Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з обслуговування, супроводження та розширення функціоналу системи електронного документообігу та автоматизації бізнес процесів «Megapolis.DocNet» Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини
Очікувана вартість
862 103,00 UAH
UA-2025-03-13-009405-a ● dcb694cb80434a24a55d71a536118f38
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЕКРЕТАРІАТ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ |
Код ЄДРПОУ: | 21661556 |
Вебсайт: | http://www.ombudsman.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ІНСТИТУТСЬКА, будинок 21/8 |
Контактна особа: |
Дзюба Уляна Вікторівна 380442987059 dziubau@ombudsman.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2025 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2025 17:00 |
Очікувана вартість: | 862 103,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 310,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Згідно з ПКМУ № 1178 від 12.10.2022
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
199 година
Обслуговування та супроводження СЕД, в т. ч.: - підтримка працездатності, адаптивне супроводження, оновлення функціональних можливостей програмного забезпечення системи електронного документообігу та автоматизації бізнес процесів «Megapolis.DocNet»; - забезпечення інформаційної підтримки при супроводженні Системи за допомогою «Гарячої лінії» згідно із запитами Замовника - консультування фахівців щодо функціонування системи електронного документообігу та автоматизації бізнес процесів «Megapolis.DocNet»; - контроль (аналіз) лог-файлів системи електронного документообігу та налагодження її конфігураційних файлів для досягнення найвищих показників продуктивності та відмово стійкості системи електронного документообігу та автоматизації бізнес процесів «Megapolis.DocNet».
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київська область, Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ІНСТИТУТСЬКА, будинок 21/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
1 послуга
Оновлення системи електронного документообігу та автоматизації бізнес процесів «Megapolis.DocNet та програмного продукту «База нормативних документів (електронне сховище даних) «Megapolis.Repository» на 90 користувачів; доступ до нових версій до 31.12.2025
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київська область, Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ІНСТИТУТСЬКА, будинок 21/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
1 місяць
Доопрацювання системи створення 9 шаблонів + додавання 5 текстових полів на картку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київська область, Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ІНСТИТУТСЬКА, будинок 21/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться щомісячно, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів на підставі рахунка та підписаного Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг (далі – Акт), в яких Сторонами зазначається фактичне виконання Послуг Виконавцем за попередній місяць | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2025 14:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2025 14:33 |
ТД Мегаполіс..doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2025 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ" |
797 902,00
UAH з ПДВ
|
797 902,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ" #35635588 |
Переможець |
797 902,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2025 17:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2025 12:16
|
Дог. № 22-25 від 01.04.2025.pdf | укладений |
02 квітня 2025 12:11
|