Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на адміністративних будівлях УПО Львівської області (код ДК 021:2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія»)»
Очікувана вартість
3 220 169,00 UAH
UA-2025-03-14-005902-a ● 6e8a4fbc323643ef90ee488e8d902544
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40108887 |
Вебсайт: | https://securitypolice.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 79019, Україна , Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО будинок 44 |
Контактна особа: |
Христина Кузів +380675979029 hkuziv@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2025 12:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 220 169,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 201,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09330000-1: Сонячна енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82300, Україна, Львівська область, м. Борислав, вул. Володимира Великого, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09331000-8 — Сонячні панелі
1 комплект
Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81700, Україна, Львівська область, м. Жидачів, вул. Садова, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09331000-8 — Сонячні панелі
1 комплект
Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81600, Україна, Львівська область, м. Миколаїв, вул. С. Бандери, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09331000-8 — Сонячні панелі
1 комплект
Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81400, Україна, Львівська область, м. Самбір, вул. Стефаника, 12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09331000-8 — Сонячні панелі
1 комплект
Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, м. Трускавець, вул. Лисенка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09331000-8 — Сонячні панелі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати: оплата здійснюється за фактично отриманий, встановлений та введений в експлуатацію товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати його встановлення та введення в експлуатацію на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткова накладна) та введення в експлуатацію Товару (акт введення в експлуатацію), що надається окремо за кожною адресою, за якою відбудеться поставка та встановлення Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2025 12:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2025 12:07 |
ТД сонячна електростанція 2025.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Акт обстеження - дискримінаційна умова
Дата подання: 18 березня 2025 16:38
Дата відповіді: 20 березня 2025 21:13
Шановний Замовнику!
Ми є потенційним учасником тендеру на поставку та встановлення Товару: «Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на адміністративних будівлях УПО Львівської області (код ДК 021:2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія»)») в рамках закупівлі: номер у Prozorro UA-2025-03-14-005902-a, звертаємось з приводу вимоги, зазначеної у п. 4.7 Додатку №5 тендерної документації, а саме:
«4.7. Задля коректного розуміння потенційними учасниками специфіки монтажу, підключення та пусконалагодження Товару за конкретним місцем його встановлення, Учасники повинні здійснити обстеження фактичного місця поставки та встановлення Товару. Для підтвердження в складі тендерної пропозиції Учасником надається акт про проведення технічного обстеження, який має бути підписаний Учасником та Замовником. В документі має бути засвідчено, що Учасник обстежив місце поставки та встановлення Товару, а також має бути вказана адреса,за якою здійснювалось таке обстеження.
Учасник , який має намір здійснювати обстеження фактичного місця поставки Товару, в цілях безпеки повинен завчасно попередити про це Замовника: шляхом направлення на електронну пошту Замовника upo@lv.police.gov.ua листа в довільній формі на ім’я керівника Замовника за 1 (один) робочий день до здійснення такого обстеження. У листі обов’язково повинно бути вказано найменування Учасника, його місцезнаходження, ПІБ та паспортні дані представника Учасника, який безпосередньо здійснюватиме обстеження місця фактичної поставки Товару. Лист повинен бути завіреним належним чином, містити дату та вихідний номер.».
Зазначена вимога є класичним прикладом дискримінаційної умови, що значно обмежує можливості потенційних учасників і може призвести до відсіювання учасників, котрі не зможуть здійснити обстеження об'єкта через різні обставини, зокрема через логістичні обмеження, відстань, або інші фактори. В умовах таких вимог Замовник фактично має можливість дозволити відвідування об'єкта лише тим учасникам, до яких він має схильність, натомість інших – не допускати до огляду або не завіряти підготовлені ними звіти про проведення технічного обстеження об'єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення їхніх пропозицій.
Таким чином, повнота і відповідність тендерної пропозиції учасника ставиться в залежність від волі Замовника, що суперечить принципу прозорості та рівності у тендерних процедурах.
Крім того, ця вимога може створювати додаткові корупційні ризики, оскільки для участі у тендері учаснику необхідно отримати акт про проведення технічного обстеження, який має бути підписаний Учасником та Замовником-ініціатором (УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ). Це дає Замовнику змогу дізнатися склад учасників та їхню готовність до виконання умов тендеру до того, як відбудеться розкриття тендерних пропозицій. Отже, це може спричинити непрозорість і непередбачуваність процедури закупівлі.
З огляду на вищевикладене, ми просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації, зокрема вилучити вимогу:
«4.7. Задля коректного розуміння потенційними учасниками специфіки монтажу, підключення та пусконалагодження Товару за конкретним місцем його встановлення, Учасники повинні здійснити обстеження фактичного місця поставки та встановлення Товару. Для підтвердження в складі тендерної пропозиції Учасником надається акт про проведення технічного обстеження, який має бути підписаний Учасником та Замовником. В документі має бути засвідчено, що Учасник обстежив місце поставки та встановлення Товару, а також має бути вказана адреса,за якою здійснювалось таке обстеження.
Учасник , який має намір здійснювати обстеження фактичного місця поставки Товару, в цілях безпеки повинен завчасно попередити про це Замовника: шляхом направлення на електронну пошту Замовника upo@lv.police.gov.ua листа в довільній формі на ім’я керівника Замовника за 1 (один) робочий день до здійснення такого обстеження. У листі обов’язково повинно бути вказано найменування Учасника, його місцезнаходження, ПІБ та паспортні дані представника Учасника, який безпосередньо здійснюватиме обстеження місця фактичної поставки Товару. Лист повинен бути завіреним належним чином, містити дату та вихідний номер.» - це дозволить забезпечити рівні умови для всіх учасників, уникнути дискримінації та корупційних ризиків, а також забезпечити прозорість і ефективність закупівлі.
Згідно з практикою Антимонопольного комітету України (АМКУ), орган оскарження стає на сторону учасника під час оскарження подібних вимог, визнаючи їх дискримінаційними і такими, що обмежують конкуренцію на ринку. Це може призвести до затягування строків закупівлі, а також ускладнити процес участі для багатьох добросовісних учасників.
Надаємо Вам номери рішень АМКУ задля ознайомлення з інформацією, що АМКУ вважає дану вимоги дискримінаційною та зобов’язує Замовників вносити зміни до тендерної документації шляхом видалення вимог щодо огляду об’єкту:
РІШЕННЯ №3191-р/пк-пз від 03.03.2025
РІШЕННЯ №3063-р/пк-пз від 27.02.2025
З огляду на зазначене, просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації, зокрема до п. 4.7 Додатку №5 шляхом його видалення з Додатку №5 тендерної документації.
Ми віримо, що внесення змін сприятиме забезпеченню прозорості та конкуренції на ринку, а також уникненню непотрібних юридичних процедур та затримок.
Дякуємо за увагу до нашого звернення та сподіваємось на позитивне вирішення даного питання в інтересах ефективного проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, враховуючи те, що дана закупівля передбачає надання послуг з встановлення та пусконалагодження товару, що є предметом даної закупівлі, на п'ятьох об'єктах Замовника, з метою належного та вчасного виконання вимог договору, Замовник вважає, що застосування вимоги, зазначеної у п. 4.7 Додатку №5 тендерної документації, є доцільним щодо даного предмета закупівлі, адже її навність дозволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення і визначитися з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази, та, відповідно, дає можливість учаснику максимально точно скласти свою цінову пропозицію.
Обов'язкова наявність сервісного центру саме у Львівській області - дискримінаційна вимога
Дата подання: 18 березня 2025 16:59
Дата відповіді: 21 березня 2025 12:53
Шановний Замовнику!
Ми є потенційним учасником тендеру на поставку та встановлення Товару: «Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на адміністративних будівлях УПО Львівської області (код ДК 021:2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія»)») в рамках закупівлі: номер у Prozorro UA-2025-03-14-005902-a, звертаємось з приводу вимоги, зазначеної у п. 4.8 Додатку №5 тендерної документації, а саме:
«4.8. Учасник має підтвердити наявність сервісного (-их) центру (-ів) або представництва, що забезпечать гарантійне обслуговування Товару в частині усуненням недоліків, що пов’язані з монтажем та пусконалагодженням Товару, відновленням функціонування Товару в разі його технічної несправності. протягом визначеного гарантійного терміну у межах Львівської області, шляхом надання довідки з адресою і контактним телефоном такого центру у складі тендерної пропозиції, що буде здійснювати гарантійне обслуговування.
-У разі, якщо приміщення сервісного (-их) центру (-ів) або представництва власне, на підтвердження надається договір купівлі-продажу; у тому разі, якщо приміщення знаходиться у тимчасовому користуванні, надаються копії документів, які підтверджують право користування таким приміщенням: копія чинного договору оренди. Договір повинен бути чинним на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору.
Вимога щодо наявності в учасника сервісного центру безпосередньо розташованого у межах Львівської області необхідна для здійснення оперативного обслуговування предмета закупівлі.
Враховуючи специфіку діяльності Замовника, наявність центру обслуговування саме у межах . Львівської області є вкрай важливою, оскільки дозволить йому використовувати та обслуговувати предмет закупівлі належним чином».
Зазначена вимога є класичним прикладом дискримінаційної умови, що значно обмежує можливості потенційних учасників і може призвести до відсіювання учасників, котрі не мають сервісного центру у конкретному місці розташування – а саме у межах Львівської області.
Таким чином, повнота і відповідність тендерної пропозиції учасника ставиться в залежність мати сервісного центру у конкретному місці, що суперечить принципу прозорості та рівності у тендерних процедурах.
Немає такої норми закону, яка би зобов'язувала мати конкретне місце розташування сервісного центру на території України. Учасник тендерної закупівлі має право мати сервісний центр у будь-якому місці на території України, а всі гарантійні та сервісні зобов'язання закріплюються у договорі. Швидкість виконання зобов'язань не може бути аргументована тільки місцем розташування сервісного центру, а залежить від безлічі факторів, а саме - наявність на даний момент вільних співробітників, наявність запчастин та інше.
З огляду на зазначене, просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації, зокрема до п. 4.8 Додатку №5 шляхом його видалення з Додатку №5 тендерної документації.
Ми віримо, що внесення змін сприятиме забезпеченню прозорості та конкуренції на ринку, а також уникненню непотрібних юридичних процедур та затримок.
Дякуємо за увагу до нашого звернення та сподіваємось на позитивне вирішення даного питання в інтересах ефективного проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, враховуючи специфіку діяльності Замовника, наявність сервісного центру саме у межах Львівської області є вкрай важливою, оскільки дозволить Замовнику використовувати та обслуговувати предмет закупівлі належним чином. Слід врахувати, що відповідно до п. 4.9. проєкту договору, згідно з яким Гарантійне обслуговування Товару здійснюється згідно із попереднім запитом Покупця. Запит може здійснюватись шляхом листування, телеграмою, через телефонний або факсимільний зв’язок, месенджери, по електронній пошті e-mail або надаватися через представника Постачальника. Постачальник повинен усунути, виявлені Покупцем недоліки, що пов’язані з монтажем та пусконалагодженням Товару, відновленням функціонування Товару в разі його технічної несправності, протягом 24 годин від дати та часу складання Покупцем такого запиту. Наявність в учасника сервісного центру у Львівській області дозволить учаснику вчасно усувати недоліки, що пов’язані з монтажем та пусконалагодженням Товару, відновленням функціонування Товару в разі його технічної несправності, а також дозволить Замовнику пересвідчитись у тому, що Постачальник зможе вчасно виконати гарантійні зобов’язання, що пов’язані з монтажем та пусконалагодженням Товару.
Слід зауважити, що відповідно до п.28 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Слід зауважити, що відповідно до п.28 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРАЛЕЛЬ-ПЛЮС" |
3 094 500,00
UAH з ПДВ
|
3 094 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРАЛЕЛЬ-ПЛЮС" #34306346 |
Переможець |
3 094 500,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2025 17:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2025 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2025 11:29
|
Договір від 07 квітня 2025 року № 402.pdf | укладений |
07 квітня 2025 11:28
|