Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Насос шприцевий, код НК 023:2023: 13217 - Шприцева помпа
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2025-03-12-008463-a ● 17fd4bf0d74a40b7b53e038ada249d4f
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИКАРПАТСЬКИЙ ЦЕНТР РЕПРОДУКЦІЇ ЛЮДИНИ" МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 19400512 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ЧОРНОВОЛА будинок 49 |
Контактна особа: |
Тетяна Розумович +380966946652 sterilll@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2025 14:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2025 01:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2025 15:07 |
Початок аукціону: | 25 березня 2025 15:07 |
Очікувана вартість: | 32 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Насос шприцевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ЧОРНОВОЛА будинок 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 13217 — Шприцева помпа
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник зобов’язаний оплатити Товар Постачальнику протягом 30 /тридцяти/ календарних днів з дати фактичного отримання Товару (дати підписання видаткової накладної). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2025 15:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2025 15:07 |
Перелік змін_від 19.03.2025_р.doc | |
19 березня 2025 15:07 |
1. Тендерна документацiя_нова редакція_від 19.03.2025_р..doc | |
19 березня 2025 15:07 |
2. Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної_від 19.03.2025.doc | |
12 березня 2025 14:22 |
3. Перелік документів та_або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.doc | |
12 березня 2025 14:22 |
1. Тендерна документацiя.doc | |
12 березня 2025 14:22 |
2. Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної.doc | |
12 березня 2025 14:22 |
4. Проєкт договору.docx |
19 березня 2025 15:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2025 15:07 |
Перелік змін_від 19.03.2025_р.doc
|
|||
19 березня 2025 15:07 |
1. Тендерна документацiя_нова редакція_від 19.03.2025_р..doc
|
|||
19 березня 2025 15:07 |
2. Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної_від 19.03.2025.doc
|
|||
12 березня 2025 14:22 |
3. Перелік документів та_або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.doc
|
|||
12 березня 2025 14:22 |
1. Тендерна документацiя.doc
|
|||
12 березня 2025 14:22 |
2. Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної.doc
|
|||
12 березня 2025 14:22 |
4. Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо внесення змін до Додатку 1
Дата подання: 20 березня 2025 09:05
Дата відповіді: 21 березня 2025 09:42
Шановний Замовник!
Згідно Додатку №1 тендерної документації «8. Керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана тендерна документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою, - учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 1500.00 грн. (тисяча п’ятсот гривень 00 копійок).»
Згідно п. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 року, а саме:
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Так, у залежності від предмета закупівлі, визначеного замовником відповідно до Порядку, придбання здійснюється шляхом застосування однієї з процедур, передбачених статтею 13 Закону України “Про публічні закупівлі”, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі” для товарів і послуг окремо.
Поряд з цим згідно статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Згідно п.21 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
При цьому відповідно до частини третьої статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, у разі якщо замовником у розумінні Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено придбання консультаційних послуг, така закупівля має здійснюватись відповідно до річного плану (додатку до нього) відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, шляхом застосування однієї із процедур, передбачених статтею 13 Закону України “Про публічні закупівлі”, керуючись вартісними межами, визначеними Законом. Таку позицію підтвердив також департамент регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=a2badb65-f166-480f-ab33-2d6594b07329&lang=uk-UA).
Також, рішенням Постійно діючої адмінколегії АМКУ з розгляду скарг про порушення у сфері закупівель по одному з тендерів встановлено, що вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Зазначена вимога є незаконною.
Замовникам слід замовляти юридично-консультаційні послуги окремо від процедури закупівлі конкретного товару чи послуги. А учасники, в свою чергу, не зобов’язані оплачувати такі послуги.
Враховуючи все вищевказане прошу Вас внести зміни до тендерної документації та видалити вказаний вище пункт тендерної документації як такий, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання
Замовником укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг задля недопущення порушень в даній сфері, а також отримання професійних консультацій щодо кваліфікації учасників та іншої правової допомоги уповноваженій особі, прийнято рішення укласти договір.
Статтею 19 Конституції України закріплено загальнодозвільний принцип, відповідно до якого громадяни та організації мають право вчиняти дії, які прямо не заборонені законом.
Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії. Вказана стаття Конституції встановлює, що закони не можуть їй суперечити. У разі виникнення такої суперечності мають використовуватися норми акта найвищої юридичної сили.
Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні будь-які обмеження стосовно включення в тендерну документацію вимог щодо відшкодування витрат замовника на юридично-консультаційні послуги, то така вимога є цілком законною і не суперечить принципам даного закону та відповідає вимогам частини 3 статті 22 вказаного закону, а саме в тій частині, що в тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, а оплата послуг консультанта МОЖЕ здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги тендерної документації, застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні МОЖЕ бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника МОЖЕ бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії.
Також, акцентуємо Вашу увагу, що дана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити юридично-консультаційні послуги, отримані від Виконавця таких послуг. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів чи на виконання договору.
Зважаючи на вищевикладене, включення в тендерну документації положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України.
Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки тендерна документація повністю відповідає вимогам ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в тій частині, що не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вище зазначене, Замовник жодним чином не порушує чинне законодавство України та не встановлює дискримінаційних вимог до Учасників.
Замовником укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг задля недопущення порушень в даній сфері, а також отримання професійних консультацій щодо кваліфікації учасників та іншої правової допомоги уповноваженій особі, прийнято рішення укласти договір.
Статтею 19 Конституції України закріплено загальнодозвільний принцип, відповідно до якого громадяни та організації мають право вчиняти дії, які прямо не заборонені законом.
Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії. Вказана стаття Конституції встановлює, що закони не можуть їй суперечити. У разі виникнення такої суперечності мають використовуватися норми акта найвищої юридичної сили.
Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні будь-які обмеження стосовно включення в тендерну документацію вимог щодо відшкодування витрат замовника на юридично-консультаційні послуги, то така вимога є цілком законною і не суперечить принципам даного закону та відповідає вимогам частини 3 статті 22 вказаного закону, а саме в тій частині, що в тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, а оплата послуг консультанта МОЖЕ здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги тендерної документації, застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні МОЖЕ бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника МОЖЕ бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії.
Також, акцентуємо Вашу увагу, що дана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити юридично-консультаційні послуги, отримані від Виконавця таких послуг. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів чи на виконання договору.
Зважаючи на вищевикладене, включення в тендерну документації положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України.
Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки тендерна документація повністю відповідає вимогам ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в тій частині, що не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вище зазначене, Замовник жодним чином не порушує чинне законодавство України та не встановлює дискримінаційних вимог до Учасників.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-12-008463-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Білокудря Олена Олегівна", Код ЄДРПОУ:3219405685
Дата подання: 28 березня 2025 09:38
Оскарження рішення про відхилення пропозиції
Шановний Замовник!
Відповідно Додатку 2 Тендерної документації нами надано заповнену таблицю Медико-технічних вимог з підтвердження відповідності з обов’язковим зазначенням запропонованих параметрів обладнання медико-технічним вимогам тендерної документації у вигляді: експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою) в якому міститься ця інформація.
У п. 1.4 медико-технічних вимог зазначено вимогу Замовника «Діапазон швидкості», який має бути «не гірше» ніж вимагає Замовник. У запронованому в тендерній пропозиції обладнанні початковий діапазон швидкості потоку починається з 0,01 мл/год, тобто діапазон ширше ніж той, що вимагає Замовник.
Це є покращеною характеристикою, що дозволяє точніше встановлювати цей параметр.
Замовник жодним чином не аргументує ширший діапазон регулювання параметра як невідповідність. Таким чином, запропонований Дозатор лікарських засобів повністю відповідає медико-технічним вимогам.
Вимагаємо розглянути нашу вимогу та скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно Додатку 2 Тендерної документації нами надано заповнену таблицю Медико-технічних вимог з підтвердження відповідності з обов’язковим зазначенням запропонованих параметрів обладнання медико-технічним вимогам тендерної документації у вигляді: експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою) в якому міститься ця інформація.
У п. 1.4 медико-технічних вимог зазначено вимогу Замовника «Діапазон швидкості», який має бути «не гірше» ніж вимагає Замовник. У запронованому в тендерній пропозиції обладнанні початковий діапазон швидкості потоку починається з 0,01 мл/год, тобто діапазон ширше ніж той, що вимагає Замовник.
Це є покращеною характеристикою, що дозволяє точніше встановлювати цей параметр.
Замовник жодним чином не аргументує ширший діапазон регулювання параметра як невідповідність. Таким чином, запропонований Дозатор лікарських засобів повністю відповідає медико-технічним вимогам.
Вимагаємо розглянути нашу вимогу та скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2025 16:12
Відповідно до пункту 46 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
В свою чергу, Учасник, який вважає, що тендерна пропозиція відхилена неправомірно має право подати скаргу до Антимонопольного комітету України. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Варто зазначити, що Замовник може скасувати рішення про визначення переможцем та рішення про відхилення Учасника лише на підставі рішення АМКУ, які є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Таким чином, Замовник не може скасовувати рішення про відхилення на власний розсуд.
В свою чергу, Учасник, який вважає, що тендерна пропозиція відхилена неправомірно має право подати скаргу до Антимонопольного комітету України. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Варто зазначити, що Замовник може скасувати рішення про визначення переможцем та рішення про відхилення Учасника лише на підставі рішення АМКУ, які є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Таким чином, Замовник не може скасовувати рішення про відхилення на власний розсуд.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2025 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Білокудря Олена Олегівна" |
26 500,00
UAH з ПДВ
|
26 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Лікарно" |
32 000,00
UAH з ПДВ
|
32 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Білокудря Олена Олегівна" #3219405685 |
Відхилено |
26 500,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2025 16:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Лікарно" #44521212 |
Рішення скасоване |
32 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 09:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Лікарно" #44521212 |
Відхилено |
32 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 10:06
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій