Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплектна трансформаторна підстанція
Очікувана вартість
1 806 594,00 UAH
UA-2025-03-14-008645-a ● da59d3bb35924526814d3374faf7db13
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Чугай Лариса Петрівна 0363662826 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2025 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2025 15:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2025 12:38 |
Очікувана вартість: | 1 806 594,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Комплектна трансформаторна підстанція 6/10 кВ 1000 кВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2025
ДК 021:2015: 31214300-2 — Зовнішні розподілювальні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії» за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2025 10:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2025 10:40 |
2926-25-Т-ВТ-О_ПО_зм_3.docx | |
04 квітня 2025 10:40 |
Додаток_Б_зм_3.docx | |
04 квітня 2025 10:40 |
Додаток_А_зм_3.docx | |
04 квітня 2025 10:40 |
Додаток_7_зм_3.doc | |
04 квітня 2025 10:40 |
Додаток_6_зм_3.docx | |
04 квітня 2025 10:40 |
Додаток_5_зм_3.doc | |
04 квітня 2025 10:40 |
Додаток_4_зм_3.docx | |
04 квітня 2025 10:40 |
Додаток_3_зм_3.doc | |
04 квітня 2025 10:40 |
Додаток_2_зм_3.doc | |
04 квітня 2025 10:40 |
Додаток_2.1 до ТД_зм_3.docx | |
04 квітня 2025 10:40 |
Додаток_1_зм_3.docx | |
04 квітня 2025 10:40 |
2926-25-Т-ВТ-О_Тендерна документація_зм_3.doc |
04 квітня 2025 10:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
04 квітня 2025 10:40 |
2926-25-Т-ВТ-О_ПО_зм_3.docx
|
|||||||||
04 квітня 2025 10:40 |
Додаток_Б_зм_3.docx
|
|||||||||
04 квітня 2025 10:40 |
Додаток_А_зм_3.docx
|
|||||||||
04 квітня 2025 10:40 |
Додаток_7_зм_3.doc
|
|||||||||
04 квітня 2025 10:40 |
Додаток_6_зм_3.docx
|
|||||||||
04 квітня 2025 10:40 |
Додаток_5_зм_3.doc
|
|||||||||
04 квітня 2025 10:40 |
Додаток_4_зм_3.docx
|
|||||||||
04 квітня 2025 10:40 |
Додаток_3_зм_3.doc
|
|||||||||
04 квітня 2025 10:40 |
Додаток_2_зм_3.doc
|
|||||||||
04 квітня 2025 10:40 |
Додаток_2.1 до ТД_зм_3.docx
|
|||||||||
04 квітня 2025 10:40 |
Додаток_1_зм_3.docx
|
|||||||||
04 квітня 2025 10:40 |
2926-25-Т-ВТ-О_Тендерна документація_зм_3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічна частина
Дата подання: 21 березня 2025 16:48
Дата відповіді: 24 березня 2025 16:34
Шановний Замовнику, під час ознайомлення з тендерною документацією виявлено ряд невідповідностей, а саме:
1. Комірка КСО-210 04065 за проектом передбачена шириною 650мм. Фактично такий габарит немає можливості виконати, оскільки роз'єднувачі (як проектні, так і їхні аналоги) мають "жорсткі" розміри, які не дозволяють зменшити до такого габариту розмір комірки. Також потрібно враховувати міжфазні відстані між силовими шинами, що не дозволяють зменшити ширину комірки до 650мм. Мінімальна допустима ширина комірки – 750мм. При такому розмірі комірки всі нормативні відстані будуть дотримані і комірка пройде всі лабораторні випробування.
2. Комірка КСО-210 17ВМ за проектом габаритами 800(ш)х800(г). Але глибина 800мм не враховує релейного відсіку, який виноситься наперед на 200мм. І релейний відсік упиратиметься у двері.
3. Комірка КСО-210 17ВМ не вказана схема релейного захисту та її комплектація.
4. На загальному компонуванні не вказано розташування шафи АСКУЕ. А враховуючи габарити відсіків встановити його всередині немає жодної можливості.
5. Не враховано шафу власних потреб. А враховуючи габарити відсіків встановити його всередині немає жодної можливості.
6. Не вказані матеріали для підключення силового трансформатора щодо освітлення/вентиляції.
Просимо розглянути перелічені невідповідності та внести зміни в тендерну документацію для можливості участі в закупівлі потенційних учасників. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що ТДПЗ(т) 174.005-2024 розроблена на підставі проєктно-кошторисної документації, що пройшла експертизу ДІАМ. Внесення змін не можливе без зміни проєкту та повторної експртизи В тендерну документацію не будуть внесені зміни.
Щодо терміну подання пропозиції
Дата подання: 27 березня 2025 13:01
Дата відповіді: 27 березня 2025 15:40
Шановний Замовнику!
Враховуючи значий обʼєм інформації необхідний для розрахунку та підготовки тендерної пропозиції, прошу Вас перенести термін подання пропозицій на 5 (п'ять) днів.
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Щодо еквівалентого товару
Дата подання: 27 березня 2025 23:40
Дата відповіді: 28 березня 2025 15:16
Відповідно до п. 10 Додатка А до ТД, якщо учасником процедури закупівлі пропонується еквівалент товару вказаного в Таблиці 2 технічної документації до предмета закупівлі ТДПЗ(т).22/174.007-2025 (додаток 2.1 до ТД), учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію, що підтверджує еквівалентність.
Які саме технічні характеристики КСО-210-03106М, КСО-210-17ВМ, КСО-210-11406М, КСО-210(310)-04065 необхідно вказати для виконання даної вимоги?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні характеристики КСО-210-03106М, КСО-210-17ВМ, КСО-210-11406М повинні відповідати характеристикам вказаним в таблиці 1 додатку 2.1. Інформація що підтверджує еквівалентність вказана в додатку А до ТД.
Щодо терміну постачання
Дата подання: 28 березня 2025 15:45
Дата відповіді: 31 березня 2025 12:13
Згідно п 4.4. Розділу 1 ТД: «Строк поставки товару: продукція поставляється в 2025 році в період по 30.11.2025р. Строк поставки продукції по даному договору вказаний у специфікації №1 (додаток №1 до даного Договору) та визначається кількістю календарних днів з дати оприлюднення даного договору на веб-порталі Уповноваженого органу згідно Закону України «Про публічні закупівлі». У Додатку № 1 до ТД «Тендерна пропозиція (цінова)» вказано, що строк поставки товару становить 120 календарних днів з дати оприлюднення укладеного договору на веб-порталі Уповноваженого органу згідно Закону України «Про публічні закупівлі». Продукція поставляється в 2025 році в період по 30.11.2025р.».
Беручи до уваги, що на розгляд тендерної пропозиції надається 5 робочих днів, а на підписання договору – 15 календарних днів, то орієнтовна дата поставки товару становить 28.08.2025 року.
Після укладання договору переможцю торгів необхідно:
- розробити конструкторську документацію;
- замовити та поставити комплектуючі вироби, в т.ч. імпортні;
- здійснити виробництво з контролем усіх етапів технологічного циклу;
- здійснити пакування, доставку і т.д.
Крім того, в реаліях сьогодення виникли складні обставини з логістикою, які спричиняють значну затримку постачання комплектуючих виробів, необхідних для виробництва обладнання. У зв’язку з викладеним вище, просимо встановити термін постачання у Додатку № 1 до ТД та у Додатку № 1 до Договору поставки – 150 календарних днів, та внести відповідні зміни в ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В ТД будуть внесені відповідні зміни.
Трансформатор
Дата подання: 02 квітня 2025 12:56
Дата відповіді: 03 квітня 2025 15:06
Шановний замовник, чи трансформатор моє відповідати вимогам ЕКО-1 чи ЕКО-2. Якщо так, то прохання вказати яким вимогам має відповідати трансформатор.
Відповідь: В ТД відсутні вимоги щодо відповідності ЕКО-1 чи ЕКО-2 трансформатора в КТП 6/10 кВ 1000 кВА.
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро