Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття) з монтажем, наземного базування на території Васильківського закладу дошкільної освіти № 6 «Малятко» (ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини)
Очікувана вартість
3 894 200,00 UAH
UA-2025-03-14-010271-a c8e09b97e0ce4dd5842642f68628fb14
Відкриті торги з особливостями    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимченко Інна Миколаївна

380457121402 tendervuo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Васильківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05408349
Місцезнаходження: 08600, Україна , Київська обл., Васильків, вул. Покровська, 15/1
Контактна особа: Тимченко Інна Миколаївна
380457121402
tendervuo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2025 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 24 березня 2025 14:43
Початок аукціону: 24 березня 2025 14:43
Очікувана вартість: 3 894 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 942,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття) з монтажем, наземного базування на території Васильківського закладу дошкільної освіти № 6 «Малятко»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08600, Україна, Київська область, Васильків, вул. Гончарна, 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 44211100-3 — Модульні та переносні споруди

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 15:19

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

19 березня 2025 20:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 березня 2025 20:38
зміни 19.03.docx
19 березня 2025 20:38
Додаток 2 нова редакція.docx
19 березня 2025 20:38
Тендерна документація за Особливостями.docx
14 березня 2025 15:19
Додаток 4.docx
14 березня 2025 15:19
Додаток 1.docx
14 березня 2025 15:19
Додаток 3.docx
19 березня 2025 20:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 березня 2025 15:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 березня 2025 20:38
зміни 19.03.docx
19 березня 2025 20:38
Додаток 2 нова редакція.docx
14 березня 2025 15:19
Додаток 2.docx
19 березня 2025 20:38
Тендерна документація за Особливостями.docx
14 березня 2025 15:19
Тендерна документація за Особливостями.docx
14 березня 2025 15:19
Додаток 4.docx
14 березня 2025 15:19
Додаток 1.docx
14 березня 2025 15:19
Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

не зазначена інформація про протокол випробувань
Дата подання: 14 березня 2025 15:36
Дата відповіді: 17 березня 2025 20:54
Доброго дня, шановний Замовнику. У Додатку 2 Замовник встановив вимогу " ...Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує відповідність поданої тендерної пропозиції технічній специфікації (технічним вимогам) наступними інформацією та документами: ... 6. Наявність протоколу випробувань швидкоспоруджуваної захисної споруди....". Будь ласка зазначте який саме протокол випробувань потрібно надати, а саме на відповідність чого ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі. Згідно пп.5 п.3 Додатку №2 до тендерної документації, розрахунок бетонних і залізобетонних конструкцій укриття слід проводити відповідно до чинних будівельних норм визначених ДБН В.2.2-5:2023; виріб повинен мати технічний паспорт українською мовою (надати сканкопію у складі тендерної пропозиції); наявність сертифікату відповідності. наявність протоколу випробувань швидкоспоруджуваної захисної споруди.

Отже, протокол випробувань має підтверджувати, що укриття є швидкоспоруджуваним та проектується і будується, згідно норм визначених ДБН В.2.2-5:2023.
Сертифікат відповідності ДБН В.1.2-14:2018
Дата подання: 14 березня 2025 17:12
Дата відповіді: 17 березня 2025 20:55
Добрий день, шановний Замовнику. У п.2 Додатка 2 встановлена вимога : "... 2. Продукція повинна бути сертифікована, згідно вимог ДБН В.1.2-14:2018 Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об’єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель та споруд. Зміна № 1 п.п. 4.1.6 та 4.2.7. Учасник подає такий документ (сертифікат відповідності) у складі тендерної пропозиції....". Будь ласка надайте роз'яснення яким чином Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття) має відношення до ДБН В.1.2-14:2018? Зазначений Вами ДБН В.1.2-14:2018 не встановлює вимог до проектування та будівництва захисних споруд цивільного захисту. Зазначений ДБН не має відсилання до ДБН В.2.2-5:2023 та ДСТУ 9195:2022, Кодексу цивільного захисту. ДБН В.1.2-14:2018 не регулює предмет даної закупівлі. Сертифікат на відповідність вимогам ДБН В.1.2-14:2018 є не обов'язковим документом для виробників при проектуванні та виготовлені укриття. Саме ДБН В.2.2-5:2023 та ДСТУ 9195:2022 регулює захисні споруди цивільного захисту. Ви навмисно обмежуєте коло потенційних учасників. Вимагаємо прибрати вимогу про надання сертифікату відповідності ДБН В.1.2-14:2018, не створюючи дискримінаційних умов для учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що згідно п.1 ДБН В.1.2-14:2018, ці норми встановлюють загальні принципи забезпечення надійності і конструктивної безпеки будівель і споруд і розповсюджуються на вишукування, проектування, будівництво та ліквідацію будівель і споруд незалежно від їхнього призначення. Отже, даний стандарт має відношення і до споруд цивільного захисту – укриттів. Окрім того, згідно п.2 ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту», є посилання саме на ДБН В.1.2-14:2018, що вказує на пряме відношення ДБН В.1.2-14:2018 до укриттів в регуляторному значенні.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 17 березня 2025 15:08
Дата відповіді: 19 березня 2025 19:01
У додатку 2 документації наведена ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. Ми як потенційний учасник торгів проаналізували наступні вимоги документації, а саме : Зовнішні розміри споруди не повинні перевищувати: в довжину - 17 320 мм та 4 000 мм - в ширину. два тамбури на вхід/вихід, розташовані у протилежних кінцях приміщення (обладнані захисними протиударними металевими дверима, які здатні захистити від звичайних засобів ураження, витримують ударну хвилю у 100 кПа, відповідають вимогам ТУ У 25.1 – 34838314-002:2024 та відчиняються у бік напрямку евакуації); загальна висота по внутрішнім замірам основного приміщення має складати не менше 2 000 мм; товщина залізобетонних стін споруди має становити не менше ніж мінімальна товщина бетону – 310 мм, відповідно до таблиці 14.13 (ДБН В.2.2-5:2023); товщина покрівлі - залізобетон товщиною не менше 330 мм; - підлога - залізобетон товщиною не менше 200 мм; споруда наземного розташування повинна забезпечувати захист від дії надмірного тиску у фронті повітряної ударної хвилі, не менше ніж 100 кПа (ΔPф = 100 кПа (1 кгс/см2)); - основне приміщення повинно передбачати не менше як два отвори в стінах діаметром не менше ніж 100 мм; - за категорією з вибухопожежної та пожежної небезпеки повинно відповідати ІV класу; Продукція повинна бути сертифікована, згідно вимог ДСТУ 9195:2022 п.5.1, 5.4, 5.8, 6.1.2, 6.1.5, 6.1.15, 6.1.16. Учасник подає такий документ (сертифікат відповідності разом з протоколом випробувань до нього) у складі тендерної пропозиції. В результаті аналізу нами було встановлено, що технічне завдання на даний тендер було створене на товар, який має лише чітко встановлений виробник, а саме виробник з Львівської області. Просимо внести зміни в документацію і вилучити незаконні вимоги, у випадку відмови ми будемо звертатися до відповідних контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що згідно ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Замовник, складаючи вимоги технічного завдання, повністю дотримувався чинного законодавства, а показники, що наведені в тендерній документації аргументовані тим, що дане укриття встановлюються на території Васильківського закладу дошкільної освіти і для того щоб забезпечити виконання основних функцій такого закладу. Згідно приміток до Додатку №2 до тендерної документації, ви вправі подавати еквівалентний товар.
Невідповідність назви предмету закупівлі вимогам нормативних актів
Дата подання: 18 березня 2025 09:44
Дата відповіді: 20 березня 2025 18:49
Предмет закупівлі - найпростіше укриття повинен відповідати нормам кодексу цивільного захисту, Технічного регламенту та Порядку введення в експлуатацію, згідно яких Найпростіше укриття - це цокольне або підвальне приміщення, інша споруда підземного простору, в якій створені умови для тимчасового перебування людей (не менше 48 годин) у разі виникнення небезпеки їх життю та здоров’ю з метою зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій та/або терористичних актів. Технічні вимоги викладені Замовником щодо найпростійшого укриття - наземне розташування є порушення законодавства. Просимо уточнити або назву предмета закупівлі або технічні вимоги до такого, в тому числі в частині розташування: змінити наземне на заглиблене.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Водночас законодавство не містить вимог до формулювання «назви предмета закупівлі» і порядку такого формулювання. Відтак, замовник вправі самостійно визначити таку назву.
Умови договору ТД підлягають уточненню
Дата подання: 18 березня 2025 09:56
Дата відповіді: 20 березня 2025 18:50
Розділ 2 Договору "Якість Товару" має двояке трактування, а саме: 2.1. Постачальник повинен передати Покупцю Товар, якість якого відповідає технічним умовам виробника, чинним в Україні стандартам, зокрема але не виключно – ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу. Основні положення» та ДБН В.2.2.5-2023 «Захисні споруди цивільного захисту», Технічним вимогам до предмета закупівлі (Додаток 1 до Договору) та Специфікації (Додаток 2 до Договору). 2.2. Якість має відповідати чинним в Україні стандартам, зокрема але не виключно – ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу. Основні положення», ДБН В.2.2.5-2023 «Захисні споруди цивільного захисту» та Технічним вимогам до предмета закупівлі (Додаток 1 до Договору) Тобто, відповідати вимогам державних стандартів вцілому, але: 2.4. Після поставки Товару, монтажу та облаштування Постачальник має надати Покупцю оригінали або належним чином завірені копії документів, що передбачені чинним законодавством України, як обов’язкові для цього виду Товару, що підтверджують якість та відповідність Товару: - сертифікат відповідності (зокрема щодо відповідності Товару вимогам пп. 5.1, 5.4, 5.8, 6.1.2, 6.1.5, 6.1.15, 6.1.16. ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу. Основні положення»), виданий уповноваженим на це органом з сертифікації. Прошу уточнити обов'язковість відповідності предмету закупівлі державним стандартам вцілому чи все ж таки конкретно визначеним пунктам? Якщо конкретно визначеним пунктам, то звертаю увагу, що сертифікат відповідності саме цим пунктам державних стандартів має лише один виробник Львівської області, що може свідчити про змову у закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Орган оцінки відповідності здійснює сертифікацію на відповідність вимогам, які встановлені в конкретних НД, які затверджені та введені в дію належним чином. Згідно ч.1 ст.1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Отже, орган оцінки відповідності здійснює оцінку товару щодо заданих заявником вимог стандартів (випробовуються конкретні показники). Замовник надав посилання на вимоги стандартів, згідно яких товар мав пройти оцінку і щодо саме таких заданих параметрів орган оцінки відповідності мав видати відповідний сертифікат. Якщо ж вами буде подано сертифікат відповідності на ДСТУ в цілому, це буде вважатись виконанням вимоги, оскільки охоплюватиме задані параметри.
Невідповідність технічних вимог замовника чинному законодавству
Дата подання: 18 березня 2025 10:02
Дата відповіді: 20 березня 2025 18:51
Умовами договору Замовник зобов'язує учасників надати після поставки Товару, монтажу та облаштування оригінали або належним чином завірені копії документів, що передбачені чинним законодавством України, як обов’язкові для цього виду Товару, Предметом закупівлі вказано найпростіше укриття наземного базування. Оскільки у чинному законодавстві відсутній такий вид Товару як найпростіше укриття наземного базування, а наявний - найпростіше укриття заглибене - передбачає відповідність технічному регламенту, просимо уточнити якому саме чинному законодавству мають відповідати документи та які саме документи повинні надати учасники після поставки Товару, монтажу та облаштування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! П.2.4. проекту договору містить перелік цих документів, а саме:
- сертифікат відповідності (зокрема щодо відповідності Товару вимогам пп. 5.1, 5.4, 5.8, 6.1.2, 6.1.5, 6.1.15, 6.1.16. ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу. Основні положення»), виданий уповноваженим на це органом з сертифікації;
- технічний паспорт на товар та/або паспорт якості товару та/або паспорт товару тощо, де містяться основні характеристики/відомості, що характеризують товар та його складові;
- інші документи (за вимогою Покупця).
Товщини стін і покриття укриття повинна відповідати марці бетону згідно вимог таблиці 14.13 ДБН В.2.2-5:2023?
Дата подання: 18 березня 2025 10:53
Дата відповіді: 20 березня 2025 18:52
Шановний Замовнику! Ви вказуєте в п. 2.1. Технічної Специфікації не нижче класу С32/40 (ДСТУ 9208:2022), відповідно до таблиці 14.13 (ДБН В.2.2-5:2023) Бетон з додаванням полімерів (що підвищують рівень пожежної безпеки та морозостійкості) та полімерної фібри. Щільність бетону не нижче 2400 кг/м3. Відпускна міцність бетону – не нижче 70%. Марка бетону по водонепроникності – W10. Марка бетону на морозостійкість - > F200. Питання: Замовник так чітко прописує сам бетон тому що має проект конкретного виробу, якому вимагає відповідність, чи Замовник помилився в формулюванні і вимагає відповідність товщини стін і покриття укриття марці бетону згідно вимог таблиці 14.13 ДБН В.2.2-5:2023?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Разом з тим повідомляємо, що згідно Додатку №2 до тендерної документації, розрахунок бетонних і залізобетонних конструкцій укриття слід проводити відповідно до чинних будівельних норм визначених ДБН В.2.2-5:2023.
Сертифікат відповідності ДБН В.1.2-14:2018
Дата подання: 18 березня 2025 11:49
Дата відповіді: 20 березня 2025 18:52
В Україні здійснюється добровільна сертифікація. Сертифікат відповідності ДБН В.1.2-14:2018 у учасника може бути відсутній, тому як він є необов'язковим документом. Замовник же вимагає його наявність в тендерній пропозиції, розуміючи що у більшості учасників він відсутній, а скоріше за все даний сертифікат є у одного виробника, під якого розроблялась технічна специфікація Замовника. Для отримання сертифікату необхідний час, якого не достатньо в рамках строків подачі пропозиції. Прохання до Замовника виключити вимогу про надання Сертифікату відповідності ДБН В.1.2-14:2018. В разі видалення даної вимоги, більша кількість учасників зможе прийняти участь у закупівлі, та Ваші вимоги стануть менш дискримінаційні. АБО продовжити період подачі пропозицій на 10 робочих днів для можливості отримання такого сертифікату
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. П.14.2.1.4 ДБН В.2.2-5:2023 встановлено, що показники надійності бетонних і залізобетонних конструкцій ( несучої здатності, тріщиностійкості, деформування) захисних споруд цивільного захисту повинні задовольняти вимоги ДБН В.1.2-14. Таким чином замовник цілком законно ставить вимогу щодо надання учасниками зазначеного вами сертифікату відповідності.
Стіни повинні відповідати таблиці 14.13 (ДБН В.2.2-5:2023), а покрівля ні?
Дата подання: 18 березня 2025 11:53
Дата відповіді: 20 березня 2025 18:53
Шановний Замовнику! Ви вказуєте в п. 3. Технічної Специфікації "Конструктивне планування споруди" - товщина залізобетонних стін споруди має становити не менше ніж мінімальна товщина бетону – 310 мм, відповідно до таблиці 14.13 (ДБН В.2.2-5:2023); - товщина покрівлі - залізобетон товщиною не менше 330 мм; Таким чином стіни повинні відповідати таблиці 14.13 (ДБН В.2.2-5:2023) а покрівля ні? Або у Замовника є конкретний виріб, якому повинні відповідати пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Разом з тим повідомляємо, що згідно Додатку №2 до тендерної документації, розрахунок бетонних і залізобетонних конструкцій укриття слід проводити відповідно до чинних будівельних норм визначених ДБН В.2.2-5:2023.
Від яких снарядів, ракет, чи дронів, що, можливо, будуть підриватися під укриттям, повинна захищати підлога?
Дата подання: 18 березня 2025 11:55
Дата відповіді: 20 березня 2025 19:02
Шановний Замовнику! Ви вказуєте в п. 3. Технічної Специфікації "Конструктивне планування споруди" - підлога - залізобетон товщиною не менше 200 мм; Тобто Замовник вимагає захист від підривів снарядів знизу, з під споруди? При цьому Замовник чомусь не вимагає відповідності залізобетону підлоги вимогам таблиці 14.13 ДБН В.2.2-5:2023. Від яких снарядів, ракет, чи дронів, що, можливо, будуть підриватися під укриттям, повинна захищати підлога? Замовник чітко вказав мінімальну товщину залізобетонної підлоги, можливо Замовник має конкретний виріб, під який зроблений цей тендер?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Замовник вправі самостійно визначати характеристики товару, відповідно до своїх потреб.
Чи вимагає Замовник виконання п.14.2.3.5 та 14.2.3.6 ДБН В.2.2-5:2023 ? Чи Замовнику все одно?
Дата подання: 18 березня 2025 11:56
Дата відповіді: 20 березня 2025 18:56
В п. 2.1. та п. 3. Технічної Специфікації "Конструктивне планування споруди" Замовник дуже чітко розписав формулу та товщину бетону в залізобетонних конструкціях споруди. Про Армування вказана виключно вимога по її класу А500С. При цьому Замовник повністю обходить питання схеми армування залізобетону відповідно вимог п.14.2.3.5 та 14.2.3.6 ДБН В.2.2-5:2023, від виконання яких залежить уникнення явища вторинної фрагментації, зменшення вірогідності проникнення та збільшення опору конструкції вторинному сколюванню. Ці параметри нормуються ДБН В.2.2-5:2023 і є обов'язковими для виконання виробниками укриттів. Питання до Замовника: чи вимагає Замовник виконання п.14.2.3.5 та 14.2.3.6 ДБН В.2.2-5:2023 ? Чи Замовнику все одно?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Додатку №2 до тендерної документації, розрахунок бетонних і залізобетонних конструкцій укриття слід проводити відповідно до чинних будівельних норм визначених ДБН В.2.2-5:2023.
Чому Ви не надаєте можливість провести огляд території для встановлення укриття?
Дата подання: 18 березня 2025 12:07
Дата відповіді: 20 березня 2025 18:57
Доброго дня, Шановний Замовнику! Надайте будь ласка пояснення: Чому Ви не надаєте можливість провести огляд території для встановлення укриття? До Вас звернувся потенційний Учасник для вирішення питання стосовно можливості огляду майданчика та його оцінки, на що отримав відмову. Прохання в разі звернення учасника , надати таку можливість до 22.03.2025 для розуміння можливої подальшої участі у даній закупівлі. Гарного дня!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовами тендерної документації не передбачено проведення огляду території. Дана вимога не встановлена законодавством як обов’язкова, а тому не потребує її зазначення при оголошенні торгів.
"Захист від морозостійкості укриття" - ЩО ЦЕ?
Дата подання: 18 березня 2025 12:26
Дата відповіді: 20 березня 2025 18:57
У розділі 3. Технічні вимоги Додатку 2 ТД , а саме у п. 4 Монтаж Замовник зазначив : "....- перевезення до місця встановлення, монтаж та захист від морозостійкості укриття повинно виконуватись Постачальником своїм інструментом та технічними засобами;...". Питання до Замовника : "захист від морозостійкості укриття" - що це ? Надайте інформацію, що включає в себе захист від морозостійкості укриття та яким чином він повинен виконуватись.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В даному випадку мається на увазі, що укриття повинно бути виготовлене з бетону, який випробуваний на морозостійкість. Вимоги до морозостійкості бетону встановлені умовами тендерної документації, а саме п.3 Додатку №2 до тендерної документації. Згідно ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Замовник вправі самостійно визначати характеристики товару, відповідно до своїх потреб.
Розміри споруди під Львівського виробника споруд - ДИСКРИМІНАЦІЯ
Дата подання: 18 березня 2025 12:48
Дата відповіді: 20 березня 2025 18:59
Технічне завдання на даний тендер було підготовлено під конкретного виробника споруди. Замовник встановив технічні вимоги до споруди виробником, якої є ТОВ «ЛВ Індустрія». Замовник зазначив технічні характеристики майбутнього укриття, які є дискримінаційними по відношенню до інших учасників, а саме : «Зовнішні розміри споруди не повинні перевищувати: в довжину - 17 320 мм та 4 000 мм - в ширину». Зовнішні розміри споруди є обмеженими та дискримінаційними. Вважаємо, що необхідно надати можливість іншим учасникам запропонувати свої варіанти конструктиву, видаливши інформацію про розміри споруди.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що згідно ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Замовник, складаючи вимоги технічного завдання, повністю дотримувався чинного законодавства, а показники, що наведені в тендерній документації аргументовані тим, що дане укриття встановлюються на території Васильківського закладу дошкільної освіти і для того щоб забезпечити виконання основних функцій такого закладу. Згідно приміток до Додатку №2 до тендерної документації, ви вправі подавати еквівалентний товар.
Дякую за відповідь, але
Дата подання: 18 березня 2025 13:32
Дата відповіді: 20 березня 2025 18:59
Норми чинного законодавства України у сфері цивільного захисту не мають вказаного Вами поняття: укриття є швидкоспоруджуваним та проектується і будується, згідно норм визначених ДБН В.2.2-5:2023. Прошу все ж таки уточнити, що саме хочете отримати в результаті закупівлі: якісне сховище для дітей, що дійсно відповідатиме нормам чинного законодавства чи будь який товар, головне щоб від замовника під якого підлаштували вимоги?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що замовник і не ставить вимог до протоколу випробувань дослівно підтвердити слова «швидкоспоруджуваний». Разом з тим наголошуємо, що ДБН В.2.2-5:2023 встановлюють основні положення щодо проєктування захисних споруд цивільного захисту та споруд подвійного призначення, призначених для укриття населення. Ці норми розроблено відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України.
ДБН В.1.2- 14:2018
Дата подання: 18 березня 2025 16:33
Дата відповіді: 20 березня 2025 19:00
Шановний Замовник, у Додатку 2 ТД Ви зазначили неіснуючий пункт ДБН В.1.2- 14:2018 , а саме 4.2.7. Прохання внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Замовником було внесено відповідні зміни до тендерної документації.
ШСПРУ чи найпростіше укриття?
Дата подання: 19 березня 2025 10:55
Дата відповіді: 21 березня 2025 18:31
Добрий день. Замовник вимагає надання сертифікату відповідності згідно п. 6.1.15 ДСТУ 9195:2022. Даний пункт ДСТУ стосується ШСПРУ. Питання до Замовника: " Ви бажаєте придбати швидкоспоруджуване протирадіаційне укриття ? Якщо ні, то прохання прибрати вимогу про зазначення п. 6.1.15 ДСТУ 9195:2022 у сертифікаті відповідності.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Предметом закупівлі є швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття) з монтажем, наземного базування.
місця для лежання чи відкидні місяця для сидіння?
Дата подання: 19 березня 2025 11:07
Дата відповіді: 21 березня 2025 18:31
Доброго дня. Підкажіть будь ласка чи передбачені у Вас місця для лежання, чи можливо відкидні місця для сидіння? (У Додатку 2 ця інформація не зазначена). Якщо місця для лежання та відкидні місця для сидіння необхідні, прохання зазначити цю вимогу у технічній специфікації з зазначенням їх необхідної кількості. Заздалегідь дякуємо за точну відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Всі необхідні технічні умови зазначені в Додатку №2 до тендерної документації.
Учасники освітнього процесу підлягають укриттю у протирадіаційних укриттях
Дата подання: 19 березня 2025 11:18
Дата відповіді: 21 березня 2025 18:32
Шановний Замовнику, згідно ст 32 Кодексу цивільного захисту : Укриттю підлягають: "у протирадіаційних укриттях - населення, зокрема працівники підприємств, установ, організацій, об’єктів критичної інфраструктури, пацієнти, працівники та відвідувачі закладів охорони здоров’я, учасники освітнього процесу, крім тих, хто підлягає укриттю у сховищах;" Питання до Замовника : чому ви бажаєте придбати найпростіше укриття , яке не відповідає чинному законодавству України? Замовник свідомо йде на порушення закону, надавши технічну специфікацію під споруду конкретного виробника. В разі "прильоту" Вас чекає кримінальне провадження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що згідно ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Замовник, складаючи вимоги технічного завдання, повністю дотримувався чинного законодавства, а показники, що наведені в тендерній документації аргументовані тим, що дане укриття встановлюються на території Васильківського закладу дошкільної освіти і для того щоб забезпечити виконання основних функцій такого закладу.
Вимоги щодо документації Переможця, які потребують уточнення
Дата подання: 19 березня 2025 11:35
Дата відповіді: 21 березня 2025 18:32
Додаток 4 до ТД містить вимоги до Переможця за якими останній зобов'язаний надати Документи про судимість та наявність кримінальних справи видані/ сформовані / отримані у поточному році. Просимо уточнити: Замовник такими вимогами щодо документів відкрито заявляє про готовність працювати з учасниками щодо яких є наявні порушені кримінальні справи, в т.ч. щодо якості продукції??? Тобто, Замовнику дійсно не принципово порядність та якість??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Додаток 4 до тендерної документації сформульований коректно. Замовником чітко вказано, що учасник переможець повинен надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Отже, документ має свідчити про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Сертифікат відповідності п.6.1.16 ДСТУ 9195:2022
Дата подання: 19 березня 2025 12:37
Дата відповіді: 21 березня 2025 18:33
Шановний Замовнику! Чи передбачені у Вас місця для лежання, чи можливо передбачені відкидні місця для сидіння? Якщо такі місця не передбачаються, то вимагаємо прибрати вимогу стосовно надання сертифікату відповідності з зазначенням п.6.1.16 ДСТУ 9195:2022 у тендерній документації
Відповідь: Шановний учаснику! Даний пункт містить рекомендований характер для облаштування укриттів. Разом з тим повідомляємо, що всі необхідні технічні умови зазначені в Додатку №2 до тендерної документації.
Підтверджуюча інформація про п.5.8 ДСТУ 9195:2022 міститься у паспорті споруди.
Дата подання: 19 березня 2025 12:59
Дата відповіді: 21 березня 2025 18:33
Шановний Замовнику, Ви встановили вимогу про надання сертифікату відповідності на підтвердження п.5.8 ДСТУ 9195:2022. Інформація про кількість модулів у споруді зазначена у паспорті на виріб від виробника. Навіщо вимагати декілька документів на підтвердження одно того самого факту? Чи може учасник на підтвердження даної вимоги надати тільки паспорт на виріб? Прохання прибрати вимогу про надання сертифікату відповідності на підтвердження п.5.8 ДСТУ 9195:2022. Заздалегідь дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Разом з тим повідомляємо, що до оформлення паспорту на товар окремих вимог тендерною документацією не ставиться.
Дискримінаційні і антиконкурентні умови тендеру
Дата подання: 19 березня 2025 14:25
Дата відповіді: 21 березня 2025 18:34
В зазначених умовах Додатку №2 до тендерної документації вбачаються антиконкурентні і дискримінаційні по відношенню до інших учасників умови: довижна - 17 320 мм та 4000 мм в ширину, що несправедливо обмежує коло можливих учасників процедури закупівлі.
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що згідно ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Замовник, складаючи вимоги технічного завдання, повністю дотримувався чинного законодавства, а показники, що наведені в тендерній документації аргументовані тим, що дане укриття встановлюються на території Васильківського закладу дошкільної освіти і для того щоб забезпечити виконання основних функцій такого закладу. Згідно приміток до Додатку №2 до тендерної документації, ви вправі подавати еквівалентний товар.
Уточнення технічних вимог Замовника
Дата подання: 20 березня 2025 14:29
Дата відповіді: 21 березня 2025 18:34
ДБН В.1.2- 14:2018 встановлюють загальні принципи забезпечення надійності і конструктивної безпеки будівель і споруд і розповсюджуються на вишукування, проектування, будівництво та ліквідацію будівель і споруд незалежно від їхнього призначення. Предмет закупівлі не належить до вишукування, проектування, будівництва та ліквідації будівель і споруд, а т ому прошу уточнити мету вимоги про наявність у учасника сертифікату відповідності вказаному ДБН?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: П.14.2.1.4 ДБН В.2.2-5:2023 встановлено, що показники надійності бетонних і залізобетонних конструкцій (несучої здатності, тріщиностійкості, деформування) захисних споруд цивільного захисту повинні задовольняти вимоги ДБН В.1.2-14. Таким чином даний стандарт має відношення до предмета закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 24 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2025 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ " УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА" 3 650 000,00
UAH з ПДВ
3 650 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯРО-БУД" 3 894 200,00
UAH з ПДВ
3 855 258,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 березня 2025 14:51
Електронний підпис
23 березня 2025 14:46
S1499201 Квитанція _2Б.pdf
23 березня 2025 14:46
S1499201 Квитанція _2Б.pdf.p7s
23 березня 2025 14:46
Витяг з ЄДРЮО 11.03.2025.pdf
23 березня 2025 14:46
Витяг з ЄДРЮО 11.03.2025.pdf.p7s
23 березня 2025 14:46
Відгук Умань.pdf
23 березня 2025 14:46
Відгук Умань.pdf.p7s
23 березня 2025 14:46
Відео_фото.zip
23 березня 2025 14:46
ДОВІДКА ПРО УЧАСНИКА.pdf
23 березня 2025 14:46
ДОВІДКА ПРО УЧАСНИКА.pdf.p7s
23 березня 2025 14:46
Договір Близнюки.pdf
23 березня 2025 14:46
Договір Близнюки.pdf.p7s
23 березня 2025 14:46
Договір Межева.pdf
23 березня 2025 14:46
Договір Межева.pdf.p7s
23 березня 2025 14:46
Додаток 3.pdf
23 березня 2025 14:46
Додаток 3.pdf.p7s
23 березня 2025 14:46
Лист-відгук Близнюки (1).PDF
23 березня 2025 14:46
Лист-відгук Межева.pdf
23 березня 2025 14:46
Лист-відгук Межева.pdf.p7s
23 березня 2025 14:46
Лист-відгук Укрпошта.pdf
23 березня 2025 14:46
Лист-відгук Укрпошта.pdf.p7s
23 березня 2025 14:46
Опис статут.pdf
23 березня 2025 14:46
Опис статут.pdf.p7s
23 березня 2025 14:46
СЕРТИФІКАТ ДБН.В.2.2..pdf
23 березня 2025 14:46
СЕРТИФІКАТ ДБН.В.2.2..pdf.p7s
23 березня 2025 14:46
Сертифікати ІСО.pdf
23 березня 2025 14:46
Сертифікати ІСО.pdf.p7s
23 березня 2025 14:46
Статут.pdf
23 березня 2025 14:46
Статут.pdf.p7s
23 березня 2025 14:46
скан дог. _129 УМАНЬ.pdf
23 березня 2025 14:46
скан дог. _129 УМАНЬ.pdf.p7s

Публічні документи

21 березня 2025 17:47
Електронний підпис
21 березня 2025 17:47
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯРО-БУД"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА"
#21475888
Очікує рішення 3 650 000,00
UAH з ПДВ
24 березня 2025 15:06

Документи

24 березня 2025 15:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
24 березня 2025 15:07
Звіт з ЄДР (припинено)