Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга)
Очікувана вартість
10 920 479,00 UAH
UA-2025-03-14-007126-a 094806c624974a178713acb91a558fae
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Волошина

+380963493076 mologa_silrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мологівська сільська рада Білгород-Дністровського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 05406014
Місцезнаходження: 67751, Україна , Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, с. Молога, вул.Кишинівська, 221 А
Контактна особа: Анастасія Волошина
+380963493076
mologa_silrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2025 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2025 18:00
Початок аукціону: 01 квітня 2025 11:26
Початок аукціону: 01 квітня 2025 11:26
Очікувана вартість: 10 920 479,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 109 204,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67751, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати - згідно договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:09

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2025-03-14-007126-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "УСПІХ 75", Код ЄДРПОУ:43894018
Дата подання: 14 квітня 2025 22:33
Лист щодо незгоди з відхиленням
Шановний Замовнику, в протокольному рішенні уповноваженої особи Анастасії Волошиної б/н від 14 квітня 2024 року зазначено що Замовник, ознайомившись з поданими від ПП "УСПІХ 75" документами, встановив:
1. В порушення вимог Замовника, які стосувались виправлення невідповідностей, Учасником ПП "УСПІХ 75", в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, посаду працівника Козак Сергій Пантилімонович не виправлено у відповідності до наказу про призначення № 2к від 10 грудня 2024 року.
2. В порушення вимог Замовника, які стосувались виправлення невідповідностей, Учасником ПП "УСПІХ 75", гарантійний лист від субпідрядника Підприємство об’єднання громадян «ДОБРОБУТЛАЙФ» громадської організації «ІНВАЛІТИ АККЕРМАНА» не містить переліку видів робіт, які доручатимуться до виконання учасником ПП "УСПІХ 75" та які входять до предмету цієї закупівлі.
3. В порушення вимог Замовника, які стосувались виправлення невідповідностей, Учасником ПП "УСПІХ 75", в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повторно зазначено Договір № 14/09 від 14.09.2023 року за предметом закупівлі «Капітальний ремонт частини зовнішньої мережі електропостачання по вул. Зарінова, смт. Затока, Кароліно-Бугазької ОТГ, Одеської області» (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи), який не є аналогічним договором, враховуючи наведене формулювання аналогічного договору у примітці до п.п.2.1.2 Додатку 2 до тендерної документації.
4. В порушення вимог Замовника, які стосувались виправлення невідповідностей, Учасником ПП "УСПІХ 75", у довідці щодо локалізації товару (файл «довідка по локалізації» ) так і не виправлено назву довідки. Довідка містить назву «Довідка з інформацією про наявність товару (вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника) в переліку із відповідним ступенем локалізації (20% або більше), який формує та веде Уповноважений орган».
5. В порушення вимог Замовника, які стосувались виправлення невідповідностей, Учасником ПП "УСПІХ 75", не наданий сертифікат про походження товару на Дизельний генератор в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. Matari MB 25. Учасником ПП "УСПІХ 75" надані документи «Сертифікат відповідності», «Декларація про відповідність», «Certificate ISO 9001:2006», однак, згідно ст. 41 Митного кодексу України: документами, що підтверджують країну походження товару, є сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларація про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару. Сертифікат про походження товару - це документ, який однозначно свідчить про країну походження товару і виданий компетентним органом цієї країни або країни вивезення, якщо у країні вивезення сертифікат видається на підставі сертифіката, виданого компетентним органом у країні походження товару. Враховуючи вищенаведене, Замовник дійшов висновку, що Учасником ПП "УСПІХ 75" не виправлено виявлену Замовником невідповідність стосовно надання сертифікату про походження товару.
Згідно положень Особливостей: Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
У зв’язку з чим, Замовник дійшов висновку, що Учасником ПП "УСПІХ 75" не було виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити пропозицію Учасника відкритих торгів – ПП "УСПІХ 75" за предметом закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга)» (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), оскільки Учасник ПП "УСПІХ 75" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зважаючи на зазначене вище, пропозиція Учасника ПП "УСПІХ 75" згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга)» (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) має бути відхилена на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення відповідну інформацію згідно з пунктом 46 Особливостей.
Щодо невідповідності 1 повідомляємо, що згідно Наказу про призначення № 2к від 10 грудня 2024 року Про особовий склад в переведенні постійно з 11 грудня 2024 року будівельника Козака Сергія Пантелімоновича на посаду виконавець робіт (файл pdf. додаток до довідки про наявність працівників (накази і договори).pdf Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 17:20 Версія документу від: 31.03.2025 17:20 Розкрито: 01.04.2025 11:49). В довідці №17 від 11.04.2025року про наявність працівників (файл Довідка про наявність працівників виправлена Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.04.2025 10:28 Версія документу від: 11.04.2025 10:28 Розкрито: 11.04.2025 10:28) на посаді виконавець робіт зазначено: Козак Сергій Пантелімонович. Вимога Замовника в повідомленні про усунення невідповідностей:
Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей:
- в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід посаду працівника Козак Сергій Пантилімонович визначити згідно наказу про призначення № 2к від 10 грудня 2024 року, а також зазначити вірне по-батькові такого працівника - в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід посаду працівника.
Враховуючи вище зазначене, учасник ПП «Успіх 75» довідку виправили.
Щодо невідповідності 2, Замовником було визначено Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: гарантійний лист від субпідрядника Підприємство об’єднання громадян «ДОБРОБУТЛАЙФ» громадської організації «ІНВАЛІТИ АККЕРМАНА», адресований замовнику цієї процедури закупівлі, згідно якого, підтверджується згода останнього на виконання робіт, що входять до предмету цієї закупівлі, та які доручатимуться до виконання учасником ПП "УСПІХ 75", із зазначенням в такому листі видів таких робіт, номеру оголошення про проведення даних відкритих торгів та/або найменування предмету закупівлі цієї процедури закупівлі.
Повідомляємо, що в гарантійному листі субпідрядника Підприємство об’єднання громадян «ДОБРОБУТЛАЙФ» адресованого Замовнику зазначено:
- предмет закупівлі - «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга)»;
- Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-14-007126-a;
- ПІДПРИЄМСТВО ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ДОБРОБУТЛАЙФ" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ІНВАЛІДИ АККЕРМАНА" підтверджує свою згоду на виконання робіт/послуг протипожежного призначення, що входять до складу предмету цієї закупівлі;
Враховуючи вище викладене зрозуміло що субпідрядник буде виконувати роботи протипожежного призначення при Капітальному ремонті захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга).
Саме перелік робіт визначає генпідрядник ПП «Успіх 75», які зазначені у довідці №19 від 11 квітня 2025року (файл pdf Довідка шодо субпідрядника Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.04.2025 10:28 Версія lокументу від: 11.04.2025 10:28 Розкрито: 11.04.2025 10:28). А саме: Найменування робіт, які доручатимуться до виконання субпідряднику:
- Монтаж і пусконалагоджувальні роботи на встановлення системи пожежної сигналізації;
- Монтаж і пусконалагоджувальні роботи системи керування евакуюванням ( в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання).
- Монтаж і пусконалагоджувальні роботи системи передавання тривожних сповіщень покажчиків напрямку евакуювання).
- Монтаж і пусконалагоджувальні роботи системи передавання тривожних сповіщень.
- Інші роботи/послуги протипожежного призначення виконання яких може бути необхідним під час виконання договору.

Щодо невідповідності 3, повідомляємо що Учасником ПП "УСПІХ 75", в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл pdf, Довідка аналогічні договори виправлена Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.04.2025 10:28 Версія документу від: 11.04.2025 10:28 Розкрито: 11.04.2025 10:28 ) зазначено Договір № 14/09 від 14.09.2023 року за предметом закупівлі «Капітальний ремонт частини зовнішньої мережі електропостачання по вул. Зарінова, смт. Затока, Кароліно-Бугазької ОТГ, Одеської області» (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи) і Договір №25/12 від 22.12.2023р. за предметом закупівлі «Поточний ремонт покрівлі мкр.Райдужний 1смт.Затока, Білгород-Дністровського району, Одеської області» який є аналогічним договором, враховуючи викладене в Примітці підпункт 2.1.2. пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації:
- «Аналогічний договір» – це повністю виконаний договір на виконання робіт/надання послуг з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту або поточного ремонту будівель або будинків або споруд або приміщень будь-якого типу.
- «Повне виконання аналогічного договору» – вживається у значенні, як належне виконання учасником договірних зобов`язань в повному обсязі згідно аналогічного договору та за умов прийняття виконаних згідно договору робіт замовником згідно аналогічного договору та в повному обсязі.
- «Позитивний відгук» - відгук (або рекомендаційний лист, тощо) згідно виконання аналогічного договору (копія якого надана у складі тендерної пропозиції), зміст якого містить інформацію, що підтверджує відсутність з боку замовника робіт претензій, позовів, тощо, та щодо порушення учасником умов договору, згідно виконання якого надається відповідний відгук, а так само відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості виконання робіт в процесі експлуатації об’єкту, що стались через неналежне виконання учасником робіт згідно договору.
За вимогою п2. додатку 3 до тендерної документації Вимоги щодо документального підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям Замовник встановив критерій:
2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Враховуючи вищевикладене Учасник ПП «Успіх 75» надали підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме Договір №25/12 від 22.12.2023р. за предметом закупівлі «Поточний ремонт покрівлі мкр.Райдужний 1смт.Затока, Білгород-Дністровського району, Одеської області».
Щодо невідповідності 4, Повідомляємо що відповідно до п.18 Тендерної документації Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Визначено в переліку, що Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації, вважається формальною (несуттєвою) помилкою. В довідці (файл pdf, Довідка по локалізації Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.04.2025 10:28 Версія документу від: 11.04.2025 10:28 Розкрито: 11.04.2025 10:28) по змісту надана інформація у відповідності до чинного законодавства, а саме:
Замовник здійснює закупівлю товару, а саме Дизельний генератор в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. габ.2250х1000х1250 мм Matari MR25 (або еквівалент- у зв’язку з використанням кожухів різних заводів-виробників, габаритні розміри та вага дизельних генераторів можуть мати незначні відхилення), що складає предмет цієї закупівлі, виключно якщо його ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 25 відсотків (у 2025 році). Ступінь локалізації виробництва та його підтвердження визначається згідно положень Закону.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УСПІХ 75», Учасник процедури закупівлі повідомляє про наявність товару, вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника, а саме: дизельний генератор в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. габ.2250х1000х1250 мм Matari MB 25, країною виробника запропонованого учасником Дизельного генератора Matari MB 25 є Японія, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», у зв’язку з чим такий генератор не повинен міститись в переліку локалізованих товарів, який формує та веде Уповноважений орган.
У складі тедерної пропозиції Учасник надає Сертифікат відповідності в якому зазначено що виробник продукції Matari Motors Corp., 22-2 Nishi-Shinjuku 1-Chrome, Shinjuku-ku, TOKYO 160-0023, Japan, Японія і Декларацію про відповідність машини вимогам технічного регламенту безпеки машин (п. 4 Виробник; Matari Motors Corp., 22-2 Nishi-Shinjuku 1-Chrome, Shinjuku-ku, TOKYO 160-0023, Japan, Японія).
Відповідно до правил «Угода про Правила визначення країни походження товарів у Співдружності Незалежних Держав "країна походження товару" - країна, у якій товар було цілком вироблено чи піддано достатній обробці (переробці) відповідно до цих Правил.
Відповідно до листа Державної митної служби України від 13.12.2010 N 11/2-10.10/15938-ЕП: З метою однозначного тлумачення поняття "виробник товарів" при внесенні до вантажної митної декларації відомостей про зовнішньоекономічний договір (контракт) купівлі-продажу, стороною якого є виробник товарів, що декларуються, та подання якого для митного оформлення не супроводжується поданням пов'язаних з ним посередницьких (зовнішньоекономічних та/або внутрішніх) договорів, під поняттям "виробник товарів" слід розуміти особу, яка заявляє про себе як про виробника товару, розміщуючи на товарі та/або на упаковці чи супровідних документах, що разом з товаром передаються споживачеві, своє найменування (ім'я), торговельну марку або інший елемент, який ідентифікує таку особу, незалежно від того, чи виготовляє ця особа товар безпосередньо, чи такий товар виготовляється на її замовлення.
Враховуючи вищевикладене, ПП «Успіх 75» виправили невідповідність.
Щодо невідповідності 5, Повідомляємо, що відповідно Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 2 серпня 2022 р. № 861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Якщо предметом закупівлі, внесеним до переліку, є колісні транспортні засоби, замовник визначає в тендерній документації вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УСПІХ 75», в довідці повідомили про наявність товару, вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника, а саме: дизельний генератор в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. габ.2250х1000х1250 мм Matari MB 25, країною виробника запропонованого учасником Дизельного генератора Matari MB 25 є Японія, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», у зв’язку з чим такий генератор не повинен міститись в переліку локалізованих товарів, який формує та веде Уповноважений орган. Але надали «Certificate ISO 9001:2006» щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, відповідно до національних стандартів, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Додатково ПП "УСПІХ 75" «Сертифікат відповідності» і «Декларацію про відповідність» товару який пропонується учасником.
Враховуючи вищевикладене ПП «Успіх 75» виправили невідповідність.
ПРОСИМО:
1. Відмінити рішення щодо Відхилення пропозицї Учасника відкритих торгів – ПП "УСПІХ 75" за предметом закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга)» (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), оскільки Учасник ПП "УСПІХ 75" виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2025 10:15
Замовник вважає, що правомірно відхилив тендерну пропозицію Учасника ПП "УСПІХ 75" та не погоджується з вимогою.

Документи подані скаржником

Документи

17 квітня 2025 10:15
відповідЬ.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2025 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "УСПІХ 75" 9 842 744,55
UAH з ПДВ
9 433 795,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВК БУД" 10 866 053,55
UAH з ПДВ
9 440 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 квітня 2025 10:30
Електронний підпис
11 квітня 2025 10:28
Матарі сертифікат
11 квітня 2025 10:28
Аналогічний договір 1
11 квітня 2025 10:28
Аналогічний договір 2
11 квітня 2025 10:28
Матарі декларація
11 квітня 2025 10:28
Довідка по локалізації
11 квітня 2025 10:28
лист-відгук
31 березня 2025 17:23
Електронний підпис
31 березня 2025 17:20
Цінова пропозиція.pdf
31 березня 2025 17:20
Гарантійний лист не РФ.pdf
31 березня 2025 17:20
Довідка генератор.pdf
31 березня 2025 17:20
Наказ на призначення.pdf
31 березня 2025 17:20
ПП УСПІХ 75 витяг з єдр.pdf
31 березня 2025 17:20
абзац 14 пункт 47.pdf
31 березня 2025 17:20
відомості про учасника.pdf
31 березня 2025 17:20
декларація MATARI.pdf
31 березня 2025 17:20
статут ПП УСПІХ 75.pdf
31 березня 2025 17:20
аналогічний договір 1.pdf
31 березня 2025 17:20
аналогічний договір 2.pdf
31 березня 2025 17:20
Кошторис.rar
31 березня 2025 17:20
Кошторис.rar.p7s
31 березня 2025 17:20
Об_єктний кошторис 06-01.pdf
31 березня 2025 17:20
Об_єктний кошторис 07-01.pdf
31 березня 2025 17:20
Пояснювальна записка.pdf
31 березня 2025 17:20
Розрахунки 1-4.pdf
31 березня 2025 17:20
відомість обсягів робіт.pdf
31 березня 2025 17:20
дефектний акт.pdf
31 березня 2025 17:20
договірна ціна.pdf
31 березня 2025 17:20
локальний кошторис 02-01-01.pdf
31 березня 2025 17:20
локальний кошторис 02-01-02.pdf
31 березня 2025 17:20
локальний кошторис 02-01-03.pdf
31 березня 2025 17:20
локальний кошторис 02-01-04.pdf
31 березня 2025 17:20
локальний кошторис 02-01-06.pdf
31 березня 2025 17:20
локальний кошторис 02-01-08.pdf
31 березня 2025 17:20
локальний кошторис 02-01-09.pdf
31 березня 2025 17:20
локальний кошторис 04-01-01.pdf
31 березня 2025 17:20
локальний кошторис 06-01-01.pdf
31 березня 2025 17:20
локальний кошторис 07-01-01.pdf
31 березня 2025 17:20
об_єктний кошторис 02-01.pdf
31 березня 2025 17:20
об_єктний кошторис 04-01.pdf

Публічні документи

27 березня 2025 16:43
Електронний підпис
27 березня 2025 16:42
1.1.Паспорт 1 стор.jpg
27 березня 2025 16:42
1. Наказ СВК директор.pdf
27 березня 2025 16:42
0.1. Виписка.pdf
27 березня 2025 16:42
1.3. Довідка до паспорту.jpg
27 березня 2025 16:42
7.2. Ліцензія Фарро.pdf
27 березня 2025 16:42
0.3.повний витяг.pdf
27 березня 2025 16:42
3.1. Лицензия.pdf
27 березня 2025 16:42
кошторис 4.pdf
27 березня 2025 16:42
7.3. Фарро Витяг з ЄДР.PDF
27 березня 2025 16:42
3. ТОВ СВК БУД Статут.pdf
27 березня 2025 16:42
11. про захист довкілля.pdf
27 березня 2025 16:42
кошторис 3.pdf
27 березня 2025 16:42
кошторис2.pdf
27 березня 2025 16:42
6. проект договора.pdf
27 березня 2025 16:42
Довідка (юрид).pdf
27 березня 2025 16:42
13. про санкции.pdf
27 березня 2025 16:42
9 .лист про аванс.pdf
27 березня 2025 16:42
15. п.47 Особливостей.pdf
27 березня 2025 16:42
Кошторис 1.pdf
27 березня 2025 16:42
1.2. паспорт 2 стор.jpg
27 березня 2025 16:42
Довідка (фіз).pdf
27 березня 2025 16:42
4. Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "УСПІХ 75"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність працівників відповідної кваліфікації

наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

ТОВ "СВК БУД"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність працівників відповідної кваліфікації

наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "УСПІХ 75"
#43894018
Відхилено 9 433 795,20
UAH з ПДВ
14 квітня 2025 15:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2025 11:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВК БУД"
#41899826
Відхилено 9 440 000,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2025 11:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2025 16:39

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника - ПП "УСПІХ 75" в процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга)» (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Замовником виявлено невідповідності в інформації, що подана Учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції Учасником ПП "УСПІХ 75" надано календарний графік виконання робіт за договором підряду (стор.13 файлу «заповнений проєкт договору і календарний графік»). Поряд з тим, Замовником встановлено, що календарний графік виконання робіт за договором підряду не містить орієнтовних дат початку та закінчення етапів робіт. Дата – це запис, який включає в себя число, місяць та рік. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.5.1. п.5 Додатку 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: проект календарного графіку, який має бути складений учасником з урахуванням дати завершення строку виконання робіт, передбачений тендерною документацією, із зазначенням етапів виконання робіт та орієнтовних дат початку та закінчення етапів робіт 2. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції Учасником ПП "УСПІХ 75" надано гарантійний лист (файл «Гарантійний лист про дотримання заходів з захисту довкілля»), згідно якого ПП "УСПІХ 75" зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно ЗУ «Про охорону навколишнього природнього середовища» та ЗУ «Про відходи». Учасником, у гарантійному листі, передбачена низка заходів, які ПП "УСПІХ 75" зобов’язується дотримуватись згідно ЗУ «Про відходи». Поряд з тим, слід зауважити, що ЗУ «Про відходи» втратив чинність 09.07.2023 року (підстава – ЗУ «Про управління відходами» 2320-IX від 20 червня 2022 року). Поряд з тим, згідно умов тендерної документації Учасники, під час виконання договору про закупівлю зобов’язані дотримуватись вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, що передбачені чинним законодавством. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 5.6. п.5 Додатку 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, про що учасником має бути наданий гарантійний лист. 3. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції Учасником ПП "УСПІХ 75" надано документи на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Поряд з тим, Замовником виявлені наступні невідповідності у поданих документах, а саме: - в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід працівника Козак Сергій Пантилімонович визначено як «виконуючий робіт», поряд з тим, як в наказі про призначення № 2к від 10 грудня 2024 року Козака Сергія Пантелімоновича переведено на посаду «виконавець робіт». Зауважимо про помилку у по-батькові визначеного працівника. По-батькові у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід визначено через літеру «и», а в наказі про призначення – через літеру «е». - щодо працівника Зимниця Наталя Миколаївна: у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід посада визначена як «інженер кошторисник», поряд з тим, згідно цивільно-правового договору № 10-к від 18 грудня 2024 року Виконавець за договором зобов’язаний виконувати роботи «інженера з проектно-кошторисної роботи». Слід зауважити, що преамбула цивільно-правового договору № 10-к від 18 грудня 2024 року визначає виконавця робіт Волкова Віктора Андрійовича, який згідно довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід визначений як Електрик. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 2.1.1. п.2 Додатку 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: - в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід посаду працівника Козак Сергій Пантилімонович визначити згідно наказу про призначення № 2к від 10 грудня 2024 року, а також зазначити вірне по-батькові такого працівника - в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід посаду працівника Зимниця Наталя Миколаївна визначити у відповідності з цивільно-правовим договором № 10-к від 18 грудня 2024 року. Пояснити помилку допущену у преамбулі цивільно-правового договору № 10-к від 18 грудня 2024 року, згідно якої виконавцем робіт визначено Волкова Віктора Андрійовича, або надати інший (оновлений/змінений/виправлений, тощо) документ, який би слугував документальним підтвердження наявності в Учасника такого працівника, як інженера кошторисника (або інженера з проектно-кошторисної роботи) Зимниці Наталі Миколаївни. 4. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції Учасником ПП "УСПІХ 75" надано документи на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Поряд з тим, Замовником виявлені наступні невідповідності у поданих документах, а саме: - в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не визначено e-mail Замовників. - Договір № 14/09 від 14.09.2023 року за предметом закупівлі «Капітальний ремонт частини зовнішньої мережі електропостачання по вул. Зарінова, смт. Затока, Кароліно-Бугазької ОТГ, Одеської області» (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи) не є аналогічним договором, враховуючи наведене формулювання у примітці до п.п.2.1.2 Додатку 2 до тендерної документації. - відгук (вих. № 1 від 25 березня 2025 року), складений КП «БУГАЗ» не містить в собі всієї інформації, яка вимагалось і яка мала міститись у такому документі згідно вимог тендерної документації Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 2.1.2. п.2 Додатку 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ПП "УСПІХ 75" повинен надати документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно вимог п.п. 2.1.2. п.2 Додатку 3 до тендерної документації. 5. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції Учасником ПП "УСПІХ 75" надано довідку щодо субпідрядника (файл «Лист щодо залучення субпідрядників»), однак, така довідка не містить код згідно ЄДРПОУ та місцезнаходження суб’єкта господарювання, якого ПП "УСПІХ 75" планує залучити як субпідрядника, а також додатково не зазначено найменування робіт та орієнтовне співвідношення їх вартості, до виконання яких залучається субпідрядник, у відсотках (або в грошовому виразі) від вартості ціни тендерної пропозиції учасника ПП "УСПІХ 75". Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 3.1. п.3 Додатку 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ПП "УСПІХ 75" повинен надати інформацію про повне найменування, код згідно ЄДРПОУ та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, а також зазначити найменування робіт та орієнтовне співвідношення їх вартості, до виконання яких залучається субпідрядник, у відсотках (або в грошовому виразі) від вартості ціни тендерної пропозиції учасника ПП "УСПІХ 75". 6. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції Учасником ПП "УСПІХ 75" надано копію виконаного раніше субпідрядником – Підприємство об’єднання громадян «ДОБРОБУТЛАЙФ» громадської організації «ІНВАЛІТИ АККЕРМАНА» договору - Договір № М 03/04/23 від 03 квітня 2023 року. Пунктом 7.8.1. зазначеного договору визначено додатки до договору, а саме: Договірна ціна, Локальний кошторис, Загальновиробничі витрати. Замовником встановлено, що такий додаток, як Загальновиробничі витрати не надано у складі тендерної пропозиції ПП "УСПІХ 75". Договір № М 03/04/23 від 03 квітня 2023 року надано не в повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.4. Додатку 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: до Договору № М 03/04/23 від 03 квітня 2023 року необхідно надати такий додаток, як Загальновиробничі витрати. 7. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції Учасником ПП "УСПІХ 75" не надано гарантійний лист від Підприємства об’єднання громадян «ДОБРОБУТЛАЙФ» громадської організації «ІНВАЛІТИ АККЕРМАНА», адресований замовнику цієї процедури закупівлі, згідно якого, підтверджується згода останнього на виконання робіт, що входять до предмету цієї закупівлі, та які доручатимуться до виконання учасником ПП "УСПІХ 75", із зазначенням в такому листі видів таких робіт, номеру оголошення про проведення даних відкритих торгів та/або найменування предмету закупівлі цієї процедури закупівлі Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.4. Додатку 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: гарантійний лист від субпідрядника Підприємство об’єднання громадян «ДОБРОБУТЛАЙФ» громадської організації «ІНВАЛІТИ АККЕРМАНА», адресований замовнику цієї процедури закупівлі, згідно якого, підтверджується згода останнього на виконання робіт, що входять до предмету цієї закупівлі, та які доручатимуться до виконання учасником ПП "УСПІХ 75", із зазначенням в такому листі видів таких робіт, номеру оголошення про проведення даних відкритих торгів та/або найменування предмету закупівлі цієї процедури закупівлі 8. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції Учасником ПП "УСПІХ 75" надано довідку з інформацією про наявність товару (вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника) в переліку із відповідним ступенем локалізації (20% або більше), який формує та веде Уповноважений орган (файл «Довідка генератор»). Поряд з тим, слід зауважити, що у 2025 році ступінь локалізації виробництва має дорівнює чи перевищує 25 відсотків. Відповідно, і назва довідки і її зміст спрямований на доведення Замовнику інформації про ступінь локалізації ще за 2024 рік, коли вимога до ступеню локалізації становила на рівні 20% і більше. Така довідка складена з порушенням вимог замовника, що викладені у п.5.3. Додатку 3 до тендерної документації Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.5.3. Додатку 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасником ПП "УСПІХ 75" має бути враховано, що ступінь локалізації виробництва у 2025 році має дорівнювати чи перевищувати 25 відсотків. Відповідно і довідка з інформацією про наявність товару (вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника) в переліку із відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган має бути складена з врахуванням змінених положень чинного законодавства у 2025 році. 9. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції Учасником ПП "УСПІХ 75" надано кошторисну частину документів, на відповідність вимог п.4 Додатку 3 до тендерної документації. Поряд з тим, Замовником встановлено, що Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкту будівництва наданий з порушенням вимог п.п. 7.1. п.7 Додатку 3 до тендерної документації - документ не містить власноручного підпису учасника/уповноваженої особи учасника. Поряд з тим, такий документ також не містить накладений електронний підпису (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) учасника/або уповноваженої особи учасника Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 7.1. п.7 Додатку 3 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкту будівництва має бути наданий з дотримання вимог п.п. 7.1. п.7 Додатку 3 до тендерної документації 10. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції Учасником ПП "УСПІХ 75" не надано сертифікат про походження товару - Дизельний генератор в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. Matari MB 25, країною походження якого визначено Японія згідно Довідки про локалізований товар (файл «Довідка генератор») Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 5.3.2. п.5 Додатку 3 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасником ПП "УСПІХ 75" має бути наданий сертифікат про походження товару, яким підтверджується, що країною походження товару Дизельний генератор в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. Matari MB 25 є Японія.

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВК БУД" в процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга)» (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Замовником виявлено невідповідності в інформації, що подана Учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції, Учасником ТОВ "СВК БУД" надані документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Поряд з тим, в замовника постало питання щодо дати оформлення Акту приймання виконаних будівельних робіт та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат. Наведені документи оформлені у березні 2024 року. Поряд з тим, аналогічний договір № 199 від 27.11.2023 року діяв до 31.12.2023 року. В складі документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СВК БУД" відсутній документ, який би підтверджував продовження строку дії Договору № 199 від 27.11.2023 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 2.1.2 пункту 2.1. Додатку 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати документ, який би підтверджував продовження строку дії Договору № 199 від 27.11.2023 року, враховуючи що Акт приймання виконаних будівельних робіт та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат оформлені в березні 2024 року, або надати лист-пояснення з приводу розбіжності між строком дії Договору № 199 від 27.11.2023 року та датою оформлення документів, які засвідчують факт завершення виконання робіт за таким договором. 2. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції, Учасником ТОВ "СВК БУД" не надано проект договору, підписаний зі своєї сторони у відповідності до додатку 1 до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 5.1. пункту 5 Додатку 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: проект договору, підписаний зі своєї сторони у відповідності до додатку 1 до тендерної документації 3. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції, Учасником ТОВ "СВК БУД" надано проект календарного графіку (файл «6.1. Календар графік орієнтовний») з орієнтовною датою початку робіт з 03.01.2025 року, що є неможливим з огляду на дату оголошення процедури закупівлі та строків проведення процедури закупівлі Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 5.1. пункту 5 Додатку 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Проект календарного графіку, який має бути складений з урахуванням дати завершення строку виконання робіт, передбаченої тендерною документацією, із зазначенням етапів виконання робіт та орієнтовних дат початку та закінчення етапів робіт. 4. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції, Учасником ТОВ "СВК БУД" надано гарантійний лист від субпідрядника ТОВ «ФАРРО-101» (файл «7.1. Лист гарантія від субпідрядника»), який, в свою чергу, містить посилання на номер закупівлі, оголошеної замовником у 2024 році (UA-2024-12-04-016301-a), що не відповідає сьогоденню, оскільки номер оголошення даних відкритих торгів наразі інший. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункту 2.4 Додатку 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: гарантійний лист від субпідрядника ТОВ «ФАРРО-101», адресований замовнику цієї процедури закупівлі, згідно якого, підтверджується згода останнього (останніх) на виконання робіт, що входять до предмету цієї закупівлі, та які доручатимуться до виконання учасником, із зазначенням в такому листі видів таких робіт, номеру оголошення про проведення даних відкритих торгів та/або найменування предмету закупівлі цієї процедури закупівлі; 5. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції Учасником ТОВ "СВК БУД" надано довідку з інформацією про наявність товару, вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника, в переліку із відповідним ступенем локалізації (20% або більше), який формує та веде Уповноважений орган (файл «8. Довідка про локалізований товар»). Поряд з тим, слід зауважити, що у 2025 році ступінь локалізації виробництва має дорівнює чи перевищує 25 відсотків. Відповідно, і назва довідки і її зміст спрямований на доведення Замовнику інформації про ступінь локалізації ще за 2024 рік, коли вимога до ступеню локалізації становила на рівні 20% і більше. Така довідка складена з порушенням вимог замовника, що викладені у п.5.3. Додатку 3 до тендерної документації. Ступінь локалізації запропонованого Дизельного генератору складає 22,92%, що не відповідає вимогам замовника (має бути 25% або більше) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.5.3. Додатку 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасником ТОВ "СВК БУД" має бути враховано, що ступінь локалізації виробництва у 2025 році має дорівнювати чи перевищувати 25 відсотків. Відповідно і довідка з інформацією про наявність товару, вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника, в переліку із відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган має бути складена з врахуванням змінених положень чинного законодавства у 2025 році. Ступінь локалізації Дизельного генератору має складати 25% або більше. 6. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції Учасником ТОВ "СВК БУД" надано гарантійний лист (файл «11. про захист довкілля»), згідно якого ТОВ "СВК БУД" гарантує та зобов’язується під час виконання договору про закупівлю дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно ЗУ «Про охорону навколишнього природнього середовища» та ЗУ «Про відходи». Поряд з тим, слід зауважити, що ЗУ «Про відходи» втратив чинність 09.07.2023 року (підстава – ЗУ «Про управління відходами» 2320-IX від 20 червня 2022 року). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 5.6. п.5 Додатку 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, про що учасником має бути наданий гарантійний лист.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій