Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Жорсткий диск
Очікувана вартість
8 500,00 UAH
UA-2025-03-13-006698-a ca3a15954129437f8fc9293952568b5b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кавун Євген Володимирович

+380459449622 fes_a0415@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А0415
Код ЄДРПОУ: 07641601
Місцезнаходження: 07421, Україна , Київська обл., Семиполки, с. Семиполки-2
Контактна особа: Кавун Євген Володимирович
+380459449622
fes_a0415@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2025 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 24 березня 2025 12:15
Початок аукціону: 24 березня 2025 12:15
Очікувана вартість: 8 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Жорсткий диск Transcend StoreJet 25M3S 2TB TS2TSJ25M3S 2.5" USB 3.1 Gen 1 External Iron Gray
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2025
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100
Підписання договору Одноразова поставка 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2025 12:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 березня 2025 12:50
Оголошення.docx.p7s.zip
13 березня 2025 12:50
Проєкт договору.docx.p7s.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2025 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СтандарД-7" 8 200,00
UAH з ПДВ
7 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 8 100,00
UAH з ПДВ
7 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" 8 180,00
UAH з ПДВ
7 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2025 19:14
Електронний підпис
24 березня 2025 18:41
Спец_НовіТехн.pdf
24 березня 2025 18:41
Дог_НовіТехн.pdf
24 березня 2025 18:41
ВН_НовіТехн.pdf
20 березня 2025 12:57
Електронний підпис
20 березня 2025 12:29
статутні.rar
20 березня 2025 12:29
Цінова пропозиція.pdf
20 березня 2025 12:29
Технічна документація.pdf
20 березня 2025 12:29
Обробка даних.pdf
20 березня 2025 12:29
Лист погодження з дог..pdf
20 березня 2025 12:29
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СтандарД-7"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "СтандарД-7"
#45901461
Переможець 7 500,00
UAH з ПДВ
25 березня 2025 15:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2025 15:00

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: А) Учасником не надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за 2022-2025 роки, згідно форми наведеної у пункті 2 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: А) Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік документів, які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій» Учасник у складі пропозиції має надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за 2022-2025 роки, згідно форми наведеної у пункті 2 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: А) Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за 2022-2025 роки, згідно форми наведеної у пункті 2 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Для підтвердження інформації вказаної Учасником у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору наведеної в Додатку 3 до оголошення, учасник у складі пропозиції надає:  скан-копію аналогічних договорів, зазначених в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з усіма додатками до договорів;  скан-копію документів, які засвідчують факт, поставки товарів (акти прийому передачі та/або видаткові накладні), на усю суму аналогічного договору.

Документи

25 березня 2025 15:27
Електронний підпис
25 березня 2025 15:23
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2025 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СтандарД-7"
#45901461
7 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 березня 2025 15:27
Електронний підпис
25 березня 2025 15:23
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2025 13:31
Договір укладений
03 квітня 2025 13:29