Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для відновлення БПЛА (Стяжки)
Очікувана вартість
614 110,00 UAH
UA-2025-03-13-002342-a edb267f3336844e3a1635d4486114e03
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Ткач

+380509958113 headquarters_a4118_2@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А4118
Код ЄДРПОУ: 26632364
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Олег Ткач
+380509958113
headquarters_a4118_2@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2025 10:18
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 25 березня 2025 13:29
Початок аукціону: 25 березня 2025 13:29
Очікувана вартість: 614 110,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 070,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44320000-9: Кабелі та супутня продукція


Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2950 пакунок
Витратні матеріали для відновлення БПЛА (Стяжки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2025
ДК 021:2015: 44320000-9 — Кабелі та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 10 робочих днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату. До рахунку додаються: видаткова накладна Постачальника; Акт приймання-передачі військового майна, який оформлюється Замовником відповідно до додатку 23 Інструкції з обліку військового майна у Збройних Силах України, затвердженої наказом Міністерства оборони України від 17.08.2017 №440, з відміткою про перевірку його якісного стану. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2025 15:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 березня 2025 15:39
Перелік змін від 17.03.2025 (Стяжки).docx
17 березня 2025 15:39
Н. Оголошення та документація (Стяжки).docx
13 березня 2025 10:18
Проєкт Договору Додаток 3.doc
17 березня 2025 15:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 березня 2025 09:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 березня 2025 12:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 березня 2025 10:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 березня 2025 15:39
Перелік змін від 17.03.2025 (Стяжки).docx
17 березня 2025 09:54
Перелік змін від 17.03.2025 (Стяжки).docx
14 березня 2025 12:16
Перелік змін від 14.03.2025 (Стяжки).docx
17 березня 2025 15:39
Н. Оголошення та документація (Стяжки).docx
17 березня 2025 09:54
Н. Оголошення та документація (Стяжки).docx
14 березня 2025 12:16
Н. Оголошення та документація (Стяжки).docx
13 березня 2025 10:18
Оголошення та документація Стяжки.docx
13 березня 2025 10:18
Проєкт Договору Додаток 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Цінова пропозиція
Дата подання: 14 березня 2025 10:52
Дата відповіді: 14 березня 2025 12:12
Доброго дня.В ціновій пропозиції в четвертому стовпчику там де загальна кількість в дужках вказано (метрів).Мається на увазі пакувань?
Відповідь: Шановний учасник, добрий день!
Дякуємо за Ваше питання. Так, мова йде саме про пакування.
Відповідні зміни до документації буде завантажено у строки, визначені Законом України ”Про публічні закупівлі”.
Технічні характеристики
Дата подання: 14 березня 2025 22:00
Дата відповіді: 15 березня 2025 09:13
Шановний замовнику, чи будете розглядати запропоновані еквіваленти стяжок по ширині 2,5мм або 3,6мм замість 3мм, також 4,8мм замість 5мм і стяжки шириною 7,6мм замість 8мм з вказаною у технічних характеристиках довжиною. В разі згоди прохання внести зміну у тендерну документацію.
Відповідь: Добрий день!
Відповідні зміни до документації буде завантажено у строки, визначені Законом України ”Про публічні закупівлі”.
Стосовно предмета закупівлі
Дата подання: 17 березня 2025 15:21
Дата відповіді: 17 березня 2025 15:36
Шановний Замовнику, просимо уточнити, чи не було допущено помилку при зазначені технічних вимог до поз. №1, а саме ширина не менше 3,6 мм? Такий розмір ширини був би характериний для стяжки 4х....,а оскільки зазначена стяжка 3х100, то її ширина у різних виробників варіюється в діапазоні 2,5-2,6мм. В разі згоди прохання внести зміну у тендерну документацію і зазначити ширину не менше 2,5 мм. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Відповідні зміни до документації буде завантажено у строки, визначені Законом України ”Про публічні закупівлі”.
Стосовно предмету закупівлі
Дата подання: 20 березня 2025 16:31
Дата відповіді: 20 березня 2025 16:47
Шановний Замовнику, чи розглядаєте Ви у якості альтернативи до поз.№ 3 стяжки, коротші від заявлених на 50 мм, тобто довжиною 450 мм ? Якщо така довжина задовольняти Ваші технічні потреби, просимо Вас внести зніми до вимог поз. №з у формулюванні довжина не менше 450mm, в такому випадку Вам зможуть пропонувати як стяжку 5*450 так і 5*500 мм. У будь-якому випадку будемо вдячні за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Довжина менша за 500 мм не відповідає вимогам
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2025-03-13-002342-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕД ПРЕМІУМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41275741
Дата подання: 26 березня 2025 18:52
Неправомірне визначення Учасника ФОП Храпицький Василь Володимирович переможцем Закупівлі, згідно порушення Учасником технічних вимог предмету Закупівлі.
Згідно Додатку №2 до документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ), вимоги п.5., Учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати: "Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена копіями сертифікатів та/або декларації виробника та/або посвідчення про якість та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі".
На виконання зазнвченої вимоги ФОП Храпицьким Василем Володимировичем (далі-Учасником) було надано наступні документи: "26 Лист щодо несертифікації.pdf", "Паспорт стяжки.pdf".
При аналізування вищезазначених документів, було встановлено наступне:
1. Документ під назвою файлу "26 Лист щодо несертифікації.pdf" не містить вихідного номеру та дати формування даної довідки, та головне - Лист щодо несертифікації складений безпосередньо ВІД ІМЕНІ УЧАСНИКА, а не ВИРОБНИКА даної продукції, та не виконує вимогу Учасника про підтвердження якості предмету закупівлі.
2 Документ під назвою файлу "Паспорт стяжки.pdf" складений безпосередньо ВІД ІМЕНІ УЧАСНИКА, а не ВИРОБНИКА, також варто додати, що Учасник вказує в зазначеному документі, що безпосереднім Виробником Товару є ТОВ "ТД ТЕРМОФІТ".
Оскільки Учасник ФОП Храпицький Василь Володимирович не є Виробником даної продукції, а також не є Органом з оцінки якості, або ж сертифікації даної продукції, він не має повноваження на СКЛАДАННЯ даних документів від свого імені, безпосередньо дані документи вважаються нікчемними та такими що немають юридичної сили.
Згідно з українським законодавством, право на видачу паспорта товару належить виробнику або уповноваженому органу. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" № 1023-XII, виробник (продавець) зобов'язаний надати споживачеві необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, яка забезпечує можливість її свідомого та компетентного вибору.
Крім того, наказом Міністерства економіки України від 19.04.2007 № 104 затверджено "Правила роздрібної торгівлі непродовольчими товарами", які встановлюють, що продавець зобов'язаний передати споживачеві товар належної якості, комплектності, у відповідній тарі та (або) упаковці, якщо це передбачено нормативно-правовими актами та (або) договором, а також надати документи, що підтверджують якість, безпеку, відповідність товару встановленим вимогам (паспорт, сертифікат відповідності, тощо).
Таким чином, особа, яка не є виробником або уповноваженим органом, НЕ МАЄ ПРАВА видавати паспорт товару від свого імені. Документи, видані з порушенням цих вимог, можуть бути визнані недійсними. Для офіційного підтвердження можна звернутися до Держпродспоживслужби.
ОТЖЕ, у зв'язку з фактичною відсутністю дійсних у складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Храпицький Василь Володимирович, документів згідно п.5, Додатку 2 "Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена копіями сертифікатів та/або декларації виробника та/або посвідчення про якість та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі" пропозиція підлигає відхиленню, адже згідно абз.1 пп.2 п.44 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" - тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Просимо, врахувати зазначену аргументацію, переглянути пропозицію учасника ФОП Храпицький Василь Володимирович та прийняти рішення згідно чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2025 15:46
Шановний учасник!
Замовником розглянута ваша вимога.
В електронній системі закупівель вимога розміщена від імені ТОВ "ЛЕД ПРЕМІУМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41275741.
З метою дотримання принципів здійснення публічних та оборонних закупівель, вимога була розглянута.
Відповідно до ч. 11 статті 14 «Спрощені закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Пунктом 5 Додатку №2 («Технічні вимоги») замовником мається на увазі надання копій сертифікатів та/або декларації виробника та/або посвідчення про якість предмету закупівлі під час поставки товару відповідно до укладеного договору, а не під час подання документів в складі своєї пропозиції.
Таким чином, на підставі вищезазначеного та приймаючи до уваги те, що «паспорт ФОП Хропицький В.В.» було надано заздалегідь, як додатковий документ, який не є обов’язковим при подані учасником документів в складі своєї пропозиції, пропозиція Учасника відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.

Документи подані скаржником

26 березня 2025 18:52
Паспорт стяжки.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2025 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ХРАПИЦЬКИЙ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ 352 413,00
UAH з ПДВ
352 413,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕД ПРЕМІУМ ГРУП" 449 376,00
UAH з ПДВ
449 376,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМИ КРІПЛЕННЯ" 472 680,00
UAH з ПДВ
472 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2025 14:45
Електронний підпис
27 березня 2025 14:45
1.1. Витяг МВС 21.03.2025.pdf
27 березня 2025 14:45
1.2. Довідка НАЗК 21.03.2025.pdf.p7s
27 березня 2025 14:45
1.1. Витяг МВС 21.03.2025.pdf.p7s
27 березня 2025 14:45
1.2. Довідка НАЗК 21.03.2025.pdf
24 березня 2025 20:32
Електронний підпис
24 березня 2025 20:32
Електронний підпис
24 березня 2025 20:32
Цінова пропозиція.pdf
24 березня 2025 20:32
Цінова пропозиція.pdf.p7s
24 березня 2025 20:32
Технічна вимоги.pdf.p7s
24 березня 2025 20:32
Технічна вимоги.pdf
24 березня 2025 20:32
Паспорт стяжки.pdf.p7s
24 березня 2025 20:32
4 Витяг з ЄДР В.В..pdf
24 березня 2025 20:32
28 Наказ на директора В.В.pdf
24 березня 2025 20:32
Паспорт стяжки.pdf
24 березня 2025 20:32
25 Лист право підпису В.В.pdf
24 березня 2025 20:32
4 Витяг з ЄДР В.В..pdf.p7s

Публічні документи

24 березня 2025 17:59
Електронний підпис
24 березня 2025 17:59
Електронний підпис
24 березня 2025 17:58
EH-B-024.pdf.p7s
24 березня 2025 17:58
EH-B-016.pdf.p7s
24 березня 2025 17:58
EH-B-013.pdf.p7s
24 березня 2025 17:58
EH-B-001.pdf.p7s
24 березня 2025 17:58
EH-B-024.pdf
24 березня 2025 17:58
EH-B-016.pdf
24 березня 2025 17:58
EH-B-013.pdf
24 березня 2025 17:58
EH-B-001.pdf
24 березня 2025 17:35
Електронний підпис
24 березня 2025 17:35
Електронний підпис
24 березня 2025 17:34
1-32 Загальні довідки.pdf
24 березня 2025 17:34
35 Захист довкілля.pdf.p7s
24 березня 2025 17:34
37 Персональні дані.pdf.p7s
24 березня 2025 17:34
37 Персональні дані.pdf
24 березня 2025 17:34
33. Цінова пропозиція.pdf
24 березня 2025 17:34
Установчі документи.pdf.p7s
24 березня 2025 17:34
1-32 Загальні довідки.pdf.p7s
24 березня 2025 17:34
Установчі документи.pdf
24 березня 2025 17:34
33. Цінова пропозиція.pdf.p7s
24 березня 2025 17:34
35 Захист довкілля.pdf

Публічні документи

21 березня 2025 12:49
Електронний підпис
21 березня 2025 12:49
Електронний підпис
21 березня 2025 12:48
5.Цінова пропозиція.pdf
21 березня 2025 12:48
4.Витяг з ПДВ.pdf
21 березня 2025 12:48
1.Статут новий.pdf
21 березня 2025 12:48
2.Витяг ЄДР 11.02.2025.pdf
21 березня 2025 12:48
6.1Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ХРАПИЦЬКИЙ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕД ПРЕМІУМ ГРУП"

ТОВ "СИСТЕМИ КРІПЛЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ХРАПИЦЬКИЙ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2198113592
Переможець 352 413,00
UAH з ПДВ
26 березня 2025 15:48

Документи

26 березня 2025 15:48
Електронний підпис
26 березня 2025 15:47
Протокол 105 від 26.03.2025.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2025 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ХРАПИЦЬКИЙ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2198113592
352 413,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2025 15:48
Електронний підпис
26 березня 2025 15:47
Протокол 105 від 26.03.2025.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2025 15:23
Договір 349 Стяжки.pdf укладений
07 квітня 2025 15:22