Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
118 490,00 UAH
UA-2025-03-14-009149-a ● a1a1e5c228d441d2866e1b64155e57f8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Вараської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03315879 |
Місцезнаходження: | 34403, Україна , Рівненська обл., м Вараш, Незалежності майдан, будинок 1 |
Контактна особа: |
Мороченець Катерина Олександрівна +380680178879 morochenets@varash.rv.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2025 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2025 14:45 |
Початок аукціону: | 27 березня 2025 11:27 |
Початок аукціону: | 27 березня 2025 11:27 |
Очікувана вартість: | 118 490,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 184,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2173 штука
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34403, Україна, Рівненська область, м.Вараш, Незалежності майдан, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються ПОКУПЦЕМ у безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на рахунок ПРОДАВЦЯ протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту приймання-передачі Товару та підписання Сторонами видаткової накладної, що підтверджує наявність Товару у ПОКУПЦЯ | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2025 14:03 |
Перелік змін.docx | |
20 березня 2025 14:03 |
Додаток 7 (нова редакція).docx | |
20 березня 2025 14:03 |
Додаток 6 (нова редакція).docx | |
20 березня 2025 14:03 |
Додаток 5 (нова редакція).docx | |
20 березня 2025 14:02 |
Дадаток 4 (нова редакція).docx | |
20 березня 2025 14:02 |
Додаток 3 (нова редакція).docx | |
20 березня 2025 14:02 |
Додаток 2 (нова редакція).docx | |
20 березня 2025 14:02 |
Додаток 1 (нова редакція).docx | |
20 березня 2025 14:02 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
19 березня 2025 10:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 18 березня 2025 11:55
Дата відповіді: 18 березня 2025 16:40
Шановний замовнику поз. 21 Дестеплер Buromax BM.4491 , має наступний опис : вбудований ніж .Данний дестеплер знятий з виробництва та аналогів не має , прошу внести зміни та забрати данну особливість
поз. 41 Плівка для ламінування ,має наступний опис : щільність: 180 мкм. Проаналізувавши ринок данна щільність відсутня у постачальників , прошу внести зміни на 175 мкм.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення. Відповідні зміни буде внесено до тендерної документації.
Щодо пункту 9 у Додатку 6
Дата подання: 19 березня 2025 16:35
Дата відповіді: 20 березня 2025 08:29
Уважно ознайомившись з умовами тендерної документації щодо закупівлі канцелярських товарів, просимо переглянути вимогу щодо надання копії чинного договору з постійним/тимчасовим лісокористувачем або довідки про місця постійного лісокористування.
Вважаємо зазначену вимогу такою, що не відповідає специфіці предмету закупівлі – канцелярські товари, які зазвичай виготовляються промисловим способом та закуповуються у офіційних дистриб’юторів, оптових постачальників або виробників. У більшості випадків постачальники канцелярських товарів не є прямими лісокористувачами або учасниками лісозаготівельного процесу, а мають у своєму розпорядженні підтверджуючі документи (накладні, сертифікати якості, декларації виробника) від офіційних каналів поставки.
Зазначена вимога суттєво обмежує коло потенційних учасників та може призвести до дискримінації добросовісних постачальників, які працюють у сфері дистрибуції та роздрібної торгівлі канцелярськими товарами.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити зазначену вимогу, як таку, що не є релевантною предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Технічну помилку буде усунено та будуть внесені зміни в тендерну документацію.
дивні вимоги до учасників
Дата подання: 19 березня 2025 16:40
Дата відповіді: 20 березня 2025 08:29
Шановний Замовнику!
Просимо внести зміни до тендерної документації щодо закупівлі канцелярських товарів, а саме — виключити вимогу щодо надання договору з постійним/тимчасовим лісокористувачем або довідки про місця постійного лісокористування.
Ця вимога не відповідає предмету закупівлі, оскільки постачання канцелярських товарів відбувається через дистриб’юторські та оптові канали, без залучення лісокористувачів. Зазначене положення може створити дискримінаційні умови для учасників та необґрунтовано обмежити конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Технічну помилку буде усунено та будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2025 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ" |
96 508,00
UAH з ПДВ
|
93 944,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
95 129,77
UAH з ПДВ
|
93 944,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОРВЕТ" |
97 476,60
UAH з ПДВ
|
97 476,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ" #40526877 |
Переможець |
93 944,10
UAH з ПДВ
|
28 березня 2025 12:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2025 11:11
|
Договір | укладений |
09 квітня 2025 11:10
|