Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Блочно-модульна котельня КУМТт - 0,4 (еквівалент) потужністю 400кВт на твердому паливі
Очікувана вартість
3 073 333,00 UAH
UA-2025-03-12-006056-a ● 01a72b5d22bd476eb9101fdaf0c1fd9f
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Яворівська квартирно-експлуатаційна частина (району) |
Код ЄДРПОУ: | 07930854 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Оленич Олександр +380984275538 yavoriv-prozorro@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2025 12:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2025 12:22 |
Початок аукціону: | 21 березня 2025 12:37 |
Початок аукціону: | 21 березня 2025 12:37 |
Очікувана вартість: | 3 073 333,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 366,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | документ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 92199.99 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42160000-8: Котельні установки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Блочно-модульна котельня КУМТт - 0,4 (еквівалент) потужністю 400кВт на твердому паливі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 42160000-8 — Котельні установки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2025 12:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2025 12:27 |
ДОДАТОК 4 (1).docx | |
12 березня 2025 12:27 |
ДОДАТОК 3 (1).docx | |
12 березня 2025 12:27 |
додаток 5 (проект договору).docx | |
12 березня 2025 12:27 |
ДОДАТОК 1 (1).docx | |
12 березня 2025 12:27 |
ДОДАТОК 2 (2) (1).docx | |
12 березня 2025 12:27 |
Тендерна_документація_.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Напірна/без напірна каналізація
Дата подання: 13 березня 2025 10:04
Дата відповіді: 14 березня 2025 17:12
Добрий день. Навіщо Вам напірна/без напірна каналізація Ø 65/ Ø100 мм, якщо в комплект не входить санвузол???
Відповідь: Вітаю. З модульної котельні повинен бути вихід-скид дренажу. Відповідно потрібно його підключити.
Щодо насосів
Дата подання: 13 березня 2025 10:37
Дата відповіді: 14 березня 2025 17:15
Добрий день. Незрозуміла комплектація насосами. Згідно СНІП «Котельні установки» котельня повинна мати резервний мережевий насос - а він у Вас всього один, але насосів котла2?
Відповідь: Вітаю. Постачальник має комплектувати модуль 1 насос, а резервний передати на склад. Кожен котел має мати котловий контур з своїм насосом, а після акумуляційної ємності передача на мережу
Насоси
Дата подання: 13 березня 2025 10:43
Дата відповіді: 14 березня 2025 17:17
Як вони ці два насоси повинні працювати аби не передавлювати 1 мережевий?
Відповідь: Прошу проаналізувати схеми роботи 2 котлів на акумуляційну ємність. Кожен виробник модуля має свої проекти, рішення, технічні умови
Про гідрострілку
Дата подання: 13 березня 2025 11:15
Дата відповіді: 14 березня 2025 17:19
Вітаю! Якщо в комплектації відсутня гідрострілка та/або акумуляційна ємність яка буде економити до 20% палива? За яким принципом буде працювати погодозалежний контролер? Внесіть, будь ласка, зміни щодо комплектації котельні як мінімум трьох ходовим клапаном та гідрострілкою!!!
Відповідь: Добрий день. Прошу уважно читати вимоги до предмету закупівлі і технічні характеристики. Там чітко вказано акумуляційну ємність. Використання гідрострілки на твердопаливних котельнях є нераціональне.
надання роз"яснення
Дата подання: 13 березня 2025 11:32
Дата відповіді: 14 березня 2025 17:54
Шановний Замовнику! Що таке система ДВ-котельні?
Відповідь: Вихід з котла димової труби.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 13 березня 2025 13:36
Дата відповіді: 14 березня 2025 17:22
Добрий день. Слава Україні, Шановні Захисники!
Під час розгляду Вашого технічного завдання виникло декілька запитань:
1) Вимагається система димоходів висотою 12 метрів в п.3, але труб теплоізольованих - вже 15 метрів. Тут якась невідповідність, так як з котла димовідвідний патрубок виходить на висоті 2 метри над рівнем підлоги - достатньо для металевої конструкції вишки 12 м- висота димових труб всього 10-11 метрів - навіщо ще 4 метри?
2) В пункті 2 Вимог зазначений якийсь - модульно-блочна система фундаментів під модуль та димову трубу 3,5х8 метрів та 1,5х1,5 метрів відповідно. Що це за виріб і чому він має саме такі розміри адже розмір котельні може бути і меншим? Більше того, наше підприємство виготовляє спеціальні котельні установки модульні для яких взагалі не потрібні фундаменти - все кріпиться на єдиній платформі, в тому числі і димова труба. Надайте, будь ласка, малюнок з описом про що йде мова і з якого матеріалу виготовлюється дана система?
Героям Слава!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаю.1) вишка для димової труби буде монтуватись за 2 м/п від модуля
2) дана система необхідна для монтажу модуля на місцевості. Кріплення димових труб передбачено на металевій вишці 12 м/п, яка має певне вітрове навантаження і кріпити цю конструкцію до модуля нам не підходить. Щодо розмірів модуля, це не підлягає зміні, оскільки модуль буде встановлюватись у військовій частині, де є певні вимоги.
Щодо креслень, просимо запропонувати свій варіант під наші габарити
2) дана система необхідна для монтажу модуля на місцевості. Кріплення димових труб передбачено на металевій вишці 12 м/п, яка має певне вітрове навантаження і кріпити цю конструкцію до модуля нам не підходить. Щодо розмірів модуля, це не підлягає зміні, оскільки модуль буде встановлюватись у військовій частині, де є певні вимоги.
Щодо креслень, просимо запропонувати свій варіант під наші габарити
димохід
Дата подання: 13 березня 2025 14:44
Дата відповіді: 14 березня 2025 17:25
Слава Україні!!! Погоджуюсь з попереднім запитом повністю, а також підлягає сумніву діаметр димоходу Ø250 мм для 200кВт котла. На котлах виходить розмір 250х250 мм, а СНІП «Котельні установки» регламентує що переріз димової труби не повинен бути нижчим ніж переріз димовідвідного патрубку котла. Тобто Вам потрібні дві труби Ø 280мм/ Ø350 мм аби котел міг працювати при номінальному навантаженні 200 кВт кожний!!! Внесіть, будь ласка, зміни!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Героям Слава! Прошу уважно вивчати технічне завдання. Якщо вихід котла який Ви пропонуєте є інший, він не буде відповідати технічному завданню і вносити зміни нема потреби
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-12-006056-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА", Код ЄДРПОУ:40225142
Дата подання: 31 березня 2025 17:05
Вимога про усунення порушень в процесі проведення закупівлі UA-2025-03-12-006056-a
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Яворівська квартирно-експлуатаційна частина (району) (ЄДРПОУ: 07930854) було оголошено закупівлю ID UA-2025-03-12-006056-a на: Блочно-модульна котельня КУМТт - 0,4 (еквівалент) потужністю 400кВт на твердому паливі (код ДК 021:2015:42160000-8: Котельні установки.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь:
ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" 1 888 000,00 грн.
ТОВ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "ІСУ" 2 850 000,00 грн.
Ціна учасника ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" (далі - Учасник) була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідною.
Однак, за результатами розгляду згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №13 від 28.03.2025р., Замовник дискваліфікував даного учасника: нібито на їх думку тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: зазначена інформація у складі тендерної пропозиції Учасника суперечить технічним вимогам Замовника оскільки насосне обладнання є складовою частиною блочно-модульної котельні на яке згідно п.1.1.4 Додатку 4, повинно поширюватися гарантійне забезпечення.
1. Щодо відхилення нашої тендерної пропозиції:
Вимагався - насос (іменник) котла - 2 шт, насос (іменник) мережевий (прикметник)- 1 шт, Але Замовник якимось чином не будучи фахівцем в виготовлені блочно-модульних котелень можливо а також фахівцем в теплотехніці всупереч ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення публічних закупівель, а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі не скористався та не звернувся в своєму запиті уточнень від 25.03.2025р. за роз’ясненнями щодо насосне (прикметник) ОБЛАДНА´ННЯ (наголос на третій склад, а не на другий - як то може здатися не фахівцю). Дивно, але уповноважена особа, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» повинна знати Державну Українську МОВУ. А тому, не зрозуміло яким дивним способом можна було порівняти і ототожнювати слова українською: «НАСОС» - іменник (5 букв, а саме Н,А,С,О,С та прикметник НАСОСНЕ (7 букв), а саме Н,А,С,О,С,Н,Е. Наголошуємо!!! Вимагалося: гарантувати якісну роботу ІМЕННИКА: НАСОС (однина, називний, іменник 5 букв), а відхилення за надуманих причин: вириваючи слово із контексту двох слів словосполучення НАСОСНЕ (прикметник 7 букв) обладнання???
Ми дійсно не розповсюджуємо гарантійні зобов’язання на котли інших заводів-виробників, але маємо таку можливість встановлювати в наші котельні за вимогою Замовника - в такому випадку Замовник сам надає даний котел Але в даному нашому випадку котли будуть виготовлені на нашому підприємстві.
Щодо НАСОСНОГО (прикметник) ОБЛАДНАННЯ (наголос на 3 склад) то це йде мова про обладнання (наголос на 3 склад) насосів (іменник) додатковими навісними елементами за вимогою Замовника, датчики напору, утеплюючі кожухи, тощо, тобто ті елементи які Замовник як і у випадку з котлами надає нам для комплектації і встановлення, про що в такому випадку нашим заводом вказується в паспорті котельні: розділ Комплектація: надається Замовником!!!
А як ми бачимо на стор. 7 п. 3 Комплектність нашого Паспорта ТМ-Т-400 відсутня Примітка або посилання щодо поставки котла чи НАСОСНОГО (прикметник) обладнання елементами, запчастинами тощо Замовника. Всі ці вироби зазначені в п.3 - є на ГАРАНТІЇ ЗАВОДУ -ВИРОБНИКА на протязі всього терміну експлуатації виробу в цілому, а це не менше 15 років.
Більше того, ми звернулися за поясненнями до офіційного представника насосів ТОВ «ЛІКВІД», який надав пояснення що на насоси які ми закупили для встановлення в даній котельні гарантійні зобов’язання складають 60 місяців від моменту вводу в експлуатацію, але не більше 72 місяців від дати продажу.
Вимагаємо:
1. Припинити порушувати наші права і анулювати протокол № 13 від 28.03.2025р. щодо нашого відхилення як такий що суперечить ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснення публічних закупівель:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням
а також статті 10 Конституції України Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України. В Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України. Держава сприяє вивченню мов міжнародного спілкування. Застосування мов в Україні гарантується Конституцією України та визначається законом.
Докази:
1. Копія листа ТОВ «ЛІКВІД» №20250328/1 від 28.03.2025р.
2.Стор.7 паспорту на Блочно-модульну котельню (Теплогенератор модульний транспортабельний) ТМ-Т - 400 «OVK-KZOT»-К-400 в якій немає посилання на НАСОСНЕ (іменник) обладнання.
3. Конституція України ст.10
4. Протокол №13 від 28.03.2025р. з позначенням уповноваженої особи, яка вчинила неправомірні дії на нашу думку і «вирвала» слова із контексту словосполучення «НАСОСНЕ ОБЛАДНАННЯ» чим порушила ст.10 Конституції України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь:
ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" 1 888 000,00 грн.
ТОВ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "ІСУ" 2 850 000,00 грн.
Ціна учасника ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" (далі - Учасник) була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідною.
Однак, за результатами розгляду згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №13 від 28.03.2025р., Замовник дискваліфікував даного учасника: нібито на їх думку тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: зазначена інформація у складі тендерної пропозиції Учасника суперечить технічним вимогам Замовника оскільки насосне обладнання є складовою частиною блочно-модульної котельні на яке згідно п.1.1.4 Додатку 4, повинно поширюватися гарантійне забезпечення.
1. Щодо відхилення нашої тендерної пропозиції:
Вимагався - насос (іменник) котла - 2 шт, насос (іменник) мережевий (прикметник)- 1 шт, Але Замовник якимось чином не будучи фахівцем в виготовлені блочно-модульних котелень можливо а також фахівцем в теплотехніці всупереч ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення публічних закупівель, а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі не скористався та не звернувся в своєму запиті уточнень від 25.03.2025р. за роз’ясненнями щодо насосне (прикметник) ОБЛАДНА´ННЯ (наголос на третій склад, а не на другий - як то може здатися не фахівцю). Дивно, але уповноважена особа, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» повинна знати Державну Українську МОВУ. А тому, не зрозуміло яким дивним способом можна було порівняти і ототожнювати слова українською: «НАСОС» - іменник (5 букв, а саме Н,А,С,О,С та прикметник НАСОСНЕ (7 букв), а саме Н,А,С,О,С,Н,Е. Наголошуємо!!! Вимагалося: гарантувати якісну роботу ІМЕННИКА: НАСОС (однина, називний, іменник 5 букв), а відхилення за надуманих причин: вириваючи слово із контексту двох слів словосполучення НАСОСНЕ (прикметник 7 букв) обладнання???
Ми дійсно не розповсюджуємо гарантійні зобов’язання на котли інших заводів-виробників, але маємо таку можливість встановлювати в наші котельні за вимогою Замовника - в такому випадку Замовник сам надає даний котел Але в даному нашому випадку котли будуть виготовлені на нашому підприємстві.
Щодо НАСОСНОГО (прикметник) ОБЛАДНАННЯ (наголос на 3 склад) то це йде мова про обладнання (наголос на 3 склад) насосів (іменник) додатковими навісними елементами за вимогою Замовника, датчики напору, утеплюючі кожухи, тощо, тобто ті елементи які Замовник як і у випадку з котлами надає нам для комплектації і встановлення, про що в такому випадку нашим заводом вказується в паспорті котельні: розділ Комплектація: надається Замовником!!!
А як ми бачимо на стор. 7 п. 3 Комплектність нашого Паспорта ТМ-Т-400 відсутня Примітка або посилання щодо поставки котла чи НАСОСНОГО (прикметник) обладнання елементами, запчастинами тощо Замовника. Всі ці вироби зазначені в п.3 - є на ГАРАНТІЇ ЗАВОДУ -ВИРОБНИКА на протязі всього терміну експлуатації виробу в цілому, а це не менше 15 років.
Більше того, ми звернулися за поясненнями до офіційного представника насосів ТОВ «ЛІКВІД», який надав пояснення що на насоси які ми закупили для встановлення в даній котельні гарантійні зобов’язання складають 60 місяців від моменту вводу в експлуатацію, але не більше 72 місяців від дати продажу.
Вимагаємо:
1. Припинити порушувати наші права і анулювати протокол № 13 від 28.03.2025р. щодо нашого відхилення як такий що суперечить ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснення публічних закупівель:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням
а також статті 10 Конституції України Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України. В Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України. Держава сприяє вивченню мов міжнародного спілкування. Застосування мов в Україні гарантується Конституцією України та визначається законом.
Докази:
1. Копія листа ТОВ «ЛІКВІД» №20250328/1 від 28.03.2025р.
2.Стор.7 паспорту на Блочно-модульну котельню (Теплогенератор модульний транспортабельний) ТМ-Т - 400 «OVK-KZOT»-К-400 в якій немає посилання на НАСОСНЕ (іменник) обладнання.
3. Конституція України ст.10
4. Протокол №13 від 28.03.2025р. з позначенням уповноваженої особи, яка вчинила неправомірні дії на нашу думку і «вирвала» слова із контексту словосполучення «НАСОСНЕ ОБЛАДНАННЯ» чим порушила ст.10 Конституції України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 квітня 2025 19:26
1. Рекомендуємо Вам детальніше вивчити Паспорт Блочно-модульної котельні (Теплогенератор модульний транспортабельний) ТМ-Т-400 «OVK-KZOT»-К-400.
«Гарантійні зобов’язання «Балтійського заводу тепла» не поширюються:
• на котли інших заводів-виробників;
• насосне обладнання.
Рекламаційні листи – подаються безпоседньо на завод-виробник даних котлів (виробів), НАСОСІВ і т.п.»
Додатково повідомляємо, що рекламаційний лист – це документ, який обґрунтовано доводить про виявлення певних недоліків або дефектів у виконаній роботі, виробленій продукції чи наданій послузі тощо.
Виходячи із вище наведеного при виході з ладу насосів ми, як Замовник, повинні звертатися із рекламаційним листом не до Вас, як постачальника, а безпосередньо на завод-виробник даних НАСОСІВ. Це суперечить основним вимогам п. 1.1.4 до продукції, оскільки гарантійний термін розповсюджується не на всі комплектуючі блочно-модульної котельні.
2. У поясненні офіційного представника насосів №20250328/1 від 28.03.2025р. ТОВ «ЛІКВІД» також як і ми застосував словосполучення «насосне обладнання» під яким мається на увазі насоси.
Додатково: даний лист не є складовою частиною тендерної пропозиції ТОВ «Балтійський завод тепла».
3. Щодо «запиту уточнень» повідомляємо наступне, згідно п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Гарантійний термін експлуатації п.1.1.4 Додатку 4 тендерної документації є однією з основних вимог для підтвердження технічних, якісних характеристик предмета закупівлі і згідно п.43 Особливостей не підлягають виправленню протягом 24 годин.
«Гарантійні зобов’язання «Балтійського заводу тепла» не поширюються:
• на котли інших заводів-виробників;
• насосне обладнання.
Рекламаційні листи – подаються безпоседньо на завод-виробник даних котлів (виробів), НАСОСІВ і т.п.»
Додатково повідомляємо, що рекламаційний лист – це документ, який обґрунтовано доводить про виявлення певних недоліків або дефектів у виконаній роботі, виробленій продукції чи наданій послузі тощо.
Виходячи із вище наведеного при виході з ладу насосів ми, як Замовник, повинні звертатися із рекламаційним листом не до Вас, як постачальника, а безпосередньо на завод-виробник даних НАСОСІВ. Це суперечить основним вимогам п. 1.1.4 до продукції, оскільки гарантійний термін розповсюджується не на всі комплектуючі блочно-модульної котельні.
2. У поясненні офіційного представника насосів №20250328/1 від 28.03.2025р. ТОВ «ЛІКВІД» також як і ми застосував словосполучення «насосне обладнання» під яким мається на увазі насоси.
Додатково: даний лист не є складовою частиною тендерної пропозиції ТОВ «Балтійський завод тепла».
3. Щодо «запиту уточнень» повідомляємо наступне, згідно п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Гарантійний термін експлуатації п.1.1.4 Додатку 4 тендерної документації є однією з основних вимог для підтвердження технічних, якісних характеристик предмета закупівлі і згідно п.43 Особливостей не підлягають виправленню протягом 24 годин.
Номер вимоги: UA-2025-03-12-006056-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА", Код ЄДРПОУ:40225142
Дата подання: 01 квітня 2025 14:32
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі під час визначення переможця спрощеної закупівлі UA-2025-03-12-006056-a
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Яворівська квартирно-експлуатаційна частина (району) (ЄДРПОУ: 07930854) було оголошено закупівлю ID UA-2025-03-12-006056-a на: Блочно-модульна котельня КУМТт - 0,4 (еквівалент) потужністю 400кВт на твердому паливі (код ДК 021:2015:42160000-8: Котельні установки.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь:
ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" 1 888 000,00 грн.
ТОВ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "ІСУ" 2 850 000,00 грн.
Ціна учасника ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідною.
Однак, за результатами розгляду згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №13 від 28.03.2025р., Замовник дискваліфікував даного учасника: нібито на їх думку тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: зазначена інформація у складі тендерної пропозиції Учасника суперечить технічним вимогам Замовника оскільки насосне обладнання є складовою частиною блочно-модульної котельні на яке згідно п.1.1.4 Додатку 4, повинно поширюватися гарантійне забезпечення.
Як ми вже зазначали у вимозі №12 від 31.03.2025р. тендерна пропозиція ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" була безпідставно відхилена.
1. Щодо можливого визнання учасника ТОВ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "ІСУ", тендерна пропозиція якого на 1 млн. грн. більше, переможцем закупівлі
1. Згідно п. 1.3.1 Додатку 4 тендерної документації вимоги до документів, що ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ:
- сертифікат відповідності котельні:
так Учасник надав сертифікат на модульну котельню 400 кВт UA.PN.060.0503\1-24 на базі котлів FOCUS виробник м.Запоріжжя сайт https://focus.dn.ua/ підприємство ТОВ «РЕКОН-Д». Разом з тим, в наданій інструкції з експлуатації та паспорту на котельню зазначений інший котел на базі 2-х котлів ARDENZ T-200 виробником якого нібито по сертифікату відповідності є ТДВ «Броварський завод котельного устаткування АРДЕНЗ» м.Бровари, Київська обл. (код ЄДРПОУ 05495354). Тобто, Учасник пропонує поставити обладнання яке не відповідає наявному в нього сертифікату. А відповідно таким чином не може підтвердити ВІДПОВІДНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ. Пропозиція такого учасника повинна бути відхилена.
2. Згідно п. 1.3.1 Додатку 4 тендерної документації вимоги до документів, що ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ:
- Проект установки котла та обладнання котельні з тепловою схемою та експлікацією - як ОКРЕМИЙ ДОКУМЕНТ, як то інструкція, паспорт, сертифікат. Даний документ відсутній під такою назвою серед наданих Учасником. Таким чином, не може підтвердити ВІДПОВІДНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ. Пропозиція такого учасника повинна бути відхилена.
3. Додаток №4 таблиця п.3 максимальна температура теплоносія на виході із котельної, 0С - зазначено 900С, натомість на стор. 4 інструкції котла зазначена вимога щодо температури 950С, що не відповідає умовам технічної специфікації, а відповідно Учасник не підтвердив відповідність продукції зазначеним вимогам.
4. Учасник надав у складі пропозиції інструкцію з експлуатації ARDENZ T 100…1500.00.00.000ІЕ, в якій якимось дивним чином відсутні гарантійні зобов’язання на котел також відсутні гарантії в паспорті котла. Нагадуємо, що котел є основним елементом котельної. Слово «котельня» походить від слова «котел». Котел - є об’єктом підвищеної небезпеки, а тому для підтвердження гарантії на даний елемент (котел) вимагалися паспорт і інструкція котла. З огляду на те, що наша пропозиція була відхилена з надуманих причин щодо насосного обладнання - яке не є об’єктом підвищеної небезпеки слід зазначити - що учасник не підтвердив гарантійні зобов’язання на котельню в цілому і на основний елемент зокрема.
Таким чином, Учасник не підтвердив Гарантійний термін експлуатації своєї блочно-модульної котельні в обсязі гарантії на котел. Пропозиція такого учасника повинна бути відхилена згідно абз.1 підпункту 2 пункту 44 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
5. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати копію не менше 2 (двох) повністю виконаних аналогічних договорів з усіма додатками, які становлять їх невід’ємну частину; з додатковими угодами до договорів (у разі їх укладення), з видатковими накладними (документи, що свідчать про виконання договору) та листами-відгуками стосовно належного та повного виконання від замовників наданих аналогічних договорів.
Учасник надав договір постачання № 281-Т від 26 липня 2024р. за яким зобов’язувався поставити Товар (згідно п.4.1) - в термін 90 робочих днів від дати передплати. З огляду на військовий стан - останній робочий день постачання закінчився приблизно 26 жовтня 2024р., або як-то до 31 грудня 2024р. обладнання обов’язково повинно було бути поставлене Замовнику. Але згідно видаткової накладної №Е-00000003 від 13.03.2025р. поставлена якась установка 600кВт (КУМ-УВАГА!!! Вт (0,6). Тобто термін постачання збільшений майже втричі від зазначеного в договорі. Жодних додаткових договорів учасник не надав. Більше того, в наданій специфікації №1 до Договору №281-Т від 26 липня 2024р. яка є невід’ємною частиною договору взагалі вказаний зовсім інший товар за назвою та можливо комплектацією, а саме КУМ.Р-Вт-0,6 (без котла та пальника), що вказує на явні можливі маніпуляції з боку Учасника аби уникнути на нашу думку податкового навантаження. І це може бути підставою для Податкової перевірки даного підприємства, що не дозволить вчасно виконати держзамовлення.
Таким чином, учасник надав недостовірну інформацію яка є суттєвою для визначення переможця. А також не підтвердив кваліфікаційні вимоги щодо можливості своєчасного постачання обладнання згідно договору.
6. Більше того, Замовник вимагав надати гарантійний лист п.1.2.1 Додатку 4 тендерної документації що товар виготовляється відповідно до вимог встановлених технічних вимог (про що надав відповідний лист №13/03-Т від 18.03.205р.). Згідно наявного паспорту на стор.2 зазначено позначення котельної установки КУМ - Тт 0,4 відповідно до Вимог встановлених технічних вимог, тобто позначення КУМ - Тт0,4 повинне бути саме Тт, але всупереч встановлених технічних умов України, затверджених в установленому порядку (існувала така вимога Замовника) Учасник реалізував продукцію за своїми ТУ невстановленого зразка під назвою КУМ- Вт 0,6 замість КУМ-Тт 0,6. Що вказує на надання учасником недостовірної інформації щодо продукції яка повинна відповідати встановленим технічним умовам України, затвердженим в установленому порядку.
Пропозиція такого учасника повинна бути відхилена згідно абз.1 підпункту 2 пункту 44 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Вимагаємо:
1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "ІСУ" як така що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до абз.1 підпункту 2 пункту 44 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Докази:
1. Копія сертифіката на модульну котельню 400 кВт UA.PN.060.0503\1-24
2. Копія інструкції з експлуатації Котельна Установка Модульна (КУМ-Тт0,4) на базі 2-х котлів ARDENZ T-200
3. Копія сертифіката відповідності на Котли водогрiйні твердопаливнi ARDENZ Т 100...1500 UA.PN.060.0503-23
4. Копія інструкції з експлуатації та монтажу ARDENZ Т100…1500.00.00.000 ІЕ
5. Копія договору постачання № 281-Т від 26 липня 2024р.
6. Копія видаткової накладної №Е-00000003 від 13.03.2025р.
7. Копія Паспорту та Технічний опис Модульна котельня № 400 кВт ( КУМ-Тт0,4)
8. Копія гарантійного листа №13/03-Т від 18.03.205р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь:
ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" 1 888 000,00 грн.
ТОВ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "ІСУ" 2 850 000,00 грн.
Ціна учасника ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідною.
Однак, за результатами розгляду згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №13 від 28.03.2025р., Замовник дискваліфікував даного учасника: нібито на їх думку тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: зазначена інформація у складі тендерної пропозиції Учасника суперечить технічним вимогам Замовника оскільки насосне обладнання є складовою частиною блочно-модульної котельні на яке згідно п.1.1.4 Додатку 4, повинно поширюватися гарантійне забезпечення.
Як ми вже зазначали у вимозі №12 від 31.03.2025р. тендерна пропозиція ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" була безпідставно відхилена.
1. Щодо можливого визнання учасника ТОВ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "ІСУ", тендерна пропозиція якого на 1 млн. грн. більше, переможцем закупівлі
1. Згідно п. 1.3.1 Додатку 4 тендерної документації вимоги до документів, що ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ:
- сертифікат відповідності котельні:
так Учасник надав сертифікат на модульну котельню 400 кВт UA.PN.060.0503\1-24 на базі котлів FOCUS виробник м.Запоріжжя сайт https://focus.dn.ua/ підприємство ТОВ «РЕКОН-Д». Разом з тим, в наданій інструкції з експлуатації та паспорту на котельню зазначений інший котел на базі 2-х котлів ARDENZ T-200 виробником якого нібито по сертифікату відповідності є ТДВ «Броварський завод котельного устаткування АРДЕНЗ» м.Бровари, Київська обл. (код ЄДРПОУ 05495354). Тобто, Учасник пропонує поставити обладнання яке не відповідає наявному в нього сертифікату. А відповідно таким чином не може підтвердити ВІДПОВІДНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ. Пропозиція такого учасника повинна бути відхилена.
2. Згідно п. 1.3.1 Додатку 4 тендерної документації вимоги до документів, що ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ:
- Проект установки котла та обладнання котельні з тепловою схемою та експлікацією - як ОКРЕМИЙ ДОКУМЕНТ, як то інструкція, паспорт, сертифікат. Даний документ відсутній під такою назвою серед наданих Учасником. Таким чином, не може підтвердити ВІДПОВІДНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ. Пропозиція такого учасника повинна бути відхилена.
3. Додаток №4 таблиця п.3 максимальна температура теплоносія на виході із котельної, 0С - зазначено 900С, натомість на стор. 4 інструкції котла зазначена вимога щодо температури 950С, що не відповідає умовам технічної специфікації, а відповідно Учасник не підтвердив відповідність продукції зазначеним вимогам.
4. Учасник надав у складі пропозиції інструкцію з експлуатації ARDENZ T 100…1500.00.00.000ІЕ, в якій якимось дивним чином відсутні гарантійні зобов’язання на котел також відсутні гарантії в паспорті котла. Нагадуємо, що котел є основним елементом котельної. Слово «котельня» походить від слова «котел». Котел - є об’єктом підвищеної небезпеки, а тому для підтвердження гарантії на даний елемент (котел) вимагалися паспорт і інструкція котла. З огляду на те, що наша пропозиція була відхилена з надуманих причин щодо насосного обладнання - яке не є об’єктом підвищеної небезпеки слід зазначити - що учасник не підтвердив гарантійні зобов’язання на котельню в цілому і на основний елемент зокрема.
Таким чином, Учасник не підтвердив Гарантійний термін експлуатації своєї блочно-модульної котельні в обсязі гарантії на котел. Пропозиція такого учасника повинна бути відхилена згідно абз.1 підпункту 2 пункту 44 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
5. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати копію не менше 2 (двох) повністю виконаних аналогічних договорів з усіма додатками, які становлять їх невід’ємну частину; з додатковими угодами до договорів (у разі їх укладення), з видатковими накладними (документи, що свідчать про виконання договору) та листами-відгуками стосовно належного та повного виконання від замовників наданих аналогічних договорів.
Учасник надав договір постачання № 281-Т від 26 липня 2024р. за яким зобов’язувався поставити Товар (згідно п.4.1) - в термін 90 робочих днів від дати передплати. З огляду на військовий стан - останній робочий день постачання закінчився приблизно 26 жовтня 2024р., або як-то до 31 грудня 2024р. обладнання обов’язково повинно було бути поставлене Замовнику. Але згідно видаткової накладної №Е-00000003 від 13.03.2025р. поставлена якась установка 600кВт (КУМ-УВАГА!!! Вт (0,6). Тобто термін постачання збільшений майже втричі від зазначеного в договорі. Жодних додаткових договорів учасник не надав. Більше того, в наданій специфікації №1 до Договору №281-Т від 26 липня 2024р. яка є невід’ємною частиною договору взагалі вказаний зовсім інший товар за назвою та можливо комплектацією, а саме КУМ.Р-Вт-0,6 (без котла та пальника), що вказує на явні можливі маніпуляції з боку Учасника аби уникнути на нашу думку податкового навантаження. І це може бути підставою для Податкової перевірки даного підприємства, що не дозволить вчасно виконати держзамовлення.
Таким чином, учасник надав недостовірну інформацію яка є суттєвою для визначення переможця. А також не підтвердив кваліфікаційні вимоги щодо можливості своєчасного постачання обладнання згідно договору.
6. Більше того, Замовник вимагав надати гарантійний лист п.1.2.1 Додатку 4 тендерної документації що товар виготовляється відповідно до вимог встановлених технічних вимог (про що надав відповідний лист №13/03-Т від 18.03.205р.). Згідно наявного паспорту на стор.2 зазначено позначення котельної установки КУМ - Тт 0,4 відповідно до Вимог встановлених технічних вимог, тобто позначення КУМ - Тт0,4 повинне бути саме Тт, але всупереч встановлених технічних умов України, затверджених в установленому порядку (існувала така вимога Замовника) Учасник реалізував продукцію за своїми ТУ невстановленого зразка під назвою КУМ- Вт 0,6 замість КУМ-Тт 0,6. Що вказує на надання учасником недостовірної інформації щодо продукції яка повинна відповідати встановленим технічним умовам України, затвердженим в установленому порядку.
Пропозиція такого учасника повинна бути відхилена згідно абз.1 підпункту 2 пункту 44 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Вимагаємо:
1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "ІСУ" як така що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до абз.1 підпункту 2 пункту 44 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Докази:
1. Копія сертифіката на модульну котельню 400 кВт UA.PN.060.0503\1-24
2. Копія інструкції з експлуатації Котельна Установка Модульна (КУМ-Тт0,4) на базі 2-х котлів ARDENZ T-200
3. Копія сертифіката відповідності на Котли водогрiйні твердопаливнi ARDENZ Т 100...1500 UA.PN.060.0503-23
4. Копія інструкції з експлуатації та монтажу ARDENZ Т100…1500.00.00.000 ІЕ
5. Копія договору постачання № 281-Т від 26 липня 2024р.
6. Копія видаткової накладної №Е-00000003 від 13.03.2025р.
7. Копія Паспорту та Технічний опис Модульна котельня № 400 кВт ( КУМ-Тт0,4)
8. Копія гарантійного листа №13/03-Т від 18.03.205р.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 квітня 2025 13:07
Шановний учаснику, згідно п.10,11 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції не повинен перевищувати 5 робочих днів. Згідно ч. 17 ст.18 Закону розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частинами 10 та 12 статті 29 Закону.
Оскільки станом на 01.04.2025р. (2 робочий день кваліфікації учасника) подано скаргу в АМКУ, а також враховуючи наведене вище тендерна пропозиція ТОВ «Холдингова компанія «ІСУ» не розглянута Замовником.
Оскільки станом на 01.04.2025р. (2 робочий день кваліфікації учасника) подано скаргу в АМКУ, а також враховуючи наведене вище тендерна пропозиція ТОВ «Холдингова компанія «ІСУ» не розглянута Замовником.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-12-006056-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА", Код ЄДРПОУ:40225142
Дата подання: 01 квітня 2025 16:42
Дата подання: 01 квітня 2025 16:42
Скарга про усунення порушень в процесі проведення закупівлі UA-2025-03-12-006056-a
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2025 19:06
рішення від 03.04.2025 № 5224.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2025 19:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.04.2025 № 5776.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2025 12:44
рішення від 11.04.2025 № 5776.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2025 16:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: при визначенні очікуваної вартості Закупівлі у вартість товару включено монтаж котельні на об’єкті замовника, проведення пусконалагоджувальних робіт та введення її в експлуатацію. Зазначені роботи повинні проводитись постачальником товару. Проте при складанні тендерної документації допущено помилку та не вказано зазначених робіт, чим завищено очікувану вартість Закупівлі.
Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Дата виконання рішення замовником: 19 квітня 2025 09:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2025 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" |
1 888 000,00
UAH з ПДВ
|
1 888 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "ІСУ" |
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" #40225142 |
Рішення скасоване |
1 888 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2025 17:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2025 16:16
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 березня 2025 00:00
|
ТОВ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "ІСУ" #38627386 |
Рішення скасоване |
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2025 17:18
|
|
ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" #40225142 |
Очікує рішення |
1 888 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2025 17:18
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 квітня 2025 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2025 09:31 |
Кінець періоду оскарження: | 30 квітня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 30 квітня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. У зв’язку із неможливістю виправити у закупівлі зміни в технічній специфікації та перегляд очікуваної вартості предмета закупівлі у бік її обгрунтованого зменшення. |
Документи:
19 квітня 2025 09:31
|
Електронний підпис |
19 квітня 2025 09:31
|
2025-04-19_09-24-13_winscan_to_pdfпротокол 16.pdf |