Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стрічка конвеєрна
Очікувана вартість
469 146,39 UAH
UA-2025-03-12-007345-a ● f7d9b5b5514f46fc8f2c3eab876b8ec1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» |
Код ЄДРПОУ: | 37739041 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Гната Хоткевича, буд. 20 |
Контактна особа: |
Петроченкова Наталія Миколаївна +380442776813 n.petrochenkova@tec4.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2025 13:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2025 08:00 |
Очікувана вартість: | 469 146,39 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 691,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 метр
Стрічка конвеєрна 800 – EP400/5 3.5+2 DIN-Y
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Хоткевича,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2025
ДК 021:2015: 42417310-8 — Конвеєрні стрічки
20 метр
Стрічка конвеєрна 1600-EP2000/6 6+3.5 DIN-V C2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Хоткевича,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2025
ДК 021:2015: 42417310-8 — Конвеєрні стрічки
51 метр
Стрічка конвеєрна 500-ЕР630/4 4+2 DIN-V C2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Хоткевича,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2025
ДК 021:2015: 42417310-8 — Конвеєрні стрічки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 5 | Календарні | 50 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2025 13:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2025 13:39 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дозволів
Дата подання: 12 березня 2025 21:53
Дата відповіді: 13 березня 2025 09:30
Станом на сьогоднішній день, жодним діючим законодавством не передбачено надання документу Дозволу Держгірпромнагляду та/або Дозволу Державної служби України з питань праці, зокрема на предмет закупівлі. Тому вважаємо зазначену вимогу про надання Дозволу Держгірпромнагляду та/або Дозволу Державної служби України з питань праці - дискримінаційною, дана вимога протирічить діючому законодавству. Наявною дискримінаційною вимогою, Замовник обмежує участь потенційних учасників в даній закупівлі, що в свою чергу спотворить результат закупівлі, створить штучні умови для певного учасника. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Надаю відповідь на Ваше звернення. В якому пункту тендерної документації прописана дана вимога щодо Дозволу Держгірпромнагляду та/або Дозволу Державної служби України з питань праці, зокрема на предмет закупівлі?
Щодо маркування конвеєрної стрічки
Дата подання: 12 березня 2025 22:12
Дата відповіді: 13 березня 2025 09:38
Шановний Замовник! В Додатку 4 Тендерної документації вказано "21. Стрічки повинні мати маркування гарячим витисненням на робочій обкладці стрічки. Витиснене маркування має бути рельєфним та чітким, і повинно мати такі параметри:
- глибина витиснення не менше ніж 1,5 мм;
- висота літер і цифр не менше ніж 20,0 мм;
- відстань від кінців стрічки не менше ніж 1000,0 мм;
- відстань від борта стрічки не більше ніж 200 мм;
- інтервал по довжині стрічки від 10 м до 20 м.
Вам відомо, про те що кожен Європейський виробник (TRELLEBORG Словенія, Siban Іспанія, Cobra Франція, S.I.G. Італія) на стрічці робить власне маркування та воно відрізяється від виробника стрічки KALE Турція, параметри якого вказані у вашій тендерній документації. Питання в наступному – Ви маєте на меті прибдати стрічку, чи протягнути учасника, в якого буде саме таке маркування на стрічці, по вашим параметрам?
Наявною дискримінаційною вимогою, Замовник обмежує участь потенційних учасників в даній закупівлі, що в свою чергу спотворить результат закупівлі, створить штучні умови для певного учасника. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Надаю відповідь на Ваше звернення. В тендерній документаціїї в
«ДОДАТОК 4 до тендерної документації ПРОПИСАНО
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
до предмета закупівлі за
Стрічка конвеєрна
за кодом ДК 021:2015: 42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання (42417310-8 Конвеєрні стрічки).
Учасник повинен здійснювати постачання товару за технічними і якісними характеристиками у кількості згідно номенклатурі та у строки вказані Замовником у технічних вимогах.
У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими (діючими/недіючими) міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, посилання на джерело походження або виробника тощо, то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент».
Обґрунтування: Замовником могло бути застосовано використання найменувань окремих виробників для того, щоб з метою спрощення процесу підготовки тендерних пропозицій дати учасникам розуміння, які товари цілком задовольняють потреби підприємства.
Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, обов’язково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквіваленту товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника (не бути нижчими та/або гіршими).»
«ДОДАТОК 4 до тендерної документації ПРОПИСАНО
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
до предмета закупівлі за
Стрічка конвеєрна
за кодом ДК 021:2015: 42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання (42417310-8 Конвеєрні стрічки).
Учасник повинен здійснювати постачання товару за технічними і якісними характеристиками у кількості згідно номенклатурі та у строки вказані Замовником у технічних вимогах.
У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими (діючими/недіючими) міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, посилання на джерело походження або виробника тощо, то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент».
Обґрунтування: Замовником могло бути застосовано використання найменувань окремих виробників для того, щоб з метою спрощення процесу підготовки тендерних пропозицій дати учасникам розуміння, які товари цілком задовольняють потреби підприємства.
Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, обов’язково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквіваленту товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника (не бути нижчими та/або гіршими).»
Щодо дозволів
Дата подання: 13 березня 2025 09:58
Дата відповіді: 13 березня 2025 11:53
Шановний учасник. Надаю відповідь на Ваше звернення. В якому пункту тендерної документації прописана дана вимога щодо Дозволу Держгірпромнагляду та/або Дозволу Державної служби України з питань праці, зокрема на предмет закупівлі?
Шановний Замовник! В Додатку 4 Тендерної документації вказано "25. Стрічки повинні мати сертифікат відповідності та дозвіл спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері промислової політики, охорони праці та гірничого нагляду на застосування та експлуатацію."
Просимо видалити цей пункт або внести зміни залишивши лише "Стрічки повинні мати сертифікат відповідності"
Дякуємо за розуміння
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Надаю відповідь на Ваше звернення.
Щодо українського виробника. Згідно ДСТУ 7306 п.7.4 на рулоні стрічки повинен бути ярлик, на якому повинна бути відповідна інформація, в тому числі дозвіл на застосування цієї стрічки на конвеєрах, що транспортують вугілля це. Але якщо учасник надає стрічку конвеєрну Європейський виробника (аналог) в тендерній документації в розділі прописано «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК», абз. 2 прописано: документи, які підтверджують відповідність товару заявленим характеристикам (сертифікати відповідності та/або паспорти якості та/або інші підтвердні документи).
Також повідомляємо:
Рельєфне маркування на робочій обкладці стрічки має містити таку інформацію:
- назву чи знак виробника;
- позначення стрічки без слова «стрічка»;
- номер стрічки;
- місяць і рік виготовлення.
Це мінімальни вимоги до маркування, якщо буде додаткові маркери - зауважень не буде.
Щодо типу стрічки, який зазначається в маркуванні (якщо питання в цьому): в странах ЄС застосовується din 22102, тип стрічок на маркуванні повинен бути за цим din.
В заявці і технічних вимогах найменування стрічок зазначені відповідно до din 22102.
Щодо українського виробника. Згідно ДСТУ 7306 п.7.4 на рулоні стрічки повинен бути ярлик, на якому повинна бути відповідна інформація, в тому числі дозвіл на застосування цієї стрічки на конвеєрах, що транспортують вугілля це. Але якщо учасник надає стрічку конвеєрну Європейський виробника (аналог) в тендерній документації в розділі прописано «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК», абз. 2 прописано: документи, які підтверджують відповідність товару заявленим характеристикам (сертифікати відповідності та/або паспорти якості та/або інші підтвердні документи).
Також повідомляємо:
Рельєфне маркування на робочій обкладці стрічки має містити таку інформацію:
- назву чи знак виробника;
- позначення стрічки без слова «стрічка»;
- номер стрічки;
- місяць і рік виготовлення.
Це мінімальни вимоги до маркування, якщо буде додаткові маркери - зауважень не буде.
Щодо типу стрічки, який зазначається в маркуванні (якщо питання в цьому): в странах ЄС застосовується din 22102, тип стрічок на маркуванні повинен бути за цим din.
В заявці і технічних вимогах найменування стрічок зазначені відповідно до din 22102.
Технічні вимоги
Дата подання: 17 березня 2025 22:10
Дата відповіді: 18 березня 2025 08:00
Шановний замовник!
Просимо видалити з вимог у Додатку 4, роздул ІІ, п.21 і п.22, а саме:
21. Стрічки повинні мати маркування гарячим витисненням на робочій обкладці стрічки. Витиснене маркування має бути рельєфним та чітким, і повинно мати такі параметри:
- глибина витиснення не менше ніж 1,5 мм;
- висота літер і цифр не менше ніж 20,0 мм;
- відстань від кінців стрічки не менше ніж 1000,0 мм;
- відстань від борта стрічки не більше ніж 200 мм;
- інтервал по довжині стрічки від 10 м до 20 м.
22. Рельєфне маркування на робочій обкладці стрічки має містити таку інформацію:
- назву чи знак виробника;
- позначення стрічки без слова «стрічка»;
- номер стрічки;
- місяць і рік виготовлення.
Обгрунтування видалення вимог вказаних в Додатку 4, розділ ІІ, п.21 і п.22:
1. Ваше замовлення складає 20м метрів, а маркування вимагаєте з інтервалом 10...20 метрів, тобто ваши вимоги до маркування фізично можуть не помістить на замовленій кілкості 20м.
2. В тендерному завданні відсутня вимога якими відрізками повинно надходити замовлення, тобто любий постачальник може поставити стрічку в кількості 20м метрів наприклад відрізками по 1м.п. і менше, яким чином мже поміститься маркування з інтервалом в 20 метрів на відрізку в 1м ?
3. Якщо вказуєте вимоги до маркування тисненням щей вимагаєте розміри тиснення, просимо вказати посиланя на стандарт ДСТУ де є такі вимоги державного стандарту.
Враховуючи вищевикладене, велике прохання, не потрібно щось вигадувати, дозволте надати Вам пропозицію на стрічку що відповідає стандарту ДСТУ, має відповідне маркування заводу виробника, якість стрічки затверджено актуальним сертифікатом експертизи на стрічку важкозаймистого типу С2 відповідним органом оцінки експертизи у відповідності до ДСТУ 7306:2013.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний замовник. Розглянемо ваше запитання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2025 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТТК" |
428 655,00
UAH
|
428 655,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТТК" #25610685 |
Переможець |
428 655,00
UAH
|
27 березня 2025 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2025 11:05
|
Додаткова угода _1 від 04.04.2025.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2025 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2025 10:51
|
Договір.pdf | укладений |
04 квітня 2025 10:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди |
Номер договору про закупівлю: | 04/04-01/ЄР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |