Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
998 635,33 UAH
UA-2025-03-12-011637-a db2f6bdecb534e49908b59b9cdcaa299
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Березюк

+380442262345 berezuk@do.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління державної охорони України
Код ЄДРПОУ: 00037478
Місцезнаходження: 01024, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Богомольця, 8
Контактна особа: Олена Березюк
+380442262345
berezuk@do.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2025 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2025 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2025 10:00
Очікувана вартість: 998 635,33 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 986,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 штука
Тонер-картридж Pantum TL-420XP
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, м. Київ, вул. Богомольця, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 30125120-8 — Тонери для фотокопіювальної техніки
30 штука
Драм-картридж Pantum DL-420 (DL-420P)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, м. Київ, вул. Богомольця, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
4 штука
Тонер-картридж Xerox 006R01828
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, м. Київ, вул. Богомольця, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 30125120-8 — Тонери для фотокопіювальної техніки
4 штука
Тонер-картридж Xerox 006R01829
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, м. Київ, вул. Богомольця, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 30125120-8 — Тонери для фотокопіювальної техніки
4 штука
Тонер-картридж Xerox 006R01830
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, м. Київ, вул. Богомольця, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 30125120-8 — Тонери для фотокопіювальної техніки
4 штука
Тонер-картридж Xerox 006R01831
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, м. Київ, вул. Богомольця, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 30125120-8 — Тонери для фотокопіювальної техніки
4 штука
Тонер-картридж Xerox 006R01819
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, м. Київ, вул. Богомольця, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 30125120-8 — Тонери для фотокопіювальної техніки
5 штука
Драм-картридж Xerox 013R00687
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, м. Київ, вул. Богомольця, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
14 штука
Тонер-картридж Xerox 006R04395
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, м. Київ, вул. Богомольця, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 30125120-8 — Тонери для фотокопіювальної техніки
9 штука
Тонер-картридж Xerox 006R04396
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, м. Київ, вул. Богомольця, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 30125120-8 — Тонери для фотокопіювальної техніки
9 штука
Тонер-картридж Xerox 006R04397
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, м. Київ, вул. Богомольця, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 30125120-8 — Тонери для фотокопіювальної техніки
9 штука
Тонер-картридж Xerox 006R04398
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, м. Київ, вул. Богомольця, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 30125120-8 — Тонери для фотокопіювальної техніки
30 штука
Тонер-картридж Xerox 106R03623
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, м. Київ, вул. Богомольця, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 30125120-8 — Тонери для фотокопіювальної техніки
20 штука
Драм-картридж Xerox 101R00555
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, м. Київ, вул. Богомольця, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
60 штука
Тонер-картридж HP CF230X
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, м. Київ, вул. Богомольця, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 30125120-8 — Тонери для фотокопіювальної техніки
25 штука
Драм-картридж HP CF232A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, м. Київ, вул. Богомольця, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
8 комплект
Комплект чорнил EPSON для принтера L805
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, м. Київ, вул. Богомольця, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 30125000-1 — Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться згідно з рахунком Продавця протягом 10 (десяти) днів після поставки Товару, оформлення видаткової накладної та акта приймання-передачі. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Датою оплати за Товар вважається дата списання грошових коштів з рахунка Покупця на користь Продавця. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2025 16:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2025 15:59
Оголошення.docx
12 березня 2025 15:59
Договір .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2025 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСД АЙТІ ГРУП" 967 522,00
UAH з ПДВ
967 522,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2025 16:47
Електронний підпис
20 березня 2025 16:43
Електронний підпис
20 березня 2025 16:43
Електронний підпис
20 березня 2025 16:42
Лист Xerox.pdf.p7s
20 березня 2025 16:42
04_Гарант лист довкілля.pdf
20 березня 2025 16:42
Лист Xerox.pdf
20 березня 2025 16:42
Лист Pantum.pdf
20 березня 2025 16:42
Лист Pantum.pdf.p7s
20 березня 2025 16:42
03_Технічний опис.pdf.p7s
20 березня 2025 16:42
03_Технічний опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСД АЙТІ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСД АЙТІ ГРУП"
#43931803
Переможець 967 522,00
UAH з ПДВ
22 березня 2025 16:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2025 15:48

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Під час детального розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: У складі пропозиції Учасника міститься цінова пропозиція, яка подана по формі згідно Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, проте в п. 6 зазначений невірний парт номер виробника, але правильний парт номер виробника міститься в іншому документі, що був наданий у складі пропозиції (файл. 02_Довідка про запроп товар.pdf). Також є гарантійний лист про повну відповідність запропонованого товару технічним та якісним характеристикам (файл. 05_Гарант лист відповідн тех вимогам.pdf). Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції зазначеного Учасника, визначені пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, Цінову пропозицію згідно Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Документи

22 березня 2025 16:16
Електронний підпис
22 березня 2025 16:16
Протокол 27.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2025 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСД АЙТІ ГРУП"
#43931803
967 522,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2025 16:16
Електронний підпис
22 березня 2025 16:16
Протокол 27.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2025 09:16
дог 189 2025.pdf укладений
02 квітня 2025 09:15