Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фрезерний універсальний верстат OZCO FX200 Servo за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 42620000-8 "Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати".
Очікувана вартість
1 590 288,00 UAH
UA-2025-03-12-014517-a 31189e463f364296bf3468240a9dcc03
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Матвійчук

+380673694671 petrivna_ua@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А0598
Код ЄДРПОУ: 07732858
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Віра Матвійчук
+380673694671
petrivna_ua@i.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2025 22:06
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2025 21:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2025 21:26
Початок аукціону: 24 березня 2025 12:01
Початок аукціону: 24 березня 2025 12:01
Очікувана вартість: 1 590 288,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 902,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42620000-8: Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати


Поставка товару здійснюється постачальником не пізніше 30.05.2025 року. Місце поставки: Згідно документації.

Поставка товару здійснюється постачальником не пізніше 30.05.2025 року.
Місце поставки: Згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Фрезерний універсальний верстат OZCO FX200 Servo за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 42620000-8
"Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 42620000-8 — Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлені партії Товару здійснюються протягом 30 календарних днів (за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформлених документів передбачених цим Договором, за умови відповідності якості Товару вимогам чинного законодавства України, але не пізніше ніж за п'ять робочих днів до закінчення поточного бюджетного року. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2025 22:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2025 22:06
протокол 12т.pdf
12 березня 2025 22:06
додаток _3 Форма цінової пропозиції .docx
12 березня 2025 22:06
оголошення спрощеноі_ процедури .docx
12 березня 2025 22:06
додаток_4 проєкт Договору .docx
12 березня 2025 22:06
додаток _1 перелік документів .docx
12 березня 2025 22:06
додаток_2 технічне завдання.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2025-03-12-014517-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЛУЦЬК-БУД-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:44705168
Дата подання: 27 березня 2025 10:51
Вимога про надання 24 годин для виправлення невідповідностей
Замовник не надав 24 годин для виправлення невідповідностей
Скасована
Дата: 27 березня 2025 17:31
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 березня 2025 17:14
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Обов'язково візьмемо до уваги та приймемо відповідне рішення.

Документи подані скаржником

27 березня 2025 10:51
Лист 24.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2025 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛУЦЬК-БУД-СЕРВІС" 1 380 000,00
UAH з ПДВ
1 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАН КОМПЛЕКТ" 1 496 724,00
UAH з ПДВ
1 450 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2025 16:31
Електронний підпис
28 березня 2025 16:30
ОСВ.pdf.p7s
28 березня 2025 16:30
Лист авторизаційний.pdf.p7s
28 березня 2025 16:30
Довідка.pdf.p7s
28 березня 2025 16:30
Довідка МТБ.pdf.p7s
28 березня 2025 16:30
Відгук (1).pdf.p7s
28 березня 2025 16:30
ОСВ.pdf
28 березня 2025 16:30
Лист авторизаційний.pdf
28 березня 2025 16:30
Договір перевезення ЛБС.pdf
28 березня 2025 16:30
Довідка.pdf
28 березня 2025 16:30
Довідка МТБ.pdf
28 березня 2025 16:30
Відгук (1).pdf
21 березня 2025 17:12
Електронний підпис
21 березня 2025 17:12
Електронний підпис
21 березня 2025 17:11
Лист авторизаційний.pdf
21 березня 2025 17:11
Статут.pdf
21 березня 2025 17:11
структура.pdf.p7s
21 березня 2025 17:11
Буд Сервіс- Директор.pdf
21 березня 2025 17:11
Договір оренда склад.pdf
21 березня 2025 17:11
опис[1].pdf.p7s
21 березня 2025 17:11
накази прийняття.pdf
21 березня 2025 17:11
Цінова пропозиція.pdf
21 березня 2025 17:11
накази прийняття.pdf.p7s
21 березня 2025 17:11
vytyag-pl-PDV-.pdf.p7s
21 березня 2025 17:11
виписка[1].pdf
21 березня 2025 17:11
Протокол ОП копія.pdf.p7s
21 березня 2025 17:11
Гарантійний лист.pdf
21 березня 2025 17:11
опис[1].pdf
21 березня 2025 17:11
1-мс, 2-мс.pdf.p7s
21 березня 2025 17:11
Буд Сервіс- Директор.pdf.p7s
21 березня 2025 17:11
Оновлений витяг.pdf.p7s
21 березня 2025 17:11
OZCO FX200.pdf
21 березня 2025 17:11
Довідка працівники.pdf.p7s
21 березня 2025 17:11
структура.pdf
21 березня 2025 17:11
Оновлений витяг.pdf
21 березня 2025 17:11
OZCO FX200.pdf.p7s
21 березня 2025 17:11
Порівняльна таблиця.pdf.p7s
21 березня 2025 17:11
Порівняльна таблиця.pdf
21 березня 2025 17:11
1-мс, 2-мс.pdf
21 березня 2025 17:11
vytyag-pl-PDV-.pdf
21 березня 2025 17:11
Гарантійний лист.pdf.p7s
21 березня 2025 17:11
Протокол ОП копія.pdf
21 березня 2025 17:11
Договір оренда склад.pdf.p7s
21 березня 2025 17:11
Довідка працівники.pdf
21 березня 2025 17:11
Статут.pdf.p7s
21 березня 2025 17:11
Рішення 2.pdf
21 березня 2025 17:11
виписка[1].pdf.p7s
21 березня 2025 17:11
Посвідчення ОП копія.pdf
21 березня 2025 17:11
Відомості щодо учасника.pdf
21 березня 2025 17:11
Рішення 2.pdf.p7s
21 березня 2025 17:11
Цінова пропозиція.pdf.p7s
21 березня 2025 17:11
Лист авторизаційний.pdf.p7s
21 березня 2025 17:11
Посвідчення ОП копія.pdf.p7s

Публічні документи

27 березня 2025 09:42
Електронний підпис
21 березня 2025 17:34
Електронний підпис
21 березня 2025 17:34
Електронний підпис
21 березня 2025 17:33
7. Цінової пропозиції.pdf.p7s
21 березня 2025 17:33
7. Цінової пропозиції.pdf
21 березня 2025 17:33
6.2. Наказ 11-П від 14.02.24.pdf.p7s
21 березня 2025 17:33
6.1. Рішення 1 від 13.02.24.pdf
21 березня 2025 17:33
5. Додаток 2 (ТЗ).pdf.p7s
21 березня 2025 17:33
10.1. Витяг з ЄДР_21.03.25.pdf.p7s
21 березня 2025 17:33
8. Статут.pdf
21 березня 2025 17:33
5. Додаток 2 (ТЗ).pdf
21 березня 2025 17:33
6.2. Наказ 11-П від 14.02.24.pdf
21 березня 2025 17:33
12. Довідка п.45 п.2.pdf.p7s
21 березня 2025 17:33
8. Статут.pdf.p7s
21 березня 2025 17:33
8.1. Опис_13.11.2020 (Статут).pdf
21 березня 2025 17:33
6.1. Рішення 1 від 13.02.24.pdf.p7s
21 березня 2025 17:33
12. Довідка п.45 п.2.pdf
21 березня 2025 17:33
10.1. Витяг з ЄДР_21.03.25.pdf
21 березня 2025 17:33
8.1. Опис_13.11.2020 (Статут).pdf.p7s
21 березня 2025 17:33
4. Баланс звіт рік 2024 СК.pdf
21 березня 2025 17:33
2. Довідка Працівники.pdf.p7s
21 березня 2025 17:33
2. Довідка Працівники.pdf
21 березня 2025 17:33
5.1. SERTİFİKA.pdf.p7s
21 березня 2025 17:33
5.5. Довідка довкілля.pdf.p7s
21 березня 2025 17:33
5.3. UNIVERSAL KALIPÇI FREZE TEZGAHI RAPOR.pdf
21 березня 2025 17:33
5.5. Довідка довкілля.pdf
21 березня 2025 17:33
5.1. SERTİFİKA.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛУЦЬК-БУД-СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАН КОМПЛЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЛУЦЬК-БУД-СЕРВІС"
#44705168
Рішення скасоване 1 380 000,00
UAH з ПДВ
27 березня 2025 17:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАН КОМПЛЕКТ"
#39264856
Рішення скасоване 1 450 500,00
UAH з ПДВ
27 березня 2025 17:31
ТОВ "ЛУЦЬК-БУД-СЕРВІС"
#44705168
Переможець 1 380 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2025 10:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2025 20:52

Документи

26 березня 2025 20:51
Електронний підпис
26 березня 2025 20:50
Протокол 18т.pdf

Документи

26 березня 2025 20:53
Електронний підпис
26 березня 2025 20:53
Протокол 19т.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно додатку 1 до Оголошення до тендерної документації та п. 6 до Оголошення визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 1.1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, який є предметом закупівлі та надання супровідних послуг, в тому числі навчання персоналу, зокрема: складського або виробничого приміщення, автотранспорту, фрезерного універсального верстату OZCO FX200 Servo або аналог, завірену підписом уповноваженої особи. 1.2. На підтвердження наявності в учасника складського/ виробничого приміщення учасник у пропозиції надає витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно/свідоцтво про реєстрацію права власності та копію договору на підставі якого відбувалася реєстрація права власності (копія договору надається якщо право власності реєструвалося на підставі договору) або договір оренди/суборенди* або договір про співпрацю* або договір користування чи надання послуг*. 1.3. На підтвердження наявності обладнання учаснику необхідно надати витяг з оборотно-сальдової відомості та/або витяг з інвентаризаційного опису та/або копію договору купівлі-продажу та/або копію договору оренди*/суборенди* та/або договору про надання послуг* та/або видаткову накладну/накладну. 1.4. На підтвердження наявності автотранспорту Учасник повинен надати у пропозиції: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у разі використання для поставки товару власного автотранспорту); або - договір оренди/суборенди транспортного засобу* (у разі використання для поставки товару орендованого автотранспорту); або - договір лізингу транспортного засобу (у разі, якщо Учасник використовуватиме для поставки товару, який є предметом закупівлі транспортний засіб, який перебуває у лізингу); або - договір про надання послуг* (у разі залучення автотранспорту на підставі договору про надання послуг). * Договір повинен бути чинний протягом строку поставки за даною закупівлею. 2.1. Довідку про наявність працівників*, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій необхідно вказати перелік працівників, їх прізвище, ім’я та по батькові, посади та досвід роботи у роках, завірену підписом уповноваженої особи учасника, та надати підтверджуючі документи на усіх вказаних у довідці працівників (копії трудових книжок (сторінку з прізвищем та сторінку, яка містить запис про прийняття на роботу до Учасника відповідного працівника, або іншого документа, що підтверджує факт трудових відносин працівників на підприємстві/товаристві учасника). 2.2. Чинні документи на не менше ніж одного працівника учасника, які зазначені у вищезазначеній довідці про навчання та/або перевірку знань з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку (посвідчення та протокол). 3.1. Довідку в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням найменування контрагента, з яким було укладено договір, прізвища, ім’я та по батькові відповідальної особи за поставку товару з боку контрагента, її контактний телефон, предмет договору, номер договору та дату його укладення, завірену підписом уповноваженої особи Учасника. 3.2. Договір, який вказано у довідці, видаткові накладні або акти приймання-передачі, що підтверджують повне виконання даного договору. 3.3. Оригінал листа-відгука від контрагента, підписаний уповноваженою особою, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про якість поставленого товару і відсутність претензій з боку контрагента. 4.1. «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 рік або за 2024 рік з відміткою органу статистики або з квитанцією про подання та прийняття їх до обліку уповноваженим органом та з документом, яким їх затверджено (для учасників-юридичних осіб), або Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва або Фінансова звітність мікропідприємства за 2023 рік або за 2024 рік з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом та з документом, яким її затверджено (для учасників-суб’єктів малого підприємництва) або податкова декларація платника єдиного податку за 2023 рік або за 2024 рік з відміткою або зі сканованою квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом (для учасників фізичних осіб – підприємців). Подані Учасником документи, визначені даним пунктом, повинні свідчити про обсяг річного доходу (виручки) за 2023 рік або за 2024 рік у розмірі не менше очікуваної вартості даної закупівлі. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: Якщо Учасник не є виробником товару, то він повинен надати лист від виробника товару або його офіційного представника на території України або дистриб'ютора або дилера, який підтверджує можливість поставки даного товару учасником у строк визначений даним оголошенням. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення в електронній системі закупівель, найменування запропонованого Товару із зазначенням гарантійного терміну. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції в Учасника відсутні: • 1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, який є предметом закупівлі та надання супровідних послуг, в тому числі навчання персоналу, зокрема: складського або виробничого приміщення, автотранспорту, фрезерного універсального верстату OZCO FX200 Servo або аналог, завірену підписом уповноваженої особи. • 1.4. На підтвердження наявності автотранспорту Учасник повинен надати у пропозиції: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у разі використання для поставки товару власного автотранспорту); або - договір оренди/суборенди транспортного засобу* (у разі використання для поставки товару орендованого автотранспорту); або - договір лізингу транспортного засобу (у разі, якщо Учасник використовуватиме для поставки товару, який є предметом закупівлі транспортний засіб, який перебуває у лізингу); або - договір про надання послуг* (у разі залучення автотранспорту на підставі договору про надання послуг). * Договір повинен бути чинний протягом строку поставки за даною закупівлею. • 3.1. Довідка в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням найменування контрагента, з яким було укладено договір, прізвища, ім’я та по батькові відповідальної особи за поставку товару з боку контрагента, її контактний телефон, предмет договору, номер договору та дату його укладення, завірену підписом уповноваженої особи Учасника. • 3.2. Договір, який вказано у довідці, видаткові накладні або акти приймання-передачі, що підтверджують повне виконання даного договору. • 3.3. Оригінал листа-відгука від контрагента, підписаний уповноваженою особою, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про якість поставленого товару і відсутність претензій з боку контрагента. • Якщо Учасник не є виробником товару, то він повинен надати лист від виробника товару або його офіційного представника на території України або дистриб'ютора або дилера, який підтверджує можливість поставки даного товару учасником у строк визначений даним оголошенням. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення в електронній системі закупівель, найменування запропонованого Товару із зазначенням гарантійного терміну. • А також інші документи, які вимагалися згідно тендерної документації до даної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у визначений строк.

Документи

29 березня 2025 10:55
Електронний підпис
29 березня 2025 10:53
Протокол 23т.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2025 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛУЦЬК-БУД-СЕРВІС"
#44705168
1 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2025 10:55
Електронний підпис
29 березня 2025 10:53
Протокол 23т.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2025 08:25
Договір 59.pdf укладений
14 квітня 2025 08:24