Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43905443 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Вікторія Протас +380342537647 tender2021db@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2025 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 159 738,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 798,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2025 16:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2025 16:05 |
Додаток № 4 Документи переможця.docx | |
12 березня 2025 16:05 |
Додаток № 1 Документи учасника.doc | |
12 березня 2025 16:05 |
Тендерна документація.doc | |
12 березня 2025 16:05 |
Додаток № 3 Проект договору.doc | |
12 березня 2025 16:05 |
Додаток № 2 Технічні вимоги.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-24-000004 ● ca9f8556ef3f4909a1cf5fb1fbc5857a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2025 10:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.03.2025 №20-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.03.2025 №20-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-03-12-011899-a 12.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-25 11:26:26
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з благоустрою, влаштування елементів доступності та відновлення покриття на зупинці громадського транспорту та на пішохідних доріжках біля неї на вул. Івасюка, 28 в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-12-011899-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-28 11:31:31
Відповідь:
На Вашу вимогу щодо надання пояснення з приводу моніторингу закупівлі «Послуги з благоустрою, влаштування елементів доступності та відновлення покриття на зупинці громадського транспорту та на пішохідних доріжках біля неї на вул. Івасюка, 28 в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (UA-2025-03-12-011899-a) повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020р., згідно розробленої кошторисної документації з урахуванням технічного стану покриття на зупинці громадського транспорту та на пішохідних доріжках біля неї на вулиці Івасюка, 28 в м. Івано-Франківську для забезпечення доступності з метою створення безбар'єрного середовища та інклюзивної інфраструктури на території ІФМТГ та рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради № 140 від 14.02.2025р. «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати на 2025 рік, який враховується при визначенні вартості будівництва».
2. Враховуючи відсутність власного веб-сайту Департаменту благоустрою Івано-Франківської міської ради, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради – https://www.mvk.if.ua/news/54180 відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами).
Додається :
- Копія Рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради
№ 140 від 14.02.2025р.;
- Копія Зведеного кошторисного розрахунку.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 квітня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ КОНСЕНСУС-БУД |
2 158 850,00
UAH з ПДВ
|
2 158 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ КОНСЕНСУС-БУД #43572465 |
Переможець |
2 158 850,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2025 16:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2025 16:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2025 11:05
|
загальновиробничі витрати.xlsx | укладений |
28 березня 2025 11:04
|
Інформація.xlsx | укладений |
28 березня 2025 11:04
|
договірна ціна.xlsx | укладений |
28 березня 2025 11:04
|
Договір 27.doc | укладений |
28 березня 2025 11:04
|
локальний кошторис з розрахунком договірної ціни.xlsx | укладений |
28 березня 2025 11:04
|
відомість ресурсів до локального кошторису.xlsx | укладений |
28 березня 2025 11:04
|
Договір 27.pdf | укладений |
28 березня 2025 11:04
|