Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт приміщення медичного пункту військового містечка №1 військової частини 3061 Національної гвардії України)
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2025-03-14-011082-a c038989fd18f4a8e9911d0656da06ffe
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Токар

+380989125561 td3061@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3061 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25575871
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Олександр Токар
+380989125561
td3061@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2025 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2025 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення медичного пункту військового містечка №1 військової частини 3061 Національної гвардії України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Скринник Олександр Олександрович 251 142,07
UAH з ПДВ
251 142,07
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2025 17:12
Договір підряду та акт.pdf
24 березня 2025 16:01
Електронний підпис
24 березня 2025 15:56
Виписка з реєстру.pdf
24 березня 2025 15:56
Витяг.pdf
24 березня 2025 15:56
Гарантійні листи.pdf
24 березня 2025 15:56
Довідка підтвердження.pdf
24 березня 2025 15:56
Договір аналогічний.pdf
24 березня 2025 15:56
Договір.pdf
24 березня 2025 15:56
Додаток 3.pdf
24 березня 2025 15:56
Лист відгук.pdf
24 березня 2025 15:56
Паспорт.pdf
24 березня 2025 15:56
Форма пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Скринник Олександр Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Скринник Олександр Олександрович
#3012416197
Відхилено 251 142,07
UAH з ПДВ
31 березня 2025 16:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2025 17:13

Вимога про усунення невідповідностей

Учасником ненадано нежчезазначений документ відповідно до тендерної документації: 1. Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу), відповідно пункту 10 додатку №2. Також Учасником надані документи відповідно пункту 8 додатку №2 датовані 2023 роком. Відповідно до пункту 8 додатку №2 вимагалось надати: 8.1. Оригінал або завірену Учасником копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору** (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)), виконаний у 2024-2025 р. 8.2. Документ, що підтверджує виконання договору оригінал або завірену Учасником копію: - заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору або - листа–відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання) або - акти виконаних робіт по наданому договору **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний в повному обсязі договір надання послуг, що відповідає предмету закупівлі або його назві.

Документи

31 березня 2025 16:18
Електронний підпис
31 березня 2025 16:17
Протоколь №62.PDF

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій