Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ОХОРОНИ ДОВКІЛЛЯ ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ЧОРНОБАЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44153823 |
Місцезнаходження: | 19901, Україна , Черкаська обл., селище Чорнобай, вул. Центральна, будинок 154 |
Контактна особа: |
Діана Вовк +380975547660 komisarovadiana@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2025 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник зобов'язаний сплатити вартість Товару на умовах відстрочки платежу до 60 (шістдесяти) календарних днів з дати отримання Товару. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2025 13:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2025 13:31 |
Додаток 4. Форма тендерна пропозиція загальна.doc | |
14 березня 2025 13:31 |
Перелік змін 2.doc | |
12 березня 2025 16:45 |
Додаток 5.docx | |
12 березня 2025 16:45 |
тендерна документація.doc | |
12 березня 2025 16:45 |
Додаток 3.docx | |
12 березня 2025 16:45 |
Додаток 1.docx | |
12 березня 2025 16:45 |
Додаток 6.doc | |
12 березня 2025 16:45 |
Додаток 2.docx |
14 березня 2025 13:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 березня 2025 13:31 |
Додаток 4. Форма тендерна пропозиція загальна.doc
|
|||
14 березня 2025 13:31 |
Перелік змін 2.doc
|
|||
12 березня 2025 16:45 |
Додаток 5.docx
|
|||
12 березня 2025 16:45 |
тендерна документація.doc
|
|||
12 березня 2025 16:45 |
Додаток 3.docx
|
|||
12 березня 2025 16:45 |
Додаток 1.docx
|
|||
12 березня 2025 16:45 |
Додаток 6.doc
|
|||
12 березня 2025 16:45 |
Додаток 2.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-02-000031 ● f1a24da8b8324896b5046a096fe6f243
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2025 10:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.04.2025 № 42-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 26 березня 2025 р. № 003100-18/3822-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Перелік процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2025-03-12-013040-a, 12.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-03 16:49:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-12-013040-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2025-03-12-013040-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- з яких підстав в електронній системі не оприлюднений в окремому документі у машинозчитувальному форматі перелік змін, що вносяться до тендерної документації, чим не виконано вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей?
- чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Чорнобаївський асфальтний завод» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей? На порушення пункту 43 Особливостей учасникові було надано 24 години на виправлення невідповідностей у документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які не були подані ним у тендерній пропозиції. Зокрема, учасником не надано копію звіту про аудит або іншого документу, що підтверджує аудит складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншими акредитованими органами по сертифікації (якщо дана дата реєстрації сертифікату не пізніше ніж один рік від дати складання звіту) або копію звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншими акредитованими органами по сертифікації – не пізніше ніж за один рік до дати проведення електронного аукціону, чим порушено вимоги пункту 4 додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі».
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-08 11:05:34
Пояснення щодо Звернення
- Обґрунтування розміру витрат: Відповідно до Бюджетних запитів та Рішення Чорнобаївської селищної ради від 19.12.2024 №52-12 /VIII "Про бюджет Чорнобаївської селищної територіальної громади на 2025 рік" на 2025 рік на придбання будівельні матеріали для проведення поточних ремонтних робіт господарським способом ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (Асфальтобетон дрібнозернистий, бітумна емульсія) з місцевого бюджету заплановано 1 млн.грн. В 2024 році на аналогічний товар проводилася закупівля, відповідно до Договору №92 від 15 травня 2024 року фактична вартість асфальтобетону дрібнозернистого становила - 4551,00 грн./т., а вартість бітумної емульсії ЕКШ-60 – 30000,00 грн./т. Рівень інфляції в 2024 році становив 12,0%., прогнозований рівень інфляції на 2025 рік – 8,4%. Враховуючи прогнозований рівень інфляції шляхом нескладних математичних розрахунків ми як замовники можемо придбати на протязі 2025 року 200 тон асфальтобетону та 0,8 тон бітумної емульсії, з прогнозованою ціною на асфальтобетон 4870 грн./т., та бітумної емульсії 32500 грн./т.
(прогнозований рівень інфляції - https://bank.gov.ua/ua/news/all/inflyatsiya-pochne-znijuvatisya-z-seredini-roku-a-zrostannya-ekonomiki-prishvidshitsya--inflyatsiyniy-zvit)
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднене на офіційному сайті Чорнобаївської територіальної громади за посиланням https://chornobay-rada.gov.ua/news/1743678331/
- Перелік змін до тендерної документації (Додаток 4. Форма тендерна пропозиція загальна.doc) оприлюднено 14 березня 2025 року о 13:31. Файл «Перелік змін 2.doc» в окремому документі у машинозчитувальному форматі. Форму «Тендерна пропозиція» викладено в новій редакції де виключено пункт 1 «Ціна включає в себе всі витрати на транспортування, доставку до замовника, навантаження, страхування, встановлення та інші витрати, сплату податків і зборів тощо.»
- Щодо невідхилення пропозиції учасника ПП «Чорнобаївський асфальтний завод»: В своєму запитанні ви відразу надаєте на нього відповідь. Відповідно Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» Учасник має підтвердити відповідність своєї пропозиції технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі надавши в своїй пропозиції – «Копію звіту про аудит або іншого документу, що підтверджує аудит складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншими акредитованими органами по сертифікації (якщо дана дата реєстрації сертифікату не пізніше ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншими акредитованими органами по сертифікації – не пізніше ніж за один рік до дати проведення електронного аукціону.». На підтвердження відповідності в учасника ПП «Чорнобаївський асфальтний завод» виявлено що даний документ відсутній. Відповідно пункту 43 Особливостей учасникові виставлено вимогу про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель (було надано 24 години на виправлення невідповідностей у документах).
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Виправлення даної помилки (довантаження документу який вимагався) не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-09 09:18:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-12-013040-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «Чорнобаївський асфальтний завод», та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? Зокрема, на вимоги пунктів 1, 2 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник надає наступні документи: не менше одного договору, укладеного не раніше 2022 року з аналогічним предметом закупівлі; видаткові накладні, про поставку відповідного товару, що підтверджують повне виконання договору. У складі тендерної пропозиції ПП «Чорнобаївський асфальтний завод» надано договір з аналогічним предметом закупівлі від 15.05.2024 № 92 на суму 922 020,00 грн., проте, сума наданих видаткових накладних склала 916 194,72 грн, що не підтверджує повне виконання зазначеного договору.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-14 09:56:08
Пояснення щодо Звернення
На вимоги пунктів 1, 2 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник ПП «Чорнобаївський асфальтний завод» надав з аналогічним предметом закупівлі договір № 92 від 15.05.2024. Даний договір укладений з Відділом житлово-комунального господарства, комунальної власності, охорони довкілля та земельних відносин Чорнобаївської селищної ради, тобто з нами. Ми як замовники готували як сам договір, додаткові угоди так і приймався товар згідно рахунків та видаткових накладних. Сума фактично отриманого товару за видатковими накладними складає 922 020,00 грн. Додатково нами оприлюднювався звіт про виконання договору де зазначена сума виконання договору також становила 922 020,00 грн., тому дана невідповідність із сумою наданих накладних в пропозиції не була виявлена, так як всі чотирнадцять видаткових накладних знаходяться у нас як у Замовника так і в Учасника ПП «Чорнобаївський асфальтний завод» (додаються).
Також хочемо наголосити (зазначити) про важливість для нас даної закупівлі щодо придбання асфальтобетонної суміші та бітумної емульсії. Дані дорожні будівельні матеріали нагально потрібні для ямкового ремонту доріг територіальної громади. З метою збереження дорожнього покриття від руйнування після зимового періоду та ефективного використання бюджетних коштів дані роботи проводяться власними силами, господарським способом. Зважаючи на прогноз погоди та необхідність термінового проведення ремонтних робіт на дорогах, а відповідно наявність якісних матеріалів, просимо не ініціювати питання скасування даної закупівлі, бо кожен день затримки в проведенні ремонту в подальшому збільшує витрати на його виконання. Простий приклад: сьогодні потрібно закрити маленьку тріщину на дорозі, а вже через тиждень не вчинивши ніяких дій щодо її ліквідації на тому місці може бути велика вибоїна (яма), на ліквідацію якої потрібно витратити значно більше коштів, коштів нашої громади.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник скасував Закупівлю у зв’язку із відсутністю механізму усунення порушень.
2025-04-18 13:53:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Чорнобаївський асфальтний завод" |
953 948,00
UAH з ПДВ
|
953 948,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Чорнобаївський асфальтний завод" #03582391 |
Переможець |
953 948,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2025 10:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2025 14:46
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2025 13:48 |
Кінець періоду оскарження: | 29 квітня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | у зв’язку із відсутністю механізму усунення таких порушень |
18 квітня 2025 13:48
|
Електронний підпис |
18 квітня 2025 13:47
|
Протокол 31.pdf |