Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2025-03-13-013583-a 38c5f055c18c4215ade18fead0f7002e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макарова Вікторія

380322590991 m.v.m.lvv.rsc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Львівській, Івано-Франківській та Закарпатській областях (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 45307457
Місцезнаходження: 79040, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Данила Апостола, буд. 11
Контактна особа: Макарова Вікторія
380322590991
m.v.m.lvv.rsc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2025 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
616 послуга
Послуги заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79040, Україна, Львівська область, Львів, вул. Данила Апостола, буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата комплексу послуг проводиться Замовником на підставі підписаних Сторонами актів наданих послуг/Акту виконаних робіт та рахунків в термін протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання акту наданих послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 березня 2025 17:01

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

14 березня 2025 16:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 березня 2025 16:09
ЗМІНИ №1 .docx
14 березня 2025 16:09
ТД - заправка картриджів зі змінами.docx
13 березня 2025 17:01
ТД - заправка картриджів.docx
13 березня 2025 16:54
Проєкт договору.docx
14 березня 2025 16:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 березня 2025 17:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 березня 2025 16:09
ЗМІНИ №1 .docx
14 березня 2025 16:09
ТД - заправка картриджів зі змінами.docx
13 березня 2025 17:01
ТД - заправка картриджів.docx
13 березня 2025 16:54
ТД - заправка картриджів.docx
13 березня 2025 16:54
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 14 березня 2025 09:37
Дата відповіді: 14 березня 2025 16:07
Ми, як потенційний учасник тендеру, вивчивши умови, зазначені в документації, маємо кілька зауважень щодо вимоги надання сертифікатів на систему управління якістю (ISO 9001:2015/ISO 9001:2018), екологічного управління (ISO 14001:2015) та управління охороною здоров'я та безпекою праці (ISO 45001), що містять низку аспектів, які потребують уточнення і додаткового роз’яснення відповідно до чинного законодавства України та міжнародних стандартів ISO. 1. Відсутність обов’язковості щорічного аудиту Відповідно до вимог стандартів ISO 9001, ISO 14001 та ISO 45001, сертифікація здійснюється за результатами аудиту, який проводиться акредитованими органами сертифікації щорічно для підтвердження введених стандартів ISO/ 2. Неможливість перевірити достовірність сертифікатів Іншим важливим аспектом є питання перевірки достовірності сертифікатів. В умовах тендеру передбачено надання сертифікатів ISO, однак, на практиці немає централізованої бази даних, яка б дозволяла легко перевірити дійсність і актуальність сертифікатів, а також проходження щорічного аудиту ,що подають учасники тендеру. Відповідно до стандартів ISO 17021, органи сертифікації повинні забезпечувати доступ до своїх сертифікатів для перевірки їх достовірності. Однак на сьогодні в Україні немає єдиного реєстру або онлайн-бази, яка дозволяє швидко перевірити наявність сертифікатів ISO у відповідних органах. Це може спричиняти ускладнення для учасників тендеру, які не можуть верифікувати сертифікати інших учасників. 3. Відповідність нормам Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" Згідно з Законом України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" (Закон № 2408-VIII, від 17.05.2018), органи сертифікації, які видають сертифікати ISO, повинні бути акредитованими в Національному агентстві з акредитації України (НААУ) або в міжнародних акредитованих організаціях, що забезпечують відповідність міжнародним стандартам. У зв'язку з цим, важливо зазначити, що перевірка відповідності учасників тендеру має ґрунтуватися на принципах прозорості, достовірності та можливості верифікації наданих сертифікатів. Тому, щоб уникнути будь-яких сумнівів і підозр щодо дійсності сертифікаційних документів, пропонуємо додатково вимагати надання висновків або підтверджень від акредитованих органів сертифікації, які підтверджують наявність проведених перевірок на відповідність міжнародним стандартам ISO за певний період. 4. Пропозиція щодо змін до переліку обов’язкових документів Ураховуючи вищезазначене, ми пропонуємо внести зміни до умов тендеру, доповнивши вимоги щодо надання сертифікатів ISO вимогою про: • Надання висновків або звітів про проведення щорічних аудитів з підтвердженням відповідності міжнародним стандартам ISО. Ці зміни дозволять забезпечити чесність конкуренції, запобігти маніпуляціям з сертифікатами та гарантувати відповідність учасників тендеру вимогам міжнародних стандартів ISO.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо. Будуть внесені зміни до Тендерної документації.
уточнення
Дата подання: 16 березня 2025 14:40
Дата відповіді: 18 березня 2025 09:56
Шановні організатори тендеру! Ми, як потенційний учасник, звертаємось до вас з оскарженням умов тендерної документації, зокрема щодо вимоги, яка встановлює, що учасник тендеру повинен бути авторизованим сервісним центром або партнером з сервісного обслуговування техніки Canon або HP. 1. Порушення принципів рівних можливостей для всіх учасників Вимога про необхідність бути авторизованим сервісним центром лише для однієї з двох компаній (Canon або HP) обмежує можливість участі у тендері для багатьох компаній, які можуть надавати якісні послуги з обслуговування та заправки картриджів, але не є авторизованими партнерами вказаних виробників. Така умова створює штучні бар'єри для потенційних учасників, що може призвести до необґрунтованої конкуренції та зменшення кількості постачальників послуг. Згідно із законодавством України, зокрема з Законом України «Про публічні закупівлі», кожен учасник повинен мати рівні можливості для участі в тендері, що включає в себе забезпечення доступу до тендерів для всіх потенційних постачальників послуг, незалежно від того, чи є вони авторизованими партнерами конкретного виробника. Встановлення вимоги про авторизацію тільки однієї марки техніки, без врахування можливостей інших учасників, порушує цей принцип рівності та справедливості. 2. Технічні аспекти, які підтверджують, що сертифікація від різних виробників не гарантує однаковий рівень обслуговування Крім того, ми хочемо звернути увагу на технічні аспекти цієї вимоги. Важливо зазначити, що HP та Canon є різними виробниками, які мають власні технології, стандарти та процедури обслуговування своєї техніки. Наявність сертифіката авторизованого сервісного центру однієї компанії не означає, що цей сервіс зможе забезпечити належний рівень обслуговування чи заправки картриджів для техніки іншого бренду. Технічні вимоги та стандарти обслуговування картриджів і друкуючих пристроїв у виробників можуть суттєво відрізнятися, що вимагає від сервісних компаній глибоких знань і досвіду саме з конкретним брендом. У той час як сертифікат авторизованого партнера для одного виробника підтверджує відповідність певним стандартам обслуговування, це не гарантує, що такий сервісний центр має необхідні знання та обладнання для обслуговування техніки іншого виробника, особливо якщо він не має відповідної сертифікації чи досвіду. Додатково, в умовах розвитку технологій, багато сервісних центрів здатні обслуговувати різні марки техніки завдяки спеціалізованому обладнанню, навичкам і кваліфікації своїх фахівців, навіть якщо вони не є авторизованими партнерами тих чи інших виробників. Тому вимога обов’язкової авторизації для участі в тендері виглядає надмірною і дискримінаційною, оскільки вона не враховує реальних можливостей сервісних компаній і здатність виконувати необхідні роботи на належному рівні. 3. Висновки Зважаючи на все вищезазначене, ми вважаємо, що вимога бути авторизованим сервісним центром лише для одного з брендів є порушенням принципу рівних умов для всіх учасників тендеру, а також не враховує реальні технічні можливості компаній щодо обслуговування техніки інших виробників. Це обмежує конкуренцію, створює штучні бар’єри для учасників та може привести до зменшення якості послуг через обмежений вибір постачальників. Ми просимо переглянути дану вимогу та внести відповідні зміни до тендерної документації, щоб забезпечити рівні можливості для всіх учасників, незалежно від наявності сертифікатів від конкретних виробників техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Відповідно до п. 2 додатку 5 до тендерної документації: Учасник повинен БУТИ АВТОРИЗОВАНИМ сервісним центром/партнером з сервісного обслуговування друкувальної та копіювальної техніки Canon або HP.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі»: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В технічній специфікації до предмету закупівлі наведений товар відповідної марки виробників. Посилання на конкретну марку обгрунтовується тим, що у Замовника наявні друкуючі пристрої марки HP та Canon.
Вказані документи, надають змогу пересвідчитись в тому, що послуги будуть надані якісно і те, що учасник має досвід роботи з обладнанням хоча б одного виробника.
Зважаючи на те, що учасник не позбавлений права звернення за отриманням статусу авторизованого сервісного центру/партнера з сервісного обслуговування друкувальної та копіювальної техніки, вищезгадана вимога не є дискримінаційною і не призводить до обмеження конкуренції, то ж у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
уточнення
Дата подання: 17 березня 2025 11:40
Дата відповіді: 18 березня 2025 09:57
Шановний замовник! Ми, компанія яка, маємо намір взяти участь у тендерних закупівлях, оголошених Регіональним сервісним центром ГСЦ МВС у Львівській, Івано-Франківській та Закарпатській областях, з оголошеними номерами тендерів UA-2025-03-17-001394-a та UA-2025-03-13-013583-a. Після детального аналізу тендерної документації, що була оприлюднена на платформі Prozorro, ми виявили значні розбіжності в умовах тендерів, які, на нашу думку, є дискримінаційними. Зокрема, в одній з тендерних закупівель вимагаються сертифікати ISO та сертифікат наявності авторизованого сервісного центру Canon або HP. Ці вимоги суттєво обмежують коло потенційних учасників та можуть призвести до порушення принципу вільної конкуренції. Ми вважаємо, що такі умови є надмірними та необґрунтованими, оскільки не всі учасники ринку мають можливість отримати сертифікацію від конкретних брендів або мати авторизовані сервісні центри, що може не відповідати реальним потребам для виконання тендерних вимог. Ці вимоги створюють бар'єри для малого та середнього бізнесу, який може надавати конкурентоспроможні послуги, але не має доступу до таких сертифікацій. Згідно з законодавством України, зокрема, з Закону України "Про публічні закупівлі", замовники повинні забезпечувати рівні умови для всіх учасників та не створювати перепон для конкуренції. Враховуючи це, ми звертаємось з проханням: 1. Переглянути умови тендерної документації в частині вимог щодо сертифікацій ISO та авторизованих сервісних центрів Canon/HP, або вимаги їх у всіх тенерах. 2. Ліквідувати зазначені обмеження, оскільки вони створюють необґрунтовані бар'єри для учасників. 3. У разі необхідності замінити ці вимоги на більш загальні, що не обмежують конкуренцію та відповідають реальним потребам тендеру. Ми висловлюємо надію на розуміння та співпрацю у питанні забезпечення рівних умов для всіх учасників тендеру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Відповідно до п. 2 додатку 5 до тендерної документації: Учасник повинен БУТИ АВТОРИЗОВАНИМ сервісним центром/партнером з сервісного обслуговування друкувальної та копіювальної техніки Canon або HP.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі»: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В технічній специфікації до предмету закупівлі наведений товар відповідної марки виробників. Посилання на конкретну марку обгрунтовується тим, що у Замовника наявні друкуючі пристрої марки HP та Canon.
Вказані документи, надають змогу пересвідчитись в тому, що послуги будуть надані якісно і те, що учасник має досвід роботи з обладнанням хоча б одного виробника.
Зважаючи на те, що учасник не позбавлений права звернення за отриманням статусу авторизованого сервісного центру/партнера з сервісного обслуговування друкувальної та копіювальної техніки, вищезгадана вимога не є дискримінаційною і не призводить до обмеження конкуренції, то ж у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
2. Відпвідно до п. 1 додатку 5 тендерної документації: Учасник повинен надати дійсні сертифікати на систему управління якості ISO 9001:2015/ ISO 9001:2018, екологічного управління ISO 14001:2015, управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO 45001 виданих на ім’я Учасника органом, що акредитований Національним агентством з акредитації та висновки або звіти про проведення щорічних аудитів з підтвердженням відповідності міжнародним стандартам ISО.
Таким чином, вимогами документації за вказаною закупівлею вимагаються ISО, які будуть видані на імʼя Учасника закупівлі.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі»: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зважаючи на те, що учасник не позбавлений права звернення за отриманням відповідних документів, то ж у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Ярема Володимир Іванович 258 080,00
UAH з ПДВ
258 080,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 березня 2025 09:15
Електронний підпис
28 березня 2025 09:15
Довідка (1).zip
28 березня 2025 09:15
Витяг судимість.pdf
28 березня 2025 09:15
Дитяча праця.pdf
28 березня 2025 09:15
довідка 3,5,6,12.pdf
28 березня 2025 09:15
Файл підпису.p7s
28 березня 2025 09:15
довідка 3,5,6,12.pdf.p7s
28 березня 2025 09:15
Витяг.pdf
28 березня 2025 09:15
ВИПИСКА.pdf
28 березня 2025 09:15
цінова.pdf
28 березня 2025 09:15
Довідка (1).zip.p7s
28 березня 2025 09:15
Витяг судимість.pdf.p7s
28 березня 2025 09:15
цінова.pdf.p7s
28 березня 2025 09:15
ВИПИСКА.pdf.p7s
28 березня 2025 09:15
Витяг.pdf.p7s
28 березня 2025 09:15
Дитяча праця.pdf.p7s
20 березня 2025 17:42
Електронний підпис
20 березня 2025 17:42
Електронний підпис
20 березня 2025 17:42
цінова.pdf
20 березня 2025 17:42
цінова.pdf.p7s
20 березня 2025 17:42
Паспорт ІПН Ярема.pdf
20 березня 2025 17:42
ВИПИСКА.pdf
20 березня 2025 17:42
Витяг.pdf
20 березня 2025 17:42
попередні відносини.pdf
20 березня 2025 17:42
Паспорт ІПН Ярема.pdf.p7s
20 березня 2025 17:42
попередні відносини.pdf.p7s
20 березня 2025 17:42
ВИПИСКА.pdf.p7s
20 березня 2025 17:42
Витяг.pdf.p7s
20 березня 2025 17:42
Довідка працівники.pdf
20 березня 2025 17:42
Акт (1).pdf
20 березня 2025 17:42
Акт (1).pdf.p7s
20 березня 2025 17:42
Договір 1-2023.pdf
20 березня 2025 17:42
МТБ.pdf.p7s
20 березня 2025 17:42
МТБ.pdf
20 березня 2025 17:42
аналог договора.pdf.p7s
20 березня 2025 17:42
аналог договора.pdf
20 березня 2025 17:42
відомості про учасника.pdf
20 березня 2025 17:42
Довідка працівники.pdf.p7s
20 березня 2025 17:42
Договір 1-2023.pdf.p7s
20 березня 2025 17:42
ЗВІТ 45001.pdf
20 березня 2025 17:42
Image (2).pdf.p7s
20 березня 2025 17:42
ISO 45001.pdf.p7s
20 березня 2025 17:42
ЗВІТ 45001.pdf.p7s
20 березня 2025 17:42
технічне завдання.pdf.p7s
20 березня 2025 17:42
14001 ISO Ярема.pdf
20 березня 2025 17:42
ЗВІТ 14001 (5).pdf.p7s
20 березня 2025 17:42
ЗВІТ 9001 (4).pdf.p7s
20 березня 2025 17:42
технічне завдання.pdf
20 березня 2025 17:42
9001 2018 ISO Ярема.pdf
20 березня 2025 17:42
ISO 45001.pdf
20 березня 2025 17:42
ЗВІТ 9001 (4).pdf
20 березня 2025 17:42
Image (2).pdf
20 березня 2025 17:42
14001 ISO Ярема.pdf.p7s
20 березня 2025 17:42
ЗВІТ 14001 (5).pdf
20 березня 2025 17:42
9001 2018 ISO Ярема.pdf.p7s
20 березня 2025 17:42
Договір 1-2023.pdf.p7s
20 березня 2025 17:42
МТБ.pdf
20 березня 2025 17:42
МТБ.pdf.p7s
20 березня 2025 17:42
аналог договора.pdf
20 березня 2025 17:42
аналог договора.pdf.p7s
20 березня 2025 17:42
Договір 1-2023.pdf
20 березня 2025 17:42
Довідка працівники.pdf
20 березня 2025 17:42
Довідка працівники.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ярема Володимир Іванович

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Довідка (1).zip

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Дитяча праця.pdf

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Підтверджую

МТБ.pdf

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ярема Володимир Іванович
#3077807779
Переможець 258 080,00
UAH з ПДВ
27 березня 2025 09:50

Документи

27 березня 2025 09:50
Довідка НАЗК
27 березня 2025 09:49
Електронний підпис
21 березня 2025 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2025 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ярема Володимир Іванович
#3077807779
258 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2025 09:50
Довідка НАЗК
27 березня 2025 09:49
Електронний підпис
21 березня 2025 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2025 16:44
Договір №92-25 від 03.04.2025.pdf укладений
03 квітня 2025 16:43