Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2025-03-13-013583-a ● 38c5f055c18c4215ade18fead0f7002e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Львівській, Івано-Франківській та Закарпатській областях (філія ГСЦ МВС) |
Код ЄДРПОУ: | 45307457 |
Місцезнаходження: | 79040, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Данила Апостола, буд. 11 |
Контактна особа: |
Макарова Вікторія 380322590991 m.v.m.lvv.rsc@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2025 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 260 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
616 послуга
Послуги заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79040, Україна, Львівська область, Львів, вул. Данила Апостола, буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата комплексу послуг проводиться Замовником на підставі підписаних Сторонами актів наданих послуг/Акту виконаних робіт та рахунків в термін протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2025 16:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2025 16:09 |
ЗМІНИ №1 .docx | |
14 березня 2025 16:09 |
ТД - заправка картриджів зі змінами.docx | |
13 березня 2025 17:01 |
ТД - заправка картриджів.docx | |
13 березня 2025 16:54 |
Проєкт договору.docx |
14 березня 2025 16:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 березня 2025 16:09 |
ЗМІНИ №1 .docx
|
|||
14 березня 2025 16:09 |
ТД - заправка картриджів зі змінами.docx
|
|||
13 березня 2025 17:01 |
ТД - заправка картриджів.docx
|
|||
13 березня 2025 16:54 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 14 березня 2025 09:37
Дата відповіді: 14 березня 2025 16:07
Ми, як потенційний учасник тендеру, вивчивши умови, зазначені в документації, маємо кілька зауважень щодо вимоги надання сертифікатів на систему управління якістю (ISO 9001:2015/ISO 9001:2018), екологічного управління (ISO 14001:2015) та управління охороною здоров'я та безпекою праці (ISO 45001), що містять низку аспектів, які потребують уточнення і додаткового роз’яснення відповідно до чинного законодавства України та міжнародних стандартів ISO.
1. Відсутність обов’язковості щорічного аудиту
Відповідно до вимог стандартів ISO 9001, ISO 14001 та ISO 45001, сертифікація здійснюється за результатами аудиту, який проводиться акредитованими органами сертифікації щорічно для підтвердження введених стандартів ISO/
2. Неможливість перевірити достовірність сертифікатів
Іншим важливим аспектом є питання перевірки достовірності сертифікатів. В умовах тендеру передбачено надання сертифікатів ISO, однак, на практиці немає централізованої бази даних, яка б дозволяла легко перевірити дійсність і актуальність сертифікатів, а також проходження щорічного аудиту ,що подають учасники тендеру.
Відповідно до стандартів ISO 17021, органи сертифікації повинні забезпечувати доступ до своїх сертифікатів для перевірки їх достовірності. Однак на сьогодні в Україні немає єдиного реєстру або онлайн-бази, яка дозволяє швидко перевірити наявність сертифікатів ISO у відповідних органах. Це може спричиняти ускладнення для учасників тендеру, які не можуть верифікувати сертифікати інших учасників.
3. Відповідність нормам Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності"
Згідно з Законом України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" (Закон № 2408-VIII, від 17.05.2018), органи сертифікації, які видають сертифікати ISO, повинні бути акредитованими в Національному агентстві з акредитації України (НААУ) або в міжнародних акредитованих організаціях, що забезпечують відповідність міжнародним стандартам.
У зв'язку з цим, важливо зазначити, що перевірка відповідності учасників тендеру має ґрунтуватися на принципах прозорості, достовірності та можливості верифікації наданих сертифікатів. Тому, щоб уникнути будь-яких сумнівів і підозр щодо дійсності сертифікаційних документів, пропонуємо додатково вимагати надання висновків або підтверджень від акредитованих органів сертифікації, які підтверджують наявність проведених перевірок на відповідність міжнародним стандартам ISO за певний період.
4. Пропозиція щодо змін до переліку обов’язкових документів
Ураховуючи вищезазначене, ми пропонуємо внести зміни до умов тендеру, доповнивши вимоги щодо надання сертифікатів ISO вимогою про:
• Надання висновків або звітів про проведення щорічних аудитів з підтвердженням відповідності міжнародним стандартам ISО.
Ці зміни дозволять забезпечити чесність конкуренції, запобігти маніпуляціям з сертифікатами та гарантувати відповідність учасників тендеру вимогам міжнародних стандартів ISO.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо. Будуть внесені зміни до Тендерної документації.
уточнення
Дата подання: 16 березня 2025 14:40
Дата відповіді: 18 березня 2025 09:56
Шановні організатори тендеру!
Ми, як потенційний учасник, звертаємось до вас з оскарженням умов тендерної документації, зокрема щодо вимоги, яка встановлює, що учасник тендеру повинен бути авторизованим сервісним центром або партнером з сервісного обслуговування техніки Canon або HP.
1. Порушення принципів рівних можливостей для всіх учасників
Вимога про необхідність бути авторизованим сервісним центром лише для однієї з двох компаній (Canon або HP) обмежує можливість участі у тендері для багатьох компаній, які можуть надавати якісні послуги з обслуговування та заправки картриджів, але не є авторизованими партнерами вказаних виробників. Така умова створює штучні бар'єри для потенційних учасників, що може призвести до необґрунтованої конкуренції та зменшення кількості постачальників послуг.
Згідно із законодавством України, зокрема з Законом України «Про публічні закупівлі», кожен учасник повинен мати рівні можливості для участі в тендері, що включає в себе забезпечення доступу до тендерів для всіх потенційних постачальників послуг, незалежно від того, чи є вони авторизованими партнерами конкретного виробника. Встановлення вимоги про авторизацію тільки однієї марки техніки, без врахування можливостей інших учасників, порушує цей принцип рівності та справедливості.
2. Технічні аспекти, які підтверджують, що сертифікація від різних виробників не гарантує однаковий рівень обслуговування
Крім того, ми хочемо звернути увагу на технічні аспекти цієї вимоги. Важливо зазначити, що HP та Canon є різними виробниками, які мають власні технології, стандарти та процедури обслуговування своєї техніки. Наявність сертифіката авторизованого сервісного центру однієї компанії не означає, що цей сервіс зможе забезпечити належний рівень обслуговування чи заправки картриджів для техніки іншого бренду.
Технічні вимоги та стандарти обслуговування картриджів і друкуючих пристроїв у виробників можуть суттєво відрізнятися, що вимагає від сервісних компаній глибоких знань і досвіду саме з конкретним брендом. У той час як сертифікат авторизованого партнера для одного виробника підтверджує відповідність певним стандартам обслуговування, це не гарантує, що такий сервісний центр має необхідні знання та обладнання для обслуговування техніки іншого виробника, особливо якщо він не має відповідної сертифікації чи досвіду.
Додатково, в умовах розвитку технологій, багато сервісних центрів здатні обслуговувати різні марки техніки завдяки спеціалізованому обладнанню, навичкам і кваліфікації своїх фахівців, навіть якщо вони не є авторизованими партнерами тих чи інших виробників. Тому вимога обов’язкової авторизації для участі в тендері виглядає надмірною і дискримінаційною, оскільки вона не враховує реальних можливостей сервісних компаній і здатність виконувати необхідні роботи на належному рівні.
3. Висновки
Зважаючи на все вищезазначене, ми вважаємо, що вимога бути авторизованим сервісним центром лише для одного з брендів є порушенням принципу рівних умов для всіх учасників тендеру, а також не враховує реальні технічні можливості компаній щодо обслуговування техніки інших виробників. Це обмежує конкуренцію, створює штучні бар’єри для учасників та може привести до зменшення якості послуг через обмежений вибір постачальників.
Ми просимо переглянути дану вимогу та внести відповідні зміни до тендерної документації, щоб забезпечити рівні можливості для всіх учасників, незалежно від наявності сертифікатів від конкретних виробників техніки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Відповідно до п. 2 додатку 5 до тендерної документації: Учасник повинен БУТИ АВТОРИЗОВАНИМ сервісним центром/партнером з сервісного обслуговування друкувальної та копіювальної техніки Canon або HP.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі»: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В технічній специфікації до предмету закупівлі наведений товар відповідної марки виробників. Посилання на конкретну марку обгрунтовується тим, що у Замовника наявні друкуючі пристрої марки HP та Canon.
Вказані документи, надають змогу пересвідчитись в тому, що послуги будуть надані якісно і те, що учасник має досвід роботи з обладнанням хоча б одного виробника.
Зважаючи на те, що учасник не позбавлений права звернення за отриманням статусу авторизованого сервісного центру/партнера з сервісного обслуговування друкувальної та копіювальної техніки, вищезгадана вимога не є дискримінаційною і не призводить до обмеження конкуренції, то ж у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
1. Відповідно до п. 2 додатку 5 до тендерної документації: Учасник повинен БУТИ АВТОРИЗОВАНИМ сервісним центром/партнером з сервісного обслуговування друкувальної та копіювальної техніки Canon або HP.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі»: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В технічній специфікації до предмету закупівлі наведений товар відповідної марки виробників. Посилання на конкретну марку обгрунтовується тим, що у Замовника наявні друкуючі пристрої марки HP та Canon.
Вказані документи, надають змогу пересвідчитись в тому, що послуги будуть надані якісно і те, що учасник має досвід роботи з обладнанням хоча б одного виробника.
Зважаючи на те, що учасник не позбавлений права звернення за отриманням статусу авторизованого сервісного центру/партнера з сервісного обслуговування друкувальної та копіювальної техніки, вищезгадана вимога не є дискримінаційною і не призводить до обмеження конкуренції, то ж у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
уточнення
Дата подання: 17 березня 2025 11:40
Дата відповіді: 18 березня 2025 09:57
Шановний замовник!
Ми, компанія яка, маємо намір взяти участь у тендерних закупівлях, оголошених Регіональним сервісним центром ГСЦ МВС у Львівській, Івано-Франківській та Закарпатській областях, з оголошеними номерами тендерів UA-2025-03-17-001394-a та UA-2025-03-13-013583-a.
Після детального аналізу тендерної документації, що була оприлюднена на платформі Prozorro, ми виявили значні розбіжності в умовах тендерів, які, на нашу думку, є дискримінаційними. Зокрема, в одній з тендерних закупівель вимагаються сертифікати ISO та сертифікат наявності авторизованого сервісного центру Canon або HP. Ці вимоги суттєво обмежують коло потенційних учасників та можуть призвести до порушення принципу вільної конкуренції.
Ми вважаємо, що такі умови є надмірними та необґрунтованими, оскільки не всі учасники ринку мають можливість отримати сертифікацію від конкретних брендів або мати авторизовані сервісні центри, що може не відповідати реальним потребам для виконання тендерних вимог. Ці вимоги створюють бар'єри для малого та середнього бізнесу, який може надавати конкурентоспроможні послуги, але не має доступу до таких сертифікацій.
Згідно з законодавством України, зокрема, з Закону України "Про публічні закупівлі", замовники повинні забезпечувати рівні умови для всіх учасників та не створювати перепон для конкуренції. Враховуючи це, ми звертаємось з проханням:
1. Переглянути умови тендерної документації в частині вимог щодо сертифікацій ISO та авторизованих сервісних центрів Canon/HP, або вимаги їх у всіх тенерах.
2. Ліквідувати зазначені обмеження, оскільки вони створюють необґрунтовані бар'єри для учасників.
3. У разі необхідності замінити ці вимоги на більш загальні, що не обмежують конкуренцію та відповідають реальним потребам тендеру.
Ми висловлюємо надію на розуміння та співпрацю у питанні забезпечення рівних умов для всіх учасників тендеру.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Відповідно до п. 2 додатку 5 до тендерної документації: Учасник повинен БУТИ АВТОРИЗОВАНИМ сервісним центром/партнером з сервісного обслуговування друкувальної та копіювальної техніки Canon або HP.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі»: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В технічній специфікації до предмету закупівлі наведений товар відповідної марки виробників. Посилання на конкретну марку обгрунтовується тим, що у Замовника наявні друкуючі пристрої марки HP та Canon.
Вказані документи, надають змогу пересвідчитись в тому, що послуги будуть надані якісно і те, що учасник має досвід роботи з обладнанням хоча б одного виробника.
Зважаючи на те, що учасник не позбавлений права звернення за отриманням статусу авторизованого сервісного центру/партнера з сервісного обслуговування друкувальної та копіювальної техніки, вищезгадана вимога не є дискримінаційною і не призводить до обмеження конкуренції, то ж у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
2. Відпвідно до п. 1 додатку 5 тендерної документації: Учасник повинен надати дійсні сертифікати на систему управління якості ISO 9001:2015/ ISO 9001:2018, екологічного управління ISO 14001:2015, управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO 45001 виданих на ім’я Учасника органом, що акредитований Національним агентством з акредитації та висновки або звіти про проведення щорічних аудитів з підтвердженням відповідності міжнародним стандартам ISО.
Таким чином, вимогами документації за вказаною закупівлею вимагаються ISО, які будуть видані на імʼя Учасника закупівлі.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі»: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зважаючи на те, що учасник не позбавлений права звернення за отриманням відповідних документів, то ж у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
1. Відповідно до п. 2 додатку 5 до тендерної документації: Учасник повинен БУТИ АВТОРИЗОВАНИМ сервісним центром/партнером з сервісного обслуговування друкувальної та копіювальної техніки Canon або HP.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі»: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В технічній специфікації до предмету закупівлі наведений товар відповідної марки виробників. Посилання на конкретну марку обгрунтовується тим, що у Замовника наявні друкуючі пристрої марки HP та Canon.
Вказані документи, надають змогу пересвідчитись в тому, що послуги будуть надані якісно і те, що учасник має досвід роботи з обладнанням хоча б одного виробника.
Зважаючи на те, що учасник не позбавлений права звернення за отриманням статусу авторизованого сервісного центру/партнера з сервісного обслуговування друкувальної та копіювальної техніки, вищезгадана вимога не є дискримінаційною і не призводить до обмеження конкуренції, то ж у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
2. Відпвідно до п. 1 додатку 5 тендерної документації: Учасник повинен надати дійсні сертифікати на систему управління якості ISO 9001:2015/ ISO 9001:2018, екологічного управління ISO 14001:2015, управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO 45001 виданих на ім’я Учасника органом, що акредитований Національним агентством з акредитації та висновки або звіти про проведення щорічних аудитів з підтвердженням відповідності міжнародним стандартам ISО.
Таким чином, вимогами документації за вказаною закупівлею вимагаються ISО, які будуть видані на імʼя Учасника закупівлі.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі»: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зважаючи на те, що учасник не позбавлений права звернення за отриманням відповідних документів, то ж у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Ярема Володимир Іванович |
258 080,00
UAH з ПДВ
|
258 080,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Ярема Володимир Іванович #3077807779 |
Переможець |
258 080,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2025 09:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2025 16:44
|
Договір №92-25 від 03.04.2025.pdf | укладений |
03 квітня 2025 16:43
|