Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремінно-поясна система (комплектність: ремінь розвантажувальний тактичний захисний, сумка-підсумок розкладна універсальна, сумка-підсумок бойова А-30, сумка-підсумок бойова Г) колір G 0822
Очікувана вартість
61 980 000,00 UAH
UA-2025-03-13-014435-a 48fecc04b6214fb8bf8c03725543e99d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Тетяна Анатоліївна

0444624862 smarttender3078@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Коваленко Тетяна Анатоліївна
0444624862
smarttender3078@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2025 19:05
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 24 березня 2025 12:37
Початок аукціону: 24 березня 2025 12:37
Очікувана вартість: 61 980 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 619 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Гарантія надається а формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1859400 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18930000-7: Мішки та пакети


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 комплект
Ремінно-поясна система (комплектність: ремінь розвантажувальний тактичний захисний, сумка-підсумок розкладна універсальна, сумка-підсумок бойова А-30, сумка-підсумок бойова Г) колір G 0822
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2025
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети
4000 комплект
Ремінно-поясна система (комплектність: ремінь розвантажувальний тактичний захисний, сумка-підсумок розкладна універсальна, сумка-підсумок бойова А-30, сумка-підсумок бойова Г) колір G 0822
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2025
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети
6000 комплект
Ремінно-поясна система (комплектність: ремінь розвантажувальний тактичний захисний, сумка-підсумок розкладна універсальна, сумка-підсумок бойова А-30, сумка-підсумок бойова Г) колір G 0822
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2025
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети
8000 комплект
Ремінно-поясна система (комплектність: ремінь розвантажувальний тактичний захисний, сумка-підсумок розкладна універсальна, сумка-підсумок бойова А-30, сумка-підсумок бойова Г) колір G 0822
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2025
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Гарантія надається а формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.

Сума забезпечення: 1859400 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія надається а формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору
Форма підтвердження: документ
Назва документу: оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
Форма забезпечення
Оригінал платіжної інструкції
Забезпечення виконання договору
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2025 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД" 61 900 800,00
UAH з ПДВ
61 900 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АнВа" 61 980 000,00
UAH з ПДВ
61 980 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПВТП "Акрополіс" 61 980 000,00
UAH з ПДВ
61 980 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 квітня 2025 15:16
Електронний підпис
10 квітня 2025 15:16
(7) платіжка 435.pdf.p7s
10 квітня 2025 15:16
(4) заборгованість.pdf.p7s
10 квітня 2025 15:16
(6) Витяг.pdf.p7s
10 квітня 2025 15:16
(1) витяг ЄДР.pdf.p7s
10 квітня 2025 15:16
банкрутство.pdf.p7s
10 квітня 2025 15:15
Електронний підпис
10 квітня 2025 15:14
(7) платіжка 435.pdf
10 квітня 2025 15:14
банкрутство.pdf
10 квітня 2025 15:14
(4) заборгованість.pdf
10 квітня 2025 15:14
(6) Витяг.pdf
10 квітня 2025 15:14
(1) витяг ЄДР.pdf
10 квітня 2025 15:14
(7) платіжка 435.pdf
28 березня 2025 18:39
Електронний підпис
28 березня 2025 18:36
Електронний підпис
28 березня 2025 18:34
5(19) фінзвіт.pdf
28 березня 2025 18:34
(18) відгук до договору.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
(14) гарант лист імпорт.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
1(5) Витяг.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
3(16) акт 414.pdf
28 березня 2025 18:34
3(16) акт 413.pdf
28 березня 2025 18:34
(12) рф, білорусь, іран.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
4(17) накази.pdf
28 березня 2025 18:34
(0.1) Протокол РПС G0822.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
1(5) Витяг.pdf
28 березня 2025 18:34
(19) фінзвіт 2024.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
(0.4) гарантійний лист.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
3(16) договір 414.pdf
28 березня 2025 18:34
5(19) фінзвіт.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
(0.5) довідка.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
3(16) договір 414.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
4(17) накази.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
(16) Dohovir 413.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
(2) Рішення_№2.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
(9) довідка ліцензія.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
(16) Dohovir 414.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
3(16) договір 413.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
(18) рахунок.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
3(16) договір 413.pdf
28 березня 2025 18:34
(13) дотримання норм.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
(6) гарант лист санкції.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
(0.6) технічні вимоги.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
(16) Akt pryiomu do doh 414.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
3(16) акт 413.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
Гарантія 778.zip.p7s
28 березня 2025 18:34
(16) Akt pryiomu do doh 413.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
(2) Статут_Юка.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
(18) Договір.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
3(16) акт 414.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
(5) Витяг_ПДВ.pdf.p7s
28 березня 2025 18:34
(18) Додаткова угода 1.pdf.p7s
23 березня 2025 21:26
Електронний підпис
23 березня 2025 21:26
Електронний підпис
23 березня 2025 21:25
(16) Dohovir 413.pdf
23 березня 2025 21:25
(18) рахунок.pdf
23 березня 2025 21:25
(14) гарант лист імпорт.pdf
23 березня 2025 21:25
(11) інформаційна довідка.pdf
23 березня 2025 21:25
(19) фінзвіт 2024.pdf
23 березня 2025 21:25
(2) Статут_Юка.pdf
23 березня 2025 21:25
(2) Рішення_№2.pdf
23 березня 2025 21:25
(9) довідка ліцензія.pdf
23 березня 2025 21:25
(6) гарант лист санкції.pdf
23 березня 2025 21:25
(16) Akt pryiomu do doh 414.pdf
23 березня 2025 21:25
(18) платіжні інструкції.pdf
23 березня 2025 21:25
(0.1) Протокол РПС G0822.pdf
23 березня 2025 21:25
(5) Витяг_ПДВ.pdf
23 березня 2025 21:25
(12) рф, білорусь, іран.pdf
23 березня 2025 21:25
(18) відгук до договору.pdf
23 березня 2025 21:25
(8) довідка про учасника.pdf
23 березня 2025 21:25
(0.6) технічні вимоги.pdf
23 березня 2025 21:25
(16) Akt pryiomu do doh 413.pdf
23 березня 2025 21:25
(0.4) гарантійний лист.pdf
23 березня 2025 21:25
Гарантія 778.zip
23 березня 2025 21:25
(0.1) Протокол тканина G0822.pdf
23 березня 2025 21:25
(18) Договір.pdf
23 березня 2025 21:25
(0.5) довідка.pdf
23 березня 2025 21:25
(13) дотримання норм.pdf
23 березня 2025 21:25
(18) Додаткова угода 1.pdf
23 березня 2025 21:25
(16) Dohovir 414.pdf
23 березня 2025 21:25
Гарантія 778.zip

Публічні документи

21 березня 2025 16:08
Електронний підпис
21 березня 2025 16:08
Електронний підпис
21 березня 2025 16:08
3. Статут нова редакція.pdf
21 березня 2025 16:08
30.РПС матеріали G0822.pdf
21 березня 2025 16:08
22.Затверджені ТС.pdf
21 березня 2025 16:08
11.Довідка 236 стаття.pdf
21 березня 2025 16:08
28.Висновки РПС.pdf
21 березня 2025 16:08
18. Баланс за 12 міс.2024.pdf
21 березня 2025 16:08
Гарантія 115674-GL-97-175.rar
21 березня 2025 16:08
1.Довідка доручення.pdf
21 березня 2025 16:08
25.Довідка щодо юр.особи.pdf
21 березня 2025 16:08
23.Затверджені ТВ.pdf
21 березня 2025 16:08
Гарантія 115674-GL-97-175.rar

Публічні документи

22 березня 2025 21:09
Електронний підпис
22 березня 2025 21:09
Електронний підпис
22 березня 2025 21:09
21.4. висновки ДСЕЕ СПРУ.zip
22 березня 2025 21:09
18.1. досвід.zip
22 березня 2025 21:09
03. статут Акро нова ред.PDF
22 березня 2025 21:09
22.1. Сертифікат РРТЗ G0822.pdf
22 березня 2025 21:09
22.3. Сертифікат СПБ-Г G0822.pdf
22 березня 2025 21:09
21.1. висновки ДСЕЕ РРТЗ.zip
22 березня 2025 21:09
20.3. Протокол СПБГ G0822.pdf
22 березня 2025 21:09
02. статут Акро опис.pdf
22 березня 2025 21:09
16.1. ОСВ 104рахунок 19.03.2025.pdf
22 березня 2025 21:09
17. Довідка штат.pdf
22 березня 2025 21:09
18. довідка досвід.pdf
22 березня 2025 21:09
17.1. накази персонал.zip
22 березня 2025 21:09
20.2. Протокол СПБ-А-30 G0822.pdf
22 березня 2025 21:09
19. Фінзвітність_2024.pdf
22 березня 2025 21:09
21.2. висновки ДСЕЕ СПБА-30.zip
22 березня 2025 21:09
20.1. Протокол РПС G0822.pdf
22 березня 2025 21:09
15-16. Довідка МТБ.pdf
22 березня 2025 21:09
05. витяг ПДВ.pdf
22 березня 2025 21:09
06. Лист санкції.pdf
22 березня 2025 21:09
21.3. висновки ДСЕЕ СПБГ.zip
22 березня 2025 21:09
20.4. Протокол СПРУ G0822.pdf
22 березня 2025 21:09
09. довідка ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 778.zip

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

(7) платіжка 435.pdf

Форма забезпечення

Забезпечення виконання договору

Підтверджую

ТОВ "АнВа"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення виконання договору

Підтверджую

ПВТП "Акрополіс"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення виконання договору

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД"
#44268810
Переможець 61 900 800,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2025 14:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2025 21:44

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Учасником у складі пропозиції завантажено витяг з реєстру платників податку на додану вартість у формі електронного документу без накладеного КЕП або фізичного підпису та печатки. Пункт 5 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Оригінал в кольоровому вигляді або завірена Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (оригінал в кольоровому вигляді або належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 Витягу з реєстру платників податків на додану вартість). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, витяг з реєстру платників податку на додану вартість у формі електронного документу з фізичним підписом та печаткою або якщо документ надається у формі електронного документу на нього повинен бути накладений КЕП. 2. Учасником у складі не завантажено довідку в довільній формі про наявність обладнання, яке Учасник використовує для ведення господарської діяльності та документи, що підтверджують його наявність. Пункти 15 та 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності із зазначенням правової підстави володіння/користування та документи, що підтверджують його наявність. 3. Учасником у складі пропозиції завантажено Договори суборенди складського приміщення № 413 та № 414, а також акти прийому об’єкту до зазначених договорів у формі електронних документів без накладеного КЕП або фізичного підпису та печатки, таким чином неможливо перевірити підписи на сайті Центрального засвідчувального органу. Пункт 16.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Вимоги до оформлення пропозиції Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, договори суборенди складського приміщення № 413 та № 414, а також акти прийому об’єкту до зазначених договорів у формі електронних документів із накладанням КЕП. Замовник перевіряє КЕП на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа).. 4. Учасником у складі пропозиції не завантажено сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, за формою Таблиці 1, а також документів на кожного працівника зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником. Пункт 17 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, за формою Таблиці 1 та документів на кожного працівника зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, за формою Таблиці 1 пункту 17 Додатку 1 до Оголошення, а також документи (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника) на кожного працівника зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником. 5. Учасником у складі пропозиції завантажено фінансову звітність малого підприємства у формі електронного документа без накладеного КЕП або фізичного підпису та печатки. Пункт 19 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Сканований оригінал в кольоровому вигляді або завірена Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копія Балансу, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2024 рік або за останній звітній період. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, фінансову звітність малого підприємства з фізичним підписом та печаткою або якщо документ надається у формі електронного документу на нього повинен бути накладений КЕП.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2025 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД"
#44268810
61 900 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2025 09:57
Додаткова угода № 1 до Державного контракту № 150 ВОЗ-2025 від 15.04.2025 (прих.).pdf зміни до договору
29 квітня 2025 09:57
Електронний підпис укладений
16 квітня 2025 12:54
Державний контракт № 150 ВОЗ-2025 (прих.).pdf укладений
16 квітня 2025 12:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пункту 85 Державного контракту (договору) від 15.04.2025 № 150/ВОЗ-2025, частиною першою статті 188 Господарського кодексу України та частиною першою статті 652 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни до Державного контракту (договору) від 15.04.2025 № 150/ВОЗ-2025 і викласти пункт 23 в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 150/ВОЗ-2025
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Ремінно-поясна система (комплектність: ремінь розвантажувальний тактичний захисний, сумка-підсумок розкладна універсальна, сумка-підсумок бойова А-30, сумка-підсумок бойова Г) колір G 0822 2000 комплект 3 095,04
UAH
Ремінно-поясна система (комплектність: ремінь розвантажувальний тактичний захисний, сумка-підсумок розкладна універсальна, сумка-підсумок бойова А-30, сумка-підсумок бойова Г) колір G 0822 4000 комплект 3 095,04
UAH
Ремінно-поясна система (комплектність: ремінь розвантажувальний тактичний захисний, сумка-підсумок розкладна універсальна, сумка-підсумок бойова А-30, сумка-підсумок бойова Г) колір G 0822 6000 комплект 3 095,04
UAH
Ремінно-поясна система (комплектність: ремінь розвантажувальний тактичний захисний, сумка-підсумок розкладна універсальна, сумка-підсумок бойова А-30, сумка-підсумок бойова Г) колір G 0822 8000 комплект 3 095,04
UAH