Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бетонозмішувач Вектор-08 БРС 165 л (композитний вінець) або еквівалент
Очікувана вартість
21 997,00 UAH
UA-2025-03-12-013788-a 2bfb6740774643979a9cc8e4990e78c9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Пасічник

+380324932153 tendt0200@dsst.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200
Код ЄДРПОУ: 33158337
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Андрій Пасічник
+380324932153
tendt0200@dsst.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2025 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2025 10:00
Очікувана вартість: 21 997,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 109,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43410000-0: Машини для обробки мінералів


Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями).

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Бетонозмішувач Вектор-08 БРС 165 л (композитний вінець) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 43410000-0 — Машини для обробки мінералів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару та передачі Постачальником Замовнику належним чином оформлених документів на поставлений Товар, а саме видаткової накладної Постачальника, на якій повинен бути оригінал підпису одержувача Замовника (або його представника за довіреністю) засвідчений мастичною печаткою, який підтверджує одержання Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2025 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ХРАПИЦЬКИЙ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ 19 634,02
UAH з ПДВ
19 634,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2025 16:28
Електронний підпис
28 березня 2025 16:28
1.1. Витяг МВС 21.03.2025.pdf.p7s
28 березня 2025 16:28
4 Витяг з ЄДР В.В. 25.03.2025.pdf
28 березня 2025 16:28
11 Довідка ліцензування.pdf
28 березня 2025 16:28
1.1. Витяг МВС 21.03.2025.pdf
28 березня 2025 16:28
1.2. Довідка НАЗК 21.03.2025.pdf.p7s
28 березня 2025 16:28
4 Витяг з ЄДР В.В. 25.03.2025.pdf.p7s
28 березня 2025 16:28
28 Наказ на директора В.В.pdf
28 березня 2025 16:28
25 Лист право підпису В.В.pdf
28 березня 2025 16:28
1.2. Довідка НАЗК 21.03.2025.pdf
27 березня 2025 20:45
Електронний підпис
27 березня 2025 20:45
Лист розяснення.pdf.p7s
27 березня 2025 20:45
4 Витяг з ЄДР В.В. 25.03.2025.pdf
27 березня 2025 20:45
Лист розяснення.pdf
27 березня 2025 20:45
4 Витяг з ЄДР В.В. 25.03.2025.pdf.p7s
19 березня 2025 13:36
Електронний підпис
19 березня 2025 13:36
Електронний підпис
19 березня 2025 13:36
цінова пропозиція.pdf.p7s
19 березня 2025 13:36
цінова пропозиція.pdf
19 березня 2025 13:36
Інструкція змішувача.pdf.p7s
19 березня 2025 13:36
23 Лист неплатник ПДВ.pdf
19 березня 2025 13:36
23 Лист неплатник ПДВ.pdf.p7s
19 березня 2025 13:36
1.2. Довідка НАЗК від 07.03.25.pdf
19 березня 2025 13:36
гарантій талон.pdf.p7s
19 березня 2025 13:36
7 Довідка бенефіціар.pdf
19 березня 2025 13:36
10 Довідка корупція.pdf.p7s
19 березня 2025 13:36
13 Довідка ст.236.pdf.p7s
19 березня 2025 13:36
4 Витяг з ЄДР В.В..pdf.p7s
19 березня 2025 13:36
28 Наказ на директора В.В.pdf
19 березня 2025 13:36
11 Довідка ліцензування.pdf
19 березня 2025 13:36
гарантій талон.pdf
19 березня 2025 13:36
18 Лист гарантія санкції.pdf
19 березня 2025 13:36
13 Довідка ст.236.pdf
19 березня 2025 13:36
7 Довідка бенефіціар.pdf.p7s
19 березня 2025 13:36
10 Довідка корупція.pdf
19 березня 2025 13:36
25 Лист право підпису В.В.pdf
19 березня 2025 13:36
12 Довідка співвиконавці.pdf
19 березня 2025 13:36
Інструкція змішувача.pdf
19 березня 2025 13:36
4 Витяг з ЄДР В.В..pdf
19 березня 2025 13:36
технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ХРАПИЦЬКИЙ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ХРАПИЦЬКИЙ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2198113592
Переможець 19 634,02
UAH з ПДВ
28 березня 2025 11:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2025 22:27

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 10 Додатку 4, а саме -Документ про створення об’єднання учасників - у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. Відсутня інформація даного характеру. - згідно пункту 11 Додатку 4, а саме: Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом. Учасником надано Довідку від 04.03.2025 р. №1449/АП/22-01-13-32-Е термін дії якої до 13.03.2025 року. Просимо надати дану Довідку належну з оновленими даними шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 15 Додатку 4, а саме: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний). Учасником надано ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 14.01.2025 року. Просимо усунути вищезазначену невідповідность в документах та надати актуальний витяг шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів

Документи

28 березня 2025 11:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2025 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ХРАПИЦЬКИЙ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2198113592
19 634,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2025 11:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2025 14:26
2025-04-04-86-30D-Д-р бвч 19 634,02 ФОП Храпицький В.В..pdf укладений
04 квітня 2025 12:12