Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби
Очікувана вартість
8 670,00 UAH
UA-2025-03-14-002042-a 84793fc43fc44ba8aaf2259948bec9ab
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Голуб

+380612967692 holub_inna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний заклад психоневрологічної допомоги та соціально значущих хвороб» Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05498909
Місцезнаходження: 69033, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, Оріхівське шосе, будинок 10А
Контактна особа: Інна Голуб
+380612967692
holub_inna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2025 10:05
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2025 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 8 670,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі") та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з ознак передбачених в п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження Замовника: вул. Оріхівське шосе, буд. 10А, Комунарський район, м. Запоріжжя, Запорізька область, Україна, 69033; Ідентифікаційний код Замовника 05498909; мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова

Категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі") та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з ознак передбачених в п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження Замовника: вул. Оріхівське шосе, буд. 10А, Комунарський район, м. Запоріжжя, Запорізька область, Україна, 69033; Ідентифікаційний код Замовника 05498909; мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Лиштва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Сєдова,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
4 штука
Дверне полотно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Сєдова,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактом поставки на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 березня 2025 10:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 березня 2025 10:05
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РУДЕНКО ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ" 8 670,00
UAH з ПДВ
8 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2025 13:19
Електронний підпис
21 березня 2025 13:19
Електронний підпис
21 березня 2025 13:17
Специфікація 1.xlsx
21 березня 2025 13:17
Калькуляція1.xlsx
21 березня 2025 13:17
vytiah_pro_nesudymist_vid_2025-03-16.pdf
21 березня 2025 13:17
4eaad663-6dac-4cc7-bdeb-9561913fe384.pdf
21 березня 2025 13:17
Технічна специфікація.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РУДЕНКО ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "РУДЕНКО ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ"
#2606301759
Відхилено 8 670,00
UAH з ПДВ
26 березня 2025 15:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2025 13:10

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні деякі документи, визначені в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі "Інші вимоги", а саме: п.3 «Документи що підтверджують права підпису пропозиції та/або договору про закупівлю: Наказ або рішення засновників про призначення керівника; Довіреність або доручення на особу, яка підписала пропозицію та/або буде підписантом договору про закупівлю (документ надається у разі якщо пропозицію чи договір про закупівлю підписує не керівник).»; п.4 «Гарантійний лист від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що _________________ не перебуває під дією спеціальних (найменування Учасника) економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”.»; п.5 «Лист-погодження (довідка та ін.) Учасника з умовами проекту Договору про закупівлю, що міститься в Додатку 3 до Оголошення (або підписаний Учасником проект Договору що міститься в Додатку 3 до Оголошення).»; п.6 «Довідка (інформація та ін.), яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: - Повне найменування; - Юридична адреса; - Поштова або фактична адреса; - Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); - Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); - Тел./факс; - E-mail; - Посада керівника підприємством та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б).»; п.7 «Достовірна інформація у вигляді довідки (інформації та ін.) довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник надає копію чинної ліцензії або документ дозвільного характеру»; п.9 «Пропозиція згідно з Додатком № 4 до Оголошення». З урахуванням вищевикладеного, просимо Вас усунути дану невідповідність шляхом надання відсутніх документів, які містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбиток печатки учасника (у разі використання).

Документи

26 березня 2025 15:37
Електронний підпис
26 березня 2025 15:35
Протокол розгляду.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій