Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44810000-1 Фарби (Аерозоль, фарби)
Очікувана вартість
646 794,69 UAH
UA-2025-03-14-005163-a 0162076d51b54eca94e4a338bb55df0a
Спрощена закупівля    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Панченко

+380507583180 ir.panchenko@grmu.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МИКОЛАЇВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 45192910
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Ірина Панченко
+380507583180
ir.panchenko@grmu.com.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2025 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2025 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2025 12:00
Очікувана вартість: 646 794,69 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Тендерна документація

14 березня 2025 11:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 березня 2025 11:42
Додаток 6 - Опитувальник (юр).xls
14 березня 2025 11:42
Додаток 7 - Опитувальник (фіз).xls
14 березня 2025 11:42
Документація_CЗ_аерозолі, фарби.docx
14 березня 2025 11:42
Додаток 8 - Опитувальник (екологія).docx
14 березня 2025 11:42
Додаток 5 - Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо обставин непереборної сили
Дата подання: 18 березня 2025 17:16
Дата відповіді: 19 березня 2025 16:26
У п.7.3 зазначено, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або її регіональними органами Законом України про ТПП визначається не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн. з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі. Також наводимо практику Верховного Суду (Постанова ВС від 07.06.2023 у справі 906/540/22): «Сертифікат ТПП не є єдиним доказом існування форс-мажорних обставин; обставини форс-мажору мають оцінюватися судом з урахуванням встановлених обставин справи та у сукупності з іншими доказами (подібні висновки викладені у постановах Верховного Суду у складі суддів об`єднаної палати Касаційного господарського суду від 19.08.2022 у справі №908/2287/17, від 21.07.2021 у справі №912/3323/20, від 25.11.2021 у справі № 905/55/21)». Просимо внести наступні зміни до пункту п.7.3. проєкту договору: 7.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або її регіональними органами або іншим компетентним органом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. Замовник жодним чином не впливає на діяльність ТПП (або її територіальних органів) та не затверджує/формує розмір оплати за надані послуги вказаного органу державної влади
Щодо умов договору
Дата подання: 18 березня 2025 17:16
Дата відповіді: 19 березня 2025 16:26
У п.7.2. зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна упродовж 5 (п’яти) календарних днів з дати їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 днів у письмовій формі не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Просимо внести наступні зміни до пункту 7.2.: 7.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна упродовж 10 (десяти) календарних днів з дати їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомлення у письмовій формі не обов'язково відправляється поштовим зв'язком. Є сучасніші методи. Направлення електронного повідомлення на електронну пошту займає кілька хвилин
Щодо умов договору
Дата подання: 18 березня 2025 17:17
Дата відповіді: 19 березня 2025 16:26
У п.6.4 зазначено, що При порушенні постачальником термінів реєстрації належним чином складеної та оформленої податкової накладної (розрахунку коригування), в тому числі з підстав зупинення реєстрації в ЄРПН, та/або віднесення платника до категорії ризикових відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (із змінами та доповненнями)», постачальник зобов’язаний сплатити неустойку у розмірі 20% від суми поставки та відшкодувати покупцю збитки, понесені останнім у зв’язку з порушенням постачальником своїх зобов’язань (у тому числі штрафні санкції згідно з податковим законодавством та компенсувати суму ПДВ, сплаченого у складі товару (послуги) на користь такого постачальника). Неустойка підлягає сплаті постачальником покупцю шляхом безготівкового розрахунку протягом 10 (десяти) календарних днів після отримання письмової претензії від покупця. Відповідно до ч. 1 ст. 216, ч. 1 ст. 218 ГК України учасники господарських відносин несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері господарювання шляхом застосування до правопорушників господарських санкцій на підставах і в порядку, передбачених цим Кодексом, іншими законами та договором. Підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання. Частиною 1 ст. 230 ГК України визначено, що штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання. Згідно ч.1 ст.173 ГК України господарським визнається зобов'язання, що виникає між суб'єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб'єкт (зобов'язана сторона, у тому числі боржник) зобов'язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб'єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб'єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов'язаної сторони виконання її обов'язку. У разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг) – ч. 4 ст. 231 ГК України. Відповідно до статті 611 ЦК України у разі порушення зобов'язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема, сплата неустойки. Своєю чергою, оформлення, реєстрація ПН / РК є податковим обов’язком. Відповідно до п.36.1. ст.36. ПК України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Згідно п. 37.1. ст.37 підстави для виникнення, зміни і припинення податкового обов'язку, порядок і умови його виконання встановлюються цим Кодексом або законами з питань митної справи. Таким чином, до невиконання податкового обов’язку не може застосовуватися господарсько-правова відповідальність, виконання податкового обов’язку не є предметом регулювання в межах договірних правовідносин. Аналогічна правова позиція наведена у Поставові Верховного Суду 13 квітня 2018 року по справі № 902/380/17, якою Верховний Суд, залишаючи в силі рішення попередніх інстанцій визначив: «Враховуючи викладене, відмовляючи у задоволенні позову, суди попередніх інстанцій правильно встановили та виходили з того, що зобов'язання відповідача щодо належного (своєчасного) оформлення податкових накладних, їх офіційної реєстрації та наявності чи відсутності у позивача можливості відшкодувати податковий кредит, не стосуються господарських відносин, що склалися між сторонами на підставі укладеного між ними договору поставки зерна майбутнього врожаю від 10.06.2015 № ВИН011К-Ф, а є за своєю правовою природою податковими зобов'язаннями, які регулюються нормами ПК України та контролюються ДФС.». Враховуюче викладене просимо внести зміни до п.6.4 про наступне: 6.4. При порушенні постачальником термінів реєстрації належним чином складеної та оформленої податкової накладної (розрахунку коригування), в тому числі з підстав зупинення реєстрації в ЄРПН, та/або віднесення платника до категорії ризикових відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (із змінами та доповненнями)», постачальник зобов’язаний компенсувати суму ПДВ, сплаченого у складі товару (послуги) на користь такого постачальника). Компенсація ПДВ підлягає сплаті постачальником покупцю шляхом безготівкового розрахунку протягом 10 (десяти) календарних днів після отримання письмової претензії від покупця.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звернення передано до фахівців компетентного відділу, у разі необхідності в документацію до закупівлі будуть внесені зміни.
Щодо умов договору
Дата подання: 18 березня 2025 17:17
Дата відповіді: 19 березня 2025 16:26
У пунктах 5.1 та 5.3.2 визначено, що Постачальник має Забезпечити можливість проведення представниками Покупця перевірки діяльності Постачальника з питань охорони довкілля, соціальної відповідальності та охорони праці. Просимо зазначити, які саме заходи можуть проводитись представниками Покупця для здійснення перевірки? Виробництво лакофарбових матеріалів передбачає особливий режим відвідування підприємства та потребує проведення завчасного інструктажу з питань охорони та безпеки та оформлення певних пропусків для знаходження на території підприємства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За необхідності відвідування підприємства має проводитись з попереднім проведення інструктажу з питань охорони та безпеки та оформлення певних пропусків для знаходження на території підприємства
Щодо умов договору
Дата подання: 18 березня 2025 17:17
Дата відповіді: 19 березня 2025 16:26
У п.4.1. зазначено, що Постачальник гарантує якість Товару протягом гарантійного строку, який встановлено відповідними нормативно-правовими актами для товарів даного виду, нормативними та експлуатаційними документами на товар. Гарантійний строк починає обчислюватись з моменту передачі товару Покупцю в порядку встановленому п. 3.12. Договору, відповідно до гарантійних зобов′язань заводів-виробників. Згідно ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Постачальник не може гарантувати придатність фарби більше строку, що визначено заводом-виробником. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Встановлює строк придатності на товар виробник самостійно. Просимо звести наступні зміни до 4.1.: 4.1. Постачальник гарантує якість Товару протягом строку придатності, який встановлено відповідними нормативно-правовими актами для товарів даного виду, нормативними та експлуатаційними документами на товар. Строк придатності починає обчислюватись з моменту виготовлення Товару, відповідно до гарантійних зобов′язань виробника. За аналогією просимо внести зміни до пункту 4.2, зазначивши саме «строк придатності».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Гарантійний строк (строк придатності) починає обчислюватись з моменту передачі товару Покупцю в порядку встановленому п. 3.12. Договору, відповідно до гарантійних зобов′язань заводів-виробників. Суть зазначеного в договорі одна й та сама. Невідповідностей діючому законодавству дані формулювання не несуть
Щодо умов договору
Дата подання: 18 березня 2025 17:18
Дата відповіді: 19 березня 2025 16:26
У п.1.5. зазначено, що Якість товару має відповідати сертифікатам відповідності (декларації про відповідність) та паспортам виробника, чинному законодавству України, в тому числі, державним стандартам України, технічним та/або іншим умовам, які пред’являються до товару даного виду та підтверджуються відповідними документами. Уся лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Лакофарбова продукція не підлягає обов’язковій сертифікації. Таким чином, коректним якості для лакофарбової продукції є її відповідність ТУ виробника, а формулювання переліку документів на підтвердження якості товару має бути невичерпним(сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Просимо звести наступні зміни до 1.4: 1.5. Якість товару має відповідати сертифікатам відповідності (декларації про відповідність) та/або паспортам виробника, чинному законодавству України, в тому числі, державним стандартам України та/або технічним та/або іншим умовам, які пред’являються до товару даного виду та підтверджуються відповідними документами. За аналогією просимо внести зміни до пунктів 3.4 та 3.7.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначено у Додатку 3 Документації спрощеної закупівлі. Перелік документів, які учасник має подати на підтвердження технічних та якісних характеристик визначений у Додатку 2 Документації
Щодо обставин непереборної сили
Дата подання: 18 березня 2025 17:19
Дата відповіді: 19 березня 2025 16:26
В Україні триває військовий стан, кожного дня країна зазнає небезпечних ракетних та шахедних атак, що забирає життя. Під час виконання умов договору, Сторони можуть зіткнутись із реальною небезпекою, що завадить виконати свої зобов’язання належним чином. Пропонуємо додати у договір пункт, що визначає обставини та порядок дій сторін на випадок виникнення небезпечних обставин пов’язаних із військовою агресією. Пропонуємо викласти у наступній редакцій: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за Договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги розділу 7 проєкту договору у достатній мірі визначають підстави для звільнення Сторін від виконання зобов'язань під часи виникнення обставин непереборної сили
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Аерозолі, перетворювач іржі
Статус: Активний
Очікувана вартість: 52 169,43 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 260,85 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 березня 2025 13:34
Закінчення: 27 березня 2025 14:03

Позиції

20 шт
Аерозоль білий 400 мл
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
132 шт
Аерозоль жовтий 400мл
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
28 шт
Аерозоль сірий 400мл
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
236 шт
Аерозоль червоний 400мл
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
171 шт
Аерозоль чорний 400мл
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
12 л
перетворювач іржі 1 л
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2025 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МІГ." 49 603,80
UAH з ПДВ
49 603,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" 50 587,50
UAH з ПДВ
50 587,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " ПІК КОНСТРАКШЕН" 43 029,10
UAH з ПДВ
43 029,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2025 17:22
Електронний підпис
25 березня 2025 17:22
Електронний підпис
25 березня 2025 17:19
Наказ №1.pdf.p7s
25 березня 2025 17:19
МІГ фін звіт.pdf
25 березня 2025 17:19
МІГ фін звіт.pdf.p7s
25 березня 2025 17:19
витяг ЄДР 27.02.2025.pdf
25 березня 2025 17:19
Опитувальник юр особа.pdf.p7s
25 березня 2025 17:19
Довідка код доступу.pdf.p7s
25 березня 2025 17:19
Паспорт якості_1.pdf
25 березня 2025 17:19
Згода з тех вимогами.pdf.p7s
25 березня 2025 17:19
Опитувальник юр особа.pdf
25 березня 2025 17:19
Гарантійний лист.pdf.p7s
25 березня 2025 17:19
Опитувальник (екологія).pdf
25 березня 2025 17:19
Свідоцтво МІГ оригінал.jpg
25 березня 2025 17:19
Пропозиція.pdf.p7s
25 березня 2025 17:19
Рішення статут.pdf.p7s
25 березня 2025 17:19
Довідка код доступу.pdf
25 березня 2025 17:19
Рішення статут.pdf
25 березня 2025 17:19
Відповідність.pdf.p7s
25 березня 2025 17:19
МІГ Статут 2023.pdf
25 березня 2025 17:19
рішення №1.pdf.p7s
25 березня 2025 17:19
Наказ №1.pdf
25 березня 2025 17:19
Паспорт якості_1.pdf.p7s
25 березня 2025 17:19
Олір лист-відгук.pdf
25 березня 2025 17:19
Довідка не росія.pdf
25 березня 2025 17:19
рішення №1.pdf
25 березня 2025 17:19
Відповідність.pdf
25 березня 2025 17:19
МІГ Статут 2023.pdf.p7s
25 березня 2025 17:19
Згода з тех вимогами.pdf
25 березня 2025 17:19
Довідка не росія.pdf.p7s
25 березня 2025 17:19
Гарантійний лист.pdf
25 березня 2025 17:19
витяг ЄДР 27.02.2025.pdf.p7s
25 березня 2025 17:19
Олір лист-відгук.pdf.p7s
25 березня 2025 17:19
Пропозиція.pdf

Публічні документи

26 березня 2025 11:20
Електронний підпис
26 березня 2025 11:18
10 Проєкт договору.docx
26 березня 2025 11:18
10 Проєкт договору.docx.p7s
26 березня 2025 11:18
11 Витяг ПДВ 17.06.2021.pdf
26 березня 2025 11:18
11 Копія Витягу ПДВ 2021.pdf
26 березня 2025 11:18
12 Статут _ описи.pdf
26 березня 2025 11:18
14 Довідка про правочин.docx
26 березня 2025 11:18
18 Довідка про обмеження.docx
26 березня 2025 11:18
2.2 Відгук фарба.pdf
26 березня 2025 11:18
5 Довідка Додаток 4.docx
26 березня 2025 11:18
5 Довідка Додаток 4.docx.p7s
26 березня 2025 11:18
8 Коваленко-2025-03-04 МВС.rar
26 березня 2025 11:18
Витяг ЄДРПОУ 12.12.24.pdf
26 березня 2025 11:18
1 Пропозиція ЛОТ 1.docx
26 березня 2025 11:18
1 Пропозиція ЛОТ 1.docx.p7s
26 березня 2025 11:18
20 Якість ЛОТ 1.pdf

Публічні документи

26 березня 2025 09:39
Електронний підпис
26 березня 2025 09:39
Електронний підпис
26 березня 2025 09:37
Гарантійний лист.pdf
26 березня 2025 09:37
Витяг ПДВ.pdf
26 березня 2025 09:37
Статут.pdf
26 березня 2025 09:37
Опис.pdf
26 березня 2025 09:37
Опитувальник екологія.pdf
26 березня 2025 09:37
Сертифікати.pdf
26 березня 2025 09:37
Додаток 4.pdf
26 березня 2025 09:37
Цінова пропозиція.pdf
26 березня 2025 09:37
Виписка з ЄДРЮО.pdf
26 березня 2025 09:37
Довідка...pdf
26 березня 2025 09:37
Опитувальник юр. особа.pdf
26 березня 2025 09:37
Договір.pdf
26 березня 2025 09:37
Довідка..pdf
26 березня 2025 09:37
vytiah_pro_nesudymist_vid_YYYY.MM.DD.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІГ."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН"

ТОВ " ПІК КОНСТРАКШЕН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " ПІК КОНСТРАКШЕН"
#42634169
Очікує рішення 43 029,10
UAH з ПДВ
27 березня 2025 15:54