Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Очікувана вартість
14 574,44 UAH
UA-2025-03-13-003669-a 34a1f80e27134dcf88f7f0ebeab9e7b5
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Березюк

+380442262345 berezuk@do.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління державної охорони України
Код ЄДРПОУ: 00037478
Місцезнаходження: 01024, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Богомольця, 8
Контактна особа: Олена Березюк
+380442262345
berezuk@do.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2025 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2025 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2025 10:00
Очікувана вартість: 14 574,44 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 145,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 штука
Пакети для фекалій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, вул. Зрошувальна, 39А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2025
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться згідно з рахунком Продавця протягом 10 (десяти) днів після поставки Товару, оформлення видаткової накладної та акта приймання-передачі. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Датою оплати за Товар вважається дата списання грошових коштів з рахунка Покупця на користь Продавця. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2025 11:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 березня 2025 11:06
Договір .docx
13 березня 2025 11:04
Оголошення.docx
13 березня 2025 11:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 березня 2025 11:06
Договір .docx
13 березня 2025 11:03
Договір .docx
13 березня 2025 11:04
Оголошення.docx
13 березня 2025 11:03
Оголошення.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій