Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Панама літня польова, колір Мультикам, тип 8, клас 14
Очікувана вартість
2 111 760,00 UAH
UA-2025-03-13-014667-a f94a8abddc7642fdb5795b18889e4732
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Тетяна Анатоліївна

0444624862 smarttender3078@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Коваленко Тетяна Анатоліївна
0444624862
smarttender3078@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2025 20:42
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 2 111 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 117,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Гарантія надається а формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 63352 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18440000-5: Капелюхи та головні убори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штука
Панама літня польова, колір Мультикам, тип 8, клас 14
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 18440000-5 — Капелюхи та головні убори
10000 штука
Панама літня польова, колір Мультикам, тип 8, клас 14
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2025
ДК 021:2015: 18440000-5 — Капелюхи та головні убори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Гарантія надається а формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.

Сума забезпечення: 63352 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія надається а формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору
Форма підтвердження: документ
Назва документу: оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
Форма забезпечення
Оригінал платіжної інструкції
Забезпечення виконання договору
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Тисхутролюкс" 2 109 600,00
UAH з ПДВ
2 109 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 березня 2025 18:27
Електронний підпис
27 березня 2025 18:27
Електронний підпис
27 березня 2025 18:26
Лист-відгук.pdf
27 березня 2025 18:26
Відомості про учасника.pdf
27 березня 2025 18:26
СЕС на нитки.pdf
27 березня 2025 18:26
Довідка виробника.pdf
27 березня 2025 18:26
Трудові (01).pdf
27 березня 2025 18:26
Сертифікат панама літня.pdf
27 березня 2025 18:26
ГАРАНТІЯ 46364.pdf
27 березня 2025 18:26
Свідоцтво реєст. авто.pdf
27 березня 2025 18:26
Технічна специфікація.pdf
27 березня 2025 18:26
Статут (нова редакція).pdf
27 березня 2025 18:26
ГАРАНТІЯ 46364.pdf.(1).p7s
27 березня 2025 18:26
Трудові (02).pdf
27 березня 2025 18:26
S1499201 Квитанція №2 2024р..pdf
27 березня 2025 18:26
Трудові (03).pdf
27 березня 2025 18:26
СЕС фіксатори.pdf
27 березня 2025 18:26
ГАРАНТІЯ 46364.pdf.(2).p7s
27 березня 2025 18:26
СЕС на шнур плетений.pdf
27 березня 2025 18:26
ГАРАНТІЯ 46364.pdf
27 березня 2025 18:26
ГАРАНТІЯ 46364.pdf.(1).p7s
27 березня 2025 18:26
ГАРАНТІЯ 46364.pdf.(2).p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Тисхутролюкс"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення виконання договору

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Тисхутролюкс"
#32882199
Відхилено 2 109 600,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2025 18:28

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій