Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень, з улаштуванням пандусу для створення умов доступності МГН, будівлі лабораторії (літера Й-1) Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний онкологічний центр» за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 31
Очікувана вартість
1 939 000,00 UAH
UA-2025-03-12-005342-a ● 268cf85e53da45b1bfed8eb5d1bd7720
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний онкологічний центр» |
Код ЄДРПОУ: | 05480996 |
Вебсайт: | https://onko.sumy.ua/ |
Місцезнаходження: | 40022, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул.Привокзальна, будинок 31 |
Контактна особа: |
Олена Бойко +542700791 tendereconom2021@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2025 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2025 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 939 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 695,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт приміщень, з улаштуванням пандусу для створення умов доступності МГН, будівлі лабораторії (літера Й-1) Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний онкологічний центр» за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 31
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40003, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Привокзальна,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2025 15:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2025 15:33 |
Зміни які вносяться.docx | |
13 березня 2025 15:33 |
Протокол внесення змін до ТД.pdf | |
13 березня 2025 15:33 |
ТД - Капітальний ремонт з улаштуванням пандусу 2025р. – Нова редакція.docx | |
12 березня 2025 11:55 |
ТД - Капітальний ремонт з улаштуванням пандусу 2025р..docx |
13 березня 2025 15:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 березня 2025 15:33 |
Зміни які вносяться.docx
|
|||
13 березня 2025 15:33 |
Протокол внесення змін до ТД.pdf
|
|||
13 березня 2025 15:33 |
ТД - Капітальний ремонт з улаштуванням пандусу 2025р. – Нова редакція.docx
|
|||
12 березня 2025 11:55 |
ТД - Капітальний ремонт з улаштуванням пандусу 2025р..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кошторис
Дата подання: 13 березня 2025 14:36
Дата відповіді: 13 березня 2025 15:09
Шановний Замовнику, в технічному завданні вказано п. 168 Навантаження сміття вручну 9,011841 тн, в той же час як п. 169 Перевезення сміття до 30 км - 9,01841 тн. Просимо роз'яснити який саме обсяг правильний, такя як обсяги на перевезення та навантаження повинні співпадати. Якщо в технічному завданні помилка, то просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякую, що звернули увагу на нашу Закупівлю, випадково залишилася технічна помилка, зміни буде внесено, а саме коректна одиниця виміру 9,01841 тн
Технічне завдання
Дата подання: 13 березня 2025 16:11
Дата відповіді: 14 березня 2025 11:13
Шановний Замовнику, в технічному завданні п. 45 "Монтаж стальних профілей UA 100" - об'єм зазначено 5,6м, в відомості ресурсів п. 143 - матеріал зазначено Профіль UA 100 - 5,2м? Також в техн.завданні п.50 "Установлення металевих дверних коробок із навішуванням металевих дверних полотен" - об'єм 2,1 м2, в відомості ресурсів п. 280 Дверні блоки металеві ДСТУ EN 14351-1-2020 - матеріал об'ємом 1,911м2? Також в техн.завданні до п.68 "Додавати на кожний 1 мм товщини стяжок самовирівнювальних з суміші до товщ 17 мм в прим №1,2,3" матеріал п.226 від.ресурсів "Самовирівнююча суміш Ceresit CN69 NIVEL SUPER" розрахований як до товщ. 10 мм. Недобір матеріалу по цій позиції складає 383,04 кг суміші. Також до п.98 техн.завдання "Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 до 7 шт, прим 4" матеріал з відом.ресурсів п.203,222,224,376 збільшено відносно норм витрат на к=1,15? Просимо роз'яснити щодо витрат матеріалів по цим позиціям. Якщо в технічному завданні помилка, то просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо, що звернулись до нас з уточненням, проте з нововиявленними неточностями і розбіжностями в прожктно-кошторисній документації тендер буде скасовано.
Технічне завдання
Дата подання: 14 березня 2025 11:07
Дата відповіді: 14 березня 2025 11:14
Шановний Замовнику, в відомості ресурсів технічного завдання до п. 58 "Мурування стін приямків і каналів з цегли керамічної" відсутній матеріал - цегла керамічна в кількості 340шт; до п.94 "Улаштування обшивки внутрішніх укосів гіпсокартонними і гіпсоволокнистими листами з кріпленням шурупами з улаштуванням металевого каркасу з утепленням плитами т.30 мм" відсутній матеріал утеплювач т.30 мм. Також у відомості ресурсів до техн.завдання п.275 "Піна монтажна" об'єм піни завищено на 1,166л, згідно нормативних витрат до п.47,48,52,53,54,56 обсягів робіт технічного завдання. Просимо роз'яснити щодо витрат матеріалів чи їх відсутності по цим позиціям. Якщо в технічному завданні помилка, то просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо, що звернулись до нас з уточненням, проте з нововиявленними неточностями і розбіжностями в прожктно-кошторисній документації тендер буде скасовано.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 14 березня 2025 11:42 |
Кінець періоду оскарження: | 25 березня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 25 березня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: під час проведення Закупівлі потенційні Учасникі Закупівлі неодноразово звертались до Замовника з проханням уточнити невідповідності об’ємів і матеріалів. Оскільки Закупівля робіт проводиться відповідно до розробленої проєктно-кошторисної документації, Замовником прийняте рішення скасувати Закупівлю в зв’язку з виявленими помилками. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити, в зв’язку з тим, що проєктно-кошторисна до |
Документи:
14 березня 2025 11:42
|
Електронний підпис |
14 березня 2025 11:41
|
Протокол скасування тендеру.pdf |