Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга)
Очікувана вартість
10 920 479,00 UAH
UA-2025-03-14-007126-a ● 094806c624974a178713acb91a558fae
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мологівська сільська рада Білгород-Дністровського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 05406014 |
Місцезнаходження: | 67751, Україна , Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, с. Молога, вул.Кишинівська, 221 А |
Контактна особа: |
Анастасія Волошина +380963493076 mologa_silrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2025 13:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2025 18:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2025 11:26 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2025 11:26 |
Очікувана вартість: | 10 920 479,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 109 204,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67751, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Умови оплати - згідно договору | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2025 13:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2025 13:09 |
ТД капіт ремонт зах. споруди цив захисту.doc | |
14 березня 2025 13:09 |
Додаток 4 до ТД (вимоги до переможця).docx | |
14 березня 2025 13:09 |
Додаток 3 до ТД_вимоги до Учасників.docx | |
14 березня 2025 13:09 |
Додаток 1 до ТД (Проєкт договору).doc | |
14 березня 2025 13:09 |
Додаток 2 до ТД (технічне завдання).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-14-007126-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "УСПІХ 75", Код ЄДРПОУ:43894018
Дата подання: 14 квітня 2025 22:33
Лист щодо незгоди з відхиленням
Шановний Замовнику, в протокольному рішенні уповноваженої особи Анастасії Волошиної б/н від 14 квітня 2024 року зазначено що Замовник, ознайомившись з поданими від ПП "УСПІХ 75" документами, встановив:
1. В порушення вимог Замовника, які стосувались виправлення невідповідностей, Учасником ПП "УСПІХ 75", в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, посаду працівника Козак Сергій Пантилімонович не виправлено у відповідності до наказу про призначення № 2к від 10 грудня 2024 року.
2. В порушення вимог Замовника, які стосувались виправлення невідповідностей, Учасником ПП "УСПІХ 75", гарантійний лист від субпідрядника Підприємство об’єднання громадян «ДОБРОБУТЛАЙФ» громадської організації «ІНВАЛІТИ АККЕРМАНА» не містить переліку видів робіт, які доручатимуться до виконання учасником ПП "УСПІХ 75" та які входять до предмету цієї закупівлі.
3. В порушення вимог Замовника, які стосувались виправлення невідповідностей, Учасником ПП "УСПІХ 75", в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повторно зазначено Договір № 14/09 від 14.09.2023 року за предметом закупівлі «Капітальний ремонт частини зовнішньої мережі електропостачання по вул. Зарінова, смт. Затока, Кароліно-Бугазької ОТГ, Одеської області» (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи), який не є аналогічним договором, враховуючи наведене формулювання аналогічного договору у примітці до п.п.2.1.2 Додатку 2 до тендерної документації.
4. В порушення вимог Замовника, які стосувались виправлення невідповідностей, Учасником ПП "УСПІХ 75", у довідці щодо локалізації товару (файл «довідка по локалізації» ) так і не виправлено назву довідки. Довідка містить назву «Довідка з інформацією про наявність товару (вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника) в переліку із відповідним ступенем локалізації (20% або більше), який формує та веде Уповноважений орган».
5. В порушення вимог Замовника, які стосувались виправлення невідповідностей, Учасником ПП "УСПІХ 75", не наданий сертифікат про походження товару на Дизельний генератор в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. Matari MB 25. Учасником ПП "УСПІХ 75" надані документи «Сертифікат відповідності», «Декларація про відповідність», «Certificate ISO 9001:2006», однак, згідно ст. 41 Митного кодексу України: документами, що підтверджують країну походження товару, є сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларація про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару. Сертифікат про походження товару - це документ, який однозначно свідчить про країну походження товару і виданий компетентним органом цієї країни або країни вивезення, якщо у країні вивезення сертифікат видається на підставі сертифіката, виданого компетентним органом у країні походження товару. Враховуючи вищенаведене, Замовник дійшов висновку, що Учасником ПП "УСПІХ 75" не виправлено виявлену Замовником невідповідність стосовно надання сертифікату про походження товару.
Згідно положень Особливостей: Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
У зв’язку з чим, Замовник дійшов висновку, що Учасником ПП "УСПІХ 75" не було виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити пропозицію Учасника відкритих торгів – ПП "УСПІХ 75" за предметом закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга)» (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), оскільки Учасник ПП "УСПІХ 75" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зважаючи на зазначене вище, пропозиція Учасника ПП "УСПІХ 75" згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга)» (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) має бути відхилена на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення відповідну інформацію згідно з пунктом 46 Особливостей.
Щодо невідповідності 1 повідомляємо, що згідно Наказу про призначення № 2к від 10 грудня 2024 року Про особовий склад в переведенні постійно з 11 грудня 2024 року будівельника Козака Сергія Пантелімоновича на посаду виконавець робіт (файл pdf. додаток до довідки про наявність працівників (накази і договори).pdf Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 17:20 Версія документу від: 31.03.2025 17:20 Розкрито: 01.04.2025 11:49). В довідці №17 від 11.04.2025року про наявність працівників (файл Довідка про наявність працівників виправлена Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.04.2025 10:28 Версія документу від: 11.04.2025 10:28 Розкрито: 11.04.2025 10:28) на посаді виконавець робіт зазначено: Козак Сергій Пантелімонович. Вимога Замовника в повідомленні про усунення невідповідностей:
Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей:
- в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід посаду працівника Козак Сергій Пантилімонович визначити згідно наказу про призначення № 2к від 10 грудня 2024 року, а також зазначити вірне по-батькові такого працівника - в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід посаду працівника.
Враховуючи вище зазначене, учасник ПП «Успіх 75» довідку виправили.
Щодо невідповідності 2, Замовником було визначено Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: гарантійний лист від субпідрядника Підприємство об’єднання громадян «ДОБРОБУТЛАЙФ» громадської організації «ІНВАЛІТИ АККЕРМАНА», адресований замовнику цієї процедури закупівлі, згідно якого, підтверджується згода останнього на виконання робіт, що входять до предмету цієї закупівлі, та які доручатимуться до виконання учасником ПП "УСПІХ 75", із зазначенням в такому листі видів таких робіт, номеру оголошення про проведення даних відкритих торгів та/або найменування предмету закупівлі цієї процедури закупівлі.
Повідомляємо, що в гарантійному листі субпідрядника Підприємство об’єднання громадян «ДОБРОБУТЛАЙФ» адресованого Замовнику зазначено:
- предмет закупівлі - «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга)»;
- Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-14-007126-a;
- ПІДПРИЄМСТВО ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ДОБРОБУТЛАЙФ" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ІНВАЛІДИ АККЕРМАНА" підтверджує свою згоду на виконання робіт/послуг протипожежного призначення, що входять до складу предмету цієї закупівлі;
Враховуючи вище викладене зрозуміло що субпідрядник буде виконувати роботи протипожежного призначення при Капітальному ремонті захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга).
Саме перелік робіт визначає генпідрядник ПП «Успіх 75», які зазначені у довідці №19 від 11 квітня 2025року (файл pdf Довідка шодо субпідрядника Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.04.2025 10:28 Версія lокументу від: 11.04.2025 10:28 Розкрито: 11.04.2025 10:28). А саме: Найменування робіт, які доручатимуться до виконання субпідряднику:
- Монтаж і пусконалагоджувальні роботи на встановлення системи пожежної сигналізації;
- Монтаж і пусконалагоджувальні роботи системи керування евакуюванням ( в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання).
- Монтаж і пусконалагоджувальні роботи системи передавання тривожних сповіщень покажчиків напрямку евакуювання).
- Монтаж і пусконалагоджувальні роботи системи передавання тривожних сповіщень.
- Інші роботи/послуги протипожежного призначення виконання яких може бути необхідним під час виконання договору.
Щодо невідповідності 3, повідомляємо що Учасником ПП "УСПІХ 75", в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл pdf, Довідка аналогічні договори виправлена Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.04.2025 10:28 Версія документу від: 11.04.2025 10:28 Розкрито: 11.04.2025 10:28 ) зазначено Договір № 14/09 від 14.09.2023 року за предметом закупівлі «Капітальний ремонт частини зовнішньої мережі електропостачання по вул. Зарінова, смт. Затока, Кароліно-Бугазької ОТГ, Одеської області» (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи) і Договір №25/12 від 22.12.2023р. за предметом закупівлі «Поточний ремонт покрівлі мкр.Райдужний 1смт.Затока, Білгород-Дністровського району, Одеської області» який є аналогічним договором, враховуючи викладене в Примітці підпункт 2.1.2. пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації:
- «Аналогічний договір» – це повністю виконаний договір на виконання робіт/надання послуг з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту або поточного ремонту будівель або будинків або споруд або приміщень будь-якого типу.
- «Повне виконання аналогічного договору» – вживається у значенні, як належне виконання учасником договірних зобов`язань в повному обсязі згідно аналогічного договору та за умов прийняття виконаних згідно договору робіт замовником згідно аналогічного договору та в повному обсязі.
- «Позитивний відгук» - відгук (або рекомендаційний лист, тощо) згідно виконання аналогічного договору (копія якого надана у складі тендерної пропозиції), зміст якого містить інформацію, що підтверджує відсутність з боку замовника робіт претензій, позовів, тощо, та щодо порушення учасником умов договору, згідно виконання якого надається відповідний відгук, а так само відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості виконання робіт в процесі експлуатації об’єкту, що стались через неналежне виконання учасником робіт згідно договору.
За вимогою п2. додатку 3 до тендерної документації Вимоги щодо документального підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям Замовник встановив критерій:
2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Враховуючи вищевикладене Учасник ПП «Успіх 75» надали підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме Договір №25/12 від 22.12.2023р. за предметом закупівлі «Поточний ремонт покрівлі мкр.Райдужний 1смт.Затока, Білгород-Дністровського району, Одеської області».
Щодо невідповідності 4, Повідомляємо що відповідно до п.18 Тендерної документації Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Визначено в переліку, що Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації, вважається формальною (несуттєвою) помилкою. В довідці (файл pdf, Довідка по локалізації Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.04.2025 10:28 Версія документу від: 11.04.2025 10:28 Розкрито: 11.04.2025 10:28) по змісту надана інформація у відповідності до чинного законодавства, а саме:
Замовник здійснює закупівлю товару, а саме Дизельний генератор в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. габ.2250х1000х1250 мм Matari MR25 (або еквівалент- у зв’язку з використанням кожухів різних заводів-виробників, габаритні розміри та вага дизельних генераторів можуть мати незначні відхилення), що складає предмет цієї закупівлі, виключно якщо його ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 25 відсотків (у 2025 році). Ступінь локалізації виробництва та його підтвердження визначається згідно положень Закону.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УСПІХ 75», Учасник процедури закупівлі повідомляє про наявність товару, вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника, а саме: дизельний генератор в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. габ.2250х1000х1250 мм Matari MB 25, країною виробника запропонованого учасником Дизельного генератора Matari MB 25 є Японія, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», у зв’язку з чим такий генератор не повинен міститись в переліку локалізованих товарів, який формує та веде Уповноважений орган.
У складі тедерної пропозиції Учасник надає Сертифікат відповідності в якому зазначено що виробник продукції Matari Motors Corp., 22-2 Nishi-Shinjuku 1-Chrome, Shinjuku-ku, TOKYO 160-0023, Japan, Японія і Декларацію про відповідність машини вимогам технічного регламенту безпеки машин (п. 4 Виробник; Matari Motors Corp., 22-2 Nishi-Shinjuku 1-Chrome, Shinjuku-ku, TOKYO 160-0023, Japan, Японія).
Відповідно до правил «Угода про Правила визначення країни походження товарів у Співдружності Незалежних Держав "країна походження товару" - країна, у якій товар було цілком вироблено чи піддано достатній обробці (переробці) відповідно до цих Правил.
Відповідно до листа Державної митної служби України від 13.12.2010 N 11/2-10.10/15938-ЕП: З метою однозначного тлумачення поняття "виробник товарів" при внесенні до вантажної митної декларації відомостей про зовнішньоекономічний договір (контракт) купівлі-продажу, стороною якого є виробник товарів, що декларуються, та подання якого для митного оформлення не супроводжується поданням пов'язаних з ним посередницьких (зовнішньоекономічних та/або внутрішніх) договорів, під поняттям "виробник товарів" слід розуміти особу, яка заявляє про себе як про виробника товару, розміщуючи на товарі та/або на упаковці чи супровідних документах, що разом з товаром передаються споживачеві, своє найменування (ім'я), торговельну марку або інший елемент, який ідентифікує таку особу, незалежно від того, чи виготовляє ця особа товар безпосередньо, чи такий товар виготовляється на її замовлення.
Враховуючи вищевикладене, ПП «Успіх 75» виправили невідповідність.
Щодо невідповідності 5, Повідомляємо, що відповідно Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 2 серпня 2022 р. № 861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Якщо предметом закупівлі, внесеним до переліку, є колісні транспортні засоби, замовник визначає в тендерній документації вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УСПІХ 75», в довідці повідомили про наявність товару, вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника, а саме: дизельний генератор в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. габ.2250х1000х1250 мм Matari MB 25, країною виробника запропонованого учасником Дизельного генератора Matari MB 25 є Японія, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», у зв’язку з чим такий генератор не повинен міститись в переліку локалізованих товарів, який формує та веде Уповноважений орган. Але надали «Certificate ISO 9001:2006» щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, відповідно до національних стандартів, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Додатково ПП "УСПІХ 75" «Сертифікат відповідності» і «Декларацію про відповідність» товару який пропонується учасником.
Враховуючи вищевикладене ПП «Успіх 75» виправили невідповідність.
ПРОСИМО:
1. Відмінити рішення щодо Відхилення пропозицї Учасника відкритих торгів – ПП "УСПІХ 75" за предметом закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга)» (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), оскільки Учасник ПП "УСПІХ 75" виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Розгорнути
Згорнути
1. В порушення вимог Замовника, які стосувались виправлення невідповідностей, Учасником ПП "УСПІХ 75", в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, посаду працівника Козак Сергій Пантилімонович не виправлено у відповідності до наказу про призначення № 2к від 10 грудня 2024 року.
2. В порушення вимог Замовника, які стосувались виправлення невідповідностей, Учасником ПП "УСПІХ 75", гарантійний лист від субпідрядника Підприємство об’єднання громадян «ДОБРОБУТЛАЙФ» громадської організації «ІНВАЛІТИ АККЕРМАНА» не містить переліку видів робіт, які доручатимуться до виконання учасником ПП "УСПІХ 75" та які входять до предмету цієї закупівлі.
3. В порушення вимог Замовника, які стосувались виправлення невідповідностей, Учасником ПП "УСПІХ 75", в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повторно зазначено Договір № 14/09 від 14.09.2023 року за предметом закупівлі «Капітальний ремонт частини зовнішньої мережі електропостачання по вул. Зарінова, смт. Затока, Кароліно-Бугазької ОТГ, Одеської області» (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи), який не є аналогічним договором, враховуючи наведене формулювання аналогічного договору у примітці до п.п.2.1.2 Додатку 2 до тендерної документації.
4. В порушення вимог Замовника, які стосувались виправлення невідповідностей, Учасником ПП "УСПІХ 75", у довідці щодо локалізації товару (файл «довідка по локалізації» ) так і не виправлено назву довідки. Довідка містить назву «Довідка з інформацією про наявність товару (вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника) в переліку із відповідним ступенем локалізації (20% або більше), який формує та веде Уповноважений орган».
5. В порушення вимог Замовника, які стосувались виправлення невідповідностей, Учасником ПП "УСПІХ 75", не наданий сертифікат про походження товару на Дизельний генератор в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. Matari MB 25. Учасником ПП "УСПІХ 75" надані документи «Сертифікат відповідності», «Декларація про відповідність», «Certificate ISO 9001:2006», однак, згідно ст. 41 Митного кодексу України: документами, що підтверджують країну походження товару, є сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларація про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару. Сертифікат про походження товару - це документ, який однозначно свідчить про країну походження товару і виданий компетентним органом цієї країни або країни вивезення, якщо у країні вивезення сертифікат видається на підставі сертифіката, виданого компетентним органом у країні походження товару. Враховуючи вищенаведене, Замовник дійшов висновку, що Учасником ПП "УСПІХ 75" не виправлено виявлену Замовником невідповідність стосовно надання сертифікату про походження товару.
Згідно положень Особливостей: Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
У зв’язку з чим, Замовник дійшов висновку, що Учасником ПП "УСПІХ 75" не було виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити пропозицію Учасника відкритих торгів – ПП "УСПІХ 75" за предметом закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга)» (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), оскільки Учасник ПП "УСПІХ 75" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зважаючи на зазначене вище, пропозиція Учасника ПП "УСПІХ 75" згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга)» (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) має бути відхилена на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення відповідну інформацію згідно з пунктом 46 Особливостей.
Щодо невідповідності 1 повідомляємо, що згідно Наказу про призначення № 2к від 10 грудня 2024 року Про особовий склад в переведенні постійно з 11 грудня 2024 року будівельника Козака Сергія Пантелімоновича на посаду виконавець робіт (файл pdf. додаток до довідки про наявність працівників (накази і договори).pdf Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 17:20 Версія документу від: 31.03.2025 17:20 Розкрито: 01.04.2025 11:49). В довідці №17 від 11.04.2025року про наявність працівників (файл Довідка про наявність працівників виправлена Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.04.2025 10:28 Версія документу від: 11.04.2025 10:28 Розкрито: 11.04.2025 10:28) на посаді виконавець робіт зазначено: Козак Сергій Пантелімонович. Вимога Замовника в повідомленні про усунення невідповідностей:
Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей:
- в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід посаду працівника Козак Сергій Пантилімонович визначити згідно наказу про призначення № 2к від 10 грудня 2024 року, а також зазначити вірне по-батькові такого працівника - в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід посаду працівника.
Враховуючи вище зазначене, учасник ПП «Успіх 75» довідку виправили.
Щодо невідповідності 2, Замовником було визначено Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: гарантійний лист від субпідрядника Підприємство об’єднання громадян «ДОБРОБУТЛАЙФ» громадської організації «ІНВАЛІТИ АККЕРМАНА», адресований замовнику цієї процедури закупівлі, згідно якого, підтверджується згода останнього на виконання робіт, що входять до предмету цієї закупівлі, та які доручатимуться до виконання учасником ПП "УСПІХ 75", із зазначенням в такому листі видів таких робіт, номеру оголошення про проведення даних відкритих торгів та/або найменування предмету закупівлі цієї процедури закупівлі.
Повідомляємо, що в гарантійному листі субпідрядника Підприємство об’єднання громадян «ДОБРОБУТЛАЙФ» адресованого Замовнику зазначено:
- предмет закупівлі - «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга)»;
- Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-14-007126-a;
- ПІДПРИЄМСТВО ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ДОБРОБУТЛАЙФ" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ІНВАЛІДИ АККЕРМАНА" підтверджує свою згоду на виконання робіт/послуг протипожежного призначення, що входять до складу предмету цієї закупівлі;
Враховуючи вище викладене зрозуміло що субпідрядник буде виконувати роботи протипожежного призначення при Капітальному ремонті захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга).
Саме перелік робіт визначає генпідрядник ПП «Успіх 75», які зазначені у довідці №19 від 11 квітня 2025року (файл pdf Довідка шодо субпідрядника Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.04.2025 10:28 Версія lокументу від: 11.04.2025 10:28 Розкрито: 11.04.2025 10:28). А саме: Найменування робіт, які доручатимуться до виконання субпідряднику:
- Монтаж і пусконалагоджувальні роботи на встановлення системи пожежної сигналізації;
- Монтаж і пусконалагоджувальні роботи системи керування евакуюванням ( в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання).
- Монтаж і пусконалагоджувальні роботи системи передавання тривожних сповіщень покажчиків напрямку евакуювання).
- Монтаж і пусконалагоджувальні роботи системи передавання тривожних сповіщень.
- Інші роботи/послуги протипожежного призначення виконання яких може бути необхідним під час виконання договору.
Щодо невідповідності 3, повідомляємо що Учасником ПП "УСПІХ 75", в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл pdf, Довідка аналогічні договори виправлена Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.04.2025 10:28 Версія документу від: 11.04.2025 10:28 Розкрито: 11.04.2025 10:28 ) зазначено Договір № 14/09 від 14.09.2023 року за предметом закупівлі «Капітальний ремонт частини зовнішньої мережі електропостачання по вул. Зарінова, смт. Затока, Кароліно-Бугазької ОТГ, Одеської області» (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи) і Договір №25/12 від 22.12.2023р. за предметом закупівлі «Поточний ремонт покрівлі мкр.Райдужний 1смт.Затока, Білгород-Дністровського району, Одеської області» який є аналогічним договором, враховуючи викладене в Примітці підпункт 2.1.2. пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації:
- «Аналогічний договір» – це повністю виконаний договір на виконання робіт/надання послуг з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту або поточного ремонту будівель або будинків або споруд або приміщень будь-якого типу.
- «Повне виконання аналогічного договору» – вживається у значенні, як належне виконання учасником договірних зобов`язань в повному обсязі згідно аналогічного договору та за умов прийняття виконаних згідно договору робіт замовником згідно аналогічного договору та в повному обсязі.
- «Позитивний відгук» - відгук (або рекомендаційний лист, тощо) згідно виконання аналогічного договору (копія якого надана у складі тендерної пропозиції), зміст якого містить інформацію, що підтверджує відсутність з боку замовника робіт претензій, позовів, тощо, та щодо порушення учасником умов договору, згідно виконання якого надається відповідний відгук, а так само відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості виконання робіт в процесі експлуатації об’єкту, що стались через неналежне виконання учасником робіт згідно договору.
За вимогою п2. додатку 3 до тендерної документації Вимоги щодо документального підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям Замовник встановив критерій:
2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Враховуючи вищевикладене Учасник ПП «Успіх 75» надали підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме Договір №25/12 від 22.12.2023р. за предметом закупівлі «Поточний ремонт покрівлі мкр.Райдужний 1смт.Затока, Білгород-Дністровського району, Одеської області».
Щодо невідповідності 4, Повідомляємо що відповідно до п.18 Тендерної документації Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Визначено в переліку, що Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації, вважається формальною (несуттєвою) помилкою. В довідці (файл pdf, Довідка по локалізації Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.04.2025 10:28 Версія документу від: 11.04.2025 10:28 Розкрито: 11.04.2025 10:28) по змісту надана інформація у відповідності до чинного законодавства, а саме:
Замовник здійснює закупівлю товару, а саме Дизельний генератор в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. габ.2250х1000х1250 мм Matari MR25 (або еквівалент- у зв’язку з використанням кожухів різних заводів-виробників, габаритні розміри та вага дизельних генераторів можуть мати незначні відхилення), що складає предмет цієї закупівлі, виключно якщо його ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 25 відсотків (у 2025 році). Ступінь локалізації виробництва та його підтвердження визначається згідно положень Закону.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УСПІХ 75», Учасник процедури закупівлі повідомляє про наявність товару, вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника, а саме: дизельний генератор в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. габ.2250х1000х1250 мм Matari MB 25, країною виробника запропонованого учасником Дизельного генератора Matari MB 25 є Японія, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», у зв’язку з чим такий генератор не повинен міститись в переліку локалізованих товарів, який формує та веде Уповноважений орган.
У складі тедерної пропозиції Учасник надає Сертифікат відповідності в якому зазначено що виробник продукції Matari Motors Corp., 22-2 Nishi-Shinjuku 1-Chrome, Shinjuku-ku, TOKYO 160-0023, Japan, Японія і Декларацію про відповідність машини вимогам технічного регламенту безпеки машин (п. 4 Виробник; Matari Motors Corp., 22-2 Nishi-Shinjuku 1-Chrome, Shinjuku-ku, TOKYO 160-0023, Japan, Японія).
Відповідно до правил «Угода про Правила визначення країни походження товарів у Співдружності Незалежних Держав "країна походження товару" - країна, у якій товар було цілком вироблено чи піддано достатній обробці (переробці) відповідно до цих Правил.
Відповідно до листа Державної митної служби України від 13.12.2010 N 11/2-10.10/15938-ЕП: З метою однозначного тлумачення поняття "виробник товарів" при внесенні до вантажної митної декларації відомостей про зовнішньоекономічний договір (контракт) купівлі-продажу, стороною якого є виробник товарів, що декларуються, та подання якого для митного оформлення не супроводжується поданням пов'язаних з ним посередницьких (зовнішньоекономічних та/або внутрішніх) договорів, під поняттям "виробник товарів" слід розуміти особу, яка заявляє про себе як про виробника товару, розміщуючи на товарі та/або на упаковці чи супровідних документах, що разом з товаром передаються споживачеві, своє найменування (ім'я), торговельну марку або інший елемент, який ідентифікує таку особу, незалежно від того, чи виготовляє ця особа товар безпосередньо, чи такий товар виготовляється на її замовлення.
Враховуючи вищевикладене, ПП «Успіх 75» виправили невідповідність.
Щодо невідповідності 5, Повідомляємо, що відповідно Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 2 серпня 2022 р. № 861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Якщо предметом закупівлі, внесеним до переліку, є колісні транспортні засоби, замовник визначає в тендерній документації вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УСПІХ 75», в довідці повідомили про наявність товару, вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника, а саме: дизельний генератор в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. габ.2250х1000х1250 мм Matari MB 25, країною виробника запропонованого учасником Дизельного генератора Matari MB 25 є Японія, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», у зв’язку з чим такий генератор не повинен міститись в переліку локалізованих товарів, який формує та веде Уповноважений орган. Але надали «Certificate ISO 9001:2006» щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, відповідно до національних стандартів, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Додатково ПП "УСПІХ 75" «Сертифікат відповідності» і «Декларацію про відповідність» товару який пропонується учасником.
Враховуючи вищевикладене ПП «Успіх 75» виправили невідповідність.
ПРОСИМО:
1. Відмінити рішення щодо Відхилення пропозицї Учасника відкритих торгів – ПП "УСПІХ 75" за предметом закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга)» (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), оскільки Учасник ПП "УСПІХ 75" виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2025 10:15
Замовник вважає, що правомірно відхилив тендерну пропозицію Учасника ПП "УСПІХ 75" та не погоджується з вимогою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2025 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "УСПІХ 75" |
9 842 744,55
UAH з ПДВ
|
9 433 795,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВК БУД" |
10 866 053,55
UAH з ПДВ
|
9 440 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "УСПІХ 75" #43894018 |
Відхилено |
9 433 795,20
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2025 15:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2025 11:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВК БУД" #41899826 |
Відхилено |
9 440 000,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2025 11:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2025 16:39
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій