Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами категорії «В»; Послуги з управління медичними відходами: відпрацьованих люмінесцентних ламп; Послуги з управління медичними відходами: свинцеві батареї; Послуги з управління медичними відходами: відпрацьовані шини)
Очікувана вартість
550 500,00 UAH
UA-2025-03-13-008286-a ● 0bf453fb697d409e9fc8c328c4cc757a
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Славутська міська лікарня ім. Ф.М. Михайлова" Славутської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02004410 |
Місцезнаходження: | 30000, Україна , Хмельницька обл., місто Славута, вулиця Ярослава Мудрого, 29 "г" |
Контактна особа: |
Каминіна Наталія Миколаївна +380384271167 nata-crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2025 13:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2025 14:02 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 12:36 |
Очікувана вартість: | 550 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 752,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 кілограм
Послуги з управління медичними відходами категорії «В»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, 29 "г"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90524400-0 — Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень
500 штука
Послуги з управління медичними відходами: відпрацьованих люмінесцентних ламп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, 29 "г"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90524400-0 — Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень
1 штука
Послуги з управління медичними відходами: свинцеві батареї
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, 29 "г"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90524400-0 — Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень
5 штука
Послуги з управління медичними відходами: відпрацьовані шини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, 29 "г"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90524400-0 — Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2025 08:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2025 08:34 |
Додаток 5 перелік документів_ що подається учасником Нова редакція.docx | |
07 квітня 2025 08:34 |
ТД медичні відходи - нова редакція.docx | |
07 квітня 2025 08:34 |
Перелік змін від 07.04..PDF | |
13 березня 2025 13:57 |
Додаток 6 перелік документів_ що подається переможцем.docx | |
13 березня 2025 13:57 |
Проєкт договору відходи.docx |
07 квітня 2025 08:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 квітня 2025 08:34 |
Додаток 5 перелік документів_ що подається учасником Нова редакція.docx
|
|||
07 квітня 2025 08:34 |
ТД медичні відходи - нова редакція.docx
|
|||
07 квітня 2025 08:34 |
Перелік змін від 07.04..PDF
|
|||
13 березня 2025 13:57 |
Додаток 6 перелік документів_ що подається переможцем.docx
|
|||
13 березня 2025 13:57 |
Проєкт договору відходи.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-13-008286-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", Код ЄДРПОУ:38469527
Дата подання: 17 березня 2025 23:17
Дата подання: 17 березня 2025 23:17
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Від 17 березня 2025 року
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Замовник, рішення якого оскаржуються: КП "Славутська міська лікарня ім. Ф.М. Михайлова" Славутської міської ради
Код в ЄДРПОУ 02004410
Адреса: 30000, Україна, Хмельницька область, Славута, вулиця Ярослава Мудрого, 29 "г"
Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
Код в ЄДРПОУ 38469527
Юридична адреса 18000, м. Черкаси, б-р Шевченка, 190
Інформація про закупівлю:
Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами категорії «В»; Послуги з управління медичними відходами: відпрацьованих люмінесцентних ламп; Послуги з управління медичними відходами: свинцеві батареї; Послуги з управління медичними відходами: відпрацьовані шини)
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-13-008286-a
Очікувана вартість закупівлі 550 500,00 Гривня (з ПДВ)
Скарга на рішення Замовника
(у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178)
Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 13.03.2025 14:03 Замовником КП "Славутська міська лікарня ім. Ф.М. Михайлова" Славутської міської ради було оприлюднено відкриті торги з особливостями «Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами категорії «В»; Послуги з управління медичними відходами: відпрацьованих люмінесцентних ламп; Послуги з управління медичними відходами: свинцеві батареї; Послуги з управління медичними відходами: відпрацьовані шини), ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-13-008286-a.
Період уточнень триває по 18.03.2025 00:00, кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначений 21.03.2025 14:02.
Проте, у тендерній документації наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов, які вбачає в наступному.
ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ
Умовами тендерної документації по закупівлі «Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами категорії «В»; Послуги з управління медичними відходами: відпрацьованих люмінесцентних ламп; Послуги з управління медичними відходами: свинцеві батареї; Послуги з управління медичними відходами: відпрацьовані шини)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-03-005744-a, Замовником - КП "Славутська міська лікарня ім. Ф.М. Михайлова" Славутської міської ради, визначено наступні вимоги, а саме:
Тендерна документація в додатках містить наступні вимоги надання учасниками у складі пропозиції:
ДОДАТОК 2
до тендерної документації
1. Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) (надати копію технічного паспорту, копію сертифікату відповідності (температура спалювання в камері горіння має бути не менше 1100 0С)) та установки для розділення компонентів ртутьвмісних люмінесцентних ламп та приладів;
2. Надати копію документів, що підтверджують право власності чи оренду печі та установки для розділення компонентів ртутьвмісних люмінесцентних ламп та приладів з усіма невід’ємними додатками та актами приймання-передачі.
Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна з наступних підстав.
Скаржник здійснює діяльність з управління небезпечними відходами з використанням обладнання, яке має наступну назву «Теплогенератор модульний транспортабельний ТМ-Т-300 «OVK-KZOT» - К-300+0» та «Установка з демиркуризації (знешкодження) ртутних ламп ». Підтверджуючі докуемнти щодо цього обладнання надавались Скаржником для отримання ліцензії.
В той самий час, участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які у складі пропозиції нададуть виписку з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної САМЕ сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) та копію технічного паспорту, копію сертифікату відповідності (температура спалювання в камері горіння має бути не менше 1100 0С)) САМЕ на сміттєспалювальну піч (інсенераторний комплекс).
В той самий час, участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які у складі пропозиції нададуть виписку з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної установки для розділення компонентів ртутьвмісних люмінесцентних ламп та приладів та копію технічного паспорту, копію сертифікату відповідності САМЕ на установку для розділення компонентів ртутьвмісних люмінесцентних ламп та приладів.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Скаржника може бути неправомірно відхилена замовником з наведених вище підстав. Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна.
Тендерна документація в додатках 2 та 5 містить наступні вимоги надання учасниками у складі пропозиції:
«12.1. На підтвердження відповідності екологічним характеристикам, учасник додатково надає у складі пропозиції висновок з оцінки впливу на довкілля (інший документ, що має такий статус), який підтверджує допустимість провадження планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами Учасником щодо відходів, які зазначені у предметі закупівлі, визначених відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, із зазначенням конкретних видів операцій оброблення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».»
Дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою та незаконною, що обмежує участь Скаржника та інших потенційних учасників.
Відповідно до ч.3 ст.17 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію цього Закону, зберігають чинність та мають статус висновку з оцінки впливу на довкілля. Даний Закон введено в дію 18.12.2017 року. Скаржнику, зокрема, було видано висновки державної екологічної експертизи щодо матеріалів оцінки впливу на навколишнє середовище від 09.10.2013 №17/032 та №8 від 13.12.2017. (додаються в якості доказів), які було надано Скаржником разом з документами для отримання ліцензії.
Так, Постановою Кабінету Міністрів від 05.12.2023 №1278 затверджено ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Документи, що подаються для отримання, переоформлення, анулювання ліцензії, зупинення або відновлення дії ліцензії, про розширення або звуження виду господарської діяльності з управління небезпечними відходами:
6. До заяви про отримання ліцензії або розширення провадження виду господарської діяльності додаються засвідчені підписом здобувача ліцензії (ліцензіата) або іншої уповноваженої особи такі документи, зокрема:
3) відомості про:
наявність документів дозвільного характеру за формою згідно з додатком 6.
Додатком 6 ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами передбачено форму ВІДОМОСТЕЙ про наявність документів дозвільного характеру, зокрема:
Висновок з оцінки впливу на довкілля у випадках, визначених Законом України "Про оцінку впливу на довкілля".
Тобто законодавством визначено, що під час проходження процедури ліцензійної перевірки на отримання/розширення ліцензії органу ліцензування Ліцензіат надає Висновок з оцінки впливу на довкілля у випадках, визначених Законом України «Про оцінку впливу на довкілля».
Відповідно до п.4 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 р. № 325 провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія).»
Відповідно до ч.3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Тобто, діючими нормативними документами, які регламентують діяльність у сфері управління медичними відходами не передбачено надання документу з назвою: «висновок з оцінки впливу на довкілля (інший документ, що має такий статус), який підтверджує допустимість провадження планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами Учасником щодо відходів, які зазначені у предметі закупівлі, визначених відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, із зазначенням конкретних
видів операцій оброблення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами.
Разом з цим, Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Наказ № 301 від 20.03.2024 з додатком до нього про видачу ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка містить коди та види відходів відповідно до тендерної документації та предмета закупівлі.
Видачею ліцензії Скаржнику орган ліцензування підтвердив відповідність діяльності Скаржника ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, у тому числі наявність документів дозвільного характеру, зокрема: Висновку з оцінки впливу на довкілля, підтверджує допустимість провадження планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами.
Враховуючи наведене, участь у закупівлі, в супереч вимогам діючого законодавства, зможуть прийняти участь лише ті учасники, які нададуть «висновок з оцінки впливу на довкілля (інший документ, що має такий статус), який підтверджує допустимість провадження планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами Учасником щодо відходів, які зазначені у предметі закупівлі, визначених відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, із зазначенням конкретних видів операцій оброблення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та штучно звужує кількість потенційних учасників закупівлі.
Аналогічні висновки зокрема містяться в рішеннях АМКУ
№ 13271-р/пк-пз від 05.08.2024,
№ 15104-р/пк-пз від 10.09.2024,
№ 15989-р/пк-пз від 30.09.2024,
№20533 -р/пк-пз від 24.12.2024,
№ 483-р/пк-пз від 13.01.2025
№810 від 20.01.2025
(надаються в якості доказів).
Замовник не обґрунтував та не підтвердив необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Тендерна документація містить наступну вимогу надання учасниками у складі пропозиції:
Учасник процедури закупівлі повинен мати статус підприємства критично важливого для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період. (На підтвердження надати у складі пропозиції довідку в довільній формі та скан-копію відповідного розпорядження).
Чинне законодавство, зокрема ЗУ «Про управління виходами», Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 не вимагає обов’язкової належності суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами до підприємств критично важливого для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період.
Також незрозуміло, яким чином належність до підприємств критично важливих для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період впливає на можливість виконання договору про закупівлю.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Наказ з додатком про видачу ТОВ
«ОЛЕСТАС ЕКО» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, який виданий без включення Скаржника до підприємств критично важливих для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період.
Таким чином, участь у закупівлі зможуть взяти лише підприємства, які належать до критично важливих для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Тендерна документація містить наступну вимогу надання учасниками у складі пропозиції:
«Учасник процедури закупівлі повинен надати довідку про інформацію щодо щозмінних (передрейсових та/або післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно наказу
№65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів) перевізника небезпечних медичних відходів/виконавця послуг:
- документальне підтвердження (наказ про видачу ліцензії/ліцензія тощо), що надане суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) на провадження господарської діяльності з медичної практики, яке відповідає чинному законодавству (на підтвердження даної вимоги у складі пропозиції надається чинний договір, укладений із з суб’єктом господарювання який здійснює господарську діяльність з медичної практики (ФОП, лікарня, медична установа, тощо)предметом якого є надання послуг з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України.»
Відповідно до тендерної документації предметом даної закупівлі є: «ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами».
Предметом закупівлі не передбачено надання учасниками послуг з провадження діяльності з медичної практики.
Відповідно до п.2.3. Розділу ІІ наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів за результатом попереднього (періодичного) медичного огляду медична комісія видає Медичну довідку.
Наказ №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів не регламентує та не встановлює обов’язку підприємству мати на підприємстві таке документальне підтвердження як:
- наказ про видачу ліцензії/ліцензія тощо, що надане суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) на провадження господарської діяльності з медичної практики, яке відповідає чинному законодавству;
- договір, укладений із з суб’єктом господарювання який здійснює господарську діяльність з медичної практики (ФОП, лікарня, медична установа, тощо)предметом якого є надання послуг з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України).
Тому, зазначене Замовником документальне підтвердження інформації щодо щозмінних (перед рейсових та/або після рейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів складене всупереч вимогам наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів.
Скаржник має як доказ та надає Наказ МОЗ України №1602 від 06.09.2022 року та Наказ МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 року №65/80.
Відповідно до п.2.3. Розділу ІІ наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів за результатом попереднього (періодичного) медичного огляду медична комісія видає Медичну довідку.
Крім цього, чинним законодавством, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (які надаються в якості доказів) також не передбачена обов’язкова наявність вищезазначених документів, які вимагає Замовник. Разом з цим, даними Ліцензійними умовами встановлений вичерпний перелік документів, який повинен бути наявний в суб’єктів господарювання, які провадять господарську діяльність з управління небезпечними відходами.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Наказ з додатком про видачу ТОВ
«ОЛЕСТАС ЕКО» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, який виданий і за відсутності вищезазначених документів, які вимагає Замовник.
Більше того, вищезазначені документи, які вимагаються Замовником передбачені для суб’єктів господарювання, які провадять медичну практику. Скаржник не є таким суб’єктом. Крім цього, чинним законодавством, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 також не передбачено, що суб’єкти господарювання, які провадять господарську діяльність з управління небезпечними відходами повинні провадити також і медичну практику.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Таким чином в закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники, які у складі пропозиції нададуть довідку про інформацію щодо щозмінних (передрейсових та/або післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів) перевізника небезпечних медичних відходів/виконавця послуг:
документальне підтвердження (наказ про видачу ліцензії/ліцензія тощо), що надане суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) на провадження господарської діяльності з медичної практики, яке відповідає чинному законодавству (на підтвердження даної вимоги у складі пропозиції надається чинний договір, укладений із з суб’єктом господарювання який здійснює господарську діяльність з медичної практики (ФОП, лікарня, медична установа, тощо)предметом якого є надання послуг з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Про дискримінаційний характер даної вимоги свідчать також рішення АМКУ №12160- р/пк-пз від 15.07.2024 та Рішення від 09.01.2025 № 407 (додається в якості доказу).
Замовник, встановивши вказані вище вимоги в такій редакції, фактично обмежує право учасників закупівлі та Скаржника на залучення субпідрядників для підтвердження відповідності вимогам до закупівлі та порушує вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Скаржника може бути неправомірно відхилена замовником з наведених вище підстав. Вказані вимоги є необґрунтованими, незаконними і такими, що штучно звужують кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягають вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційні.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
ПРОСИМО:
Зобов’язати Замовника, КП "Славутська міська лікарня ім. Ф.М. Михайлова" Славутської міської ради, внести зміни до умов тендерної документації по закупівлі «Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами категорії «В»; Послуги з управління медичними відходами: відпрацьованих люмінесцентних ламп; Послуги з управління медичними відходами: свинцеві батареї; Послуги з управління медичними відходами: відпрацьовані шини) ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-13-008286-a., відповідно до вимог, викладених у мотивувальній частині скарги.
Додатки:
1. Тендерна документація
2. Акт перевірки матеріально-технічної бази
3. Наказ №301 від 20.03.2024 з додатком
4. Висновки експертизи
5. Рішення АМКУ
Директор
ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Чуприна О.О.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 березня 2025 14:24
рішення від 19.03.2025 № 4234.pdf
Дата публікації: 19 березня 2025 14:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.03.2025 № 4738.pdf
Дата публікації: 27 березня 2025 10:47
рішення від 26.03.2025 № 4738.pdf
Дата публікації: 31 березня 2025 10:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Повідомляємо про виконання Замовником рішення № 4738-р/пк-пз від 26.03.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у повній мірі
Дата виконання рішення замовником: 07 квітня 2025 08:45
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро