Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи та пристрої нагляду та охорони
Очікувана вартість
384 104,00 UAH
UA-2025-03-12-010045-a c4410ac91f2c4ce280d09250c19f1c2e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Андрій

380959078237 a.shevchenko@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНА БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ І РЕМОНТУ БРОНЕТАНКОВОГО ОЗБРОЄННЯ, АВТОМОБІЛЬНОЇ ТА БРОНЕТАНКОВОЇ ТЕХНІКИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3076)
Код ЄДРПОУ: 45373095
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Шевченко Андрій
380959078237
a.shevchenko@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2025 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2025 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2025 12:00
Очікувана вартість: 384 104,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 920,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплекс засобів нагляду та охорониприміщень складу озброєння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2025 13:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 березня 2025 13:35
Оголошення_Охорона_складу_озброєння 17.03.2025.docx
17 березня 2025 13:35
Таблиця змін.docx
12 березня 2025 15:16
Оголошення_Охорона_складу_озброєння.docx
12 березня 2025 15:16
Додаток 3 проект договору.docx
17 березня 2025 13:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2025 15:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2025 15:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 березня 2025 13:35
Оголошення_Охорона_складу_озброєння 17.03.2025.docx
17 березня 2025 13:35
Таблиця змін.docx
12 березня 2025 15:16
Оголошення_Охорона_складу_озброєння.docx
12 березня 2025 15:16
Додаток 3 проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Авторизаційний лист
Дата подання: 13 березня 2025 09:42
Дата відповіді: 14 березня 2025 12:52
1. Шановний замовнику, просимо прибрати дискримінаційну вимогу: "У складі пропозиції Учасник надає авторизаційний лист від виробника відеокамер, в якому надається право Учаснику на постачання відеокамер Замовнику та їх подальше технічне обслуговування з обов’язковим зазначенням адреси сертифікованого сервісного центру виробника на території України та ідентифікатора закупівлі!" Ви вимагаєете НЕМОЖЛИВЕ, адже виробник шуканих Вами камер Хіквіжн не буде надавати ЖОДНИХ авторизаційних литсів НІКОМУ! 2. Також поясніть будь ласка для чого потрібна така вимога: "Учасник повинен мати у своєму штаті не менше 2 працівників, які пройшли навчання з питань інсталяції та обслуговування відеокамер (перелік відеокамер зазначений у технічних вимогах Додатку 3). На підтвердження проходження навчання Учасник має надати кваліфікаційний сертифікат компанії – виробника відеокамер (або офіційного дистриб’ютора виробника відеокамер) про проходження навчання працівниками Учасника з питань інсталяції та обслуговування зазначених у технічних вимогах відеокамер (зі збереженням гарантійних зобов’язань виробника) з обов’язковим зазначенням моделей/артикулів." адже в договорі йдеться ВИКЛЮЧНО про поставку обладнання?!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення. Ваші зауваження будуть розглянуто та внесені відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2025 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ РІШЕННЯ ЮА" 372 000,00
UAH з ПДВ
372 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 березня 2025 12:43
Електронний підпис
28 березня 2025 12:40
ГарЛистП47-14.pdf.p7s
28 березня 2025 12:40
Рішення_Згода.pdf.p7s
28 березня 2025 12:40
ГарЛистП47-6.pdf
28 березня 2025 12:40
ГарЛистП47-3.pdf
28 березня 2025 12:40
ГарЛистП47-14.pdf
28 березня 2025 12:40
ДовідкаЛіцензування.pdf
28 березня 2025 12:40
Рішення_Згода.pdf
28 березня 2025 12:40
ДовідкаКорупціяТОВ.zip
28 березня 2025 12:40
ДовідкаЛіцензування.pdf.p7s
28 березня 2025 12:40
ГарЛистП47-6.pdf.p7s
28 березня 2025 12:40
ГарЛистП47-12.pdf
28 березня 2025 12:40
ВитягМВС.zip
28 березня 2025 12:40
ГарЛистП47-12.pdf.p7s
28 березня 2025 12:40
ГарЛистП47-3.pdf.p7s
24 березня 2025 14:56
Електронний підпис
24 березня 2025 14:56
Електронний підпис
24 березня 2025 14:55
ЦіноваПропозиція.pdf.p7s
24 березня 2025 14:55
ЦіноваПропозиція.pdf
24 березня 2025 14:55
Виписка 13.05.2024.pdf.p7s
24 березня 2025 14:55
ДовідкаКорупціяТОВ.zip
24 березня 2025 14:55
ГарЛистСт16.pdf.p7s
24 березня 2025 14:55
ПроНеОбєднання.pdf.p7s
24 березня 2025 14:55
Статут 13.05.2024.pdf
24 березня 2025 14:55
Витяг_ЄДРПОУ.pdf.p7s
24 березня 2025 14:55
Виписка 13.05.2024.pdf
24 березня 2025 14:55
ВитягМВС.zip
24 березня 2025 14:55
Статут 13.05.2024.pdf.p7s
24 березня 2025 14:55
ДовідкаДПС.pdf
24 березня 2025 14:55
ГарЛистСт16.pdf
24 березня 2025 14:55
ВідомостіПроУчасника.pdf
24 березня 2025 14:55
ПроНеОбєднання.pdf
24 березня 2025 14:55
ВідомостіПроУчасника.pdf.p7s
24 березня 2025 14:55
ДовідкаДПС.pdf.p7s
24 березня 2025 14:55
Витяг_ЄДРПОУ.pdf
24 березня 2025 14:55
ТехпаспортRENAULT_LODGY.pdf
24 березня 2025 14:55
Трудова_Замковенко.pdf
24 березня 2025 14:55
ТехпаспортRENAULT_LOGAN.pdf.p7s
24 березня 2025 14:55
Трудова_Тронь.pdf
24 березня 2025 14:55
Трудова_Замковенко.pdf.p7s
24 березня 2025 14:55
Трудова_Тронь.pdf.p7s
24 березня 2025 14:55
АналогічнийДог_12_07_1.pdf.p7s
24 березня 2025 14:55
ТехпаспортRENAULT_LODGY.pdf.p7s
24 березня 2025 14:55
ДовідкаЛіцензування.pdf
24 березня 2025 14:55
АналогічнийДог_12_07_1.pdf
24 березня 2025 14:55
ДовідкаЛіцензування.pdf.p7s
24 березня 2025 14:55
ТехпаспортRENAULT_LOGAN.pdf
24 березня 2025 14:55
ТехпаспортRENAULT_LODGY.pdf.p7s
24 березня 2025 14:55
Трудова_Замковенко.pdf
24 березня 2025 14:55
АналогічнийДог_12_07_1.pdf.p7s
24 березня 2025 14:55
Трудова_Тронь.pdf.p7s
24 березня 2025 14:55
ТехпаспортRENAULT_LOGAN.pdf
24 березня 2025 14:55
АналогічнийДог_12_07_1.pdf
24 березня 2025 14:55
Трудова_Тронь.pdf
24 березня 2025 14:55
Трудова_Замковенко.pdf.p7s
24 березня 2025 14:55
ТехпаспортRENAULT_LODGY.pdf
24 березня 2025 14:55
ТехпаспортRENAULT_LOGAN.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ РІШЕННЯ ЮА"

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник має надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника (Таблиця 2 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).: 1. Довідка повинна містити інформацію про наявність у Учасника машин, механізмів, обладнання, офісних та складських приміщень, тощо. 2. Підтвердження наявності повинно бути надано на всі позиції обладнання та матеріально-технічної бази, що зазначені у довідці. Інформацію необхідно підтвердити: • наявність власних обладнання та механізмів, оборотно-сальдовою відомістю з відповідного балансового рахунку; • наявність орендованого обладнання, механізмів, приміщень: чинним договором (договорами) оренди, якщо залучається іншим чином – відповідним договором, який (які) повинен бути чинним; • наявність матеріально-технічної бази: копіями документів, що підтверджують власність матеріально-технічної бази або копіями чинного договору (договорів) оренди матеріально-технічної бази або інші документи, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази.

Наявність працівників відповідної кваліфікації

На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник має надати: - довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі (Таблиця 3 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Учасник повинен мати у своєму штаті не менше 2 працівників, які пройшли навчання з питань інсталяції та обслуговування відеокамер (перелік відеокамер зазначений у технічних вимогах Додатку 3). На підтвердження проходження навчання Учасник має надати кваліфікаційний сертифікат компанії – виробника відеокамер (або офіційного дистриб’ютора виробника відеокамер) про проходження навчання працівниками Учасника з питань інсталяції та обслуговування зазначених у технічних вимогах відеокамер (зі збереженням гарантійних зобов’язань виробника) з обов’язковим зазначенням моделей/артикулів.

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання (не менше одного договору який виконувався 2023-2025р;) аналогічних договорів (Таблиця 1 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), вартість кожного договору повинна бути не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати на всі договори вказані у довідці, копії договору (з усіма додатками). Учасники, які в якості аналогічних зазначають договори, укладені із Замовником, документальне підтвердження досвіду їх виконання можуть не надавати У разі надання аналогічних договорів з оборонними замовниками, необхідно дотримуватись приховування чутливої інформації!!!.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ РІШЕННЯ ЮА"
#43578158
Переможець 372 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2025 12:59

Документи

26 березня 2025 12:58
Електронний підпис
26 березня 2025 12:56
Протокол №146.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2025 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ РІШЕННЯ ЮА"
#43578158
372 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2025 12:58
Електронний підпис
26 березня 2025 12:56
Протокол №146.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2025 16:11
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
04 квітня 2025 16:10
Електронний підпис укладений
31 березня 2025 14:18
Договір №230-ВЗ-2025.pdf укладений
31 березня 2025 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2025
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №230/ВЗ/2025
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору купівлі-продажу №230/ВЗ/2025 від 31.03.2025
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Комплекс засобів нагляду та охорониприміщень складу озброєння 1 комплект 372 000,00
UAH