Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на адміністративних будівлях УПО Львівської області (код ДК 021:2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія»)»
Очікувана вартість
3 220 169,00 UAH
UA-2025-03-14-005902-a 6e8a4fbc323643ef90ee488e8d902544
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Христина Кузів

+380675979029 hkuziv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40108887
Вебсайт: https://securitypolice.com.ua/
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО будинок 44
Контактна особа: Христина Кузів
+380675979029
hkuziv@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2025 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 3 220 169,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 201,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09330000-1: Сонячна енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82300, Україна, Львівська область, м. Борислав, вул. Володимира Великого, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09331000-8 — Сонячні панелі
1 комплект
Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81700, Україна, Львівська область, м. Жидачів, вул. Садова, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09331000-8 — Сонячні панелі
1 комплект
Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81600, Україна, Львівська область, м. Миколаїв, вул. С. Бандери, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09331000-8 — Сонячні панелі
1 комплект
Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81400, Україна, Львівська область, м. Самбір, вул. Стефаника, 12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09331000-8 — Сонячні панелі
1 комплект
Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, м. Трускавець, вул. Лисенка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09331000-8 — Сонячні панелі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: оплата здійснюється за фактично отриманий, встановлений та введений в експлуатацію товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати його встановлення та введення в експлуатацію на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткова накладна) та введення в експлуатацію Товару (акт введення в експлуатацію), що надається окремо за кожною адресою, за якою відбудеться поставка та встановлення Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 12:07

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

14 березня 2025 12:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 березня 2025 12:07
ТД сонячна електростанція 2025.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Акт обстеження - дискримінаційна умова
Дата подання: 18 березня 2025 16:38
Дата відповіді: 20 березня 2025 21:13
Шановний Замовнику! Ми є потенційним учасником тендеру на поставку та встановлення Товару: «Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на адміністративних будівлях УПО Львівської області (код ДК 021:2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія»)») в рамках закупівлі: номер у Prozorro UA-2025-03-14-005902-a, звертаємось з приводу вимоги, зазначеної у п. 4.7 Додатку №5 тендерної документації, а саме: «4.7. Задля коректного розуміння потенційними учасниками специфіки монтажу, підключення та пусконалагодження Товару за конкретним місцем його встановлення, Учасники повинні здійснити обстеження фактичного місця поставки та встановлення Товару. Для підтвердження в складі тендерної пропозиції Учасником надається акт про проведення технічного обстеження, який має бути підписаний Учасником та Замовником. В документі має бути засвідчено, що Учасник обстежив місце поставки та встановлення Товару, а також має бути вказана адреса,за якою здійснювалось таке обстеження. Учасник , який має намір здійснювати обстеження фактичного місця поставки Товару, в цілях безпеки повинен завчасно попередити про це Замовника: шляхом направлення на електронну пошту Замовника upo@lv.police.gov.ua листа в довільній формі на ім’я керівника Замовника за 1 (один) робочий день до здійснення такого обстеження. У листі обов’язково повинно бути вказано найменування Учасника, його місцезнаходження, ПІБ та паспортні дані представника Учасника, який безпосередньо здійснюватиме обстеження місця фактичної поставки Товару. Лист повинен бути завіреним належним чином, містити дату та вихідний номер.». Зазначена вимога є класичним прикладом дискримінаційної умови, що значно обмежує можливості потенційних учасників і може призвести до відсіювання учасників, котрі не зможуть здійснити обстеження об'єкта через різні обставини, зокрема через логістичні обмеження, відстань, або інші фактори. В умовах таких вимог Замовник фактично має можливість дозволити відвідування об'єкта лише тим учасникам, до яких він має схильність, натомість інших – не допускати до огляду або не завіряти підготовлені ними звіти про проведення технічного обстеження об'єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення їхніх пропозицій. Таким чином, повнота і відповідність тендерної пропозиції учасника ставиться в залежність від волі Замовника, що суперечить принципу прозорості та рівності у тендерних процедурах. Крім того, ця вимога може створювати додаткові корупційні ризики, оскільки для участі у тендері учаснику необхідно отримати акт про проведення технічного обстеження, який має бути підписаний Учасником та Замовником-ініціатором (УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ). Це дає Замовнику змогу дізнатися склад учасників та їхню готовність до виконання умов тендеру до того, як відбудеться розкриття тендерних пропозицій. Отже, це може спричинити непрозорість і непередбачуваність процедури закупівлі. З огляду на вищевикладене, ми просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації, зокрема вилучити вимогу: «4.7. Задля коректного розуміння потенційними учасниками специфіки монтажу, підключення та пусконалагодження Товару за конкретним місцем його встановлення, Учасники повинні здійснити обстеження фактичного місця поставки та встановлення Товару. Для підтвердження в складі тендерної пропозиції Учасником надається акт про проведення технічного обстеження, який має бути підписаний Учасником та Замовником. В документі має бути засвідчено, що Учасник обстежив місце поставки та встановлення Товару, а також має бути вказана адреса,за якою здійснювалось таке обстеження. Учасник , який має намір здійснювати обстеження фактичного місця поставки Товару, в цілях безпеки повинен завчасно попередити про це Замовника: шляхом направлення на електронну пошту Замовника upo@lv.police.gov.ua листа в довільній формі на ім’я керівника Замовника за 1 (один) робочий день до здійснення такого обстеження. У листі обов’язково повинно бути вказано найменування Учасника, його місцезнаходження, ПІБ та паспортні дані представника Учасника, який безпосередньо здійснюватиме обстеження місця фактичної поставки Товару. Лист повинен бути завіреним належним чином, містити дату та вихідний номер.» - це дозволить забезпечити рівні умови для всіх учасників, уникнути дискримінації та корупційних ризиків, а також забезпечити прозорість і ефективність закупівлі. Згідно з практикою Антимонопольного комітету України (АМКУ), орган оскарження стає на сторону учасника під час оскарження подібних вимог, визнаючи їх дискримінаційними і такими, що обмежують конкуренцію на ринку. Це може призвести до затягування строків закупівлі, а також ускладнити процес участі для багатьох добросовісних учасників. Надаємо Вам номери рішень АМКУ задля ознайомлення з інформацією, що АМКУ вважає дану вимоги дискримінаційною та зобов’язує Замовників вносити зміни до тендерної документації шляхом видалення вимог щодо огляду об’єкту: РІШЕННЯ №3191-р/пк-пз від 03.03.2025 РІШЕННЯ №3063-р/пк-пз від 27.02.2025 З огляду на зазначене, просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації, зокрема до п. 4.7 Додатку №5 шляхом його видалення з Додатку №5 тендерної документації. Ми віримо, що внесення змін сприятиме забезпеченню прозорості та конкуренції на ринку, а також уникненню непотрібних юридичних процедур та затримок. Дякуємо за увагу до нашого звернення та сподіваємось на позитивне вирішення даного питання в інтересах ефективного проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, враховуючи те, що дана закупівля передбачає надання послуг з встановлення та пусконалагодження товару, що є предметом даної закупівлі, на п'ятьох об'єктах Замовника, з метою належного та вчасного виконання вимог договору, Замовник вважає, що застосування вимоги, зазначеної у п. 4.7 Додатку №5 тендерної документації, є доцільним щодо даного предмета закупівлі, адже її навність дозволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення і визначитися з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази, та, відповідно, дає можливість учаснику максимально точно скласти свою цінову пропозицію.
Обов'язкова наявність сервісного центру саме у Львівській області - дискримінаційна вимога
Дата подання: 18 березня 2025 16:59
Дата відповіді: 21 березня 2025 12:53
Шановний Замовнику! Ми є потенційним учасником тендеру на поставку та встановлення Товару: «Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на адміністративних будівлях УПО Львівської області (код ДК 021:2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія»)») в рамках закупівлі: номер у Prozorro UA-2025-03-14-005902-a, звертаємось з приводу вимоги, зазначеної у п. 4.8 Додатку №5 тендерної документації, а саме: «4.8. Учасник має підтвердити наявність сервісного (-их) центру (-ів) або представництва, що забезпечать гарантійне обслуговування Товару в частині усуненням недоліків, що пов’язані з монтажем та пусконалагодженням Товару, відновленням функціонування Товару в разі його технічної несправності. протягом визначеного гарантійного терміну у межах Львівської області, шляхом надання довідки з адресою і контактним телефоном такого центру у складі тендерної пропозиції, що буде здійснювати гарантійне обслуговування. -У разі, якщо приміщення сервісного (-их) центру (-ів) або представництва власне, на підтвердження надається договір купівлі-продажу; у тому разі, якщо приміщення знаходиться у тимчасовому користуванні, надаються копії документів, які підтверджують право користування таким приміщенням: копія чинного договору оренди. Договір повинен бути чинним на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. Вимога щодо наявності в учасника сервісного центру безпосередньо розташованого у межах Львівської області необхідна для здійснення оперативного обслуговування предмета закупівлі. Враховуючи специфіку діяльності Замовника, наявність центру обслуговування саме у межах . Львівської області є вкрай важливою, оскільки дозволить йому використовувати та обслуговувати предмет закупівлі належним чином». Зазначена вимога є класичним прикладом дискримінаційної умови, що значно обмежує можливості потенційних учасників і може призвести до відсіювання учасників, котрі не мають сервісного центру у конкретному місці розташування – а саме у межах Львівської області. Таким чином, повнота і відповідність тендерної пропозиції учасника ставиться в залежність мати сервісного центру у конкретному місці, що суперечить принципу прозорості та рівності у тендерних процедурах. Немає такої норми закону, яка би зобов'язувала мати конкретне місце розташування сервісного центру на території України. Учасник тендерної закупівлі має право мати сервісний центр у будь-якому місці на території України, а всі гарантійні та сервісні зобов'язання закріплюються у договорі. Швидкість виконання зобов'язань не може бути аргументована тільки місцем розташування сервісного центру, а залежить від безлічі факторів, а саме - наявність на даний момент вільних співробітників, наявність запчастин та інше. З огляду на зазначене, просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації, зокрема до п. 4.8 Додатку №5 шляхом його видалення з Додатку №5 тендерної документації. Ми віримо, що внесення змін сприятиме забезпеченню прозорості та конкуренції на ринку, а також уникненню непотрібних юридичних процедур та затримок. Дякуємо за увагу до нашого звернення та сподіваємось на позитивне вирішення даного питання в інтересах ефективного проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, враховуючи специфіку діяльності Замовника, наявність сервісного центру саме у межах Львівської області є вкрай важливою, оскільки дозволить Замовнику використовувати та обслуговувати предмет закупівлі належним чином. Слід врахувати, що відповідно до п. 4.9. проєкту договору, згідно з яким Гарантійне обслуговування Товару здійснюється згідно із попереднім запитом Покупця. Запит може здійснюватись шляхом листування, телеграмою, через телефонний або факсимільний зв’язок, месенджери, по електронній пошті e-mail або надаватися через представника Постачальника. Постачальник повинен усунути, виявлені Покупцем недоліки, що пов’язані з монтажем та пусконалагодженням Товару, відновленням функціонування Товару в разі його технічної несправності, протягом 24 годин від дати та часу складання Покупцем такого запиту. Наявність в учасника сервісного центру у Львівській області дозволить учаснику вчасно усувати недоліки, що пов’язані з монтажем та пусконалагодженням Товару, відновленням функціонування Товару в разі його технічної несправності, а також дозволить Замовнику пересвідчитись у тому, що Постачальник зможе вчасно виконати гарантійні зобов’язання, що пов’язані з монтажем та пусконалагодженням Товару.
Слід зауважити, що відповідно до п.28 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРАЛЕЛЬ-ПЛЮС" 3 094 500,00
UAH з ПДВ
3 094 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 березня 2025 18:36
Електронний підпис
28 березня 2025 18:35
Лист 25059 ПП .pdf.p7s
28 березня 2025 18:35
Лист 25059 ПП .pdf
28 березня 2025 18:35
НАКАЗ право підпису.pdf
28 березня 2025 18:35
Лист 25061 ПП ліцензія.pdf.p7s
28 березня 2025 18:35
Лист 25060 ПП підпис.pdf
28 березня 2025 18:35
Лист 25060 ПП підпис.pdf.p7s
28 березня 2025 18:35
НАКАЗ право підпису.pdf.p7s
28 березня 2025 18:35
Лист 25061 ПП ліцензія.pdf
28 березня 2025 17:10
Електронний підпис
28 березня 2025 17:10
Довідка НОМ.pdf.p7s
28 березня 2025 17:10
Довідка 2 НОМ.pdf.p7s
28 березня 2025 17:10
Довідка 2 НОМ.pdf
28 березня 2025 17:10
Довідка НОМ.pdf
28 березня 2025 17:10
Довідка НОМ.pdf.p7s
28 березня 2025 17:10
Довідка 2 НОМ.pdf.p7s
28 березня 2025 17:10
Довідка 2 НОМ.pdf
28 березня 2025 17:10
Довідка НОМ.pdf
26 березня 2025 18:53
Електронний підпис
26 березня 2025 18:53
Електронний підпис
26 березня 2025 18:53
Лист 25058 ПП ліцензія.pdf
26 березня 2025 18:53
Лист 25058 ПП ліцензія.pdf.p7s
26 березня 2025 18:49
Електронний підпис
26 березня 2025 18:41
Електронний підпис
26 березня 2025 18:41
Лист 25058 ПП ліцензія.pdf
26 березня 2025 18:41
Лист 25058 ПП ліцензія.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
Електронний підпис
20 березня 2025 17:50
Електронний підпис
20 березня 2025 17:50
КП СЕС 25068.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
КП СЕС 25068.pdf
20 березня 2025 17:50
Лист 25061 гарантія.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
Лист відгук.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
Лист 25054 ПП аналогічний.pdf
20 березня 2025 17:50
Проект Договору.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
Договір 9707.pdf
20 березня 2025 17:50
Лист 25061 гарантія.pdf
20 березня 2025 17:50
Проект Договору.pdf
20 березня 2025 17:50
Лист 25062 сервісний центр.pdf
20 березня 2025 17:50
Лист відгук.pdf
20 березня 2025 17:50
Накладна.pdf
20 березня 2025 17:50
Лист 25057 ПП оборот.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
НАКАЗ Z.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
Лист 25058 ПП ДОВІДКА 1.pdf
20 березня 2025 17:50
Лист 25056 ПП бенефіціар.pdf
20 березня 2025 17:50
Лист 25057 ПП оборот.pdf
20 березня 2025 17:50
Свідоцтво ЄП Z.pdf
20 березня 2025 17:50
Лист 25055 ПП звітність.pdf
20 березня 2025 17:50
НАКАЗ Z.pdf
20 березня 2025 17:50
Статут.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
Витяг 270125.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
Витяг 270125.pdf
20 березня 2025 17:50
Лист 25058 ПП ДОВІДКА 1.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
ОПИС.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
Авторизаційний лист DEYE_2.pdf
20 березня 2025 17:50
Лист 25056 ПП бенефіціар.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
Лист 25053 ПП ліцензія.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
Свідоцтво ЄП Z.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
Лист 25055 ПП звітність.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
Статут.pdf
20 березня 2025 17:50
Паспорт НОМ ф.pdf
20 березня 2025 17:50
ІН НОМ.pdf
20 березня 2025 17:50
Договір 9707.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
ОПИС.pdf
20 березня 2025 17:50
ІН НОМ.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
Лист 25053 ПП ліцензія.pdf
20 березня 2025 17:50
Рішення №2 Z.pdf
20 березня 2025 17:50
Рішення №2 Z.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
Накладна.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
Паспорт НОМ ф.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
Договір оренди ПП.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
сертифікат 1.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
Сертифікат 3.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
Лист 25051 ПП .pdf
20 березня 2025 17:50
Сертифікат 2.pdf
20 березня 2025 17:50
Сертифікат 4.pdf
20 березня 2025 17:50
Акт обстеження.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
сертифікат 1.pdf
20 березня 2025 17:50
Сертифікат 5.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
Договір оренди ПП.pdf
20 березня 2025 17:50
Сертифікат 3.pdf
20 березня 2025 17:50
Додаток 5.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
Сертифікат 2.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
Акт обстеження.pdf
20 березня 2025 17:50
Сертифікат 4.pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
Сертифікат 5.pdf
20 березня 2025 17:50
Лист 25051 ПП .pdf.p7s
20 березня 2025 17:50
Додаток 5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРАЛЕЛЬ-ПЛЮС"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Довідка 2 НОМ.pdf

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Довідка 2 НОМ.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Довідка НОМ.pdf

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Лист 25059 ПП .pdf

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* договору або договорів:

Наявність фінансової спроможності

Інформація, що підтверджує наявність фінансової спроможності Учасника.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРАЛЕЛЬ-ПЛЮС"
#34306346
Переможець 3 094 500,00
UAH з ПДВ
27 березня 2025 17:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2025 17:00

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ПАРАЛЕЛЬ-ПЛЮС» (далі – Учасник) щодо закупівлі «Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на адміністративних будівлях УПО Львівської області (код ДК 021:2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія»)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до вимог підпункту 4.4. пункту 4 Додатку 1 та Додатку 7 до Тендерної документації для підтвердження інформації про те, що учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту, та інших дозвільних документів Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію в довільній формі (довідка або лист учасника) щодо наявності чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. З метою виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції було надано довідку від 17 березня 2025 року № 25053 (далі – Довідка), в якій зазначено, що для поставки та монтажу дахової гібридної електростанції для об’єктів, які мають клас відповідальності СС1, не потрібно ліцензій або інших документів дозвільного характеру. Слід зазначити, що предметом даної закупівлі є товар, а саме дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням, а не роботи. Отже, інформація та вид господарської діяльності, що зазначені Учасником в Довідці, не відповідають предмету даної закупівлі. 1.2. Відповідно до вимог, що зазначені Замовником у п. 1.7. ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації та Додатку № 7 до Тендерної документації Учасник повинен не пізніше кінцевого строку подання тендерної пропозиції накласти КЕП учасника/уповноваженої особи учасника на пропозицію. Враховуючи зазначене, Замовником торгів було здійснено перевірку електронного підпису на сайті центрального засвідчу вального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify та встановлено наступне: Підписувачі Підписувач Ногаль Олег Михайлович П.І.Б. Ногаль Олег Михайлович Країна Україна РНОКПП 2536011875 Організація (установа) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРАЛЕЛЬ-ПЛЮС" Код ЄДРПОУ 34306346 Посада Директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 17:50:46 20.03.2025 Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 5EEF180800000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований Враховуючи зазначене та відповідно до листа від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Враховуючи наведене, а також інформацію, зазначену у листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587, тендерна пропозиція Учасника подана без накладення кваліфікованого електронного підпису. Відтак, учасник не було виконано вимогу п. 1.7. ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 7 до тендерної документації про накладення КЕП учасника/уповноваженої особи учасника на пропозицію. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до вимог підпункту 4.4. пункту 4 Додатку 1 та Додатку 7 до Тендерної документації для підтвердження інформації про те, що учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту, та інших дозвільних документів Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію в довільній формі (довідка або лист учасника) щодо наявності чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 2.2. Відповідно до вимог до вимог, що зазначені Замовником у п. 1.7. ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації та Додатку № 7 до Тендерної документації Учасник повинен не пізніше кінцевого строку подання тендерної пропозиції накласти КЕП учасника/уповноваженої особи учасника на пропозицію. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

27 березня 2025 17:23
Довідка НАЗК
27 березня 2025 17:23
Електронний підпис
22 березня 2025 00:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2025 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРАЛЕЛЬ-ПЛЮС"
#34306346
3 094 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2025 17:23
Довідка НАЗК
27 березня 2025 17:23
Електронний підпис
22 березня 2025 00:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2025 11:29
Договір від 07 квітня 2025 року № 402.pdf укладений
07 квітня 2025 11:28