Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лінія роздачі
Очікувана вартість
299 000,00 UAH
UA-2025-03-12-009686-a 801936d99f8b498d9ea4100921ca2209
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Єпіфанова

+380667009409 o.yepifanova@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3005 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 08803543
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Олеся Єпіфанова
+380667009409
o.yepifanova@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2025 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 21 березня 2025 14:21
Початок аукціону: 21 березня 2025 14:21
Очікувана вартість: 299 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Лінія роздачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2025
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2025 14:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2025 14:58
Додаток 4 до оголошення.docx
12 березня 2025 14:58
Оголошення.docx
12 березня 2025 14:58
Додаток 3 до оголошення.docx
12 березня 2025 14:58
Додаток 2 до оголошення.docx
12 березня 2025 14:58
Додаток 1 до оголошення.docx
12 березня 2025 14:58
Додаток 5 до оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

розрахунок ціни (Додаток 5)
Дата подання: 13 березня 2025 12:36
Дата відповіді: 14 березня 2025 09:57
Шановний замовник! Ст.30 Закону "Про оборонні закупівлі" стосується особливостей формування ціни договору з оборонних закупівель, а не просто ціни тендерних пропозицій, і таке формування насамперед стосується Замовників, які на підставі вивчення ринкових цін виробників товару та комерційних пропозицій від Постачальників розраховують і встановлюють ціну своєму товару (предмету закупівлі) з врахуванням ст 30 ч.3 цього Закону, а саме: "у складі ціни державного контракту (договору) на постачання товарів, виконання робіт та надання послуг для забезпечення потреб сектору безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони враховуються витрати, зокрема податки, збори та інші передбачені законодавством обов’язкові платежі, і прибуток виконавця". Якщо ваша ціна вже сформована і оголошена, як у цьому випадку, а під час аукціону вона ще буде змінюватися, то на якій підставі ви вимагаєте від учасників тендеру у складі своїх пропозицій надавати розрахунок ціни згідно вашого Додатку 5? По-перше, такий розрахунок це ніщо інше, як калькуляція ціни конкретного виробника/ постачальника, що є конфідиційною інформацією, по-друге, початкова ціна тендерної пропозиції ще не є ціною договору оборонної закупівлі, а по-третє, сам Закон "Про оборонні закупівлі" (ст.30, ч.3) не вимагає ніякого розрахунку ціни, а ти більше від учасників тендеру! Тому ваша вимога п.22 Додатку 2 щодо надання учасниками розрахунку ціни є безпідставною і порушує "Закон про публічні закупівлі". Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник щодо Вашого запитання Замовник має повідомити наступне.
Частиною 3 статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі» (далі - Закон) визначені особливості формування ціни державного контракту (договору) з оборонних закупівель, який укладається під час дії правового режиму воєнного стану:
у складі ціни державного контракту (договору) на постачання товарів, виконання робіт та надання послуг для забезпечення потреб сектору безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони враховуються витрати, зокрема податки, збори та інші передбачені законодавством обов’язкові платежі, і прибуток виконавця;
у разі якщо придбання товарів, робіт і послуг оборонного призначення, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони під час дії правового режиму воєнного стану здійснюється за неконкурентною процедурою закупівель або без проведення видів (процедур) закупівель, визначених законодавством, рівень прибутку у складі ціни державного контракту (договору) не може перевищувати рівень прибутку (граничний рівень прибутку), встановлений Кабінетом Міністрів України на момент укладення відповідного державного контракту (договору);
у разі невстановлення Кабінетом Міністрів України рівня прибутку (граничного рівня прибутку), визначеного цією частиною, ціна товарів, робіт і послуг визначається державним контрактом (договором), що укладається за неконкурентною процедурою закупівель або без проведення видів (процедур) закупівель, визначених законодавством, відповідно до пропозиції виконавця з урахуванням прибутку такого виконавця.
З огляду на вказану норму Закону, контрагент за укладеним договором, в результаті здійснення процедури закупівлі, має надати Замовнику інформацію про витрати у складі договору, зокрема податки, збори та інші передбачені законодавством обов’язкові платежі, прибуток виконавця. Вказані витрати будуть включені в ціну договору Постачальником.
На етапі участі в закупівлі, подання пропозиції для участі в закупівлі, учасник має бути обізнаний щодо необхідності надати інформацію про визначені статті витрат.
Окрім того, у разі виникнення відмінностей витрат, визначених в розрахунку учасника, на етапі участі в закупівлі та за результатами проведення електронного аукціону, учасник надає уточнений розрахунок на етапі укладення договору з Замовником.
Маємо зазначити, що незважаючи на визначену Замовником вимогу подання в складі пропозиції розрахунку витрат, учасник може скористатися правом, визначеним Законом України "Про інформацію" та віднести інформацію, визначену в розрахунку, до конфіденційної. В свою чергу, конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, якщо інше не встановлено законом.
строк поставки
Дата подання: 14 березня 2025 11:22
Дата відповіді: 15 березня 2025 10:04
Доброго дня.Просимо уточнити строк поставки товару згідно даної закупівлі. В Оголошенні вказано "до 10.12.2025року", але в проекті договору п.2.2. зазначено, що строк " до 10.12.2025року за заявками Покупця". Що це за заявки повинні бути, якщо предметом закупівлі є лише один комплект лінії роздачі,тобто одна заявка, і коли ці заявки будуть надходити до Продавця? Замовник повинен розуміти, що потрібний йому за асортиментом комплект лінії роздачі повинно ще виготовляти, в наявності саме такого комплекту не може бути в жодного виробника. Але п.2.5. проекту договору, на жаль, це не враховує і говорить про протилежне: " Продавець зобов'язується передати у встановлений строк у власність Покупця Товар в асортименті та кількості, відповідно до Специфікації до Договору, на підставі заявки уповноваженого представника від Покупця, але не пізніше 24 годин з моменту отримання Заявки від Покупця". Це неправильно. Не можна навіть на доставку надавати такий малий термін, як 24 години, тому що в дорозі все може статися, тем більше у час воєнного стану. Прохання до Замовника - зазначити строк поставки товару з урахуванням не тільки терміну його доставки, а і виготовлення, на що потрібно не менше 25-ти днів, і внести поправки у відповідні пункти проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник щодо Вашого запитання Замовник має повідомити наступне. Військовій частині потрібна лінія роздачі для прискорення видачі готової їжі , для зменшення ризику загрози життю особового складу. Технічні характеристики були підібрані з інтернет-магазинів , в яких є лінії роздачі, які підходять за своїми габаритами. Однак у заявці яку складає Замовник буде вказана дата з урахуванням дати виготовлення та транспортування, яка буде оговорена при заключенні договору з переможчем закупівліі, і це не означає, що товар має бути привезений протягом 24 години , тому срок поставки товару і вказано до 10.12.2025 року для урахування відповідного проміжку часу для виготовлення та транспортування предмета закупівлі, щоб уникнути дискримінації потенційних Учасників.
дякуємо за відповідь
Дата подання: 17 березня 2025 09:42
Дата відповіді: 17 березня 2025 10:45
Дякуємо за відповідь, але хочемо дати вам пораду, що закуплю лінії роздачі потрібно робити повністю комплектом в одному дизайні, тобто від одного і того ж виробника, а не окремими елементами за потрібними вам розмірами з інтернет-магазинів.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за зворотній зв'язок, можливо наступного разу ми приймемо Вашу пораду до уваги.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2025 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Грабко Роман Костянтинович 222 100,00
UAH з ПДВ
222 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 282 000,00
UAH з ПДВ
282 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАЙБОРОДА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" 292 000,00
UAH з ПДВ
292 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2025 12:21
Електронний підпис
20 березня 2025 12:07
Довідка.pdf_1742203750.p7s
20 березня 2025 12:07
Сертифікат ISO 14001.pdf
20 березня 2025 12:07
випіска з ЄДР.pdf
20 березня 2025 12:07
висновок ДСЕЕ (теплове).pdf
20 березня 2025 12:07
витяг платника податку .pdf
20 березня 2025 12:07
декларація виробника.pdf
20 березня 2025 12:07
дилерський договір.pdf
20 березня 2025 12:07
паспорт_ ІПН.pdf
20 березня 2025 12:07
пропозиція (Додаток _3).pdf

Публічні документи

20 березня 2025 22:09
Електронний підпис
20 березня 2025 22:09
Електронний підпис
20 березня 2025 22:08
UA-2025-03-12-009686-a ефес 1009.pdf.p7s
20 березня 2025 22:08
Довідка корупція упп.p7s
20 березня 2025 22:08
листи та довідки.pdf.p7s
20 березня 2025 22:08
видаткова аналог.pdf.p7s
20 березня 2025 22:08
новий витяг.pdf.p7s
20 березня 2025 22:08
UA-2025-03-12-009686-a ефес 1009.pdf
20 березня 2025 22:08
Довідка банкрутство.pdf
20 березня 2025 22:08
відгук аналог.pdf
20 березня 2025 22:08
відгук аналог.pdf.p7s
20 березня 2025 22:08
Витяг МВС.pdf
20 березня 2025 22:08
Дог. Ефес.pdf
20 березня 2025 22:08
Структура власності.pdf
20 березня 2025 22:08
видаткова аналог.pdf
20 березня 2025 22:08
Дог. Ефес.pdf.p7s
20 березня 2025 22:08
Довідка банкрутство.pdf.p7s
20 березня 2025 22:08
Договір аналог.pdf.p7s
20 березня 2025 22:08
Порівняльна таблиця.pdf.p7s
20 березня 2025 22:08
Додаток 4 до оголошення.pdf
20 березня 2025 22:08
Файл підпису МВС.p7s
20 березня 2025 22:08
листи та довідки.pdf
20 березня 2025 22:08
Договір аналог.pdf
20 березня 2025 22:08
Статут_07.02.2024.pdf.p7s
20 березня 2025 22:08
новий витяг.pdf
20 березня 2025 22:08
Довідка корупція упп.pdf
20 березня 2025 22:08
Структура власності.pdf.p7s
20 березня 2025 22:08
документи Милобог Ю.В..pdf.p7s
20 березня 2025 22:08
Опис 12.02.2024.pdf
20 березня 2025 22:08
цінова.pdf.p7s
20 березня 2025 22:08
документи Милобог Ю.В..pdf
20 березня 2025 22:08
Порівняльна таблиця.pdf
20 березня 2025 22:08
Статут_07.02.2024.pdf
20 березня 2025 22:08
цінова.pdf
20 березня 2025 22:08
Опис 12.02.2024.pdf.p7s

Публічні документи

20 березня 2025 20:52
Електронний підпис
20 березня 2025 20:52
Електронний підпис
20 березня 2025 20:47
inform.pdf (1).p7s
20 березня 2025 20:47
Гарантійний лист п. 20.pdf
20 березня 2025 20:47
Договір з Виробником.pdf
20 березня 2025 20:47
Довідка.pdf (1).p7s
20 березня 2025 20:47
Витяг МВС.pdf
20 березня 2025 20:47
ІПН Майборода Т.pdf
20 березня 2025 20:47
Лист-згода на опд.pdf
20 березня 2025 20:47
Тех рег ПВХЛС-ПВХЛСК.pdf
20 березня 2025 20:47
Файл підпису.p7s
20 березня 2025 20:47
Гарантійний лист п.18.pdf
20 березня 2025 20:47
Довідка корупція.pdf
20 березня 2025 20:47
Пропозиція.pdf
20 березня 2025 20:47
Технічні вимоги.pdf
20 березня 2025 20:47
Майборода Т.В. паспорт.pdf
20 березня 2025 20:47
Порівняльна таблиця.pdf
20 березня 2025 20:47
Додаток 4 до оголошення.pdf
20 березня 2025 20:47
Виписка з ЄДР Майборода.pdf
20 березня 2025 20:47
Довідка банкрутство.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Грабко Роман Костянтинович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

ФОП "МАЙБОРОДА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Грабко Роман Костянтинович
#3457507434
Переможець 222 100,00
UAH з ПДВ
26 березня 2025 10:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2025 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Грабко Роман Костянтинович
#3457507434
222 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2025 10:26
244_ПС від 14.04.2025.pdf укладений
15 квітня 2025 10:25