Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автомобільний кран
Очікувана вартість
22 800 000,00 UAH
UA-2025-03-12-009613-a a60715eb5d354667bd9dc69ff174318e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Шевченко

+380976633568 bazavtk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 14323014
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Сергій Шевченко
+380976633568
bazavtk@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2025 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2025 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 22 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 114 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Банківська гарантія у розмірі 684 000,00 грн (3% від очікуваної вартості предмета закупівлі).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 684000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Автомобільний кран 30 т
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 квітня 2025
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
1 штука
Автомобільний кран 25 т
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкової оплати Покупцем вартості товару протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту його отримання на підставі видаткової накладної (згідно статті 49 Бюджетного кодексу України) за умови наявності бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунку Покупця. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування призначеного на оплату товару, Покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) календарних днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Банківська гарантія у розмірі 684 000,00 грн (3% від очікуваної вартості предмета закупівлі).

Сума забезпечення: 684000 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмір 1% від ціни договору.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 1% від ціни договору.
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 1% від ціни договору.
Забезпечення виконання договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 1% від ціни договору.
12 березня 2025 14:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2025 14:56
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf
12 березня 2025 14:56
Додаток № 6 - проєкт договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Files
Дата подання: 13 березня 2025 00:08
Дата відповіді: 14 березня 2025 16:52
Publish copes of your files in Word. Your PDF files are unsuitable for machine translation.
Відповідь: The documentation for the purchase of a truck crane was published by the Customer free of charge together with the announcement of the simplified procurement in the electronic procurement system for public access by filling in the fields in the electronic procurement system. The documentation contains the information necessary and sufficient for the participants to submit their proposals, which the Customer considered necessary to include in it. However, the legislation does not establish requirements for the format of the documentation files submitted by the Customer.
your answer
Дата подання: 14 березня 2025 17:17
Дата відповіді: 17 березня 2025 18:04
By Law the published docs must be in form, suitable for use. Your answer is demagogic, not to say that looks as a sabotage. So, we prefer not to step into this mud and resign from this tender. Good luck!
Відповідь: The documentation for the purchase of a truck crane was published by the Customer free of charge together with the announcement of the simplified procurement in the electronic procurement system for public access by filling in the fields in the electronic procurement system. The documentation contains the information necessary and sufficient for the participants to submit their proposals, which the Customer considered necessary to include in it. However, the legislation does not establish requirements for the format of the documentation files submitted by the Customer.
Thank you for your application, we would be happy if you would participate in the simplified procurement.
Щодо умов ТД
Дата подання: 15 березня 2025 19:21
Дата відповіді: 17 березня 2025 18:07
Доброго дня! Ми ознайомилися з тендерною документацією та маємо декілька запитань. На відміну від технічного завдання по закупівлі 25т автокрану, в ТЗ на закупівлю автокрана на 30т є суттєві відмінності. Чомусь, для цього автокрана, який закупається тим самим Замовником, не вимагаються двигун не нижче Євро2 і потужністю 420 к.с. А, всього-навсього, 265 к.с. Хоча, автокран вантажопідйомністю 32т, важчій за 25 тонний аналог. Чомусь не вимагається система динамічного регулювання тиску в шинах. Замовник той самий, але умови використання автокрана будуть зовсім інші? Виникають питання по вантажопідйомності автокрана. На ринку не було представлено автокрана в/п 30 українського виробництва. Були і є 25, 28, 32т. А нішу в 30т займають китайські автокрани на спецшасі. При цьому, повна маса транспортного засобу обмежена 31500кг. Чим обумовлено обмеження по колісній базі «не більше 4700+1350мм»? Так само, як і наступні пункти ТЗ, від 19 до 27, мають дуже конкретні показники по вантажному моменту, довжині стріли, кількості секцій стріли, висоті підйому, максимальному вильоту, швидкостям роботи лебідки, часу повної зміни вильоту і висування секцій стріли – що свідчить про лобіювання одного учасника. Такий висновок можна зробити тому, що, за даними параметрами, неможливо знайти більше однієї моделі крана в Україні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмету закупівлі подано відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням виробничих потреб Замовника. У разі виробничої доцільності та прийняття відповідного рішення, зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені в установленому порядку згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
А також хочемо повідомити що в пунктах Додатку № 3, про які ви питаєте, не зазначено конкретні показники, там зазначено не більше/не менше.
Учасник може на свій розсуд запропонувати еквівалент, але не гірший за технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі. У разі надання еквіваленту Учасник надає порівняльну таблицю основних технічних та якісних характеристик запропонованого товару, які у свою чергу мають бути не гіршими від технічних та якісних характеристик товару зазначених в Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
your last
Дата подання: 17 березня 2025 18:21
Дата відповіді: 18 березня 2025 14:18
Read Law 922 carefully. Documents must be in workable form. We are not going to ping-pong with you and resign from this tender. Good luck.
Відповідь: Simplified procurement was carried out taking into account Article 14 of Law 922. According to this article, there are no requirements for the publication of documents in Word. Therefore, the Customer approved the documentation for conducting simplified procurement and published it in the electronic procurement system in the manner established by the Authorized Body and the Law.
Thank you for your appeal!
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОАВТОАЛЬЯНС" 22 740 000,00
UAH з ПДВ
22 740 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 березня 2025 15:21
Електронний підпис
28 березня 2025 15:21
1-5 Протокол № 9.pdf.p7s
28 березня 2025 15:21
1-4 СТАТУТ+опис.PDF.p7s
28 березня 2025 15:21
1-2 Наказ №1 на директора.pdf
28 березня 2025 15:21
1-3 ПРОТОКОЛ на директора.pdf
28 березня 2025 15:21
vytiah_pro_nesudymist_2025-03-25.pdf.p7s
28 березня 2025 15:21
3-2 Серт ZTC300V552-1.pdf
28 березня 2025 15:21
свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
28 березня 2025 15:21
3-3 Серт_AVTR.pdf
28 березня 2025 15:21
2 Інформація про товар.pdf.p7s
28 березня 2025 15:21
1-5 Протокол № 9.pdf
28 березня 2025 15:21
5 Довідка рф і тд.pdf
28 березня 2025 15:21
2 Інформація про товар.pdf
28 березня 2025 15:21
1-4 СТАТУТ+опис.PDF
28 березня 2025 15:21
Довідка (назк).zip.p7s
28 березня 2025 15:21
свідоцтво ПДВ.pdf
28 березня 2025 15:21
3-2 Серт ZTC300V552-1.pdf.p7s
28 березня 2025 15:21
Довідка (назк).zip
28 березня 2025 15:21
vytiah_pro_nesudymist_2025-03-25.pdf
28 березня 2025 15:21
3-3 Серт_AVTR.pdf.p7s
28 березня 2025 15:21
5 Довідка рф і тд.pdf.p7s
24 березня 2025 12:08
Електронний підпис
24 березня 2025 12:08
Протокол.pdf.p7s
24 березня 2025 12:08
Протокол.pdf
20 березня 2025 16:20
Електронний підпис
20 березня 2025 16:20
Електронний підпис
20 березня 2025 16:19
12 Лист про товар.pdf
20 березня 2025 16:19
5-2 Наказ №1 на директора.pdf
20 березня 2025 16:19
Витяг ЄДР 29.09.24.pdf.p7s
20 березня 2025 16:19
5-3 ПРОТОКОЛ на директора.pdf
20 березня 2025 16:19
Витяг ПДВ.pdf.p7s
20 березня 2025 16:19
5-4 СТАТУТ+опис.PDF.p7s
20 березня 2025 16:19
12 Лист про товар.pdf.p7s
20 березня 2025 16:19
Витяг ЄДР 29.09.24.pdf
20 березня 2025 16:19
5-4 СТАТУТ+опис.PDF
20 березня 2025 16:19
Витяг ПДВ.pdf
20 березня 2025 16:19
1 цінова пропозиція.pdf.p7s
20 березня 2025 16:19
1 цінова пропозиція.pdf
20 березня 2025 16:19
46157 ТОВ ЄВРОАВТОАЛЬЯНС p7s.7z
20 березня 2025 16:19
Дог. гарантії.pdf.p7s
20 березня 2025 16:19
Дог. гарантії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОАВТОАЛЬЯНС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення виконання договору про закупівлю.

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОАВТОАЛЬЯНС"
#40395093
Переможець 22 740 000,00
UAH з ПДВ
27 березня 2025 12:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2025 11:02

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду пропозиції ТОВ "ЄВРОАВТОАЛЬЯНС" було виявлено перелік невідповідностей, такі як: 1.1. Виявлені невідповідності: Учасником у складі своєї пропозиції було надано Статут товариства в якому існують обмеження щодо укладання правочину, а саме: відповідно до п. 13.1.11.5. директор самостійно укладає контракти, угоди, підписує договори, крім тих, що перевищуються суму, окремо визначену Загальними зборами учасників, або Учасником. 1.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: стор. 21 п. 1 Форми ІІ Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – Учасник повинен надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу пропозиції та укласти договір про закупівлю.

Документи

27 березня 2025 12:28
Електронний підпис
27 березня 2025 12:27
Untitled.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2025 12:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОАВТОАЛЬЯНС"
#40395093
22 740 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2025 12:28
Електронний підпис
27 березня 2025 12:27
Untitled.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2025 10:05
Д 248.pdf укладений
02 квітня 2025 10:04