Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Водоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03327121 |
Місцезнаходження: | 69002, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Святого Миколая, будинок 61 |
Контактна особа: |
Іванов Дмитро Юрійович 380612711207 ivanov.d@vodokanal.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2025 18:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 214,95 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Обсяг послуги - згідно додатку 3 до Тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості послуг здійснюється шляхом безготівкового перерахування коштів в повному обсязі на рахунок Страховика на підставі належним чином оформлених рахунків протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Страхувальником рахунку. | Аванс | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 18:05 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
12 березня 2025 18:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2025 18:05 |
12.03.2025 ТД 66510000-8 Послуги зі страхування (небезпечні вантажі).docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС" |
2 939,08
UAH
|
2 939,08
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Надається довідка про наявність в Учасника цілодобового центру екстреного зв’язку (із зазначенням номера телефону).
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Надається довідка у довільній формі, що містить інформацію щодо кількості, кваліфікації та досвіду роботи фахівців, що будуть здійснювати укладання та обслуговування договору страхування та які мають досвід врегулювання збитків, із зазначенням освіти, стажу роботи у сфері страхової діяльності. Крім того, у довідці зазначити фахівців, які будуть працювати безпосередньо із Замовником (достатньо зазначення одного фахівця).
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Надається довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання одного аналогічного*, раніше укладеного, договору із зазначенням: - найменування контрагента, - предмету договору, - контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); - стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). * Під аналогічним договором слід розуміти виконаний / частково виконаний договір на надання послуг зі страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів. До довідки надається копія договору з усіма додатками, які є невід’ємними частинами.
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС" #33152597 |
Переможець |
2 939,08
UAH
|
21 березня 2025 16:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2025 15:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
В ході перевірки пропозиції учасника були виявлені наступні невідповідності: 1. Відповідно до вимог п.1 Додатку 2 до тендерної документації «надається довідка у довільній формі, що містить інформацію щодо кількості, кваліфікації та досвіду роботи фахівців, що будуть здійснювати укладання та обслуговування договору страхування та які мають досвід врегулювання збитків, із зазначенням освіти, стажу роботи у сфері страхової діяльності. Крім того, у довідці зазначити фахівців, які будуть працювати безпосередньо із Замовником (достатньо зазначення одного фахівця)». Учасником у наданій довідці вих.№ 2.1.1 від 17.03.2025 р. не зазначені, які саме фахівці будуть працювати безпосередньо із Замовником. 2. Відповідно до вимог п.2 Додатку 2 до тендерної документації «надається довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання одного аналогічного*, раніше укладеного, договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір).» Учасником у наданій довідці вих.№ 2.1 від 03.03.2025 р. не зазначено прізвище контактної особи замовника та стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). А також, дата довідки вказана 03.03.2025 р, що раніше дати оприлюднення процедури закупівлі (12.03.2025 р.). 3. Витяг з Державного реєстру санкцій (https://drs.nsdc.gov.ua/), згідно якого до учасника не знайдено санкційних дій в Державному реєстрі санкцій сформований на дату 18.03.2025 р. - раніше дати подання учасником тендерної пропозиції (19.03.2025 р.), що не відповідає вимогам п.п.2 п.5 Розділу VII тендерної документації. 4. У наданих листах-згодах на обробку персональних даних, підписаних Арбузіною В.О, Чуприною О.П та Прудніковим В.В. вказано посилання на номер закупівлі UA-2025-03-14-001343-a, що не має відношення до даної закупівлі. 5. Відповідно до вимог п.п.3 п.5 Розділу VII тендерної документації «Учасник в складі пропозиції надає: витяг із Державного реєстру фінансових установ на здійснення діяльності із страхування за класом страхування 10 - страхування відповідальності, яка виникає внаслідок використання наземного транспортного засобу (у тому числі відповідальності перевізника) ризик у межах класу страхування - cтрахування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків при перевезенні небезпечних вантажів.» Учасником наданий витяг № 27-0024/32811 від 26.04.2024 р., в якому не вказано ризик у межах класу страхування - cтрахування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків при перевезенні небезпечних вантажів. Прошу усунути вказані невідповідності.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 21 березня 2025 16:09
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС" #33152597 |
2 939,08
UAH
|
Документи |
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2025 09:59
|
Договір № 0701.122024-1 від 28.03.2025.pdf | укладений |
02 квітня 2025 09:57
|