристиками .
- площадку для зберігання не менше 15 пошкоджених санітарних автомобілів
- необхідну матеріально-технічну базу, виробничі споруди, обладнання (включаючи автопідйомники не менше 15 шт, власну фарбувально-сушильну камеру, стенди, преси, домкрати тощо), професійний та спеціалізований інструмент, засоби технічного обслуговування та ремонту, комп’ютерне діагностичне обладнання, спеціалізоване ліцензійне програмне забезпечення, склад запчастин для ремонту та обслуговування транспортних засобів Замовника, окреме приміщення під склад для зберігання шин Замовника в кількості не менше 100 комплектів (надати Замовнику відповідну довідку згідно форми наведеної у додатку 1);
- відповідну організаційну структуру (приймальний відділ, відділ запчастин, особу, відповідальну за якість виконаних робіт) (надати Замовнику довідку довільної форми про організаційну структуру Учасника)»
Замовником у Додатку № 1 (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника) у пункті 1. (Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) зазначено:
1.1 Довідка за встановленою замовником формою 1 про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару та виконання умов договору:
Форма 1
Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
№ з/п Найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (перелік, місцезнаходження) Підстава (підстави) користування (право власності, оренда тощо)
1
Уповноважена особа
(Посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище)
ФОП УРСАТІЙ РОМАН ІВАНОВИЧ на виконання вимог встановлених у пункті 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації у складі пропозиції надав наступні документи: «1 Довідка про наявність МТБ.pdf» (документи додаються) які підтверджують Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Жодних інших документів Замовником не вимагалось надати від Скаржника відповідно Скаржником виконано вимогу встановлену Замовником у повному обсязі.
Відповідно до протоколу відхилення Замовником зазначено про відсутність довідки про відсутність заборгованості:
- з оплати за орендоване нерухоме майно (за наявності)
- зі сплати податків.
Скаржником на виконання даної вимоги надана Довідка Вих. № 8.4 від 21.03.2025 р у якій вказано про відсутність заборгованості із оплати за орендоване нерухоме майно та зі сплати податків. Документ під назвою «8.4 Довідка відсутність заборгованості.pdf» додається.
Зважаючи на твердження Замовника про відсутність вказаних документів, Замовник був зобов'язаний на виконання вимог Закону надати право на усунення невідповідностей (у будь-якому випадку) відповідно до пункту 43 Особливостей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель, а не відхиляти Пропозицію Скаржника з незаконних підстав.
Відповідно до пункту 43 Особливостей:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Зважаючи на вищезазначене, Замовник, порушив законодавчо визначене право учасника на можливість виправлення невідповідностей, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Окрім того, якщо на думку Замовника тендерна пропозиція невідповідала встановленому кваліфікаційному критерію тендерною документації, Замовник не врахував законодавчо встановлене право на виправлення невідповідностей в інформації та /або документах, що подані Скаржником в своїй тендерній пропозиції, зокрема відповідно до встановленої процедури за пунктом 43 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на це Замовник упереджено оцінив пропозицію учасника, порушив процедуру закупівлі та неправомірно відхилив пропозицію.
Скаржник не погоджується із твердженням Замовника яке зазначено у протоколі № 47 від 27.03.2025 р. про те, що у складі пропозиції Скаржника відсутні документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі адже усі документи надано у складі пропозиції Учасника
Додатково звертаємо увагу на те, що Твердження Замовника проте, що пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації є хибною адже Скаржником надано усю інформації та документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в тендерній пропозиції.
Вважаємо, що Замовник при оцінці пропозиції Скаржника порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість на прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації та є найбільш економічно вигідною.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», пунктів 44, 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Визнати рішення Замовника «Протокольне рішення УО про відхилення» № 47 від 27.03.2025 р. неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника прийняте протоколом № 47 від 27.03.2025 р та провести кваліфікацію пропозиції Скаржника належним чином.
Додатки:
- Тендерна документація
- Технічна специфікація
- Протокол відхилення
- 8.4 Довідка відсутність заборгованості
- 1 Довідка про наявність МТБ
- 3 Досвід
Фізична особа-підприємець Урсатій Роман Іванович
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2025 19:22
рішення від 03.04.2025 № 5214.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2025 19:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.04.2025 №5771.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2025 12:55
рішення від 11.04.2025 №5771.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2025 14:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення №277-р/пк-пз від 11.04.2025р. Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 18 квітня 2025 16:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2025 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УРСАТІЙ РОМАН ІВАНОВИЧ |
2 342 000,00
UAH з ПДВ
|
2 329 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "УКРАВТО ТЕРНОПІЛЬ" |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
2 341 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "УКРАВТО ТЕРНОПІЛЬ" #05441074 |
Рішення скасоване |
2 341 500,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2025 16:09
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УРСАТІЙ РОМАН ІВАНОВИЧ #2935116593 |
Рішення скасоване |
2 329 500,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2025 16:10
|
|
ПрАТ "УКРАВТО ТЕРНОПІЛЬ" #05441074 |
Рішення скасоване |
2 341 500,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2025 16:10
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УРСАТІЙ РОМАН ІВАНОВИЧ #2935116593 |
Відхилено |
2 329 500,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2025 12:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2025 16:11
|
ПрАТ "УКРАВТО ТЕРНОПІЛЬ" #05441074 |
Переможець |
2 341 500,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2025 12:55
|