Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рюкзак рейдовий, вид 2
Очікувана вартість
39 874 800,00 UAH
UA-2025-03-14-008595-a ea08bd7eb06c4ea3beaec5a94ca3c480
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Тетяна Анатоліївна

0444624862 smarttender3078@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Коваленко Тетяна Анатоліївна
0444624862
smarttender3078@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2025 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 28 березня 2025 14:08
Початок аукціону: 28 березня 2025 14:08
Очікувана вартість: 39 874 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 398 748,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Гарантія надається а формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1196244 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18930000-7: Мішки та пакети


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 штука
Рюкзак рейдовий, вид 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2025
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети
1500 штука
Рюкзак рейдовий, вид 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2025
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети
2000 штука
Рюкзак рейдовий, вид 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2025
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Гарантія надається а формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.

Сума забезпечення: 1196244 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія надається а формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору
Форма підтвердження: документ
Назва документу: оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
Форма забезпечення
Оригінал платіжної інструкції
Забезпечення виконання договору
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2025 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ДВЄ" 39 864 900,00
UAH з ПДВ
39 864 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПВТП "Акрополіс" 39 874 800,00
UAH з ПДВ
39 874 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКВІПТОРГ" 39 874 800,00
UAH з ПДВ
39 874 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 березня 2025 21:19
Електронний підпис
27 березня 2025 21:15
17. Фін.звітність (2024 рік).pdf
27 березня 2025 21:15
24. Витяг МВС.p7s
27 березня 2025 21:15
24. Витяг МВС.pdf
27 березня 2025 21:15
4.Свідоцтво платника ПДВ.pdf
27 березня 2025 21:15
8. Довідка про Учасника.pdf

Публічні документи

07 квітня 2025 17:06
Електронний підпис
07 квітня 2025 17:06
00.2. статут Акро опис.pdf
07 квітня 2025 16:30
Електронний підпис
07 квітня 2025 16:29
03.1. Довідка НАЗК ДЖУРА.zip
07 квітня 2025 16:29
04. довідка ДПС.pdf
07 квітня 2025 16:29
01. витяг з ЄДР 07.04.2025.pdf
07 квітня 2025 16:29
06. витяг МВС.pdf
02 квітня 2025 15:19
Електронний підпис
27 березня 2025 16:20
Електронний підпис
27 березня 2025 16:20
Електронний підпис
27 березня 2025 16:20
02. статут Акро опис.pdf
27 березня 2025 16:20
15-16. Довідка МТБ.pdf
27 березня 2025 16:20
17. Довідка штат.pdf
27 березня 2025 16:20
05. витяг ПДВ.pdf
27 березня 2025 16:20
19. Фінзвітність_2024.pdf
27 березня 2025 16:20
18. довідка досвід.pdf
27 березня 2025 16:20
21. висновки СЕС.zip
27 березня 2025 16:20
18.1. досвід.zip
27 березня 2025 16:20
03. статут Акро нова ред.PDF
27 березня 2025 16:20
17.1. накази персонал.zip
27 березня 2025 16:20
06. Лист санкції.pdf
27 березня 2025 16:20
09. довідка ліцензія.pdf
27 березня 2025 16:20
16.1. ОСВ 104рахунок 19.03.2025.pdf

Публічні документи

27 березня 2025 21:29
Електронний підпис
27 березня 2025 21:29
Електронний підпис
27 березня 2025 21:18
4. Витяг ПДВ Еквіпторг.pdf
27 березня 2025 21:18
9. ГЛ захист довкілля.pdf
27 березня 2025 21:18
13.1. Договори суборенди.pdf
27 березня 2025 21:18
2.1. Опис_реєстрація.pdf
27 березня 2025 21:18
17. Тех. характ..pdf
27 березня 2025 21:18
Протокол 61173,25.PDF
27 березня 2025 21:18
10. Довідка ст. 236 ГКУ.pdf
27 березня 2025 21:18
2. Статут_Еквіпторг.pdf
27 березня 2025 21:18
18. Специфікація.pdf
27 березня 2025 21:18
5. ГЛ санкції АРМА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДВЄ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення виконання договору

Підтверджую

ПВТП "Акрополіс"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Форма забезпечення

Забезпечення виконання договору

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКВІПТОРГ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення виконання договору

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДВЄ"
#37269061
Відхилено 39 864 900,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2025 14:52
ПВТП "Акрополіс"
#23965846
Переможець 39 874 800,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2025 18:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2025 15:06

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Учасником у складі пропозиції не завантажено Договори оренди № 2024/0101 від 01.01.2024 р та №121/2023-о від 01.11.2023 р, які зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що підтверджують наявність офісних, складських та виробничих приміщень. Пункт 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій пропозицій*). * Якщо в договорі передбачено автоматичну пролонгацію, Учасник має надати письмове підтвердження від контрагента про чинність правовідносин передбачених умовами цього договору, на момент публікації Оголошення. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, договори оренди № 2024/0101 від 01.01.2024 р та №121/2023-о від 01.11.2023 р, які зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що підтверджують наявність офісних, складських та виробничих приміщень зі всіма додатками, дійсними на дату розкриття пропозицій пропозицій.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2025 18:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПВТП "Акрополіс"
#23965846
39 874 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 квітня 2025 14:57
Державний контракт № 131 ВОЗ-2025 (прих.).pdf укладений
11 квітня 2025 14:56