Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Упор передній УП1К-1
Очікувана вартість
17 706 500,00 UAH
UA-2025-03-14-010048-a ● 9b1986ef821e41b6a58008156ff85138
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 45462724 |
Вебсайт: | https://uz.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул.Алмаатинська, 74 |
Контактна особа: |
Ковальчук Петро Григорович 380955810926 kovalchuk.p.h@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2025 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 13:15 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 13:15 |
Очікувана вартість: | 17 706 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 88 532,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків вартості договору. Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штука
Упор передній УП1К-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 100% післяплата 45 к д | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2025 19:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2025 19:30 |
Перелік змін до ТД 2.docx | |
25 березня 2025 19:30 |
Тендерна документація1 док_558 ПЗ 2025 зі змінами 2.docx | |
24 березня 2025 21:36 |
Перелік змін до ТД.docx | |
14 березня 2025 15:11 |
Тендерна документація1 док_558 ПЗ 2025.docx | |
14 березня 2025 15:11 |
Проект договору.docx |
25 березня 2025 19:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 березня 2025 19:30 |
Перелік змін до ТД 2.docx
|
||||||
25 березня 2025 19:30 |
Тендерна документація1 док_558 ПЗ 2025 зі змінами 2.docx
|
||||||
24 березня 2025 21:36 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||
14 березня 2025 15:11 |
Тендерна документація1 док_558 ПЗ 2025.docx
|
||||||
14 березня 2025 15:11 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
SOU MPP 45.060-331:2010
Дата подання: 14 березня 2025 17:57
Дата відповіді: 17 березня 2025 14:41
This document is absent in public domain as an internal enterprise standard. Please publish it as one of tender documents or include detailed specification and drawing. Please extend the tender's closing date correspondingly.
Цей документ відсутній у відкритому доступі як внутрішній стандарт підприємства. Будь ласка, опублікуйте його як одну з тендерних документів або додайте детальну специфікацію та креслення. Просимо відповідно перенести термін закінчення тендеру.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
Наступним повідомляємо, що право власності на цей документ належить Мінпромполітики України. Відтворювати, тиражувати і розповсюджувати його повністю чи частково на будь-яких носіях інформації без офіційного дозволу заборонено. Стосовно врегулювання прав власності треба звертатися до Мінпромполітики України. Відповідно до вищевикладеного не маємо змогу опублікувати СОУ МПП 45.060-331:2010 або додати детальну специфікацію та креслення.
Наступним повідомляємо, що право власності на цей документ належить Мінпромполітики України. Відтворювати, тиражувати і розповсюджувати його повністю чи частково на будь-яких носіях інформації без офіційного дозволу заборонено. Стосовно врегулювання прав власності треба звертатися до Мінпромполітики України. Відповідно до вищевикладеного не маємо змогу опублікувати СОУ МПП 45.060-331:2010 або додати детальну специфікацію та креслення.
your answer
Дата подання: 17 березня 2025 16:49
Дата відповіді: 18 березня 2025 08:14
So, you want to buy nobody knows what. We cannot help you.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
Строки оплати
Дата подання: 19 березня 2025 10:45
Дата відповіді: 20 березня 2025 10:07
Наша компанія постійно приймає участь в тендерах АТ «Укрзалізниця» та зарекомендувала себе як надійний постачальник продукції залізничного призначення. Зважаючи на воєнний стан в нашій країні та постійні обстріли території України, існує високий ризик пошкодження критичної інфраструктури, що може призвести до відключення електричної енергії, що в свою чергу відобразиться на стабільній роботі підприємств та затримок постачання необхідної Вам продукції. Також звертаємо Вашу увагу, що електрична енергія, всі матеріали та комплектуючі, необхідні для виготовлення продукції, закупаються на умовах передплати, і вартість їх постійно збільшується. Отже, в існуючих умовах непрогнозованої роботи та економічної нестабільності, з метою вчасного постачання продукції за фіксованими цінами , підприємства повинні заздалегідь виготовити необхідну кількість продукції згідно з даною закупівлею. А для цього потрібен більш швидкий обіг коштів. Зважаючи на вищезазначене, просимо внести зміни до тендерної документації в розділ Умови оплати: На 14 календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної (для нерезидентів – з дати поставки партії товару, відповідно до рахунку-фактури (інвойса)), за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України (якщо учасник – платник ПДВ ).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
Наступним повідомляємо, що умови оплати внесені у відповідності до нормативних документів, діючих в АТ «Укрзалізниця» та погоджені відповідними департаментами. Внесення змін в тендерну документацію неможливе
Наступним повідомляємо, що умови оплати внесені у відповідності до нормативних документів, діючих в АТ «Укрзалізниця» та погоджені відповідними департаментами. Внесення змін в тендерну документацію неможливе
Стосовно договору інспекторського контролю
Дата подання: 21 березня 2025 17:46
Дата відповіді: 24 березня 2025 21:24
В Додатку 1 до тендерної документації Додатку А позначено, що учасник повинен надати підтвердження відповідно Додатку 1 до тендерної документації щодо відповідності, а саме: п. 2. Вимогам до продукції, що підлягає інспекторському контролю. В той же час відповідно до Додатку 1 до рішення правління від 03.02.2025 р. про затвердження Переліку продукції, яка підлягає інспекторському контролю та стандарту АТ «Укрзалізниця» упор передній відсутній в переліку продукції, яка підлягає інспекторському контролю. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити пункт 2 Додатку А стосовно надання договору інспекторського контролю на упор передній.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 25 березня 2025 10:38
Дата відповіді: 25 березня 2025 19:29
В оновленій тендерній документації з Додатку А не було виключено п.2. стосовно надання договору інспекторського контролю як зазначено в Переліку змін до тендерної документації. Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2025 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АТ "Кременчуцький сталеливарний завод" |
15 500 000,00
UAH
|
8 950 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ Нововолинський ливарний завод |
13 806 000,00
UAH
|
10 999 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНО-ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР" |
15 890 000,00
UAH
|
15 890 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "Кременчуцький сталеливарний завод" #05756783 |
Очікує рішення |
8 950 000,00
UAH
|
31 березня 2025 13:44
|