Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПЕРЕРІСЛЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА Надвірнянського району Івано-Франківської області |
Код ЄДРПОУ: | 04354692 |
Місцезнаходження: | 78420, Україна , Івано-Франківська обл., С. Перерісль, Надвірнянський район, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 21 |
Контактна особа: |
Марцінковська Олександра Ігорівна 380504334233 Oleksandra-76@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2025 11:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 14:08 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 14:08 |
Очікувана вартість: | 2 717 196,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 585,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2025 15:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2025 15:14 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 01.04.2025р.docx | |
01 квітня 2025 15:14 |
Тендерна документація (редакція 01.04.2025).docx | |
01 квітня 2025 15:14 |
Додаток 2 до ТД (технічні вимоги до предмета закупівлі) редакція 01.04.2025.docx | |
20 березня 2025 16:13 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
20 березня 2025 16:13 |
Додаток 1 до тендерної документації кваліфікаційні критерії, вимоги (редакція 20.03.2025).docx | |
14 березня 2025 11:05 |
Додаток 3 Проект Договору.docx |
01 квітня 2025 15:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 квітня 2025 15:14 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 01.04.2025р.docx
|
||||||
01 квітня 2025 15:14 |
Тендерна документація (редакція 01.04.2025).docx
|
||||||
01 квітня 2025 15:14 |
Додаток 2 до ТД (технічні вимоги до предмета закупівлі) редакція 01.04.2025.docx
|
||||||
20 березня 2025 16:13 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
||||||
20 березня 2025 16:13 |
Додаток 1 до тендерної документації кваліфікаційні критерії, вимоги (редакція 20.03.2025).docx
|
||||||
14 березня 2025 11:05 |
Додаток 3 Проект Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наша позиція щодо зазначеної вимоги ґрунтується на необхідності забезпечення якісного виконання предмета закупівлі та правильного визначення обсягів робіт/послуг. Вимога щодо обстеження об’єкта перед поданням пропозицій дозволяє учасникам належним чином оцінити умови виконання договору та уникнути не відповідностей у пропозиціях, що сприяє ефективному використанню бюджетних коштів.
Водночас ми повністю розуміємо Ваші застереження щодо потенційних ризиків дискримінації та порушення принципів конкуренції. Враховуючи Ваші аргументи та керуючись принципами Закону України «Про публічні закупівлі», ми переглянемо умови тендерної документації та розглянемо можливість внесення відповідних змін для усунення будь-яких дискримінаційних обмежень.
Якщо у Вас є конкретні пропозиції щодо альтернативних механізмів підтвердження обсягу та переліку робіт, просимо надати їх для обговорення.
Дякуємо за співпрацю та зацікавленість у забезпеченні прозорості закупівельного процесу.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-14-000002 ● f1e4ceba232448bf80306abe8840eb2a
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2025 10:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.04.2025 №31-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.04.2025 № 31-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-03-14-003969-a 14.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-15 10:20:35
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №73 до будинку №83 в с. Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади; поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №83 до будинку 97 в с.Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади,» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-14-003969-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-18 11:17:19
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №73 до будинку №83 в с. Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади; поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №83 до будинку 97 в с. Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №73 до будинку №83 в с. Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади; поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №83 до будинку 97 в с. Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади відповідно коду ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (закупівля UA-2025-03-14-003969-а.) На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо відповідь наступного змісту. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником розміщено на офіційному веб-сайті Переріслянської сільської ради обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі –https://рererislynska-gromada.gov.ua/ Обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої в установленому порядку проектої документації на «Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №73 до будинку №83 в с. Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади», проектної документації «Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №83 до будинку 97 в с. Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади» Обґрунтування розміру бюджетного призначення на 2025 рік: Івано-Франківської області від 12.12.2024 № 820-35/2024 «Про місцевий бюджет Переріслянської сільської територіальної громади 2025рік 09516000000, Рішення Переріслянської сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області від 25.02.2025р. №857-37-2025, Рішення Переріслянської сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області №670-27/2024 «Про затвердження комплексної Програми з розвитку автомобільних доріг та безпеки дорожнього руху в Переріслянській територіальній громаді 2024-2028р.»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-17 11:02:53
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №73 до будинку №83 в с. Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади; поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №83 до будинку 97 в с.Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади,» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-14-003969-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. У пункті 4 Додатку 1 до тендерної документації (далі - ТД) Замовником встановлено вимогу для учасника щодо надання в складі пропозиції, зокрема:
-проект договору (згідно додатку 3 до тендерної документації), який повинен бути завіреним уповноваженою особою учасника та з проставленням печатки учасника (у разі її використання);
- скан-копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату Учасника закупівлі на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015. Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 14001:2015 на дату подачі пропозиції пройшло менше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 14001:2015 на дату подачі пропозиції пройшло більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом та сертифікат внутрішнього аудитора системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015;
- скан-копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату Учасника закупівлі на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018. Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 45001:2018 на дату подачі пропозиції пройшло менше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 45001:2018 на дату подачі пропозиції пройшло більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом та сертифікат внутрішнього аудитора системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018;
- учасник в складі пропозиції повинен підтвердити наявність власної або орендованої установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої.
Емульсія бітумна дорожня повинна відповідати ДСТУ Б.В.2.7-129:2013’’Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови’’ (не менше семи показників по Таблиці 1). В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати атестат виробництва, чинний на дату подання тендерної пропозиції.
На підтвердження наявності власної або орендованої установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої учасник в складі тендерної пропозиції надає:
-оригінал документу, що підтверджує наявність власної установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої або оригінал договору оренди установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої, укладений на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі та оригінал акту приймання-передачі або інший документ, який підтверджує факт отримання установки/ кольорову скан-копію з оригіналу договору поставки (купівлі-продажу, тощо) з виробником (постачальником) емульсії бітумної дорожньої, чинного протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі;
У разі залучення установки за договором оренди/надання послуг/ поставки (купівлі-продажу, тощо) з виробником (постачальником) емульсії бітумної дорожньої учасник додатково подає кольорові скан-копії з оригіналу (ів) листа(ів) - підтвердження від орендодавця/надавача послуг/постачальника про можливість постачання учаснику емульсії бітумної дорожньої в потрібній кількості для виконання робіт за предметом закупівлі протягом усього періоду виконання робіт.
Учасником ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" у складі тендерної пропозиції не завантажено жодного з вище перелічених документів.
Яким чином Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" та визначено переможцем торгів?
2. На вимогу, встановлену замовником у пункті 3 Додатку 1 до ТД учасником ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Учасником ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ", у визначений законодавством термін не завантажено встановлених документів.
Чому замовником на вимогу, встановлену підпунктом 3 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-22 11:37:50
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №73 до будинку №83 в с. Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади; поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №83 до будинку 97 в с. Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади .
У ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" в межах закупівлі UA-2025-03-14-003969-a, Замовником було помилково визнано пропозицію такою, що відповідає умовам тендерної документації, попри те, що: у складі тендерної пропозиції відсутні документи, передбачені пунктом 4 Додатку 1 до ТД також не було подано документи, передбачені пунктом 47 Особливостей, у встановлений чотириденний строк.
Дана помилка сталася у зв’язку людським фактором – недоглядом при перевірці документів; відсутністю належної автоматичної індикації невідповідностей в електронній системі закупівель;
Замовник не мав наміру допустити порушення законодавства, натомість діяв з метою забезпечення безперервності виконання робіт і економії бюджетних коштів.
У зв’язку з виявленим фактом: прийнято рішення про скасування протокольного рішення (протокол) № 42 від 08.04.2025р про визнання переможцем учасника процедури закупівлі та намір укласти договір з визнаним переможцем (додається).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" |
2 246 323,20
UAH з ПДВ
|
2 246 323,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" |
2 356 468,20
UAH з ПДВ
|
2 356 468,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" #39053510 |
Рішення скасоване |
2 246 323,20
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2025 15:02
|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" #39053510 |
Відхилено |
2 246 323,20
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2025 12:00
|
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" #30051316 |
Переможець |
2 356 468,20
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2025 14:47
|