Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ІНФРАСТРУКТУРИ, БУДІВНИЦТВА ТА ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ЧЕМЕРОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43969452 |
Місцезнаходження: | 31601, Україна , Хмельницька обл., селище Чемерівці, вул.Центральна,40 |
Контактна особа: |
Вільчинська Тетяна Миколаївна +380964268003 chemtg_jkg@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2025 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2025 15:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 15:51 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 15:51 |
Очікувана вартість: | 1 499 838,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 499,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів, відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом семи робочих днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2025 14:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2025 14:23 |
Перелік змін.docx | |
17 березня 2025 14:23 |
Додаток 2 зі змінами.docx | |
17 березня 2025 13:41 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
13 березня 2025 16:08 |
Додаток 3 щебінь проєкт.doc | |
13 березня 2025 16:08 |
Додаток 4 Перелік документів учасника.docx | |
13 березня 2025 16:08 |
Додаток 5 Перелік документів переможця.docx | |
13 березня 2025 16:08 |
додаток 1 щебінь.docx |
17 березня 2025 14:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
17 березня 2025 14:23 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
17 березня 2025 14:23 |
Додаток 2 зі змінами.docx
|
|||||||||
17 березня 2025 13:41 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||||||||
13 березня 2025 16:08 |
Додаток 3 щебінь проєкт.doc
|
|||||||||
13 березня 2025 16:08 |
Додаток 4 Перелік документів учасника.docx
|
|||||||||
13 березня 2025 16:08 |
Додаток 5 Перелік документів переможця.docx
|
|||||||||
13 березня 2025 16:08 |
додаток 1 щебінь.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-15-000017 ● fb6d5d499f144569975ac32115efd360
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2025 12:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2025 № 31-з
Хмельницький
Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 15.04.2025 №31-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
1. UA-2025-03-13-012523-a 13.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-16 13:44:08
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі щебеню (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-13-012523-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-17 13:56:24
Пояснення на запит
Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275 визначено потребу в товарі (згідно розділу II п.1), а саме Щебеню на підставі аналізу фактичного використання товару для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Згідно розділу III даної методики розрахунок очікуваної вартості товару здійснено методом порівняння ринкових цін, тобто визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих комерційних пропозицій на момент вивчення ринку. Направлено 3 письмові запити комерційних пропозицій електронною поштою постачальникам товару, де рекомендувалося зазначати характеристику стосовно фракцій товару. Визначення очікуваної ціни за одиницю здійснювалося, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, (Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації)
На Ваш запит від 16.04.2025 року відділ житлово - комунального господарства, інфраструктури, будівництва та цивільного захисту населення Чемеровецької селищної ради надає комерційні пропозиції від учасників, на підставі яких визначено очікувану вартість предмета закупівлі. (комерційні пропозиції на 3арк.)
Надаємо посилання на сторінку офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://rada.info/upload/users_files/04403930/91e57a05b2029411eb77c20d9c762d6f.docx
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-22 11:27:19
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі щебеню (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-13-012523-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Згідно вимог п.п. 3.1.1. п. 3.1. ДОДАТКУ 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації (далі – ДОДАТОК 4) на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник процедури закупівлі надає Технічну специфікацію, складену учасником за інформацією (вимогами), формою та змістом Додатка 2 до тендерної документації замовника.
У ДОДАТКУ 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації (далі – ДОДАТОК 2) встановлено форму ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ Скала-Подільський спеціалізований кар’єр міститься Технічна специфікація (файл «Додаток_2_технічна_специфікація.jpg»). Проте, надана Технічна специфікація учасника ТОВ Скала-Подільський спеціалізований кар’єр складена не за формою, визначеною у ДОДАТКУ 2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
З огляду на зазначене, прошу надати пояснення з наступного питання: чому Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ Скала-Подільський спеціалізований кар’єр не виявлено вищевказані невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, та не зазначено вимоги щодо їх усунення в розміщеному в електронній системі закупівель повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей?
2. Згідно вимог п.п. 3.1.2. п. 3.1. ДОДАТКУ 4 на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник процедури закупівлі надає гарантійний лист про наявність товару на момент подачі тендерної пропозиції (згідно з Додатком 2).
Яким чином та за допомогою яких документів, поданих у складі тендерної пропозиції, учасник ТОВ Скала-Подільський спеціалізований кар’єр виконав вищевказані вимоги п.п. 3.1.2. п. 3.1. ДОДАТКУ 4 до тендерної документації в частині надання гарантійного листа про наявність товару на момент подачі тендерної пропозиції?
3. Відповідно до вимог ДОДАТКУ 2 до тендерної документації предметом закупівлі є: відсів 0-5 мм – 168 т; щебінь фр. 0-40 мм - 4000 т; щебінь фр. 20-40 мм – 500 т; щебінь фр. 40-70 мм – 250 т.
ДОДАТКОМ 2 до тендерної документації передбачено, що товар повинен відповідати вимогам чинних ДСТУ та ГОСТів, а саме:
1) відсів фр. 0-5 мм (пісок із відсівів подрібнення щебеню) має відповідати ДСТУ Б В.2.7-32-95 Будівельні матеріали. Пісок щільний природний для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови;
2) щебінь фр. 0-40 мм (ЩПС типу С7) має відповідати ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови Частина 2. Матеріали неукріплені;
3) щебінь фр. 20-40 мм має відповідати ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови Частина 2. Матеріали неукріплені та ДСТУ Б В.2.7.75-98 Щебінь і гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови;
4) щебінь фр. 40-70 мм має відповідність ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови Частина 2. Матеріали неукріплені та ДСТУ Б В.2.7.75-98 Щебінь і гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови.
Учасник торгів повинен це підтвердити копіями наступних документів у складі пропозиції: сертифікатів відповідності; радіаційного (их) сертифікату (ів) або паспорту (ів).
Яким чином та за допомогою яких документів, поданих у складі тендерної пропозиції, учасник ТОВ Скала-Подільський спеціалізований кар’єр підтвердив відповідність запропонованого товару вимогам ДОДАТКУ 2 до тендерної документації, а саме:
- ДСТУ Б В.2.7-32-95 Будівельні матеріали. Пісок щільний природний для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови;
- відповідність щебеню фр. 20-40 мм вимогам ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови Частина 2. Матеріали неукріплені;
- відповідність щебеню фр. 40-70 мм вимогам ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови Частина 2.
4. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ Скала-Подільський спеціалізований кар’єр Замовником розміщено в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей в пропозиції учасника ТОВ Скала-Подільський спеціалізований кар’єр до до 27 березня 2025 року, в якій в переліку виявлених невідповідностей зазначено: «Виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до вимог додатку 2 ТД визначено, що товар повинен відповідати вимогам чинних ДСТУ та ГОСТів. Учасник торгів повинен це підтвердити копіями наступних документів у складі пропозиції: - сертифікатів відповідності, радіаційного(их) сертифікату(ів) або паспорту(ів). В складі тендерної пропозиції Учасника не надано сертифікат відповідності, радіаційний сертифікат або паспорт на відсів та радіаційний сертифікат(протокол випробувань) або паспорт на щебінь фракції 40-70. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявленої невідповідності шляхом завантаження в електронну систему закупівель сертифікат відповідності, радіаційний сертифікат або паспорт на відсів, або лист – пояснення відсутності таких документів та протокол випробувань на щебінь фракції 40-70».
Слід зазначити, що вимога щодо надання сертифікатів відповідності, радіаційного (их) сертифікату (ів) або паспорту (ів) передбачена ДОДАТКОМ 2 до тендерної документації, який містить інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, ТА/АБО ВІДСУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ (ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ) ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЩО ПРОПОНУЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ В ЙОГО ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ).
Отже, відсутність інформації та/або документів, яка/які підтверджує/підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, не є невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, і не може бути усунута учасником відповідно до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення з наступного питання:
- з яких підстав Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які були відсутні у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ Скала-Подільський спеціалізований кар’єр;
- чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ Скала-Подільський спеціалізований кар’єр відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації?
5. Відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
При цьому згідно абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі зазначений Замовником у ДОДАТКУ 5 до тендерної документації.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ Скала-Подільський спеціалізований кар’єр оприлюднене в електронній системі закупівель 27 березня 2025.
Водночас, згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель ТОВ Скала-Подільський спеціалізований кар’єр, як ПЕРЕМОЖЕЦЬ процедури закупівлі, не надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей протягом строку, який визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з наступного питання: з яких підстав Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ Скала-Подільський спеціалізований кар’єр відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-25 16:10:18
Пояснення на запит
На виконання запиту Західного офісу Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) від 22.04.2025, що стосується тендерної пропозиції переможця закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «Скала-Подільський спеціалізований кар’єр» (далі – Переможець), Відділ житлово-комунального господарства, інфраструктури, будівництва та цивільного захисту населення Чемеровецької селищної ради (далі – Замовник) повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншими вимогами встановленими у Додатку 2 до Тендерної документації.
Згідно з пунктом 6 розділу 3 Тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до Тендерної документації.
1. За підпунктом 3.1.1. пункту 3.1. розділу 3 Додатку 4 до Тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати технічну специфікацію, складену учасником за інформацією (вимогами), формою та змістом Додатка 2 до Тендерної документації Замовника.
У складі своєї тендерної пропозиції Переможець надав Технічну специфікацію від 20.03.2025 № 67 (далі – Специфікація 67), у якій визначено інформацію, що вимагалась за пунктом 4 Додатку 2 до Тендерної документації, а саме заповнену інформацію у таблиці 2, що визначена цим ж додатком, а також інформацію що визначена останнім абзацом Додатку 2 до Тендерної документації, за яким Переможець надав згоду та підтвердив свою можливість і готовність виконувати усі Технічні умови Замовника.
Замовником встановлено той факт, що у Специфікації 67 відсутня уся інформація, що визначалась редакцією технічної специфікації Додатку 2 до Тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Варто наголосити, що інформація, яку Переможець не зазначив у Специфікації 67 не стосується інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується саме Переможцем в його тендерній пропозиції, адже така інформація відображає лише вимоги Замовника. Тобто повним підтвердженням інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується саме Переможцем, є інформація яка вже наведена в Специфікації 67.
З наведеним фактом також погоджується ДАСУ, виходячи зі змісту першої частини запиту ДАСУ від 22.04.2025.
Замовник 26.03.2025 розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності. Дійсно Замовником в наведеному повідомленні з вимогою було упущено вимогу щодо виправлення невідповідності саме в частині виконання умови підпункту 3.1.1. пункту 3.1. розділу 3 Додатку 4 до Тендерної документації.
За останнім абзацом пункту 43 Особливостей замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Водночас в порядку та у строки, передбачені частиною 9 статті 26 Закону, Переможець завантажив через електронну систему закупівель оновлену технічну специфікацію від 25.03.2025 № 77/1 (далі – Специфікація 77/1), у якій зазначив усю необхідну інформацію передбачену Додатком 2 до Тендерної документації. Тим самим усунув наведену невідповідність та виконав умови підпункту 3.1.1. пункту 3.1. розділу 3 Додатку 4 до Тендерної документації в повному обсязі.
Законодавством про публічні закупівлі не передбачено заборони вчинення виправлення невідповідності наведеним чином.
Зокрема схожа позиція викладена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.12.2021 № 26867-р/пк-пз (закупівля UA-2021-09-20-002415-a).
Крім того відповідно до абзацу 2 Технічної специфікації Додатку 2 до Тендерної документації фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість надання послуг / виконання робіт відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.
Тобто Переможець фактом подання своєї пропозиції підтвердив відповідність своєї пропозиції інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що само по собі і визначає виконання в тому числі умови підпункту 3.1.1. пункту 3.1. розділу 3 Додатку 4 до Тендерної документації.
2. За підпунктом 3.1.2. пункту 3.1. розділу 3 Додатку 4 до Тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист про наявність товару на момент подачі тендерної пропозиції (згідно з Додатком 2).
Наведена вимога виконана Переможцем, зокрема згідно Специфікації 67 і Специфікації 77/11, за якими Переможець надав згоду та підтвердив свою можливість і готовність виконувати усі Технічні умови Замовника
Крім того виходячи з умови абзацу 2 Технічної специфікації Додатку 2 до Тендерної документації Переможець фактом подання своєї пропозиції підтвердив відповідність своєї пропозиції інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що само по собі і визначає виконання в тому числі умови підпункту 3.1.2. пункту 3.1. розділу 3 Додатку 4 до Тендерної документації.
3. За оголошенням про проведення поточної процедури закупівлі та Додатком 2 до Тендерної документації предмет закупівлі складається з наступних номенклатурних позицій з технічними вимогами:
1) Відсів фр. 0-5мм(пісок із відсівів подрібнення щебеню) – 168 тонн. Відповідність ДСТУ Б В.2.7-32-95 Будівельні матеріали. Пісок щільний природний для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови
2) Щебінь фр. 0-40мм (ЩПС типу С7) - 4000 тонн. Відповідність ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови Частина 2. Матеріали неукріплені».
3) Щебінь фр. 20-40мм – 500 тонн. Відповідність ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови Частина 2. Матеріали неукріплені». Та ДСТУ Б В.2.7.75-98 «Щебінь і гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови».
4) Щебінь фр. 40-70мм – 250 тонн. Відповідність ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови Частина 2. Матеріали неукріплені» та ДСТУ Б В.2.7.75-98 «Щебінь і гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови».
Відповідно до умов технічної специфікації Додатку 2 до Тендерної документації товар повинен відповідати вимогам чинних ДСТУ та ГОСТів. Учасник торгів повинен це підтвердити копіями наступних документів у складі пропозиції:
- Сертифікатів відповідності;
- Радіаційного (их) сертифікату (ів) або паспорту (ів).
У складі своєї пропозиції Переможець надав:
- Сертифікат відповідності серії ТЕ № TER.1.Пр.061-25 на щебінь фр. 20-40 мм, згідно з яким товар відповідає ДСТУ 9177-2:2022;
- Сертифікат відповідності серії ТЕ № TER.1.Пр.276-24 на щебінь фракцій 0-40 мм, 20-40 мм і 40-70 мм, згідно з яким товар відповідає ДСТУ Б В.2.7-75-98;
- Сертифікат відповідності серії ТЕ № TER.1.Пр.275-24 на щебінь розміром від 10 до 70 мм, згідно з яким товар відповідає ДСТУ 9177-2:2022;
- Протокол випробувань № 0160-П, за яким товар відповідає вимогам НРБУ-97 по результату випробувань питомої активності природніх радіонуклідів;
- Протокол випробувань № 0681-П, за яким товар відповідає вимогам НРБУ-97 по результату випробувань питомої активності природніх радіонуклідів;
- Протокол сертифікаційних випробувань № 0179-Б/С на щебінь розміром зерен 40 мм;
- Протокол сертифікаційних випробувань № 0117-Б/С на щебінь фракції понад 20 мм до 40 мм;
- Протокол сертифікаційних випробувань № 0714-Б/С на щебінь розміром зерен 10 мм;
- Паспорт № 3, виданий 25.03.2025 на відсів фр. 0-5мм;
- Протокол сертифікаційних випробувань № 0716-Б/С на щебінь фракції понад 40 мм до 70 мм.
Поряд з цим виходячи з умови абзацу 2 Технічної специфікації Додатку 2 до Тендерної документації Переможець фактом подання своєї пропозиції підтвердив відповідність своєї пропозиції інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики за Додатком 2 до Тендерної документації.
Тобто Переможець підтвердив відповідність запропонованого ним товару вимогам, передбаченим Додатком 2 до Тендерної документації, шляхом надання наведених вище документів та поданням своєї тендерної пропозиції.
4. Замовник погоджується, що в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що не відповідає приписам пункту 43 Особливостей. Своєю чергою законодавством у сфері публічних закупівель не визначено норм, за якими замовник мав би можливість скасувати подібне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Водночас зважаючи на викладене вище по питаннях відповідності тендерної пропозиції Переможця умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зокрема у зв’язку з наданням у складі пропозиції перелічених вище документів, а також що Переможець, враховуючи умови абзацу 2 Технічної специфікації Додатку 2 до Тендерної документації, фактом подання своєї пропозиції підтвердив відповідність своєї пропозиції інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Замовник не може погодитись з тим, що тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню з підстави абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
5. Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Згідно пункту 1 розділу 3 Тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця).
За вимогами розділу 3 Додатку 1 та розділу 1 Додатку 5 до Тендерної документації Переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель лише повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг) сформований у 2025 році у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
В складі тендерної пропозиції Переможця наявний повний Витяг з інформацією станом на 25.02.2025, тобто сформований у поточному 2025 році, у якому визначено наступну інформацію:
- Відомості про притягнення до кримінальної відповідальності: ВІДСУТНІ;
- Відомості про наявність незнятої чи непогашеної судимості: ВІДСУТНІ;
- Відомості про розшук: ВІДСУТНІ.
Цей Витяг повністю відповідає вимогам розділу 3 Додатку 1 та розділу 1 Додатку 5 до Тендерної документації, зокрема в частині змісту і строку його формування. Варто також наголосити, що цей витяг завантажено через електронну систему закупівель і міститься в тендерній пропозиції Переможця поточної процедури закупівлі.
Крім того абзац 15 пункту 47 Особливостей визначає кінцеву дату подання такого документу переможцем торгів, а саме у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме 4й день після повідомлення, проте не визначає заборони подання і порушення подання такого документу раніше дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
За вимогами розділу 3 Додатку 1 та розділу 1 Додатку 5 до Тендерної документації не визначено способу подання документів переможцем саме в обмежений строк в 4 дні, а лише визначено, як наголошено вище, кінцевий строк подання документу.
Враховуючи викладене замовник також не погоджується з висновком ДАСУ щодо необхідності відхилення пропозиції Переможця в цій частині з підстави абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-24 10:33:27
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі щебеню (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-13-012523-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Відповідно до вимог ДОДАТКУ 2 до тендерної документації предметом закупівлі є: відсів 0-5 мм – 168 т; щебінь фр. 0-40 мм - 4000 т; щебінь фр. 20-40 мм – 500 т; щебінь фр. 40-70 мм – 250 т.
ДОДАТКОМ 2 до тендерної документації передбачено, що товар повинен відповідати вимогам чинних ДСТУ та ГОСТів, а саме:
1) відсів фр. 0-5 мм (пісок із відсівів подрібнення щебеню) має відповідати ДСТУ Б В.2.7-32-95 Будівельні матеріали. Пісок щільний природний для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови;
2) щебінь фр. 0-40 мм (ЩПС типу С7) має відповідати ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови Частина 2. Матеріали неукріплені;
3) щебінь фр. 20-40 мм має відповідати ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови Частина 2. Матеріали неукріплені та ДСТУ Б В.2.7.75-98 Щебінь і гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови;
4) щебінь фр. 40-70 мм має відповідність ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови Частина 2. Матеріали неукріплені та ДСТУ Б В.2.7.75-98 Щебінь і гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови.
Товар повинен відповідати вимогам чинних ДСТУ та ГОСТів. Учасник торгів повинен це підтвердити копіями наступних документів у складі пропозиції:
- Сертифікатів відповідності.
- Радіаційного (их) сертифікату (ів) або паспорту (ів).
Яким чином та за допомогою яких документів, поданих у складі тендерної пропозиції, учасник ТОВ Скала-Подільський спеціалізований кар’єр виконав вимоги ДОДАТКУ 2 до тендерної документації в частині надання радіаційного (их) сертифікату (ів) або паспорту (ів)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-29 13:13:06
Пояснення на запит
На виконання запиту Західного офісу Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) від 24.04.2025, що стосується тендерної пропозиції переможця закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «Скала-Подільський спеціалізований кар’єр» (далі – Переможець), Відділ житлово-комунального господарства, інфраструктури, будівництва та цивільного захисту населення Чемеровецької селищної ради (далі – Замовник) повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншими вимогами встановленими у Додатку 2 до Тендерної документації.
Згідно з пунктом 6 розділу 3 Тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до Тендерної документації.
За оголошенням про проведення поточної процедури закупівлі та Додатком 2 до Тендерної документації предмет закупівлі складається з наступних номенклатурних позицій з технічними вимогами:
1) Відсів фр. 0-5мм(пісок із відсівів подрібнення щебеню) – 168 тонн. Відповідність ДСТУ Б В.2.7-32-95 Будівельні матеріали. Пісок щільний природний для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови
2) Щебінь фр. 0-40мм (ЩПС типу С7) - 4000 тонн. Відповідність ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови Частина 2. Матеріали неукріплені».
3) Щебінь фр. 20-40мм – 500 тонн. Відповідність ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови Частина 2. Матеріали неукріплені». Та ДСТУ Б В.2.7.75-98 «Щебінь і гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови».
4) Щебінь фр. 40-70мм – 250 тонн. Відповідність ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови Частина 2. Матеріали неукріплені» та ДСТУ Б В.2.7.75-98 «Щебінь і гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови».
Відповідно до умов технічної специфікації Додатку 2 до Тендерної документації товар повинен відповідати вимогам чинних ДСТУ та ГОСТів. Учасник торгів повинен це підтвердити копіями наступних документів у складі пропозиції:
- Радіаційного (их) сертифікату (ів) або паспорту (ів).
У складі своєї пропозиції Переможець надав:
- Протокол випробувань № 0160-П (далі – Протокол 0160), за яким товар відповідає вимогам НРБУ-97 по результату випробувань питомої активності природніх радіонуклідів;
- Протокол випробувань № 0681-П (далі – Протокол 0681), за яким товар відповідає вимогам НРБУ-97 по результату випробувань питомої активності природніх радіонуклідів.
Поряд з цим в складі пропозиції Переможця містяться:
- Сертифікат відповідності серії ТЕ № TER.1.Пр.275-24 на щебінь розміром від 10 до 70 мм, згідно з яким товар відповідає ДСТУ 9177-2:2022;
- Сертифікат відповідності серії ТЕ № TER.1.Пр.276-24 на щебінь фракцій 0-40 мм, 20-40 мм і 40-70 мм, згідно з яким товар відповідає ДСТУ Б В.2.7-75-98;
- Сертифікат відповідності серії ТЕ № TER.1.Пр.061-25 на щебінь фр. 20-40 мм, згідно з яким товар відповідає ДСТУ 9177-2:2022.
Ці сертифікати видані на підставі в тому числі Протоколу 0160 та Протоколу 0681.
Щодо цього факту Переможець також надав лист-роз’яснення.
Крім того відповідно до абзацу 2 Технічної специфікації Додатку 2 до Тендерної документації фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість надання послуг / виконання робіт відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.
Тобто Переможець фактом подання своєї пропозиції підтвердив відповідність своєї пропозиції інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики за Додатком 2 до Тендерної документації.
Враховуючи викладене Переможець підтвердив відповідність запропонованого ним товару наведеним вище вимогам, передбаченим Додатком 2 до Тендерної документації, шляхом надання згаданих документів та поданням своєї тендерної пропозиції.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2025 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Скала-Подільський спеціалізований кар’єр |
1 339 224,00
UAH з ПДВ
|
1 251 084,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю"Бурдяківський спецкар'єр" |
1 431 756,00
UAH з ПДВ
|
1 251 684,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Скала-Подільський спеціалізований кар’єр #03443850 |
Переможець |
1 251 084,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2025 16:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2025 10:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2025 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2025 14:39
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
08 травня 2025 14:37
|
Договір №166 | зміни до договору |
08 травня 2025 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2025 08:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 166 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 квітня 2025 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
1 115 351,76
UAH (в тому числі ПДВ 185 891,96 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби України в Хмельницькій області від 02.05.2025 року |