Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт тротуару по вул. Антонова (від вул. Полтавська до вул. Котляревського) в м. Ірпінь Київської області, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України (відновні роботи)
Очікувана вартість
2 269 325,00 UAH
UA-2025-03-12-012634-a ● 39b04135475a49a29aee02e78a9039cc
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05408846 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а |
Контактна особа: |
Ольга Калита +380459757552 viddiljkgirpin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2025 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2025 16:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2025 11:22 |
Очікувана вартість: | 2 269 325,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 346,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт тротуару по вул. Антонова (від вул. Полтавська до вул. Котляревського) в м. Ірпінь Київської області, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України (відновні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08200, Україна, Київська область, Ірпінь
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2025 08:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2025 08:48 |
ТД_кап ремонт вул Антонова зі змінами.doc | |
25 березня 2025 08:48 |
Додаток 1 Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником (1).docx | |
25 березня 2025 08:48 |
реєстр змін 24.03.2025.docx | |
20 березня 2025 14:04 |
реєстр змін 20.03.2025.docx | |
12 березня 2025 16:30 |
додаток 5 до ТД договір.doc | |
12 березня 2025 16:30 |
Додаток 4 тендерна пропозиція.docx | |
12 березня 2025 16:30 |
Додаток 2 перелік документів-інформаціїякі подаються переможцем.docx | |
12 березня 2025 16:30 |
додаток 3 Технічне завдання.xls |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Акт огляду
Дата подання: 13 березня 2025 15:18
Дата відповіді: 17 березня 2025 09:23
Шановний Замовнику. Ви вимагаєте від Учасника надати Акт огляду об’єкту учасником, завірений печатками і підписами уповноважених осіб (за наявності). Уточніть будь ласка, за наявності чого саме, шо мається на увазі?
Відповідь: Учасник в складі своєї тендерної пропозиції має надати Акт огляду об’єкту учасником, завірений печатками і підписами уповноважених осіб, як зі сторони Учасника так і зі сторони Замовника. Складання такого акту дозволить учасникам врахувати всі можливі фактори, які можуть вплинути на вартість та строки проведення робіт, наявність акта буде служити документом, який підтвердить факт ознайомлення учасника з умовами об"єкту на момент подачі тендерної пропозиції.
Додатки до Тендерної документації
Дата подання: 18 березня 2025 09:48
Дата відповіді: 18 березня 2025 10:13
Добрий день! Шановний Замовнику, ви просите надати у складі Тендерної пропозиції довідку у довільній формі (п.1.15 Довідка в довільній формі, що підтверджує згоду з усіма умовами, що вказані в проекті Додатку 4 до тендерної документації та додатками які є невід’ємними частинами даного договору), в якій просите підтвердити згоду з усіма умовами, що вказані в проекті Додатку 4. Додаток 4 до тендерної документації у Вас містить тендерну пропозицію, Додаток 5 - проект Договору. Крім того, відсутні Додаток 1.2. - відомості про учасника та Додаток 1.3. - лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Просимо виправити невідповідності в Додатках до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, у тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни
Акт огляду
Дата подання: 20 березня 2025 16:43
Дата відповіді: 25 березня 2025 09:39
Шановний Замовнику, відповідно до вимог тендерної документації, від учасника в складі пропозиції вимагається надання Акту огляду, а саме: «Акт огляду об’єкту учасником, завірений печатками і підписами уповноважених осіб (за наявності).». Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та замовника об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акту про огляд об’єкту за підписом особи замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не підписати такий Акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні Акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Ви як Замовник порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Зважаючи на це, об’єктивно після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Вважаємо, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель. Доводимо до Вашого відома, що відповідно до практики колегії Антимонопольного комітету України, зокрема викладених у рішеннях, за результатами розгляду скарг у процедурах закупівель UA-2022-07-05-006351-a, UA-2023-04-25-008634-a, UA-2023-04-25-011323-a, UA-2023-04-25-009315-a, вимоги Замовників щодо надання в складі тендерної пропозиції Акту огляду об’єкту, визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону. Просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу. У разі ігнорування Ми змушені будемо звертатися до відповідних органів, для усунення подальшого включення таких вимог до Ваших тендерних документацій, та інші відповідні інстанції з висвітленням Замовника торгів завідомо незаконних, упереджених вимог, на користь вже відомого учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник в тендерну документацію внесенні зміни
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро