Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту автомобілів)
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2025-03-14-011232-a 8683ffa777764804b85ca587accf111b
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Чабан

+380674130318 larchaban66@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 14054198
Місцезнаходження: 46020, Україна , Тернопільська обл., м.Тернопіль, вул.Рєпіна, 11
Контактна особа: Лариса Чабан
+380674130318
larchaban66@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2025 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 24 березня 2025 13:38
Початок аукціону: 24 березня 2025 13:38
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту автомобілів) - детальний опис у Технічній специфікації Додатку №2 до Тендерної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:53

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

14 березня 2025 15:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 березня 2025 15:53
Тендерна документацiя.doc
14 березня 2025 15:53
Проєкт договору.docx
14 березня 2025 15:53
Технічна специфікація.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2025-03-14-011232-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УРСАТІЙ РОМАН ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2935116593
Дата подання: 01 квітня 2025 21:30
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель при прийняті рішення замовника
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель при прийняті рішення замовника 14 березня 2025 року Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) за ДК 021:2015-50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту автомобілів)»» (далі – відкриті торги за Особливостями). Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 24 березня 2025 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: • ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УРСАТІЙ РОМАН ІВАНОВИЧ (далі – Скаржник); • ПрАТ "УКРАВТО ТЕРНОПІЛЬ". 27.03.2025 року Замовником Комунальним некомерційним підприємством "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради, було оприлюднено протокол про відхилення тендерної пропозиції ФОП УРСАТІЙ РОМАН ІВАНОВИЧ. Згідно оприлюдненого протоколу № 47 від 27.03.2025 року, тендерна пропозиція Скаржника була відхилена з причин невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. • ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УРСАТІЙ РОМАН ІВАНОВИЧ уважно вивчивши Протокольне рішення УО про відхилення (додається), не погоджується з рішеннями Замовника. Вважаємо, що Замовником при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника порушено норми законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону і Особливостей та не дотримано основних принципів здійснення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість на прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (далі – Комісія) зі скаргою. Наше твердження ґрунтується на наступному. 1. Замовник у протокольному рішення № 47 від 27.03.2025 року про відхилення пропозиції Скаржника, вказує на те, що «Відповідно до пункту 13. Оскільки автомобілі учасника є спеціалізованим транспортним засобом (далі - спецтранспорт) зі специфічною технічною конструкцією та оснащеням дороговартісним медичним обладнанням, Учасник повинен надати гарантійний лист про наявність в нього досвіду роботи по технічному обслуговуванню спецтранспорту (автомобілів швидкої допомоги) на базі автомобілів марки: PEUGEOT BOXER; CITROEN JUMPER; VOLSKWAGEN CRAFTER. Для підтвердження даної інформації, учасник має надати підписані сторонами акти виконаних робіт за вищевказаними марками спецтранспорту (автомобілів швидкої допомоги).» аналогічна вимога зазначена Замовником у кваліфікаційних критеріях у Додатку 1 до Тендерної документації пункт 3.2. На підтвердження інформації згідно довідки надати копії або скановані з оригіналів аналогічних договорів з додатками за 2021-2023 рік та відповідно до п. 1.1. (не менше одного). Оскільки автомобілі учасника є спеціалізованим транспортним засобом (далі - спецтранспорт) зі специфічною технічною конструкцією та оснащеням дороговартісним медичним обладнанням, Учасник повинен надати гарантійний лист про наявність в нього досвіду роботи по технічному обслуговуванню спецтранспорту (автомобілів швидкої допомоги) на базі автомобілів марки: PEUGEOT BOXER; CITROEN JUMPER; VOLSKWAGEN CRAFTER. Для підтвердження даної інформації, учасник має надати підписані сторонами акти виконаних робіт за вищевказаними марками спецтранспорту (автомобілів швидкої допомоги). Скаржником на виконання даної вимоги Замовника надано документ за встановленою додатком № 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:» формою під назвою «3 Досвід.pdf» у якому зазначено інформацію про наявність аналогічного досвіду. Наданням вищевказаного документу вважаємо, що Скаржником виконано вимогу Замовника встановлену у пункті 13 Додатку № 2 до тендерної документації. Оскільки Замовником вимагалась саме інформація про кваліфікаційні критерії, а саме досвід надання аналогічних послуг які жодним чином не мають відношення до технічних і якісних характеристик предмета закупівлі Замовник був зобов'язаний на виконання вимог Закону надати право на усунення невідповідностей (у будь-якому випадку) відповідно до пункту 43 Особливостей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель, а не відхиляти Пропозицію Скаржника з незаконних підстав. 2. Замовником у Протокольному рішення УО про відхилення № 47 від 27.03.2025 року про відхилення пропозиції Скаржника, вказано, що Учасником не надано довідку за встановленою замовником формою 1 про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару та виконання умов, а саме «власний евакуатор для доставки пошкоджених санітарних автомобілів на СТО з відповідними технічними характеристиками . - площадку для зберігання не менше 15 пошкоджених санітарних автомобілів - необхідну матеріально-технічну базу, виробничі споруди, обладнання (включаючи автопідйомники не менше 15 шт, власну фарбувально-сушильну камеру, стенди, преси, домкрати тощо), професійний та спеціалізований інструмент, засоби технічного обслуговування та ремонту, комп’ютерне діагностичне обладнання, спеціалізоване ліцензійне програмне забезпечення, склад запчастин для ремонту та обслуговування транспортних засобів Замовника, окреме приміщення під склад для зберігання шин Замовника в кількості не менше 100 комплектів (надати Замовнику відповідну довідку згідно форми наведеної у додатку 1); - відповідну організаційну структуру (приймальний відділ, відділ запчастин, особу, відповідальну за якість виконаних робіт) (надати Замовнику довідку довільної форми про організаційну структуру Учасника)» Замовником у Додатку № 1 (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника) у пункті 1. (Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) зазначено: 1.1 Довідка за встановленою замовником формою 1 про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару та виконання умов договору: Форма 1 Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № з/п Найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (перелік, місцезнаходження) Підстава (підстави) користування (право власності, оренда тощо) 1 Уповноважена особа (Посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище) ФОП УРСАТІЙ РОМАН ІВАНОВИЧ на виконання вимог встановлених у пункті 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації у складі пропозиції надав наступні документи: «1 Довідка про наявність МТБ.pdf» (документи додаються) які підтверджують Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Жодних інших документів Замовником не вимагалось надати від Скаржника відповідно Скаржником виконано вимогу встановлену Замовником у повному обсязі. Відповідно до протоколу відхилення Замовником зазначено про відсутність довідки про відсутність заборгованості: - з оплати за орендоване нерухоме майно (за наявності) - зі сплати податків. Скаржником на виконання даної вимоги надана Довідка Вих. № 8.4 від 21.03.2025 р у якій вказано про відсутність заборгованості із оплати за орендоване нерухоме майно та зі сплати податків. Документ під назвою «8.4 Довідка відсутність заборгованості.pdf» додається. Зважаючи на твердження Замовника про відсутність вказаних документів, Замовник був зобов'язаний на виконання вимог Закону надати право на усунення невідповідностей (у будь-якому випадку) відповідно до пункту 43 Особливостей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель, а не відхиляти Пропозицію Скаржника з незаконних підстав. Відповідно до пункту 43 Особливостей: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»: «9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Зважаючи на вищезазначене, Замовник, порушив законодавчо визначене право учасника на можливість виправлення невідповідностей, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Окрім того, якщо на думку Замовника тендерна пропозиція невідповідала встановленому кваліфікаційному критерію тендерною документації, Замовник не врахував законодавчо встановлене право на виправлення невідповідностей в інформації та /або документах, що подані Скаржником в своїй тендерній пропозиції, зокрема відповідно до встановленої процедури за пунктом 43 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на це Замовник упереджено оцінив пропозицію учасника, порушив процедуру закупівлі та неправомірно відхилив пропозицію. Скаржник не погоджується із твердженням Замовника яке зазначено у протоколі № 47 від 27.03.2025 р. про те, що у складі пропозиції Скаржника відсутні документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі адже усі документи надано у складі пропозиції Учасника Додатково звертаємо увагу на те, що Твердження Замовника проте, що пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації є хибною адже Скаржником надано усю інформації та документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в тендерній пропозиції. Вважаємо, що Замовник при оцінці пропозиції Скаржника порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість на прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації та є найбільш економічно вигідною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», пунктів 44, 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Визнати рішення Замовника «Протокольне рішення УО про відхилення» № 47 від 27.03.2025 р. неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника прийняте протоколом № 47 від 27.03.2025 р та провести кваліфікацію пропозиції Скаржника належним чином. Додатки: - Тендерна документація - Технічна специфікація - Протокол відхилення - 8.4 Довідка відсутність заборгованості - 1 Довідка про наявність МТБ - 3 Досвід Фізична особа-підприємець Урсатій Роман Іванович
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2025 19:22
рішення від 03.04.2025 № 5214.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2025 19:22
рішення від 11.04.2025 №5771.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2025 14:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення №277-р/пк-пз від 11.04.2025р. Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 18 квітня 2025 16:18

Документи подані скаржником

01 квітня 2025 21:26
3 Досвід.pdf
01 квітня 2025 21:26
Протокол відхилення.pdf
01 квітня 2025 21:26
Тендерна документацiя.doc
01 квітня 2025 21:29
Електронний підпис

Документи подані замовником

07 квітня 2025 17:40
Пояснення.docx
07 квітня 2025 17:40
3.3 ГЛ Досвід.pdf
07 квітня 2025 17:40
Пояснення.pdf
07 квітня 2025 17:40
3.2.1 Акти ГУНП 2.pdf
07 квітня 2025 17:44
1.4 Договір оренди СТО.pdf

Документи Органу Оскарження

03 квітня 2025 19:22
рішення від 03.04.2025 № 5214.pdf
16 квітня 2025 14:50
рішення від 11.04.2025 №5771.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2025 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УРСАТІЙ РОМАН ІВАНОВИЧ 2 342 000,00
UAH з ПДВ
2 329 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПрАТ "УКРАВТО ТЕРНОПІЛЬ" 2 500 000,00
UAH з ПДВ
2 341 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 квітня 2025 15:13
Електронний підпис
19 квітня 2025 15:12
5 Лист пояснення.pdf
19 квітня 2025 15:12
Трудові книжки.pdf
19 квітня 2025 15:12
АКТ Пілігрим.pdf
19 квітня 2025 15:12
Договір Пілігрим.pdf
19 квітня 2025 15:12
4 ГЛ Досвід.pdf
19 квітня 2025 15:12
Акт Пілігрим 3.pdf
19 квітня 2025 15:12
2 Досвід.pdf
19 квітня 2025 15:12
АКТ Пілігрим 2.pdf
19 квітня 2025 15:10
5 Лист пояснення.pdf
19 квітня 2025 15:10
Трудові книжки.pdf
19 квітня 2025 15:10
АКТ Пілігрим.pdf
19 квітня 2025 15:10
Договір Пілігрим.pdf
19 квітня 2025 15:10
4 ГЛ Досвід.pdf
19 квітня 2025 15:10
Акт Пілігрим 3.pdf
19 квітня 2025 15:10
2 Досвід.pdf
19 квітня 2025 15:10
АКТ Пілігрим 2.pdf
21 березня 2025 16:49
Електронний підпис
21 березня 2025 16:49
Електронний підпис
21 березня 2025 16:45
8.3 Графік роботи СТО.pdf
21 березня 2025 16:45
11 ГЛ тех.характеристики.pdf
21 березня 2025 16:45
19 ГЛ Захист довкілля.pdf
21 березня 2025 16:45
3.3 ГЛ Досвід.pdf
21 березня 2025 16:45
8.2 ГЛ Надання гарантії.pdf
21 березня 2025 16:45
3.2.1 Акти ГУНП 2.pdf
21 березня 2025 16:45
16 Право підпису.pdf
21 березня 2025 16:45
8.6 ГЛ Матеріали.pdf
21 березня 2025 16:45
7 Лист субпідряд.pdf
21 березня 2025 16:45
1.4 Договір оренди СТО.pdf
21 березня 2025 16:45
6 Проект договору.pdf
21 березня 2025 16:45
3.2 Договір ГУНП 2.pdf
21 березня 2025 16:45
8.1 ГЛ надання послуг.pdf
21 березня 2025 16:45
15 Пропозиція.pdf
21 березня 2025 16:45
10 ГЛ Відповідність ТХ.pdf
21 березня 2025 16:45
13 ГЛ Спроможність.pdf
21 березня 2025 16:45
3 Досвід.pdf
21 березня 2025 16:45
16.2 Виписка та Витяг ЄП.pdf
21 березня 2025 16:45
2.1 Накази на працівників.pdf
21 березня 2025 16:45
24 Довідка строк дії ТП.pdf
21 березня 2025 16:45
8 Технічна специфікація.pdf
21 березня 2025 16:45
2 Працівники.pdf
21 березня 2025 16:45
16.1 Паспортні дані та код.pdf
21 березня 2025 16:45
3.2.3 Відгук ГУНП 2.pdf
21 березня 2025 16:45
8.3.1 ГЛ Приймання.pdf

Публічні документи

12 травня 2025 18:26
Електронний підпис
12 травня 2025 18:24
ЄДР юридичної особи.pdf
12 травня 2025 18:24
Довідка.pdf
31 березня 2025 10:45
Електронний підпис
31 березня 2025 10:43
Довідка.pdf
31 березня 2025 10:43
Довідка про несудимість.pdf
20 березня 2025 12:35
Електронний підпис
20 березня 2025 12:35
Електронний підпис
20 березня 2025 12:29
Проєкт договору.pdf
20 березня 2025 12:29
Технічна специфікація.pdf
20 березня 2025 12:29
Довідка про довкілля.pdf
20 березня 2025 12:29
Цінова пропозиція.pdf
20 березня 2025 12:29
ІПН_ Олексів С.В..pdf
20 березня 2025 12:29
Відомості про учасника.pdf
20 березня 2025 12:29
Паспорт Олексів С.В..pdf
20 березня 2025 12:29
Трудова Смалій.pdf
20 березня 2025 12:29
Трудова Павлов В..pdf
20 березня 2025 12:29
Трудова Олійник.pdf
20 березня 2025 12:29
Інформаційна довідка.pdf
20 березня 2025 12:29
Трудова Міщук.pdf
20 березня 2025 12:29
Трудова Гетьманчук.pdf
20 березня 2025 12:29
Трудова книжка Нефф А.Е..pdf
20 березня 2025 12:29
Трудова Плаксін.pdf
20 березня 2025 12:29
Трудова Касянчук.pdf
20 березня 2025 12:29
Трудова Плескун І. М..pdf
20 березня 2025 12:29
Трудова Березіцький.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УРСАТІЙ РОМАН ІВАНОВИЧ

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Підтверджую

2 Працівники.pdf

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Підтверджую

3 Досвід.pdf

ПрАТ "УКРАВТО ТЕРНОПІЛЬ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПрАТ "УКРАВТО ТЕРНОПІЛЬ"
#05441074
Рішення скасоване 2 341 500,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2025 16:09
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УРСАТІЙ РОМАН ІВАНОВИЧ
#2935116593
Рішення скасоване 2 329 500,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2025 16:10
ПрАТ "УКРАВТО ТЕРНОПІЛЬ"
#05441074
Рішення скасоване 2 341 500,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2025 16:10
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УРСАТІЙ РОМАН ІВАНОВИЧ
#2935116593
Відхилено 2 329 500,00
UAH з ПДВ
09 травня 2025 12:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2025 16:11
ПрАТ "УКРАВТО ТЕРНОПІЛЬ"
#05441074
Переможець 2 341 500,00
UAH з ПДВ
09 травня 2025 12:55

Документи

27 березня 2025 11:36
Довідка НАЗК
27 березня 2025 11:35
Електронний підпис
27 березня 2025 11:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

27 березня 2025 11:24
Електронний підпис
27 березня 2025 11:24
Протокол відхилення.pdf
24 березня 2025 14:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п. 12 Технічної специфікації Додатку 2 до Тендерної документації (продубльовано п.п.12 п.6 в переліку за №3 «Інші вимоги та відповідні документи» Розділу 3 Додатку №1 до Тендерної документації) передбачено, що «СТО повинно виконати послуги мийки автомобілів з можливістю мийки днища автомобіля та чистки салону з приладдям для антибактеріальної обробки салону санітарних автомобілів». У складі тендерної пропозиції надано файл під назвою: «1 Довідка про наявність МТБ.pdf», де відсутня інформація передбачена п.12 Технічної специфікації Додатку 2 до Тендерної документації (продубльовано п.п.12 п.6 в переліку за №3 «Інші вимоги та відповідні документи» Розділу 3 Додатку №1 до Тендерної документації), відповідно до якої «12 СТО повинно виконати послуги мийки автомобілів з можливістю мийки днища автомобіля та чистки салону з приладдям для антибактеріальної обробки салону санітарних автомобілів». Відтак, Учасником не надано необхідного документу та не підтверджено можливість виконати послуги мийки автомобілів з можливістю мийки днища автомобіля та чистки салону з приладдям для антибактеріальної обробки салону санітарних автомобілів. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність та надати документ у складі Тендерної пропозиції з відповідними даними – Довідку за встановленою замовником формою 1 про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару та виконання умов договору, в тому числі, яка б містила інформацію про наявність в Учасника обладнання для виконання послуг з мийки автомобілів з можливістю мийки днища автомобіля та чистки салону з приладдям для антибактеріальної обробки салону санітарних автомобілів. - абз.3 п.п.2.1 п.2. Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації передбачено, що «з метою підтвердження реальної можливості Учасником виконати весь спектр робіт з ремонту автомобілів, які зазначені в Технічній специфікації (додаток 2) серед працівників учасника повинні бути працівники таких професій/посад, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт передбачених в Технічній специфікації (додаток 2).», п.п. 2.2. цього ж Розділу передбачено, що Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції «копії або скановані з оригіналів наказів про прийняття на роботу по трудовому договору та трудових книжок працівників.» Учасником надано файли під назвою «2.1 Накази на працівників.pdf» та «2 Працівники.pdf». Учасником не надано копії або скановані з оригіналів трудових книжок працівників. Відтак, Учасником не надано необхідних документів. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність та надати документи у складі Тендерної пропозиції з відповідними даними –копії трудових книжок працівників, які зазначені у файлі під назвою «2 Працівники.pdf». - абз.2 п.п.3.2 п.3. Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації передбачено, що «Оскільки автомобілі учасника є спеціалізованим транспортним засобом (далі - спецтранспорт) зі специфічною технічною конструкцією та оснащеням дороговартісним медичним обладнанням, Учасник повинен надати гарантійний лист про наявність в нього досвіду роботи по технічному обслуговуванню спецтранспорту (автомобілів швидкої допомоги) на базі автомобілів марки: PEUGEOT BOXER; CITROEN JUMPER; VOLSKWAGEN CRAFTER. Для підтвердження даної інформації, учасник має надати підписані сторонами акти виконаних робіт за вищевказаними марками спецтранспорту (автомобілів швидкої допомоги).» Учасником надано файли під назвою «3.2.1 Акти ГУНП 2.pdf» та «3.3 ГЛ Досвід.pdf», які не містять інформації про наявність в нього досвіду роботи з технічного обслуговування спецтранспорту (саме автомобілів швидкої допомоги) на базі автомобілів марки: PEUGEOT BOXER; CITROEN JUMPER; VOLSKWAGEN CRAFTER та відсутні підписані сторонами акти виконаних робіт за вищевказаними марками спецтранспорту (саме автомобілів швидкої допомоги). Оскільки, автотранспорт Головного управління Національної поліції в Тернопільській області не є спеціалізованим санітарним транспортом (автомобілями швидкої допомоги), як вимагалось пунктом 13. Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації), а відповідно до абзацу 5 пункту 3 Порядку використання і зберігання транспортних засобів Національної поліції України затвердженого наказом МВС України 07.09.2017 № 757, ці автомобілі є оперативними транспортними засобами – «штатна група службових транспортних засобів, призначених для виконання органами поліції оперативних завдань», а не спеціалізованим санітарним транспортним засобом, відповідно до пункту 11 частини 1 Закону України «Про екстрену медичну допомогу», де визначено, що «11) спеціалізований санітарний транспорт - оснащений спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями транспортний засіб, призначений для перевезення людини у невідкладному стані та обладнаний для надання екстреної медичної допомоги або призначений для перевезення анатомічних матеріалів людини, які застосовуються для трансплантації.». Окрім того, оперативні транспортні засоби поліції та спеціалізовані санітарні транспортні засоби швидкої медичної допомоги мають різні технічні конструкції транспортних засобів та різне обладнання, а відповідно при їх обслуговуванні та ремонті необхідні різні знання та специфічний практичний досвід ремонту, оскільки спеціалізовані транспортні засоби (санітарні транспортні засоби) додаткового обладнані медичним та іншим специфічним обладнанням, що потрібно враховувати при обслуговуванні та ремонті спеціалізованих санітарних транспортних засобів (швидкої медичної допомоги). Відповідно пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 22 грудня 2010 р. № 1166 «Про єдині вимоги до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються» визначено, що: «2. Вимоги до конструкції та технічного стану колісного засобу, технічного стану предметів спеціального обладнання залежно від призначення наведено в маркуванні колісного засобу, його складників, а також у: документах з експлуатації та ремонту колісного засобу, затверджених його виробником; нормативних документах, зокрема технічних умовах;» Відповідно до пункту 5 Постанови Кабінету Міністрів України від 22 грудня 2010 р. № 1166 «Про єдині вимоги до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються» визначено, що «5. Вимоги до технічного стану колісного засобу, призначеного для виконання спеціальних робочих функцій, повинні відповідати вимогам до технічного стану колісного засобу загального призначення, на базі якого він виготовлений.». Вимоги до технічного стану додаткових предметів спеціального обладнання повинні відповідати вимогам, що передбачені документами, зазначеними в пункті 2 цих вимог для колісних засобів: - категорій M1, M1G, що використовуються як пасажирські таксі, для транспортування людини у невідкладному стані та обладнаних для надання екстреної медичної допомоги відповідно до встановлених вимог щодо такого виду транспорту; - обладнаних як спеціалізований санітарний транспорт» Відповідно підкатегорії до Постанови Кабінету Міністрів України від 22 грудня 2010 р. № 1166 «Про єдині вимоги до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються» з назвою «Підкатегорії колісних засобів спеціального, спеціалізованого призначення або підвищеної прохідності», визначено, що: «Колісні засоби спеціального або спеціалізованого призначення - колісні засоби категорій M, N або О, призначені для перевезення пасажирів певних категорій та/або вантажів (спеціалізовані колісні засоби), або для виконання спеціальних робочих функцій (спеціальні колісні засоби), для чого необхідно встановлення спеціального кузова та/або устаткування, а також колісні засоби, обладнані виключно для пересування осіб з інвалідністю та осіб, які їх супроводжують. Маса обладнання, змонтованого на колісному засобі спеціального або спеціалізованого призначення, є складовою маси колісного засобу у спорядженому стані. Для позначення підкатегорії колісних засобів, які належать до підкатегорії колісних засобів спеціального або спеціалізованого призначення, до літер і цифр, що позначають категорію колісного засобу, додають літеру “S” (M1S, N2S тощо). Колісні засоби підвищеної прохідності - колісні засоби категорії М або N, які мають специфічні технічні особливості, що дають змогу використовувати їх поза дорогами із твердим покриттям. Для позначення підкатегорії колісних засобів, які належать до підкатегорії колісних засобів підвищеної прохідності, до літер і цифр, що позначають категорію колісного засобу, додають літеру “G” (N1G, М2G тощо). Колісний засіб спеціального або спеціалізованого призначення підвищеної прохідності - колісний засіб, що належить до категорії М або N і має специфічні технічні особливості відповідно до абзаців першого та четвертого цього розділу. Для позначення підкатегорії колісних засобів, які належать до підкатегорії колісних засобів спеціального або спеціалізованого призначення підвищеної прохідності, до літер і цифр, що позначають категорію транспортного засобу, додають дві літери “GS” (N2GS, М3GS тощо).». Таким чином, Постановою КМУ від 22 грудня 2010 р. № 1166 «Про єдині вимоги до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються» визначено, що транспортні засоби загального призначення, оперативні транспортні засоби, та транспортні засоби для надання екстреної медичної допомоги мають специфічні технічні особливості в залежності від призначення для виконання спеціальних робочих функцій (спеціальні колісні засоби), для чого встановлено спеціальні кузова та устаткування, яке відрізняється між собою та в залежності від цього мають різну класифікацію по категоріях і підкатегоріях та типах кузовів. Тобто, транспортні засоби однієї марки та моделі, для прикладу такі як VOLSKWAGEN CRAFTER можуть повністю відрізнятись по встановленому спеціальному кузову автомобіля, устаткуванню (шасі, коробка, мотор, тощо), а також обладнанню (медичне обладнання, обладнання для оперативних транспортних засобів, тощо) в залежності від призначення транспортних засобів, а відповідно і ремонтні роботи цих транспортних засобів відрізняються в залежності від встановленого спеціального кузова автомобіля, устаткування (шасі, коробка, мотор, тощо), а також обладнання (медичне обладнання, обладнання для оперативних транспортних засобів, тощо), оскільки під час проведення ремонтних робіт необхідно враховувати специфіку колісного транспортного засобу та його механічних частин, устаткування та обладнання. Доданий гарантійний лист, що склав сам Учасник і подав в складі тендерної пропозиції про наявність в нього досвіду роботи по технічному обслуговуванню спецтранспорту (санітарного транспорту) на базі автомобілів марки: VOLSKWAGEN CRAFTER, не може вважатись документом на виконання вимог пункту 13. Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) - для підтвердження даної інформації, оскільки учасник мав надати підписані сторонами акти виконаних робіт за вищевказаними марками спецтранспорту (автомобілів швидкої допомоги). Відтак, Учасником не надано необхідних документів. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність та надати документи у складі Тендерної пропозиції з відповідними даними – гарантійний лист про наявність досвіду роботи з технічного обслуговування спецтранспорту (саме автомобілів швидкої допомоги) на базі автомобілів марки: PEUGEOT BOXER; CITROEN JUMPER; VOLSKWAGEN CRAFTER та підписані сторонами акти виконаних робіт за вищевказаними марками спецтранспорту (саме автомобілів швидкої допомоги). - п. 16 Технічної специфікації Додатку 2 до Тендерної документації (продубльовано п.п.16 п.6 в переліку за №3 «Інші вимоги та відповідні документи» Розділу 3 Додатку №1 до Тендерної документації) передбачено, що «Учасник (для уникнення затримки у ремонті санітарних автомобілів) повинен у складі тендерної пропозиції надати довідку про відсутність заборгованості: - з оплати за орендоване нерухоме майно (за наявності) - зі сплати податків.» Учасником надано файл під назвою «8.4 Довідка відсутність заборгованості.pdf», якою він повідомляє про відсутність заборгованості з оплати за орендоване нерухоме майно та зі сплати податків. Натомість, належним документом для підтвердження відсутності заборгованості є довідка від Орендодавця (про відсутність заборгованості з оплати за орендоване нерухоме майно) та довідка податкового органу встановленого зразка з назвою «Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючий орган», форма якої затверджена наказом Міністерства Фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». Відтак, Учасником не надано необхідних документів. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність та надати документи у складі Тендерної пропозиції з відповідними даними – довідку від Орендодавця про відсутність заборгованості з оплати за орендоване нерухоме майно та довідку з податкового органу про відсутність заборгованості зі сплати податків за встановленою законодавством формою. - п.п.1.1. п.1 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку «за встановленою замовником формою 1 про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару та виконання умов договору.» Учасником надано файли під назвою «1 Довідка про наявність МТБ.pdf» та «1.4 Договір оренди СТО.pdf», які не підтверджують наявність у нього достатніх експлуатаційних площ для виконання вимог зазначених у Тендерній документації. Згідно п. 12. Технічної специфікації (Додаток 2 до Тендерної документації) СТО повинна мати: абз.3 «площадку для зберігання не менше 15 пошкоджених санітарних автомобілів» абз.5 «окреме приміщення під склад для зберігання шин Замовника в кількості не менше 100 комплектів». Довідка Скаржника, подана в тендерній пропозиції, про наявність МТБ містить перелік, в який входять зокрема: Склад запасних частин, склад для зберігання шин у кількості не менше 100 комплектів м.Тернопіль, вул.Микулинецька 40. Кімната для прийому замовлень клієнтів, відділ запчастин, особа, відповідальну за якість виконаних робіт, стоянка для зберігання автомобілів під цілодобовою охороною, вул.Микулинецька 40. Цех для проведення ремонту висотою 5 метрів, м.Тернопіль, вул.Микулинецька 40. Кімната відпочинку клієнтів, м.Тернопіль, вул.Микулинецька 40 Договір оренди ТОВ «АСКО» від 01.01.2025 р. У відповідності до Договору оренди на частину нежитлового приміщення, укладеного між Скаржником та ТОВ «АСКО» від 01.01.2025 р., Скаржнику передано в оренду частину нежитлового приміщення площею 320.00 кв.м (п.1.1. Договору). Площадка для зберігання не менше 15 пошкоджених санітарних автомобілів має мати не менше 467,144 кв.м. В розрахунок входять: 1. габарити санітарних автомобілів становлять в середньому 14.5334 кв.м, в кількості 15 одиниць – 218 кв.м фотокопія виборки з інтернет сайту (https://avtospetsprom.com › products): Габарити. Повна маса транспортного засобу складає 3500 кг. Зовнішні розміри: довжина: 5932 мм. ширина: 2450 мм. висота: 2650 мм. 2. проміжок між автомобілями, відповідно до ПРАВИЛ пожежної безпеки в Україні, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 за № 1417 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 р. за № 252/26697, має становити 3 метри, тобто плюс ще 17.796 кв.м (довжина автомобіля 5,932 х 3). Оскільки в нас 15 автомобілів, 17,796 х 14 (необхідних проміжків) = 249, 144 кв.м Таким чином, орендованої скаржником площі не вистачає, навіть на виконання абз.3 п. 12 Технічної специфікації (Додаток 2 до Тендерної документації). Окрім того, відповідно до абз.5 п. 12 Технічної специфікації (Додаток 2 до Тендерної документації), необхідно мати також в наявності окремого приміщення під склад для зберігання шин Замовника в кількості не менше 100 комплектів. В середньому ширина шин до санітарних автомобілів становить 55 см. Порядок належного зберігання шин без дисків, передбачає їх вертикальне положення. Оскільки 100 комплектів – 400 шин, площа окремого приміщення для їх зберігання має становити 220 кв.м. (0,55 х 400) без врахування проміжку для можливості доступу до них. Тобто, лише на виконання вимог абз.3, 5 п.12 Технічної специфікації (Додаток 2 до Тендерної документації) СТО Скаржника повинна мати в користуванні не менше 687,144 кв.м площі. Відтак, Учасником не надано необхідних документів. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність та надати документи у складі Тендерної пропозиції з відповідними даними – документи, які б підтвердили наявність достатніх експлуатаційних площ, та відображали можливість розміщення всього обладнання (включаючи мийку автомобілів) та матеріально-технічної бази і технологій, зазначених у файлі під назвою «1 Довідка про наявність МТБ.pdf» з відображенням розміру площі, яку займає кожна позиція обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, з врахуванням проміжків необхідних для обслуговування, зберігання, а також площ відокремлених приміщень. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - п. 12 Технічної специфікації Додатку 2 до Тендерної документації (продубльовано п.п.12 п.6 в переліку за №3 «Інші вимоги та відповідні документи» Розділу 3 Додатку №1 до Тендерної документації) передбачено, що «СТО повинно виконати послуги мийки автомобілів з можливістю мийки днища автомобіля та чистки салону з приладдям для антибактеріальної обробки салону санітарних автомобілів». Учасник у складі Тендерної пропозиції повинен надати з відповідними даними – Довідку за встановленою замовником формою 1 про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару та виконання умов договору, яка містить інформацію про наявність в Учасника обладнання для виконання послуг з мийки автомобілів з можливістю мийки днища автомобіля та чистки салону з приладдям для антибактеріальної обробки салону санітарних автомобілів. - абз.3 п.п.2.1 п.2. Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації передбачено, що «з метою підтвердження реальної можливості Учасником виконати весь спектр робіт з ремонту автомобілів, які зазначені в Технічній специфікації (додаток 2) серед працівників учасника повинні бути працівники таких професій/посад, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт передбачених в Технічній специфікації (додаток 2).», п.п. 2.2. цього ж Розділу передбачено, що Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції «копії або скановані з оригіналів наказів про прийняття на роботу по трудовому договору та трудових книжок працівників.» Учасник у складі Тендерної пропозиції повинен надати документ з відповідними даними –копії трудових книжок працівників, які зазначені у файлі під назвою «2 Працівники.pdf». - абз.2 п.п.3.2 п.3. Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації передбачено, що «Оскільки автомобілі учасника є спеціалізованим транспортним засобом (далі - спецтранспорт) зі специфічною технічною конструкцією та оснащеням дороговартісним медичним обладнанням, Учасник повинен надати гарантійний лист про наявність в нього досвіду роботи по технічному обслуговуванню спецтранспорту (автомобілів швидкої допомоги) на базі автомобілів марки: PEUGEOT BOXER; CITROEN JUMPER; VOLSKWAGEN CRAFTER. Для підтвердження даної інформації, учасник має надати підписані сторонами акти виконаних робіт за вищевказаними марками спецтранспорту (автомобілів швидкої допомоги).» Учасник у складі Тендерної пропозиції повинен надати документ з відповідними даними – гарантійний лист про наявність досвіду роботи з технічного обслуговування спецтранспорту (саме автомобілів швидкої допомоги) на базі автомобілів марки: PEUGEOT BOXER; CITROEN JUMPER; VOLSKWAGEN CRAFTER та підписані сторонами акти виконаних робіт за вищевказаними марками спецтранспорту (саме автомобілів швидкої допомоги). - п. 16 Технічної специфікації Додатку 2 до Тендерної документації (продубльовано п.п.16 п.6 в переліку за №3 «Інші вимоги та відповідні документи» Розділу 3 Додатку №1 до Тендерної документації) передбачено, що «Учасник (для уникнення затримки у ремонті санітарних автомобілів) повинен у складі тендерної пропозиції надати довідку про відсутність заборгованості: - з оплати за орендоване нерухоме майно (за наявності) - зі сплати податків.» Учасник у складі Тендерної пропозиції повинен надати документ з відповідними даними – довідки від Орендодавця (відсутність заборгованості з оплати за орендоване нерухоме майно) та податкового органу (відсутність заборгованості зі сплати податків). - п.п.1.1. п.1 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку «за встановленою замовником формою 1 про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару та виконання умов договору.» Учасник у складі Тендерної пропозиції повинен надати документ з відповідними даними – документи, які б підтвердили наявність достатніх експлуатаційних площ, та відображали можливість розміщення всього обладнання (включаючи мийку автомобілів) та матеріально-технічної бази і технологій, зазначених у файлі під назвою «1 Довідка про наявність МТБ.pdf» з відображенням розміру площі. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

09 травня 2025 12:54
Електронний підпис
22 квітня 2025 15:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 травня 2025 12:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "УКРАВТО ТЕРНОПІЛЬ"
#05441074
2 341 500,00
UAH з ПДВ
Документи