Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки та планшети
Очікувана вартість
1 725 000,00 UAH
UA-2025-03-12-013646-a 45ff840fc1c84df791462220b8ddcd51
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Уварова

+380503183427 svitlanauvarova2005@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А2802
Код ЄДРПОУ: 26614159
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Світлана Уварова
+380503183427
svitlanauvarova2005@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2025 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2025 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2025 09:00
Очікувана вартість: 1 725 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 комплект
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
50 комплект
Планшет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2025 17:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2025 17:33
ТД СЗ Ноутбуки та планшети.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обмеження права прийняти участь у даній закупівлі
Дата подання: 17 березня 2025 22:28
Дата відповіді: 18 березня 2025 10:17
Шановна упвноважена особа, вами прописано вимогу до листа авторизації від виробника або його представництва, проте на даний момент не виробник, не його представництво із дозволу виробника не видають лист авторизації жодному учаснику по даній закупівлі, оскільки певний учасник отримав такий лист першим і не дає можливості прийняти участь іншим учасникам із чіткою відповідю від виробника - "тендер захищено певним учасником". Тобто конкуренція по цим торгам усунута. Ви можете зв язатися з виробником або його представництвом і почути ту саму відповідь! Це відома схема із усунення конкуренції у системі Прозоро. Отримати лист авторизації або попросити виробника та його представництво не видавати лист іншим учасникам за певні обіцянки або винагороди, що зовсім не є сприянням конкуренції із вашого боку завдяки даній вимозі у вашій документації. Також нагадаємо, що відповідно до п. 4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Чи не має у вас бажання прибрати вимогу із документації до листа авторизації і таким чином дати можливість участі іншим учасникам окрім того єдиного, що такий лист авторизації вже отримав? Наперед вдячні за детальне вивчення даної проблеми пов язаної із такою вимогою до листа.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляється наступне.
Вимога щодо листа встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих або контрафактних товарів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) товарів, що може призвести до вкрай негативних наслідків для Замовника.
Зазначена вимога сформована з метою визначення перш за все найбільш надійного постачальника, який не лише поставить якісний, легально розмитнений на території України товар, але і забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України.
Даною вимогою Замовник жодним чином не порушує принципів здійснення закупівель, а саме, недискримінації учасників. Окрім того, дана вимога є єдиною для всіх учасників, тому не є дискримінаційною для окремо взятого Учасника.
За умови законності правовідносин між Учасником та Виробником або офіційним представником Виробника, отримання зазначеного листа не є проблематичним.
Також звертаємо Вашу увагу, що технічні характеристики, встановлені Замовником у Тендерній документації, не передбачають постачання конкретної торгової марки товару (чи виробника), а навпаки, за зазначеними технічними характеристиками Учасниками може бути запропонований товар різних виробників (торгових марок), що виключає дискримінаційний характер вимоги та обмеження конкуренції.
Крім того, вимоги тендерної документації про надання таких листів, також були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації, наприклад, рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c.
Враховуючи вищезазначене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Інформація для замовника!
Дата подання: 17 березня 2025 22:28
Дата відповіді: 18 березня 2025 10:20
Шановний замовник, прохання ознайомитись із висновком АМКУ, яке опубліковано у березні 2024 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a ) стосовно аналогічної з вашою вимогою до надання листа авторизації виробника, яке просимо видалити з вашої документації, цитуємо рішення АМКУ для вашого розуміння як саме дискримінує учасників ваша вимога до листа: "оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмета закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати лист. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині." У вашому випадку прописана в документації аналогічна вимога до листа, яка обмежує участь у даній закупівлі учасників, що не мають стосунків із виробником. Велике прохання видалити таку вимогу до листа авторизації із ваших документів для створення повноцінної конкуренції по даним торгам. Дякуємо за приділену увагу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякую за приклад висновку АМКУ. У відповідь на Ваше звернення повідомляється наступне.
Вимога щодо листа встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих або контрафактних товарів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) товарів, що може призвести до вкрай негативних наслідків для Замовника.
Зазначена вимога сформована з метою визначення перш за все найбільш надійного постачальника, який не лише поставить якісний, легально розмитнений на території України товар, але і забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України.
Даною вимогою Замовник жодним чином не порушує принципів здійснення закупівель, а саме, недискримінації учасників. Окрім того, дана вимога є єдиною для всіх учасників, тому не є дискримінаційною для окремо взятого Учасника.
За умови законності правовідносин між Учасником та Виробником або офіційним представником Виробника, отримання зазначеного листа не є проблематичним.
Також звертаємо Вашу увагу, що технічні характеристики, встановлені Замовником у Тендерній документації, не передбачають постачання конкретної торгової марки товару (чи виробника), а навпаки, за зазначеними технічними характеристиками Учасниками може бути запропонований товар різних виробників (торгових марок), що виключає дискримінаційний характер вимоги та обмеження конкуренції.
Крім того, вимоги тендерної документації про надання таких листів, також були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації, наприклад, рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c. Просимо і Вас ознайомитись з цими висновками.
Враховуючи вищезазначене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2025 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САНТАРЕКС" 1 725 000,00
UAH з ПДВ
1 725 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2025 08:18
Електронний підпис
20 березня 2025 08:16
кол скан витяг пдв.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНТАРЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САНТАРЕКС"
#30126040
Переможець 1 725 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2025 14:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2025 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНТАРЕКС"
#30126040
1 725 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2025 17:12
Договір_10_ноутбук_планшет.pdf укладений
08 квітня 2025 17:10