Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічний нагляд за роботами по об'єкту: "Капітальний ремонт навчального корпусу ЕТ СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності" (код ДК 021:2015 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
1 241 190,00 UAH
UA-2025-03-13-007846-a ● 52314734239e454cbca12bf1b9b4afd1
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сумський державний університет |
Код ЄДРПОУ: | 05408289 |
Місцезнаходження: | 40007, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Харківська, будинок 116 |
Контактна особа: |
Кривич Олена o.kryvych@ahch.sumdu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2025 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2025 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 241 190,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 205,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Технічний нагляд за роботами по об'єкту: "Капітальний ремонт навчального корпусу ЕТ СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності" (код ДК 021:2015 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Харківська, будинок 116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2026
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за надані послуги з контролю та технічного нагляду здійснюються Замовником на підставі оформлених належним чином Актів приймання-передачі виконаних Робіт, укладених між Виконавцем та Замовником. Проєкти Актів приймання-передачі виконаних Робіт готуються Виконавцем та надаються Замовникові для розгляду та підписання. У випадку відсутності зауважень Замовник підписує Акти приймання-передачі виконаних Робіт. Оплата Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця упродовж 20 банківських днів з дати підписання Актів приймання-передачі виконаних Робіт. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги щодо виконання аналогічного договору та досвіду роботи
Дата подання: 27 березня 2025 16:05
Дата відповіді: 29 березня 2025 07:17
Доброго дня. Замовником, на підтвердження досвіду у виконанні аналогічного договору зазначено наявність у учасників не менше 2 виконаних повністю аналогічних договорів, укладених та виконаних протягом 2018-2024 р. При цьому, сума виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 372 357,00 грн. Встановивши таку вимогу ви суттєво обмежуєте можливість потенційних учасників взяти участь у процедурі закупівлі, які мали аналогічний досвід, наприклад, 5-10 річної давнини. Обмеження періоду та вартості виконання аналогічного договору не відповідає принципам здійснення публічних закупівель та порушує їх, оскільки учасником процедури закупівлі може бути новостворене підприємство, яке має досвід тільки за останні, наприклад, 3-6 місяців. Таким чином участь в закупівлі можуть прийняти лише ті учасники, в яких є наявність виконання аналогічного договору за предметом закупівлі за останніх 6 років. При цьому, сума виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі та вказали конкретну суму, що є дискримінаційною вимогою до інших учасників. За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Частина 3 статті 22 Закону № 922-VIII від 25.12.2015 р. передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до ЗАКОНОДАВСТВА, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити, а тому, Ваша тендерна документація не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ №1178 та іншим законам, оскільки в цих нормативних документах не зазначені вимоги щодо обмеження термінів виконання аналогічних договорів та їх вартість. Визначена вартість аналогічного договору, далі цитата: «сума виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі» не є визначальним критерієм під час виконання аналогічних робіт, а визначальним є досвід виконання аналогічних робіт відповідно до предмету закупівлі згідно з оголошенням.
Це ж стосується і досвіду роботи інженеру з технагляду. Будь-які обмеження, стосовно термінів виконання робіт працівниками не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ №1178 та іншим законам.
На підставі вищевикладеного, просимо виключити дані дискримінаційні вимоги з тендерної документації, та не порушувати в подальшому законодавство у сфері публічних закупівель. В противному разі Учасник змушений буде звернутися до АМКУ та ДАСУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами розгляду запитання до процедури закупівлі, Замовник повідомляє наступне.
Закупівля здійснюється в межах реалізації проєкту «Вища освіта України», що реалізується на підставі Фінансової Угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проєкт «Вища освіта України»), ратифікованою Законом України № 2186-VIII від 08.11.2017.
Відповідно до положень ч. 2 ст. 6 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями.
Дана закупівля, як визначено п. 1 Розділу 1 Тендерної документації, здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, а також із врахуванням певних особливостей та додаткових обов’язкових умов, що передбачені Посібником із закупівель Проєкту «Вища освіта України» (далі – Посібник ВОУ), затвердженим Європейським інвестиційним банком, як міжнародною організацією, що здійснює фінансування такої закупівлі.
Однією із обов’язкових умов для проведення цієї закупівлі є встановлення Посібником ВОУ кваліфікаційного критерію до Учасника щодо наявності аналогічного договору. Так, Посібником ВОУ встановлена обов’язкова до виконання Замовником під час проведення закупівлі, норма, що у якості критерію наявності досвіду виконання аналогічних робіт з технічного нагляду належним буде вважатися підтвердження: «наявності досвіду виконання не менше 2 повністю виконаних аналогічних договорів протягом періоду 2018-2023 (тобто виконання договору має бути в період часу від 1.01.2018 до 31.12.2023) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі».
Отже, даний кваліфікаційний критерій із зазначенням кількості виконаних договорів, станом їх виконання, періодом їх виконання та вартістю – є обов’язковим до застосування у цій закупівлі та не може бути зменшений Замовником на власний розсуд. При цьому, Замовником було розширено період виконання таких договорів, з метою дотримання принципів закупівлі та залучення якнайбільшої кількості учасників.
Зважаючи на вище викладене, Замовник не вбачає у встановлених Тендерною документацією вимогах, ознак дискримінації чи іншого обмеження прав Учасника взяти участь у закупівлі та відмовляє у внесенні змін до Тендерної документації.
Закупівля здійснюється в межах реалізації проєкту «Вища освіта України», що реалізується на підставі Фінансової Угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проєкт «Вища освіта України»), ратифікованою Законом України № 2186-VIII від 08.11.2017.
Відповідно до положень ч. 2 ст. 6 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями.
Дана закупівля, як визначено п. 1 Розділу 1 Тендерної документації, здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, а також із врахуванням певних особливостей та додаткових обов’язкових умов, що передбачені Посібником із закупівель Проєкту «Вища освіта України» (далі – Посібник ВОУ), затвердженим Європейським інвестиційним банком, як міжнародною організацією, що здійснює фінансування такої закупівлі.
Однією із обов’язкових умов для проведення цієї закупівлі є встановлення Посібником ВОУ кваліфікаційного критерію до Учасника щодо наявності аналогічного договору. Так, Посібником ВОУ встановлена обов’язкова до виконання Замовником під час проведення закупівлі, норма, що у якості критерію наявності досвіду виконання аналогічних робіт з технічного нагляду належним буде вважатися підтвердження: «наявності досвіду виконання не менше 2 повністю виконаних аналогічних договорів протягом періоду 2018-2023 (тобто виконання договору має бути в період часу від 1.01.2018 до 31.12.2023) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі».
Отже, даний кваліфікаційний критерій із зазначенням кількості виконаних договорів, станом їх виконання, періодом їх виконання та вартістю – є обов’язковим до застосування у цій закупівлі та не може бути зменшений Замовником на власний розсуд. При цьому, Замовником було розширено період виконання таких договорів, з метою дотримання принципів закупівлі та залучення якнайбільшої кількості учасників.
Зважаючи на вище викладене, Замовник не вбачає у встановлених Тендерною документацією вимогах, ознак дискримінації чи іншого обмеження прав Учасника взяти участь у закупівлі та відмовляє у внесенні змін до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Черниш Денис Васильович |
1 030 526,00
UAH з ПДВ
|
1 030 526,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Черниш Денис Васильович #2773516973 |
Очікує рішення |
1 030 526,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2025 18:00
|