Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації несформованих земельних ділянок сільськогосподарського призначення комунальної власності Полтавської міської територіальної громади на території Полтавського району Полтавської області.
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2025-03-13-013909-a ● ac1098b21dee4f1cb20211269734f74d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент земельних і водних ресурсів та земельного кадастру Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25165593 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, Соборності,36 |
Контактна особа: |
Романченко Вікторія Олександрівна +380532562587 shimko1972@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2025 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2025 11:51 |
Початок аукціону: | 21 березня 2025 11:51 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 120000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації несформованих земельних ділянок сільськогосподарського призначення комунальної власності Полтавської міської територіальної громади на території Полтавського району Полтавської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Соборності, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2025
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2025 17:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2025 17:20 |
ТД ІСГ.pdf | |
13 березня 2025 17:20 |
Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Матеріально-технічна база
Дата подання: 14 березня 2025 17:48
Дата відповіді: 18 березня 2025 09:26
Шановнику замовнику, в Додатку №1 до Тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі" в частині необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначено про обов'язкову наявності літального апарату, оснащеного цифровою фотокамерою для отримання якісної інформації про рельєф та місцевість, для виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання) (не менше однієї одиниці). Звертаємо вашу увагу, що, у зв'язку з діючим на всій території України воєнним станом, для здійснення польотів вказаним літальним апаратом, необхідно мати Спеціальний дозвіл на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час воєнного стану, виданий Службою безпеки України. Зазначаємо, що в Додатку №1 до Тендерної документації, дана вимога відсутня.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Відповідно Наказу № 159 СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ Центрального управління від 23.06.2022 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 липня 2022 р. за № 760/38096 «Про затвердження Порядку видачі спеціальних дозволів на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану, їх обліку та зберігання»
{Наказ втратив чинність на підставі Наказу Служби безпеки № 250 від 29.06.2023}
Тому дана вимога відсутня в в Додатку №1 до Тендерної документації,
{Наказ втратив чинність на підставі Наказу Служби безпеки № 250 від 29.06.2023}
Тому дана вимога відсутня в в Додатку №1 до Тендерної документації,
Працівники відповідної кваліфікації
Дата подання: 17 березня 2025 09:39
Дата відповіді: 18 березня 2025 15:35
Шановнику замовнику, в Додатку №1 до Тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі" в частині наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, Учаснику потрібно підтвердити наявність не менше одного інженера-геодезиста, який має посвідчення або посвідчення про підвищення кваліфікації про підготовку оператора БПЛА (дрона) шляхом подання, щодо геодезистів, зазначеного в довідці, учасником скан-копії з оригіналів або належним чином засвідченні копії наступних документів: копія посвідчення про проходження навчання або посвідчення про підвищення кваліфікації про підготовку оператора БПЛА (дрона). Просимо надати обгрунтування, якими нормативно-правовими документами передбачена обов'язкова наявність посвідчення про проходження навчання або посвідчення про підвищення кваліфікації про підготовку оператора БПЛА (дрона) для геодезиста в рамках виконання договору на проведення інвентаризації земель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України
від 5 червня 2019 р. № 476 «Про проведення інвентаризації земель» п. 7. абзац 4 «Вихідними даними для проведення інвентаризації земель, державної інвентаризації земель та земельних ділянок є:
- планово-картографічні матеріали, в тому числі ортофотоплани, складені за результатами виконання робіт відповідно до Угоди про позику (Проект “Видача державних актів на право власності на землю у сільській місцевості та розвиток системи кадастру”) між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку від 17 жовтня 2003 р., ратифікованої Законом України від 15 червня 2004 р. № 1776-IV, крім проведення державної інвентаризації земель та земельних ділянок;».
Таким чином, Закон передбачає можливість встановлення кваліфікаційних критеріїв, які покликані допустити до участі в закупівлі лише тих учасників, які володіють певним досвідом, матеріально-технічною базою тощо.
від 5 червня 2019 р. № 476 «Про проведення інвентаризації земель» п. 7. абзац 4 «Вихідними даними для проведення інвентаризації земель, державної інвентаризації земель та земельних ділянок є:
- планово-картографічні матеріали, в тому числі ортофотоплани, складені за результатами виконання робіт відповідно до Угоди про позику (Проект “Видача державних актів на право власності на землю у сільській місцевості та розвиток системи кадастру”) між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку від 17 жовтня 2003 р., ратифікованої Законом України від 15 червня 2004 р. № 1776-IV, крім проведення державної інвентаризації земель та земельних ділянок;».
Таким чином, Закон передбачає можливість встановлення кваліфікаційних критеріїв, які покликані допустити до участі в закупівлі лише тих учасників, які володіють певним досвідом, матеріально-технічною базою тощо.
Літальний апарат та квадрокоптер в силу закону не може бути використано для цілей надання землевпорядних, геодезичних та інших послуг у період воєнного стану, що свідчить про дискримінаційний характер цієї вимоги.
Дата подання: 17 березня 2025 13:34
Дата відповіді: 19 березня 2025 10:37
Згідно Додатку №1 до Тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі" в частині необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначено про обов'язкову наявності літального апарату, оснащеного цифровою фотокамерою для отримання якісної інформації про рельєф та місцевість, для виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання) (не менше однієї одиниці)
Шановний Замовнику, Відповідно до п. 41 ч. 1 ст. 1 Повітряного кодексу України, заборона використання повітряного простору України - обов'язкове для виконання рішення уповноваженого органу про заборону певним (окремим) користувачам провадити у визначеному районі діяльність, пов'язану з використанням повітряного простору України. Ст. 30 Повітряного кодексу України встановлює, що використання повітряного простору України може повністю обмежено уповноваженим органом з питань цивільної авіації та органами об'єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху. Положенням про використання повітряного простору України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 06.12.2017, № 954, встановлено, що заборонена зона - частина повітряного простору встановлених розмірів над територією або територіальними водами України, у межах якої польоти повітряних суден заборонені. Заборона на використання повітряного простору встановлюється на постійній основі. У цьому контексті, слід звернути увагу на визначення терміну «повітряне судно», яке дається Повітряним кодексом - апарат, що підтримується в атмосфері у результаті його взаємодії з повітрям, відмінної від взаємодії з повітрям, відбитим від земної поверхні. Аналіз змісту наведеного визначення однозначно підтверджує, що квадрокоптер і безпілотний літальний апарат (апарат, важчий за повітря, здатний до вертикального зльоту і посадки, який рухається в повітрі гвинтами, розташованими в одній площині) є потріяними суднами. На офіційному веб-порталі Державного підприємства обслуговування повітряного руху України 24 лютого 2022 року було опубліковано оголошення про закриття повітряного простору України для цивільних користувачів повітряного простору (режим доступу до оголошення: https://uksatse.ua/index.php?s=6ff32d370e1728d4d0563deffaaf6f5e&act=Part&CODE=247&id=772). ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо застосування правоохоронними органами безпілотних повітряних суден та протидії їх незаконному використанню» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2023, № 84, ст.307) наділяє підрозділи Повітряних сил Збройних сил України, органів Національної поліції України, СБУ та Державної прикордонної служби України повноваженнями щодо здійснення заходів з нейтралізації загроз громадській безпеці й порядку, особам та майну, що виникають у зв’язку з експлуатацією безпілотного повітряного судна або безпілотної авіаційної системи з порушенням порядку та правил використання повітряного простору України. Базуючись на наведеному, станом на сьогодні – на території України заборонені польоти будь-яких цивільних літальних апаратів (повітряних суден), в тому числі безпілотників, квадрокоптерів тощо. Отже, безпілотний літальний апарат та квадрокоптер в силу закону не може бути використано для цілей надання землевпорядних, геодезичних та інших послуг у період воєнного стану, що свідчить про дискримінаційний характер цієї вимоги. Використання обладнання відповідно до його функціоналу та призначення є прямим порушенням норми закону, а також може створити перешкоди у здійсненні діяльності Сил оборони України. Відтак, участь в цій закупівлі зможуть взяти лише конкретні суб’єкти, для яких наявність цього обладнання є виключно формальним критерієм. Комісія АМКУ висловлювалася щодо цього питання і, зокрема, у рішенні № 11888-р/пк-пз від 09.07.2024 зазначила, що: «Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати саме літальний апарат (БПЛА), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника». Враховуючи наведене, просимо усунути дискримінаційні обмеження, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Технічним завданням на виконання цієї послуги передбачається розроблення топографо-геодезичної основи масштабу 1:500. Дана закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості). Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. У частині другій статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік таких критеріїв. Таким чином, Закон передбачає можливість встановлення кваліфікаційних критеріїв, які покликані допустити до участі в закупівлі лише тих учасників, які володіють певним досвідом, матеріально-технічною базою тощо. Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, законодавством не визначено. Замовник не вбачає у вищенаведених вимогах жодної дискримінації, адже відповідно до п.3. ч.2 статті 16 Закону він вправі зазначати в тендерній документації перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям.
Земельні ділянки, що будуть формуватися відповідно до технічного завдання, щодо «Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації несформованих земельних ділянок сільськогосподарського призначення комунальної власності Полтавської міської територіальної громади на території Полтавського району». Ділянки розташовані в частковій або в повній не доступності (обмежені природними або штучними водотоками, заболоченими територіями, ярами, тощо), результатом роботи повинні бути ортофотоплани з урахуванням їхніх природніх контурів, матеріалів перерозподілу, а також фактичного користування (землекористування). Замовник, наголошує, що під час проведення кадастрової зйомки суб’єктом, якщо буде порушено або спотворено відомості про площі земельних ділянок або їх конфігурації це буде не виконання вимог технічного завдання, та призведе до припинення або розірвання договору. Повідомляємо, що дозвіл на запуск та політ дрону, а також зйомку з квадрокоптера у воєнний час допустимий та потребує додаткових дозволів. Кожен конкретний випадок розглядається індивідуально, а органи влади можуть встановлювати додаткові обмеження щодо часу, місця та умов використання безпілотника.
Замовник вбачає необхідність наявності в Учасника зазначених спеціалістів, з метою забезпечення високого рівня надання послуг.
Земельні ділянки, що будуть формуватися відповідно до технічного завдання, щодо «Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації несформованих земельних ділянок сільськогосподарського призначення комунальної власності Полтавської міської територіальної громади на території Полтавського району». Ділянки розташовані в частковій або в повній не доступності (обмежені природними або штучними водотоками, заболоченими територіями, ярами, тощо), результатом роботи повинні бути ортофотоплани з урахуванням їхніх природніх контурів, матеріалів перерозподілу, а також фактичного користування (землекористування). Замовник, наголошує, що під час проведення кадастрової зйомки суб’єктом, якщо буде порушено або спотворено відомості про площі земельних ділянок або їх конфігурації це буде не виконання вимог технічного завдання, та призведе до припинення або розірвання договору. Повідомляємо, що дозвіл на запуск та політ дрону, а також зйомку з квадрокоптера у воєнний час допустимий та потребує додаткових дозволів. Кожен конкретний випадок розглядається індивідуально, а органи влади можуть встановлювати додаткові обмеження щодо часу, місця та умов використання безпілотника.
Замовник вбачає необхідність наявності в Учасника зазначених спеціалістів, з метою забезпечення високого рівня надання послуг.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2025 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ «ЗемАрхКонсалт» |
3 685 000,00
UAH з ПДВ
|
3 645 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БІЛЬЧУК ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНОВИЧ" |
3 831 062,00
UAH з ПДВ
|
3 664 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ «ЗемАрхКонсалт» #45431738 |
Відхилено |
3 645 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2025 15:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2025 15:01
|
ФОП "БІЛЬЧУК ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНОВИЧ" #3188113396 |
Переможець |
3 664 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 10:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 квітня 2025 10:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2025 10:26
|
Договір | укладений |
08 квітня 2025 10:25
|