Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарби 44810000-1 за ДК 021:2015 (Будівельні матеріали)
Очікувана вартість
379 600,00 UAH
UA-2025-03-12-004939-a ● fe624b370505426188d4ee3cdc8a1ffa
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відокремлений структурний підрозділ "Немішаївський фаховий коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України" |
Код ЄДРПОУ: | 33295412 |
Місцезнаходження: | 07854, Україна , Київська обл., смт. Немішаєве, вулиця Технікумівська, будинок 4 |
Контактна особа: |
Куденок Любов Андріївна 380457741755 tenderNAK@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2025 11:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2025 12:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2025 15:54 |
Початок аукціону: | 26 березня 2025 15:54 |
Очікувана вартість: | 379 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 796,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Класифікатор та його відповідність коду ДК Конструкційні матеріали в асортименті
Фарби 44810000-1 за ДК 021:2015 (Будівельні матеріали) Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі:
1. Фарба фасадна акрилова MGF Eco Fassade М690 10л/14кг біла матова (MГФ, Україна)– 100 банк.; 2. Фарба інтер'єрна акрилова Sniezka Ultra Biel 10л/14кг ультрабіла матова (Снєжка, Україна)-50 банк.; 3. Фарба ПФ-115 (колір в асортименті) 2,8 кг – 400 шт..; 4. Грунтовка Dekart ГФ-021 2,8кг сіра (Декарт, Україна)– 50 шт..; 5. Пігмент 100мл (колір в асортименті)-300 шт..6. Емаль-спрей універсальна Maxi Color 400мл біла глянців. (МХ9010) (Максі Колор)-20 флак.; 7. Грунтовка глибокопроникна Polimin АС-7 10л (Полімін, Україна)-700 літр.; 8. Фарба гумова- 100 літр.
Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назва номенклатурної позиції предмета закупівлі:
1. 44812220-3 Водні фарби; 2. 44812220-3 Водні фарби; 3. 44812100-6 Емалі та глазурі; 4. 44812100-6 Емалі та глазурі; 5. 44812220-3 Водні фарби; 6. 44812100-6 Емалі та глазурі; 7. 44812400-9 Оздоблювальні матеріали; 8. 44812100-6 Емалі та глазурі.
Розгорнути
Згорнути
Фарби 44810000-1 за ДК 021:2015 (Будівельні матеріали) Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі:
1. Фарба фасадна акрилова MGF Eco Fassade М690 10л/14кг біла матова (MГФ, Україна)– 100 банк.; 2. Фарба інтер'єрна акрилова Sniezka Ultra Biel 10л/14кг ультрабіла матова (Снєжка, Україна)-50 банк.; 3. Фарба ПФ-115 (колір в асортименті) 2,8 кг – 400 шт..; 4. Грунтовка Dekart ГФ-021 2,8кг сіра (Декарт, Україна)– 50 шт..; 5. Пігмент 100мл (колір в асортименті)-300 шт..6. Емаль-спрей універсальна Maxi Color 400мл біла глянців. (МХ9010) (Максі Колор)-20 флак.; 7. Грунтовка глибокопроникна Polimin АС-7 10л (Полімін, Україна)-700 літр.; 8. Фарба гумова- 100 літр.
Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назва номенклатурної позиції предмета закупівлі:
1. 44812220-3 Водні фарби; 2. 44812220-3 Водні фарби; 3. 44812100-6 Емалі та глазурі; 4. 44812100-6 Емалі та глазурі; 5. 44812220-3 Водні фарби; 6. 44812100-6 Емалі та глазурі; 7. 44812400-9 Оздоблювальні матеріали; 8. 44812100-6 Емалі та глазурі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1720 штука
Фарби 44810000-1 за ДК 021:2015 (Будівельні матеріали)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07854, Україна, Київська область, смт. Немішаєве, вулиця Технікумівська, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2025 11:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2025 11:16 |
Протокол № 25 від 17.03.2025 року щодо розгляду звернень та прийняття рішень УО внесення змін ТД фарби.docx | |
17 березня 2025 11:16 |
Додаток 2..docx | |
17 березня 2025 11:15 |
Додаток 1. зі змінами 1.docx | |
17 березня 2025 11:14 |
Додаток 3 проект договору зі змінами 1.docx | |
17 березня 2025 11:13 |
ТД_ зі змінами Фарба 2025р. 1.docx | |
17 березня 2025 11:09 |
ТД_ зі змінами Фарба 2025р. 1.docx | |
14 березня 2025 14:02 |
Протокол № 24 від 14.03.2025 року щодо розгляду звернень та прийняття рішень УО внесення змін ТД фарби.docx | |
14 березня 2025 14:01 |
Додаток 2. зі змінами.docx | |
14 березня 2025 14:01 |
Додаток 1. зі змінами.docx | |
14 березня 2025 14:00 |
Додаток 3 проект договору зі змінами.docx | |
14 березня 2025 14:00 |
ТД_ зі змінами Фарба 2025р..docx | |
12 березня 2025 11:45 |
Додаток 2..docx | |
12 березня 2025 11:45 |
Додаток 1..docx | |
12 березня 2025 11:44 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
12 березня 2025 11:44 |
ТД_Фарба 2025р..docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо кольору фарби гумової
Дата подання: 13 березня 2025 14:10
Дата відповіді: 14 березня 2025 13:57
Шановний Замовнику! Просимо уточнити колір фарби гумової, який Вам необхідний.
Відповідь: Добрий день! Розглянувши Ваше звернення, внесли зміни до тендерної документації та в додатки до неї.
щодо кількості фарби гумової
Дата подання: 13 березня 2025 14:13
Дата відповіді: 14 березня 2025 13:57
Шановний Замовнику! Фарба гумова фасується у кілограмах (станрдартне фасування 12 кг). У всіх виробників зазначається одиниця виміру саме кілограми. На етикетці, у супровідних документах, в обліку - застосовуються одиниці виміру кг. Через те, що кожна партія товару відрізняється за густиною, саме тому уніфікована одиниця виміру фарби гумової -кілограм.Переведення гумової фарби у літри є складним і унеможливлює участь деяких учасників у закупівлі. То ж просимо виправити одиниці виміру і прописати кількість фарби гумової у закупівлі і звичайних одиницях виміру -кілограм. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. Завчасно вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Розглянувши Ваше звернення, внесли зміни до тендерної документації та в додатки до неї.
проєкт
Дата подання: 14 березня 2025 10:32
Дата відповіді: 16 березня 2025 11:27
Пунктом 4.1. вказано, що якість Товару, що постачається за Договором, повинна відповідати вимогам державних стандартів і стандартів, що існують для даного виду Товару, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до якості такого Товару. Товар має бути новий, не бувший у використанні.
В Україні існують різні ДСТУ щодо ЛФМ, проте жодний з них не визначає конкретні якісні показники фарби. До прикладу, ДСТУ ISO 4618:2014 Фарби та лаки. Терміни та визначення понять визначають основні дефініції у сфері, ДСТУ EN 13300:2012 Фарби та лаки. Водно-дисперсійні лакофарбові матеріали та системи покриттів для внутрішніх стін і стель. Класифікація. установлює загальну систему класифікації водно-дисперсійних матеріалів та систем покриттів, призначених для декорування та захисту нових і старих, раніше пофарбованих і нефарбованих поверхонь внутрішніх стін і стель, тощо. Тобто, діючі ДСТУ визначають дефініції, класифікації, методи дослідження, тощо.
ТУ розробляється та затверджується виробниками з урахуванням ДСТУ. Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ. Відповідно якість товару має відповідати ТУ виробника за яким виготовлено товар. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
4.1. Якість Товару, що постачається за Договором, повинна відповідати вимогам державних стандартів і стандартів, що існують для даного виду Товару та/або технічній документації виробника, яка встановлює вимоги до якості такого Товару. Товар має бути новий, не бувший у використанні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кожен Учасник може подати запропонований товар з ДСТУ чи ТУ але згідно Додатку 1.1 ТД п.4 "4. Якість товару повинна відповідати технічній документації, діючим на території України ГОСТ, ДСТУ, ТУ, вимогам до якості та умовам Договору". Також слідуючим абзацом Тпрописано "Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі своєї пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника вказаним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, а саме надати завірені підписом уповноваженої особи учасника та його печаткою копії:
- паспорту та/або сертифікату якості, та/або сертифікату відповідності."
- паспорту та/або сертифікату якості, та/або сертифікату відповідності."
проєкт
Дата подання: 14 березня 2025 10:33
Дата відповіді: 16 березня 2025 11:22
В Україні триває військовий стан, кожного дня країна зазнає небезпечних ракетних та шахедних атак, що забирає життя. Під час виконання умов договору, Сторони можуть зіткнутись із реальною небезпекою, що завадить виконати свої зобов’язання належним чином. Пропонуємо додати у договір пункт, що визначає обставини та порядок дій сторін на випадок виникнення небезпечних обставин пов’язаних із військовою агресією.
Пропонуємо викласти у наступній редакцій:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за Договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Додатку 3 до ТД "Договір про закупівлю товару" ч.6, ч.7:
"6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
6.1. У випадку порушення своїх зобов'язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність, визначену цим Договором та чинним в Україні законодавством. Порушенням зобов'язання є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання.
6.2. Сторони не несуть відповідальності за порушення своїх зобов'язань за цим Договором, якщо воно сталося не з їх вини. Сторона вважається невинуватою, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів для належного виконання зобов'язання.
6.3. У разі порушення Постачальником зобов’язань за цим Договором, Покупець, який фінансується з Державного бюджету України, має право застосувати до нього наступні штрафні санкції:
- за порушення Постачальником умов зобов’язань щодо якості Товару, стягується штраф у розмірі 5 (п’ять) відсотків вартості неякісного Товару, а також вимагати усунення недоліків Товару своїми силами й за рахунок Постачальника або заміни неякісного Товару в обумовлений строк;
6.4. Покупець не несе відповідальності за затримку бюджетного фінансування. Сторони погодили, що Покупець звільняється від сплати будь-яких штрафів, пені, стягнень, тощо стосовно несвоєчасного виконання фінансових зобов’язань за цим Договором, яке викликане затримкою бюджетного фінансування, а також у разі несвоєчасної оплати Державною казначейською службою України.
7. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
7.1. Жодна із Сторін цього Договору не несе відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань по цьому Договору, якщо таке невиконання є наслідком таких обставин, але не обмежених ними, як повінь, пожежа, землетрус та інші природні катастрофи, а також війна та військові дії, громадський безлад, втручання з боку влади, заколот, страйк, ембарго, порушення громадського порядку, загальнонаціональні страйки, які виникли після підписання Сторонами цього Договору. Якщо яка-небудь з цих обставин робить неможливим пряме виконання Сторонами своїх зобов'язань по даному Договору в строк, то цей строк подовжується до моменту закінчення дій цих обставин. Після припинення обставин непереборної сили перебіг, терміну виконання зобов’язань поновлюється.
7.2. Сторона, для якої виконання даного Договору є неможливим, зобов'язана сповістити в найкоротші строки за допомогою технічних засобів миттєвого зв'язку іншій Стороні про виникнення та припинення дій цих обставин, але не пізніше 10 календарних днів з моменту початку дій таких обставин. Факти, які викладені в повідомленні, повинні бути підтверджені офіційним документом Торгово-Промислової Палати України або іншим компетентним органом України.
7.3. Результати виникнення обставин непереборної сили є продовження строку виконання зобов’язань або строку дії Договору на період їх тривалості, якщо Сторони не вирішать інакше.
7.4. Якщо обставини непереборної сили тривають більше ніж три місяці, кожна Сторона має право відмовитися від цього Договору шляхом письмового повідомлення іншої Сторони."
"6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
6.1. У випадку порушення своїх зобов'язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність, визначену цим Договором та чинним в Україні законодавством. Порушенням зобов'язання є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання.
6.2. Сторони не несуть відповідальності за порушення своїх зобов'язань за цим Договором, якщо воно сталося не з їх вини. Сторона вважається невинуватою, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів для належного виконання зобов'язання.
6.3. У разі порушення Постачальником зобов’язань за цим Договором, Покупець, який фінансується з Державного бюджету України, має право застосувати до нього наступні штрафні санкції:
- за порушення Постачальником умов зобов’язань щодо якості Товару, стягується штраф у розмірі 5 (п’ять) відсотків вартості неякісного Товару, а також вимагати усунення недоліків Товару своїми силами й за рахунок Постачальника або заміни неякісного Товару в обумовлений строк;
6.4. Покупець не несе відповідальності за затримку бюджетного фінансування. Сторони погодили, що Покупець звільняється від сплати будь-яких штрафів, пені, стягнень, тощо стосовно несвоєчасного виконання фінансових зобов’язань за цим Договором, яке викликане затримкою бюджетного фінансування, а також у разі несвоєчасної оплати Державною казначейською службою України.
7. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
7.1. Жодна із Сторін цього Договору не несе відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань по цьому Договору, якщо таке невиконання є наслідком таких обставин, але не обмежених ними, як повінь, пожежа, землетрус та інші природні катастрофи, а також війна та військові дії, громадський безлад, втручання з боку влади, заколот, страйк, ембарго, порушення громадського порядку, загальнонаціональні страйки, які виникли після підписання Сторонами цього Договору. Якщо яка-небудь з цих обставин робить неможливим пряме виконання Сторонами своїх зобов'язань по даному Договору в строк, то цей строк подовжується до моменту закінчення дій цих обставин. Після припинення обставин непереборної сили перебіг, терміну виконання зобов’язань поновлюється.
7.2. Сторона, для якої виконання даного Договору є неможливим, зобов'язана сповістити в найкоротші строки за допомогою технічних засобів миттєвого зв'язку іншій Стороні про виникнення та припинення дій цих обставин, але не пізніше 10 календарних днів з моменту початку дій таких обставин. Факти, які викладені в повідомленні, повинні бути підтверджені офіційним документом Торгово-Промислової Палати України або іншим компетентним органом України.
7.3. Результати виникнення обставин непереборної сили є продовження строку виконання зобов’язань або строку дії Договору на період їх тривалості, якщо Сторони не вирішать інакше.
7.4. Якщо обставини непереборної сили тривають більше ніж три місяці, кожна Сторона має право відмовитися від цього Договору шляхом письмового повідомлення іншої Сторони."
щодо емалі пф-115 та пігменту
Дата подання: 14 березня 2025 13:06
Дата відповіді: 16 березня 2025 11:17
Шановний Замовник !
Відповідно до технічної специфікації Додатка 1 - Фарба ПФ-115 (колір в асортименті) 2,8 кг, Пігмент 100мл (колір в асортименті).
Просимо вказати який саме колір або кольори Вам потрібні по емалі та пігменту, оскільки від цього залежить прорахунок вартості.
Відповідь: Оскільки будівельні матеріали будуть замовлятися протягом року в залежності від об'єкту ремонту, тому було прописано кольори в асортименті. При замовленнях будемо з постачальником оговорювати кольори в межах запропонованої ціни.
щодо фарби гумової
Дата подання: 14 березня 2025 14:17
Дата відповіді: 17 березня 2025 11:20
Шановний Замовнику! Вами було внесено зміни та вказано колір фарби гумової: темно -вишневий. Проте, Вами було вказано орієнтовну торгову марку даної фарби. інформуємо, що гумова фарба вказаної Вами торгової марки (офіційний сайт виробника: https://farbex.ua/products/farba-gumova-universalna/) та і інших торгових марок виготовляється просто у кольорі вишневий (НЕ темно-вишневий). Просимо виправити колір і вказати існуючий: вишневий, з внесенням відповідних змін до тендерної документації. Завчасно вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Розглянувши Ваше звернення, внесли зміни до тендерної документації та в додатки до неї.
проєкт
Дата подання: 17 березня 2025 16:45
Дата відповіді: 18 березня 2025 09:45
Пунктом 10.9. вказано, що підписуючи цей Договір, Сторони, згідно Закону України «Про захист персональних даних», надають взаємну згоду один одному на обробку їхніх персональних даних, а саме: назви, місце знаходження/місця проживання, реєстраційних даних (коду ЄДРПОУ, номеру державної реєстрації у єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), інформації щодо системи оподаткування (індивідуального податкового номеру, реєстраційного номеру облікової картки платника податків, номеру свідоцтва про статус платника ПДВ), банківських реквізитів, електронних ідентифікаційних даних (IP-адреса, телефон, e-mail), прізвища, ім’я по батькові, (паспортні дані, дані про освіту та інші персональні дані), що дають змогу ідентифікувати особу, що діє в інтересах та/або від імені однієї із Сторін, та інших даних, які передає одна Сторона іншій з метою забезпечення реалізації податкових відносин, господарських відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та аудиту, відносин у сфері економічних, фінансових послуг та страхування, або інших аналогічних цілях.
Редакція пункту 10.9. визначає вимогу надання персональних даних як фізичних так і юридичних осіб. У випадку здійснення поставки товару юридичною особою з організаційно-правовою формою ТОВ або ТДВ, зазначені відомості не потрібні для ідентифікації юридичної особи, адже юридична особа є самостійною і здійснює діяльність відповідно до Статуту. Відповідно до ч. 4 ст. 89 ЦКУ до єдиного державного реєстру вносяться відомості про організаційно-правову форму юридичної особи, її найменування, місцезнаходження, органи управління, філії та представництва, мету установи, а також інші відомості, встановлені законом. Ідентифікувати юридичну особу можна в ЄДР відповідно до коду ЄРПОУ Відповідно, у випадку укладання договору із переможцем закупівлі з організаційно-правовою формою ТОВ або ТДВ, Замовник не має права вимагати надання згоди на обробку персональних даних (зокрема прізвище, ім’я і по-батькові фізичної особи, номер та серія паспорта, дані про присвоєння ідентифікаційного номера платника податку, відомості про зареєстроване або фактичне місце проживання фізичної особи, електронні ідентифікаційні дані та ін.) із метою забезпечення реалізації економічних відносин з іншою Стороною. Прошу погодити внесення змін у пункт та викласти у наступній редакції:
10.9. Підписуючи цей Договір, Сторони, згідно Закону України «Про захист персональних даних», надають взаємну згоду один одному на обробку їхніх персональних даних, а саме: назви, місце знаходження/місця проживання, реєстраційних даних (коду ЄДРПОУ, номеру державної реєстрації у єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), інформації щодо системи оподаткування (індивідуального податкового номеру, реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для ФОП), номеру свідоцтва про статус платника ПДВ), банківських реквізитів, електронних ідентифікаційних даних (IP-адреса, телефон, e-mail), а для ФОП: прізвища, ім’я по батькові, (паспортні дані, дані про освіту та інші персональні дані), що дають змогу ідентифікувати особу, що діє в інтересах та/або від імені однієї із Сторін, та інших даних, які передає одна Сторона іншій з метою забезпечення реалізації податкових відносин, господарських відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та аудиту, відносин у сфері економічних, фінансових послуг та страхування, або інших аналогічних цілях.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Цей пункт договору не є істонтими умовами до договору, тому при підписанні договору з Переможцем, ми можемо розглянути дані зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2025 16:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" |
196 082,64
UAH з ПДВ
|
196 082,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" |
215 106,60
UAH з ПДВ
|
215 106,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
236 660,52
UAH з ПДВ
|
236 660,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
260 025,12
UAH з ПДВ
|
260 025,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТАНДЕМ СЕРВІС ПРО" |
270 912,00
UAH з ПДВ
|
270 912,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ОНІЩЕНКО ГАННА ПИЛИПІВНА" |
286 948,80
UAH з ПДВ
|
286 948,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" #40529883 |
Переможець |
196 082,64
UAH з ПДВ
|
27 березня 2025 11:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2025 09:51
|
Договір № 77 Фарба_0001.pdf | укладений |
02 квітня 2025 09:50
|