Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 (CPV) 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
(Послуги з управління небезпечними відходами)
Очікувана вартість
975 000,00 UAH
UA-2025-03-14-007942-a ● 1b9dbd55b5e64dbb957578e5e7cd4f32
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05498694 |
Місцезнаходження: | 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ЩАСЛИВА/ДУДИКІНА, будинок 1/6 |
Контактна особа: |
Тетяна Василівна +380612224370 tatyana_zmdl5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2025 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2025 09:00 |
Очікувана вартість: | 975 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Тендерна документація
21 березня 2025 15:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2025 15:31 |
Тендерна_документація зі змінами.docx | |
21 березня 2025 15:31 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx |
21 березня 2025 15:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 березня 2025 15:31 |
Тендерна_документація зі змінами.docx
|
|||
21 березня 2025 15:31 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога
Дата подання: 17 березня 2025 12:11
Дата відповіді: 19 березня 2025 11:22
1. Законодавче регулювання. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Питання отримання ліцензій на поводження з небезпечними відходами врегульоване Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон) та постановою Кабінету Міністрів України від 5.12.2023 № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» (далі – Ліцензійні умови). Відповідно до пункту 6 Ліцензійних умов, до заяви про отримання ліцензії додаються, зокрема, відомості про наявність документів дозвільного характеру за формою згідно з додатком 6. Згідно вказаного додатку, суб’єкт господарювання має мати, зокрема: висновок з оцінки впливу на довкілля, у випадках визначених Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» (далі – Закон про ОВД); дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. 2. Щодо висновоку з оцінки впливу на довкілля. Пунктом 8 частини першої статті 3 Закону про ОВД встановлено, що здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності з управління відходами (об’єкти оброблення небезпечних відходів; об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю 100 тонн на добу або більше). Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Окремо варто зазначити, відповідно до частини третьої статті 17 Закону про ОВД висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію Закону про ОВД, зберігають чинність та мають статус висновку з оцінки впливу на довкілля. Разом з тим, логічним є те, що при отриманні ліцензії, діяльність оцінена в рамках державної екологічної експертизи повинна співпадати з діяльністю, яка мала б бути оцінена в рамках оцінки впливу на довкілля у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності з управління відходами. Такої ж позиції дотримується Державна регуляторна служба України в листі від 21.11.2024 № 4497/20-24, в якому зазначено, що діяльність яка оцінена висновком державної екологічної експертизи повинна відповідати вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме: код відходів, операція з управління відходами та інше). 3. Щодо дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Відповідно до статей 41, 42 Закону України «Про управління відходами» суб’єкти господарювання, які мають намір здійснювати або здійснюють діяльність у сфері оброблення відходів, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Разом з тим, Кабінет Міністрів України постановою від 18.03.2022 року № 314 установив, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2 до вказаної постанови. Так, згідно з додатком 2 (у редакції від 18.03.2022) декларативний принцип не застосовується до господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Змінами внесеними постановою Кабміну від 31.10.2023 № 1137 в додаток 2, декларативний принцип не застосовується до господарської діяльності управління небезпечними відходами та з 9.01.2024 здійснення операцій з оброблення відходів. Крім того, пунктом 2 вказаної постанови установлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року. При цьому постановою Кабінету Міністрів України не передбачено, що подані декларації мають силу або прирівнюються до дозволу або ліцензії (документів дозвільного характеру), вона лише надає право на провадження певних видів господарської діяльності за декларативним принципом на період дії військового стану. 4. Колізія норм законодавства. 4.1. Законодавче регулювання, а саме надання права суб’єктам господарювання на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності підставі подання на безоплатній основі до відповідних дозвільних органів декларації про провадження господарської діяльності без отримання документів дозвільного характеру, крім тих видів господарської діяльності, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, а також надання повноважень Кабінету Міністрів України, щодо затвердження відповідного порядку, відбулося з прийняттям та набранням чинності Законом України № 3869-IX від 17.07.2024 «Про внесення змін до деяких законів України щодо спрощення умов провадження господарської діяльності в період дії воєнного стану в Україні» (02.09.2024). Крім того, частиною другою прикінцевих та перехідних положень Закону України № 3869-IX від 17.07.2024 врегульовано, що декларації про провадження господарської діяльності за своїм правовим статусом прирівнюються до документа дозвільного характеру, ліцензії та інших результатів надання публічних (електронних публічних) послуг. Таким чином, декларація до 02.09.24 не могла вважатись та використовуватись у статусі документа дозвільного характеру. Кабінет Міністрів України фактично не мав повноважень на прийняття постанови від 18.03.2022 року № 314. 4.2. Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності затверджений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». Відповідно до статті 1 вказаного закону встановлення інших видів документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності може здійснюватися шляхом внесення відповідних змін до цього Закону. Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» не передбачено такого виду документу дозвільного характеру, як декларація про провадження господарської діяльності здійснення операцій з оброблення відходів. Крім того він не містить посилання на прирівнювання декларації до документа дозвільного характеру. Законом України № 3869-IX від 17.07.2024 не внесено відповідних змін до Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». 4.3. Частиною 3 прикінцевих та перехідних положень Закону України № 3869-IX від 17.07.2024 встановлено, що декларації про провадження господарської діяльності, подані відповідно до законодавства до набрання чинності цим Законом, продовжують діяти відповідно до цього Закону. Тобто декларація про провадження господарської діяльності є чинною у період дії воєнного стану та до кінця календарного року, в якому припинено або скасовано воєнний стан, але не менше трьох місяців з дня його припинення чи скасування. Крім того, застосування декларацій не можливо і вони втрачають чинність з моменту внесення їх до переліку видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації про провадження господарської діяльності. Разом з тим, Кабінет Міністрів України в супереч закону, постановою від 31 жовтня 2023 р. № 1137 встановлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року. Цією ж постановою вносить зміни у перелік видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів з 9.01.2024. 5. Виявлені порушення. 5.1. Мінприроди за період з 2023 по 02.09.2024 (дата набрання чинності Законом України № 3869-IX від 17.07.2024) видано 30 ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами за відсутності необхідних дозвільних документів (дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів). Суб’єктами господарювання, у цей період, в відомостях про наявність документів дозвільного характеру зазначалися декларації про провадження господарської діяльності, які не мали статусу документа дозвільного характеру. Крім того не враховано, що ліцензія є безстроковим документом, в той час як декларації діють протягом певного строку. Для прикладу у період з 9.10.2024 по 13.12.2024 декларації про провадження господарської діяльності здійснення операцій з оброблення відходів не діяли, оскільки відповідні постанови Кабміну ще не були прийняті. З 09.01.2024 року 2024 декларації про провадження господарської діяльності здійснення операцій не можуть бути фактично застосовані, оскілки така діяльність не може провадитися на підставі подання декларації у зв’язку з внесенням змін постановою Кабміну від 31 жовтня 2023 р. № 1137. 5.2. Частина виданих ліцензій видана на підставі висновків державної екологічної експертизи. При цьому Мінприроди не врахована (проігноровано) необхідність співставлення матеріально технічної-бази та переліку відходів на дату отримання ліцензії та матеріально технічної-бази і переліку відходів, яка подавалась для отримання висновку державної екологічної експертизи. Враховуючи, що зміни законодавства у сфері управління відходами включають у себе розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності саме у сфері управління відходами – Замовник має право вимагати Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». Враховуючи зазначене, вважаємо за доціьлне додати до вимог тендерної документації копію висновку з оцінки впливу на довкілля, який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, містить щодо відходів що є предметом закупівлі: коди та назви (види) відходів згідно Національного переліку відходів; коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами» або копію висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме: код відходів, операції з управління відходами та інше) При цьому, перелік кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також перелік кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі й зазначені у Висновку з оцінки впливу на довкілля (Висновку державної екологічної експертизи), повинні відповідати переліку кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також переліку кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі, зазначеним у Наказі про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або Реєстрі ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/, та Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів (у випадку його отримання Учасником).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний Учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення та інтерес до участі у процедурі закупівлі.
Повідомляємо, що тендерна документація складена відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо порушеного Вами питання стосовно доцільності включення до тендерної документації Висновку з оцінки впливу на довкілля (ОВД), виданого Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, зазначаємо наступне.
Вимога щодо обов’язкової наявності Висновку з ОВД, який охоплює всі аспекти поводження з відходами відповідно до предмету закупівлі, Національного переліку відходів та додатків 8 і 9 до Базельської конвенції, а також конкретного виду операції, передбаченого Законом України «Про управління відходами», неодноразово була предметом оскарження до Антимонопольного комітету України (як органу оскарження). За результатами розгляду скарг така вимога визнавалася дискримінаційною, такою, що безпідставно звужує коло потенційних учасників торгів, і відповідно — такою, що порушує принципи добросовісної конкуренції.
У зв’язку з вищенаведеним, а також з метою забезпечення відкритості, добросовісної конкуренції та рівного доступу до участі в торгах, підстав для внесення змін до тендерної документації наразі немає.
Дякуємо за Ваше звернення та інтерес до участі у процедурі закупівлі.
Повідомляємо, що тендерна документація складена відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо порушеного Вами питання стосовно доцільності включення до тендерної документації Висновку з оцінки впливу на довкілля (ОВД), виданого Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, зазначаємо наступне.
Вимога щодо обов’язкової наявності Висновку з ОВД, який охоплює всі аспекти поводження з відходами відповідно до предмету закупівлі, Національного переліку відходів та додатків 8 і 9 до Базельської конвенції, а також конкретного виду операції, передбаченого Законом України «Про управління відходами», неодноразово була предметом оскарження до Антимонопольного комітету України (як органу оскарження). За результатами розгляду скарг така вимога визнавалася дискримінаційною, такою, що безпідставно звужує коло потенційних учасників торгів, і відповідно — такою, що порушує принципи добросовісної конкуренції.
У зв’язку з вищенаведеним, а також з метою забезпечення відкритості, добросовісної конкуренції та рівного доступу до участі в торгах, підстав для внесення змін до тендерної документації наразі немає.
Вимога
Дата подання: 17 березня 2025 12:11
Дата відповіді: 19 березня 2025 11:26
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до п. 9 ч.2 ст. 17 та п.1 ч.3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами», суб’єкти господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язані: мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Більш того, відповідно до ч. 2 ст. 41 вказаного Закону суб’єкти господарювання для здійснення операцій з оброблення відходів зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Згідно з п. 3 Постанови Кабінету міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 «Про затвердження Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів» суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами”, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Дозвіл видається суб’єкту господарювання, який здійснює операції з оброблення відходів на одному чи кількох об’єктах оброблення відходів. Постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2023 року № 1137 «Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314» з наступними змінами, установлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними протягом дев’яти місяців з дня набрання чинності такими змінами. Протягом зазначеного строку суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку, строки та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”. Вказана постанова Кабінету Міністрів України набрала чинності 09.01.2024 р. Отже, у зв’язку зі спливом дев’ятимісячного строку, встановленого вищенаведеною постановою, наявність дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів є обов’язковою умовою для провадження господарської діяльності з управління відходами вже з 10.10.2024 року. Враховуючи вищевикладене, вважаємо за доцільне внести зміни до тендерної документації, та додати до тендерної документації вимогу щодо наявності Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, що містить щодо відходів які є предметом закупівлі: коди та назви (види) відходів відповідно до Національного переліку відходів; найменування та коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», або іншого документу, що має правовий статус вказаного дозволу, який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Добрий день, потенційний Учаснику!
Дякуємо за звернення та повідомляємо, що тендерна документація складена у відповідності діючого законодавства. Крім того, хочемо звернути Вашу увагу на те, що вимога, щодо доцільності включення до тендерної документації Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» неодноразово була оскаржена в АМКУ та визначена як дискримінаційна та така, що обмежує коло учасників торгів.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає правових або практичних підстав для внесення змін до тендерної документації, оскільки діючі умови повністю відповідають вимогам законодавства та сприяють забезпеченню конкурентного середовища серед учасників.
Дякуємо за звернення та повідомляємо, що тендерна документація складена у відповідності діючого законодавства. Крім того, хочемо звернути Вашу увагу на те, що вимога, щодо доцільності включення до тендерної документації Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» неодноразово була оскаржена в АМКУ та визначена як дискримінаційна та така, що обмежує коло учасників торгів.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає правових або практичних підстав для внесення змін до тендерної документації, оскільки діючі умови повністю відповідають вимогам законодавства та сприяють забезпеченню конкурентного середовища серед учасників.
Вимога
Дата подання: 17 березня 2025 12:13
Дата відповіді: 19 березня 2025 11:27
Відповідно до ч.4 ст.13 ЗУ «Про управління відходами» Передача суб’єктам господарювання у сфері управління відходами відходів (крім побутових відходів) з метою збирання, перевезення та оброблення здійснюється на підставі договору, укладеного відповідно до законодавства, в якому зазначається код відходів згідно з Національним класифікатором відходів, їх обсяг, найменування та код операції з відновлення та/або видалення відходів.
Національний перелік відходів затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 1102 від 20.10.2023 р. (надається як доказ).
Перелік операції з відновлення та/або видалення відходів зазначений у Додаток 1 до Закону України від 20 червня 2022 року № 2320-IX (надається як доказ).
Звертаємо увагу, що Замовник не класифікував відходи, що є предметом закупівлі згідно з Національного переліку відходів та не зазначив необхідні коди операції з відновлення та/або видалення відходів у технічні специфікації Додатку №2 до тендерної документації.
Усвідомлюючи даний факт, тендерна документація в наявній редакції не відповідає вимогам чинного законодавства згідно ЗУ «Про управління відходами».
Враховуючи чинне законодавство, просимо Замовника привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства шляхом внесення змін, та викладення у новій редакції тендерної документації із зазначенням кодів відходів згідно Національного переліку відходів та конкретних операції з відновлення та/або видалення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення та повідомляємо, що тендерна документація складена у відповідності діючого законодавства. Встановлення вимоги щодо надання декларації про провадження НЕ є дискримінаційною та такою що обмежує участь інших учасників, до того ж Замовником визначена альтернатива в наданні замість декларації – дозвіл на оброблення. Відповідно до статті 22 Закону Замовник має право встановлювати інші вимоги в умовах тендерної документації."
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015 (CPV) 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління небезпечними відходами) |
Опис предмету закупівлі: |
ЛОТ1 -950 000
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 950 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 750,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
кг
Послуги з управління небезпечними відходами
18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції
(Відходи категорії В, медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами (перев’язувальний матеріал, шприци без одягненої голки, ЗІЗ тощо) імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність)
Розгорнути
Згорнути
18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції
(Відходи категорії В, медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами (перев’язувальний матеріал, шприци без одягненої голки, ЗІЗ тощо) імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність)
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, -вул. Щаслива/Дудикіна, буд. 1/6, Дудикіна 9
Дата доставки:
31 грудня 2025
кг
Послуги з управління небезпечними відходами
18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції
(Відходи категорії В (гострі предмети) використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби (голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, битий скляний посуд, ланцети для забору крові тощо) забруднені біологічними рідинами)
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, -вул. Щаслива/Дудикіна, буд. 1/6, Дудикіна 9
Дата доставки:
31 грудня 2025
кг
Послуги з управління небезпечними відходами
18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції
(Відходи категорії В органні відходи (тканини, органи, частини тіла)
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, -вул. Щаслива/Дудикіна, буд. 1/6, Дудикіна 9
Дата доставки:
31 грудня 2025
кг
Послуги з управління небезпечними відходами
18 01 06* Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини
(Відходи категорії С . Первинна упаковка лікарських засобів визначених Переліком отруйних та сильнодіючих лікарських засобів.)
18 01 06* Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини
(Відходи категорії С . Первинна упаковка лікарських засобів визначених Переліком отруйних та сильнодіючих лікарських засобів.)
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, -вул. Щаслива/Дудикіна, буд. 1/6, Дудикіна 9
Дата доставки:
31 грудня 2025
кг
Послуги з управління небезпечними відходами
20 01 08 Кухонні відходи та відходи підприємств громадського харчування, що піддаються біологічному розкладу
(Відходи виробництва та споживання харчових продуктів)
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, -вул. Щаслива/Дудикіна, буд. 1/6, Дудикіна 9
Дата доставки:
31 грудня 2025
21000 кг
Послуги з управління небезпечними відходами
18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції
(Відходи категорії В, медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами (перев’язувальний матеріал, шприци без одягненої голки, ЗІЗ тощо) імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність)
Розгорнути
Згорнути
18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції
(Відходи категорії В, медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами (перев’язувальний матеріал, шприци без одягненої голки, ЗІЗ тощо) імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність)
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, -вул. Щаслива/Дудикіна, буд. 1/6, Дудикіна 9
Дата доставки:
31 грудня 2025
кг
Послуги з управління небезпечними відходами
16 01 03 Відпрацьовані шини
«Шини, зіпсовані перед початком експлуатації, відпрацьовані, пошкоджені чи забруднені під час експлуатації)
16 01 03 Відпрацьовані шини
«Шини, зіпсовані перед початком експлуатації, відпрацьовані, пошкоджені чи забруднені під час експлуатації)
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, -вул. Щаслива/Дудикіна, буд. 1/6, Дудикіна 9
Дата доставки:
31 грудня 2025
кг
Послуги з управління небезпечними відходами
20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи
(Елементи живлення, предмети, що містять ртуть, прилади і обладнання, що містить важкі метали (термометри ртутні)
20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи
(Елементи живлення, предмети, що містять ртуть, прилади і обладнання, що містить важкі метали (термометри ртутні)
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, -вул. Щаслива/Дудикіна, буд. 1/6, Дудикіна 9
Дата доставки:
31 грудня 2025
2900 кг
Послуги з управління небезпечними відходами
18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції
(Відходи категорії В (гострі предмети) використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби (голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, битий скляний посуд, ланцети для забору крові тощо) забруднені біологічними рідинами
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, -вул. Щаслива/Дудикіна, буд. 1/6, Дудикіна 9
Дата доставки:
31 грудня 2025
1872 кг
Послуги з управління небезпечними відходами
18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції
(Відходи категорії В органні відходи (тканини, органи, частини тіла)
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, -вул. Щаслива/Дудикіна, буд. 1/6, Дудикіна 9
Дата доставки:
31 грудня 2025
300 кг
Послуги з управління небезпечними відходами
18 01 06* Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини
(Відходи категорії С . Первинна упаковка лікарських засобів визначених Переліком отруйних та сильнодіючих лікарських засобів.)
18 01 06* Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини
(Відходи категорії С . Первинна упаковка лікарських засобів визначених Переліком отруйних та сильнодіючих лікарських засобів.)
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, -вул. Щаслива/Дудикіна, буд. 1/6, Дудикіна 9
Дата доставки:
31 грудня 2025
5400 кг
Послуги з управління небезпечними відходами
20 01 08 Кухонні відходи та відходи підприємств громадського харчування, що піддаються біологічному розкладу
(Відходи виробництва та споживання харчових продуктів)
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, -вул. Щаслива/Дудикіна, буд. 1/6, Дудикіна 9
Дата доставки:
31 грудня 2025
1500 кг
Послуги з управління небезпечними відходами
18 01 06* Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини
(Лікарські, діагностичні, дезінфекційні засоби (фармацевтичні препарати зіпсовані або прострочені)
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, -вул. Щаслива/Дудикіна, буд. 1/6, Дудикіна 9
Дата доставки:
31 грудня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за фактично надані послуги здійснюються на умовах відстрочки платежу. Максимальним строком відстрочення платежу є 90 робочих днів з дня підписання акту наданих послуг. Розрахунки проводяться у безготівковій формі в національній валюті. | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2025 15:30 |
Тендерна_документація зі змінами.docx |
21 березня 2025 15:30 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx |
21 березня 2025 15:30 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Лот 2.docx |
14 березня 2025 13:51 |
Додаток_6_Перелік документів, та_або інформації які надаються учасником у складі тендерної пропозиції (11) (2) (2).docx |
14 березня 2025 13:51 |
Додаток_7_Перелік документів та_або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі (1).docx |
14 березня 2025 13:51 |
Тендерна_документація.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2025 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" |
891 960,00
UAH з ПДВ
|
859 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС |
908 503,20
UAH з ПДВ
|
860 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
929 676,00
UAH з ПДВ
|
860 569,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" #40277858 |
Переможець |
859 000,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2025 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2025 15:25
|
ДУ 2 Дог. 216-Т 03.04.2025.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2025 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2025 20:28
|
ДУ №1 Дог 216-Тз 03.04.2025.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2025 20:26
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2025 20:23
|
216-Тз.pdf | укладений |
03 квітня 2025 20:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пп2 п 19 погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 216-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, уточнення за адресами |
Номер договору про закупівлю: | 216-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |