Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(ПК-25П_098_ВО) Послуги з дезінсекції та дератизації
Очікувана вартість
71 481,00 UAH
UA-2025-03-14-008916-a ● df8d560917a9415082e709ca6df5bd2f
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Шатохін Дмитро Олександрович 380443097273 pk_inshi@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2025 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 71 481,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-03-14-009702-a
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_098_ВО) ДК 021:2015 90920000-2 Послуги із санітарно – гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дезінсекції та дератизації)
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 90923000-3
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі 71 481,00 грн без ПДВ (сімдесят одна тисяча чотириста вісімдесят одна гривня 00 копійок), в т.ч.: Лот 1 - 39 717,00 грн без ПДВ (тридцять дев’ять тисяч сімсот сімнадцять гривень 00 копійок); Лот 2 - 7 894,00 грн без ПДВ (сім тисяч вісімсот дев’яносто чотири гривні 00 копійок); Лот 3 - 23 870,00 грн без ПДВ (двадцять три тисячі вісімсот сімдесят гривень 00 копійок)
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.03.2025 10:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_098_ВО) ДК 021:2015 90920000-2 Послуги із санітарно – гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дезінсекції та дератизації)
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 90923000-3
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі 71 481,00 грн без ПДВ (сімдесят одна тисяча чотириста вісімдесят одна гривня 00 копійок), в т.ч.: Лот 1 - 39 717,00 грн без ПДВ (тридцять дев’ять тисяч сімсот сімнадцять гривень 00 копійок); Лот 2 - 7 894,00 грн без ПДВ (сім тисяч вісімсот дев’яносто чотири гривні 00 копійок); Лот 3 - 23 870,00 грн без ПДВ (двадцять три тисячі вісімсот сімдесят гривень 00 копійок)
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.03.2025 10:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН
Тендерна документація
20 березня 2025 14:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2025 14:33 |
ТД_Зміни 1.docx | |
20 березня 2025 14:33 |
Перелік змін 1.doc | |
20 березня 2025 14:33 |
Обґрунтування очікуваної вартості_Зміни 1.doc | |
20 березня 2025 14:33 |
Обгрунтування технічних х-к_Зміни 1.doc | |
14 березня 2025 14:31 |
4. Обгрунтування технічних х-к.doc | |
14 березня 2025 14:31 |
Оголошенння.doc | |
14 березня 2025 14:31 |
5. Обґрунтування очікуваної вартості.doc | |
14 березня 2025 14:31 |
ТД послуги.docx | |
14 березня 2025 14:31 |
Додаток 4. Проєкт договору (3 лота).docx |
20 березня 2025 14:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 березня 2025 14:33 |
ТД_Зміни 1.docx
|
|||
20 березня 2025 14:33 |
Перелік змін 1.doc
|
|||
20 березня 2025 14:33 |
Обґрунтування очікуваної вартості_Зміни 1.doc
|
|||
20 березня 2025 14:33 |
Обгрунтування технічних х-к_Зміни 1.doc
|
|||
14 березня 2025 14:31 |
4. Обгрунтування технічних х-к.doc
|
|||
14 березня 2025 14:31 |
Оголошенння.doc
|
|||
14 березня 2025 14:31 |
5. Обґрунтування очікуваної вартості.doc
|
|||
14 березня 2025 14:31 |
ТД послуги.docx
|
|||
14 березня 2025 14:31 |
Додаток 4. Проєкт договору (3 лота).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 17 березня 2025 14:56
Дата відповіді: 20 березня 2025 14:34
Послуги з дезінсекції та дератизації відносяться до профілактичних дезінфекційних заходів і входять до діючого «Переліку робіт з підвищеною небезпекою» (п. 37), затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005р. № 15
Дані медичні послуги у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення і є невід’ємною складовою медичної практики, що як вид господарської діяльності, відповідно до п. 15 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», підлягають ліцензуванню.
У зв’язку з наведеним, просимо Вас додати до вимог Додатку 2 обов’язкове надання для учасників копії ліцензії МОЗ (або витягу з ліцензії МОЗ) на дезінфекційну справу, до складу якої відносяться роботи з дератизації та дезінсекції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, з наданої Вами інформації, Замовником не встановлено відношення дезінсекції та дератизації до лікарняної справи, відповідно не бачимо доцільності встановлення вимоги щодо надання учасниками ліцензії МОЗ (або витягу з ліцензії МОЗ) на дезінфекційну справу. Дякуємо за звернення.
Внесення змін у ТД, конкретизувати вимоги
Дата подання: 17 березня 2025 16:54
Дата відповіді: 20 березня 2025 14:35
Шановний Замовнику, добрий день!
Відповідно до Додатку №2 ТД розділу 2 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям процедури закупівлі та іншим вимогам Замовника відповідно до законодавства, зокрема, відповідно до ст. 16 Закону та п. 47 Особливостей п. 3.2. пп. 3.2.3 є вимога надати на заявлених працівників Учасника документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів / дипломів / свідоцтв, що підтверджують освіту та / або фах та / або професію працівників.
Ви, як Замовник, посилаєтесь у Додатку №1 «Технічне завдання» на Наказ Державного комітету України з нагляду за охороною праці «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» від 26.01.2005 р. № 15 (із змінами та доповненнями).
Відповідно до даного Наказу Розділ 4 п. 4.1. Посадові особи та інші працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512, та Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженому наказом МОЗ та Держнаглядохоронпраці України від 23.09.94 № 263/121 і зареєстрованому Міністерством юстиції України 25.01.95 з № 18/554 (далі - роботи підвищеної небезпеки), проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Відповідно до Наказу №74 від 15.05.2024 р. «Про затвердження Покажчика нормативно-правових актів з охорони праці» до переліку необхідних нормативно-правових актів щодо надання послуг підвищеної небезпеки (дезінсекція, дезінфекція та дератизація) входять наступні акти: НПАОП 0.00-1.45-69 правила безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин; НПАОП 0.00-1.46-70 правила безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин; НПАОП 0.00-1.04-07 правила вибору та застосування засобів індивідуального захисту органів дихання; НПАОП 0.00-7.17-18 мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці; пожежна безпека (пожежно-технічний мінімум).
У зв’язку з цим, просимо внести зміни у ТД, додавши конкретики щодо підтвердження наявності у працівників необхідних сертифікатів / дипломів / свідоцтв, що підтверджують освіту та / або фах та / або професію, а саме: надання на кожного дезінфектора посвідчень та протоколів/витягів з протоколів про проходження даних спеціалізованих навчань задля відсутності непорозумінь при оцінюванні пропозицій учасників та їхньої відповідності вимогам ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Уточнення вимог
Дата подання: 17 березня 2025 17:14
Дата відповіді: 20 березня 2025 14:35
Підкажіть, що потрібно надати Учаснику на вимогу відповідності Державних санітарних правил ДСП 8.8.1.2001-98 «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві», затверджених Наказом МОЗ України від 03.08.1998р. № 1? Чи мається на увазі спецавтотранспорт?
Відповідь: Шановний Учаснику, ця частина тендерної документації містить інформаційний характер, також ця інформація зазначена у пункті 2.1 Розділу 2 Додатку 4 тендерної документації (Проект договору). Дана частина виконується Виконавцем при наданні послуг.В тендерній пропозиції надаються документи відповідно вимог Додатку 2 тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Про працівників
Дата подання: 17 березня 2025 18:42
Дата відповіді: 20 березня 2025 14:35
Надання яких документів на працівників буде достатнім для відповідності вимогам тендерної документації та підтвердженням їхньої кваліфікації?
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Внесення змін у ТД
Дата подання: 21 березня 2025 16:55
Дата відповіді: 24 березня 2025 13:51
Шановний Замовнику!
На Вашу відповідь стосовно того, що послуги з дезінсекції та дератизації не відносяться до лікарняної справи – повністю відповідає дійсності. При цьому дезінсекція та дератизація відносяться до медичної практики у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, тому згідно п. 15 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», підлягають ліцензуванню.
У зв’язку з наведеним, просимо Вас додати до вимог Додатку 2 обов’язкове надання для учасників копії ліцензії МОЗ (або витягу з ліцензії МОЗ) на дезінфекційну справу, до складу якої відносяться роботи з дератизації та дезінсекції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесення змін до ТД вважаємо не доцільним. Дякуємо за звернення.
Внесення змін у ТД
Дата подання: 21 березня 2025 17:35
Дата відповіді: 24 березня 2025 13:51
Шановний Замовнику,
В ТД у Додатку №2 п. 3.2. є вимога щодо наявності 3 працівників відповідної кваліфікації.
Як ви розрахували дану кількість працівників? Чи ця кількість покриває надання послуг по всіх об’єктах?
За нашими підрахунками, як потенційного учасника справедливих торгів, мінімальна кількість спеціалістів повинна становити 6 чоловік (3 бригади).
На виконання нормативно-правових актів з охорони праці: ЗУ «Про охорону праці» від 14.10.1992 року №2694-ХІІ, ст. 18) та відповідно до п. 37 Переліку робіт з підвищеною небезпекою від 26.01.2005 р. № 15 (із змінами та доповненнями), оскільки послуги з дезінсекції та дератизації відносяться до робіт підвищеної небезпеки, організація проведення робіт з підвищеною небезпекою повідомляє, що дані роботи не можуть виконуватися одноосібно: до складу бригади включають робітників, які пройшли навчальний курс та атестацію знань з питань охорони праці. Робітники повинні бути готовими до виконання робіт за станом здоров’я та мати належні кваліфікаційні навички. Бригада формується мінімум з двох осіб. Члени бригади самостійно відповідають за дотримання правил безпеки, застосування ЗІЗ та превентивні заходи.
Таким чином кількість дезінфекторів повинна бути збільшена з урахуванням специфіки послуг та кількості лотів і дислокацій об’єктів.
Просимо внести зміни у ТД щодо кількості необхідних працівників з відповідною кваліфікацією, а саме: не менше 6 спеціалістів задля покриття всіх об’єктів Замовника та відсутності непорозумінь при відборі Переможця та подальшої співпраці за Договорами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кваліфікаційний критерій пропонує підтвердити вказаний мінімум та жодним чином не обмежує можливості учасників мати більшу кількість працівників. Внесення змін до ТД вважаємо не доцільним. Дякуємо за звернення.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 - Послуги з дезінсекції та дератизації |
Статус: | Активний |
Очікувана вартість: | 39 717,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 397,17 UAH без ПДВ |
Позиції
1 посл
Послуги з дезінсекції та дератизації
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна. Інформація про субпідрядника/співвиконавця відповідно пропозиції учасника. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" |
39 717,00
UAH
|
39 717,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" #42809838 |
Переможець |
39 717,00
UAH
|
01 квітня 2025 14:47
|