Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Борошно пшеничне 1 сорту
Очікувана вартість
6 252 400,00 UAH
UA-2025-03-13-002156-a b4216c212a0d49638730f29343925ed1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лук’янчук Тетяна Віталіївна

380445276644 TLukianchuk@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23311317
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Лук’янчук Тетяна Віталіївна
380445276644
TLukianchuk@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2025 10:10
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2025 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 24 березня 2025 13:00
Початок аукціону: 24 березня 2025 13:00
Очікувана вартість: 6 252 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62 524,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Розмір забезпечення пропозиції: 62 524,00 грн. (шістдесят дві тисячі п’ятсот двадцять чотири тисячі гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 62524 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (в паперовому або електронному вигляді). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від ціни договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю та має право вимагати платіж (суму гарантії) пропорційно від частини невиконаних Переможцем зобов’язань: 1) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі порушення Переможцем строків постачання Товару; 2) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі поставки Товару неналежної якості; 3) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі повідомлення Переможцем Замовника про неможливість виконання своїх зобов’язань за Договором, незалежно від причин їх виникнення. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, визначеного договором про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
385000 кілограм
Борошно пшеничне 1 сорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2025  —  30 червня 2025
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Розмір забезпечення пропозиції: 62 524,00 грн. (шістдесят дві тисячі п’ятсот двадцять чотири тисячі гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.

Сума забезпечення: 62524 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Переможець спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (в паперовому або електронному вигляді). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від ціни договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю та має право вимагати платіж (суму гарантії) пропорційно від частини невиконаних Переможцем зобов’язань: 1) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі порушення Переможцем строків постачання Товару; 2) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі поставки Товару неналежної якості; 3) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі повідомлення Переможцем Замовника про неможливість виконання своїх зобов’язань за Договором, незалежно від причин їх виникнення. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, визначеного договором про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
30 календарних днів
Форма забезпечення
Банківська гарантія
13 березня 2025 10:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 березня 2025 10:10
Додаток 4.docx
13 березня 2025 10:10
Оголошення.doc
13 березня 2025 10:10
Додаток 1.docx
13 березня 2025 10:10
Додаток 3.docx
13 березня 2025 10:10
Додаток 2.docx
13 березня 2025 10:10
Додаток 5.docx
13 березня 2025 10:10
Додаток 6.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2025 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ" 5 728 800,00
UAH з ПДВ
5 289 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Марченко Микола Сафронович 6 198 500,00
UAH з ПДВ
5 313 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Білодід Наталя Юріївна 6 121 500,00
UAH з ПДВ
5 467 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» 6 006 000,00
UAH з ПДВ
5 520 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Фізична особа-підприємець Целуковська Юлія Володимирівна 6 102 250,00
UAH з ПДВ
5 967 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМ-КОНСАЛТИНГ" 6 098 400,00
UAH з ПДВ
6 098 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 квітня 2025 17:05
Електронний підпис
08 квітня 2025 17:04
7 рішення зміни.pdf
08 квітня 2025 17:04
9 значні правочини.pdf
08 квітня 2025 17:04
8 Витяг ПДВ.pdf
08 квітня 2025 17:04
4 опис статут.pdf
08 квітня 2025 17:03
6 опис до виписки.pdf
08 квітня 2025 17:03
5 виписка.pdf
08 квітня 2025 17:03
2 рішення.pdf
08 квітня 2025 17:03
1 про повноваження.pdf
08 квітня 2025 17:03
3 наказ.pdf
01 квітня 2025 11:26
Електронний підпис
28 березня 2025 10:44
Електронний підпис
28 березня 2025 10:26
7. цінова пропозиція.pdf
28 березня 2025 10:26
22. аналогічний.pdf
23 березня 2025 17:57
Електронний підпис
23 березня 2025 17:55
38.рішення зміна квед.pdf
23 березня 2025 17:55
23. фін звіт.pdf.p7s
23 березня 2025 17:55
28. довідка право підпису.pdf
23 березня 2025 17:55
29. опис статут.pdf.p7s
23 березня 2025 17:55
27. рішення.pdf.p7s
23 березня 2025 17:55
7. цінова пропозиція.pdf.p7s
23 березня 2025 17:55
16. довідка мтб.pdf
23 березня 2025 17:55
36. ліцензування.pdf.p7s
23 березня 2025 17:55
29. опис статут.pdf
23 березня 2025 17:55
14. акт НАССР авто.pdf.p7s
23 березня 2025 17:55
4. проєкт договору.pdf
23 березня 2025 17:55
14.1 акт НАССР склад.pdf.p7s
23 березня 2025 17:55
9.1 документи якості.pdf
23 березня 2025 17:55
15.1 гарантійни виробника.pdf
23 березня 2025 17:55
30. статут.pdf.p7s
23 березня 2025 17:55
25. значні правочини.pdf
23 березня 2025 17:55
17. договір оренди тз.pdf
23 березня 2025 17:55
16. довідка мтб.pdf.p7s
23 березня 2025 17:55
6. відомості.pdf
23 березня 2025 17:55
6. відомості.pdf.p7s
23 березня 2025 17:55
3. довідка обєднання.pdf
23 березня 2025 17:55
4. проєкт договору.pdf.p7s
23 березня 2025 17:55
31. модельний статут.pdf
23 березня 2025 17:55
9.1 документи якості.pdf.p7s
23 березня 2025 17:55
3. довідка обєднання.pdf.p7s
23 березня 2025 17:55
9. гарантійний учасника.pdf
23 березня 2025 17:55
23. фін звіт.pdf
23 березня 2025 17:55
31. модельний статут.pdf.p7s
23 березня 2025 17:55
32. довідка активи.pdf
23 березня 2025 17:55
37.виписка з описом.pdf.p7s
23 березня 2025 17:55
30. статут.pdf
23 березня 2025 17:55
7. цінова пропозиція.pdf
23 березня 2025 17:55
17. договір оренди тз.pdf.p7s
23 березня 2025 17:55
15.ISO виробника.pdf.p7s
23 березня 2025 17:55
36. ліцензування.pdf
23 березня 2025 17:55
1. довідка норми.pdf.p7s
23 березня 2025 17:55
27. рішення.pdf
23 березня 2025 17:55
5. лист-згода.pdf.p7s
23 березня 2025 17:55
26. наказ.pdf.p7s
23 березня 2025 17:55
26. наказ.pdf
23 березня 2025 17:55
5. лист-згода.pdf
23 березня 2025 17:55
1. довідка норми.pdf
23 березня 2025 17:55
21. довідка аналогічний.pdf
23 березня 2025 17:55
25. значні правочини.pdf.p7s
23 березня 2025 17:55
37.виписка з описом.pdf
23 березня 2025 17:55
38.рішення зміна квед.pdf.p7s
23 березня 2025 17:55
15.ISO виробника.pdf
23 березня 2025 17:55
14. акт НАССР авто.pdf
23 березня 2025 17:55
14.1 акт НАССР склад.pdf
23 березня 2025 17:55
32. довідка активи.pdf.p7s

Публічні документи

23 березня 2025 19:10
Електронний підпис
23 березня 2025 19:09
лист щодо ліцензій.pdf
23 березня 2025 19:09
Лист розяснення АРМА.pdf
23 березня 2025 19:09
Додаток 2 Цінова.pdf
23 березня 2025 19:09
паспорт_compressed.pdf
23 березня 2025 19:09
ДОГОВОР ПЕРЕВЕЗЕННЯ.pdf
23 березня 2025 19:09
Додаток 4 МТБ.pdf
23 березня 2025 19:09
Лист від виробника.pdf
23 березня 2025 19:09
Декларація ДПІ.pdf
23 березня 2025 19:09
Гарантія 000304.7z
23 березня 2025 19:09
витяг останній.pdf
23 березня 2025 19:09
витяг.pdf
23 березня 2025 19:09
Договір 251-К-24.pdf
23 березня 2025 19:09
Виписка з ЄДР.pdf
23 березня 2025 19:09
Проект договору.pdf
23 березня 2025 19:09
Додаток 1.pdf
23 березня 2025 19:09
код.pdf
23 березня 2025 19:09
посвідчення.jpg
23 березня 2025 19:09
проткол борошно.pdf
23 березня 2025 19:09
Додаток 3 технічні яксні.pdf

Публічні документи

23 березня 2025 19:42
Електронний підпис
23 березня 2025 19:37
цінова пропозиція.pdf
21 березня 2025 16:50
Електронний підпис
21 березня 2025 16:45
BG _______2174-25.7z
21 березня 2025 16:45
ІНН Білодід Н.Ю..PDF
21 березня 2025 16:45
Банківська Ліцензія (1).7z
21 березня 2025 16:45
Виписка з ЄДР.PDF
21 березня 2025 16:45
Витяг Статуту (1).7z
21 березня 2025 16:45
Витяг ед. податок 02.10.24.PDF
21 березня 2025 16:45
Витяг про несудимість.pdf
21 березня 2025 16:45
Витяг із протоколу _30 (1).7z
21 березня 2025 16:45
Відомості про учасника.PDF
21 березня 2025 16:45
ГЛ виробника ТОВ Поле 2021.pdf
21 березня 2025 16:45
ГЛ учасника.PDF
21 березня 2025 16:45
ГЛ щодо медогляду водія.PDF
21 березня 2025 16:45
ГЛ щодо санобробки ТЗ.PDF
21 березня 2025 16:45
Довідка досвід.PDF
21 березня 2025 16:45
Довідка про транспорт.PDF
21 березня 2025 16:45
Паспорт Білодід Н.Ю..PDF
21 березня 2025 16:45
Проект договору борошно.PDF
21 березня 2025 16:45
Рішення _27 Банк Альянс (1).7z
21 березня 2025 16:45
довідка врахування норм.PDF
21 березня 2025 16:45
довідка мит. ввезення.PDF
21 березня 2025 16:45
довідка про субпідряд.PDF
21 березня 2025 16:45
довідка санкції.PDF
21 березня 2025 16:45
довідка щодо ліцензії.PDF
21 березня 2025 16:45
додаток до догов. оренди.PDF
21 березня 2025 16:45
лист екон. конкуренцуії.PDF
21 березня 2025 16:45
фін.звітність.PDF

Публічні документи

21 березня 2025 16:24
Електронний підпис
21 березня 2025 16:23
Фін звітність 2024 рік.pdf
21 березня 2025 16:23
Договір склад+транпорт.pdf
21 березня 2025 16:23
Аналог договір.pdf
21 березня 2025 16:23
Акт 447.pdf
21 березня 2025 16:23
ISO220~1.PDF
21 березня 2025 16:23
Сертифікат ISO_9001_2018 23.02.24.pdf
21 березня 2025 16:23
Акт 143 склад 2023 рік.pdf
21 березня 2025 16:23
Довідка щодо арма.pdf
21 березня 2025 16:23
Цінова пропозиція борош.pdf
21 березня 2025 16:23
Опис та статут.pdf
21 березня 2025 16:23
Відомості про учасника.pdf
21 березня 2025 16:23
Акт 446 склад 2023 рік.pdf
21 березня 2025 16:23
_6ABB~1.PDF
21 березня 2025 16:23
Сертифікація Поле2021.pdf
21 березня 2025 16:23
Лист пояснення.pdf
21 березня 2025 16:23
Звіт 9001.pdf
21 березня 2025 16:23
Витяг ЄДР 07.03.2025 року.pdf
21 березня 2025 16:23
довідка МТБ.pdf
21 березня 2025 16:23
Лист згода Д3.pdf
21 березня 2025 16:23
Акт 143 транспорт 2023 рік.pdf

Публічні документи

21 березня 2025 20:22
Електронний підпис
21 березня 2025 20:22
1 ID карта Целуковська.pdf
21 березня 2025 20:22
Згода Буркиці В.Г..pdf.p7s
21 березня 2025 20:22
Гарантія 2145-25.7z.p7s
21 березня 2025 20:22
1.1 Довідка про МТБ.pdf.p7s
21 березня 2025 20:22
Витяг Статуту.7z.p7s
21 березня 2025 20:22
Банківська Ліцензія.7z.p7s
21 березня 2025 20:22
1 ID карта Целуковська.pdf.p7s
21 березня 2025 20:22
1.3 Договір санобробка .pdf.p7s
21 березня 2025 20:22
1.5 Договір оренди складу.pdf
21 березня 2025 20:22
Витяг Статуту.7z
21 березня 2025 20:22
Рішення №27 Банк Альянс.7z
21 березня 2025 20:22
Згода Буркиці В.Г..pdf
21 березня 2025 20:22
1.3 Договір санобробка .pdf
21 березня 2025 20:22
Витяг із Рішення Ради №30.7z
21 березня 2025 20:22
Банківська Ліцензія.7z
21 березня 2025 20:22
1.1 Довідка про МТБ.pdf
21 березня 2025 20:22
Гарантія 2145-25.7z
21 березня 2025 20:22
Наказ про в.о. Буркиця В.Г.7z
21 березня 2025 20:22
4 сертифікат 22000 Учасник.pdf
21 березня 2025 20:22
2 експертний пестициди.pdf

Публічні документи

22 березня 2025 19:43
Електронний підпис
22 березня 2025 19:43
Електронний підпис
22 березня 2025 19:43
Договір оренди складу.pdf
22 березня 2025 19:43
Договір оренди складу.pdf.p7s
21 березня 2025 17:57
Електронний підпис
21 березня 2025 17:57
Електронний підпис
21 березня 2025 17:57
Цінова пропозиція.pdf.p7s
21 березня 2025 17:57
Цінова пропозиція.pdf
21 березня 2025 17:57
19. Відсутність ліцензії.pdf
21 березня 2025 17:57
4. Гарантія продукції.pdf.p7s
21 березня 2025 17:57
18. Лист-згода.pdf.p7s
21 березня 2025 17:57
18. Лист-згода.pdf
21 березня 2025 17:57
4. Гарантія продукції.pdf
21 березня 2025 17:57
13.2. Видаткова 1 від 06.04.22.pdf
21 березня 2025 17:57
13.1. Договір 2504.pdf
21 березня 2025 17:57
13.3. Видаткова 2 від 12.04.22.pdf
21 березня 2025 17:57
8. Акт №446.pdf.p7s
21 березня 2025 17:57
13. Довідка про досвід.pdf.p7s
21 березня 2025 17:57
13.1. Договір 2504.pdf.p7s
21 березня 2025 17:57
13. Довідка про досвід.pdf
21 березня 2025 17:57
8. Акт №446.pdf
21 березня 2025 17:57
Сертифікат ISO виробника.pdf
21 березня 2025 17:57
Сертифікація виробника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Форма забезпечення

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ФОП Марченко Микола Сафронович

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Форма забезпечення

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ФОП Білодід Наталя Юріївна

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Форма забезпечення

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Фізична особа-підприємець Целуковська Юлія Володимирівна

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Форма забезпечення

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМ-КОНСАЛТИНГ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
#45358873
Переможець 5 289 900,00
UAH з ПДВ
31 березня 2025 10:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2025 15:25

Вимога про усунення невідповідностей

___27.03.2025 року _____ ТОВ «АВАНГАРДКОМ» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ «АВАНГАРДКОМ» на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 15610000-7 — «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (Борошно пшеничне 1 сорту), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-13-002156-a. 27 березня 2025 року під час розгляду пропозиції ТОВ «АВАНГАРДКОМ» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 2 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник у складі пропозиції має надати: 2.1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2021-2025 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. 2.2. Оригінал або копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 2.1. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його повне виконання (накладні та/або акти приймання-передачі та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 15610000-7 «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» та/або за назвою предмета закупівлі. На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції ТОВ «АВАНГАРДКОМ» міститься документ «21. довідка аналогічний. pdf файл, проте, пропозиція Учасника не містить оригінал або копію аналогічного договору наданого у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документами що підтверджують його повне виконання (накладні та/або акти приймання-передачі та інше). 2. На виконання вимоги Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції учасника ТОВ «АВАНГАРДКОМ» надано документ «7. цінова пропозиція.pdf файл» в якому зазначено найменування товару «Борошно пшеничне 1 сорту», проте зазначений документ не містить інформації щодо державного стандарту. 3. На виконання вимоги п. 4.3. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації, проте пропозиція Учасника не містить вищезазначеного гарантійного листа. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - оригінал або копія аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 2.1. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його повне виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 15610000-7 «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» та/або за назвою предмета закупівлі. - цінова пропозиція за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) (Додаток №2); - гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації, проте пропозиція Учасника не містить вищезазначеного гарантійного листа. Уповноважена особа Тетяна ЛУК’ЯНЧУК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2025 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
#45358873
5 289 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2025 16:33
№158-25 від 09.04.25.pdf укладений
09 квітня 2025 16:33