Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Поточний ремонт нежитлових приміщень за адресою: вул. Володимирська, 9 літер А у Шевченківському районі м. Києва»
Очікувана вартість
11 403 706,00 UAH
UA-2025-03-12-004355-a ● ec8c39e7a5c74df8afd4fed05d3599e3
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" |
Код ЄДРПОУ: | 03366500 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А |
Контактна особа: |
Сидоренко Наталія Іванівна 380442356482 n.sydorenko@kyivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2025 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2025 12:00 |
Очікувана вартість: | 11 403 706,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 018,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 228074.12 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
«Поточний ремонт нежитлових приміщень за адресою: вул. Володимирська, 9 літер А у Шевченківському районі м. Києва»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
526 послуга
«Поточний ремонт нежитлових приміщень за адресою: вул. Володимирська, 9 літер А у Шевченківському районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані Послуги здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, що вказаний у Договорі, протягом 90 (дев’яносто) банківських днів | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність ліцензії
Дата подання: 13 березня 2025 21:18
Дата відповіді: 14 березня 2025 14:57
Відповідно до вимог пункту 21 Додатку 11 учасники повинні надати копію ліцензії або іншого дозвільного документу ( дозвіл, декларація, тощо). Надайте будь ласка роз’яснення на якій законодавчій підставі ви встановлюєте таку вимогу, враховуючи, що отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, як поточний ремонт будівель, не передбачено чинним законодавством України?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Об’єктом закупівлі є поточний ремонт, що передбачає комплекс ремонтно-будівельних робіт, систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання. Якщо будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту, комплекс робіт поточного ремонту враховує окремі роботи, які класифікуються як такі, що відносяться до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі), що в свою чергу потребує дозвільного документу. Замовник просить надати один із вказаних документів, а не конкретно ліцензію. До даної вимоги частково внесено зміни
Довідка з посиланням на відкритий реєстр уповноваженого органу з розміщеною інформацією про наявність у Учасника ліцензії
Дата подання: 13 березня 2025 21:24
Дата відповіді: 14 березня 2025 14:58
враховуючи, що отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, як поточний ремонт будівель, не передбачено чинним законодавством України, на якій законодавчій підставі ви вимагаєте надання Довідки з посиланням на відкритий реєстр уповноваженого органу з розміщеною інформацією про наявність у Учасника ліцензії (вимога пункту 22 Додатку 11) ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Вимога вилучена шляхом внесення змін до ДТ
Керівнику підприємства надати свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним протягом терміну дії договору або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці (ці документи повинні містити посилання на номер НПАОП)
Дата подання: 13 березня 2025 21:33
Дата відповіді: 14 березня 2025 14:59
Відповідно до вимоги пункту 2.5 Додатку 2 КЕРІВНИКУ ПІДПРИЄМСТВА надати свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним протягом терміну дії договору або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці (ці документи повинні містити посилання на номер НПАОП). Надайте будь ласка роз’яснення на якій законодавчій підставі ви встановлюєте таку вимогу саме до КЕРІВНИКА ПІДПРИЄМСТВА? Чому так важливо, щоб саме керівник мав такі документи?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! За стан охорони праці на підприємстві відповідає його керівник. Він забезпечує функціонування системи управління охороною праці. Для цього, зокрема, створює відповідні служби та призначає посадових осіб, відповідальних за розв'язання конкретних питань охорони праці. Про це йдеться у статті 13 Закону про охорону праці.
Довідка у довільній формі щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua
Дата подання: 13 березня 2025 21:44
Дата відповіді: 14 березня 2025 15:03
Відповідно до вимоги пункту 3.3. Додатку 2 встановлена вимога щодо надання Довідки у довільній формі щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки внесення будь-якого учасника в список з негативною ознакою є суб’єктивною думкою конкретного суб’єкта господарської діяльності та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. Дані списки повинні бути на підставі суду або іншого уповноваженого на це державного органу. Інформація на цьому сайті може бути необгрунтованою та безпідставною. Також зазначаємо, що відповідно до практики АМКУ дана вимога є дискримінаційною (Номер скарги: UA-2024-09-26-011458-a.c1 (пункт 7), номер оголошення UA-2024-09-26-011458-a). Таким чином просимо прибрати цю вимогу шляхом внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: КП «Київжитлоспецексплуатація» у своїй діяльності підпорядковується Департаментам КМДА, і тому на виконання п.4.6 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 11.09.2009 року № 1036 (зі змінами та доповненнями) до подання оголошення про проведення процедури закупівлі, інформація про обґрунтування доцільності закупівлі, документація конкурсних торгів по всіх закупівлях оприлюднюється на офіційному порталі «КИЇВАУДИТ» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на вивчення. Також до кожної ТД є вимога щодо надання довідки щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua.
З рішеннями тендерної Колегії щодо недискримінаційної вимоги Довідки можна ознайомитись за посиланнями:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-14-004412-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-11-000101-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-24-002143-a.
З рішеннями тендерної Колегії щодо недискримінаційної вимоги Довідки можна ознайомитись за посиланнями:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-14-004412-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-11-000101-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-24-002143-a.
Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на надання аналогічних послуг за державні кошти, кошти державних підприємств, організацій тощо, та/або договір за предметом закупівлі, та/ або договір, предметом якого є поточний ремонт нежитлових приміщень
Дата подання: 13 березня 2025 22:00
Дата відповіді: 14 березня 2025 15:07
Відповідно до вимоги пункту 3 Додатку 2 Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на надання аналогічних послуг за державні кошти, кошти державних підприємств, організацій тощо, та/або договір за предметом закупівлі, та/ або договір, предметом якого є поточний ремонт нежитлових приміщень. Надайте будь ласка роз’яснення чим відрізняється якість, технологія та ін. наданих послуг з поточного ремонту за державні кошти, кошти державних підприємств, організацій від якості, технології та ін. наданих послуг з поточного ремонту за не державні кошти??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Дана вимога встановлена відповідно до п.п. 3 п.2 ст 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» В Законі "Про публічні закупівлі" відсутнє визначення терміну "аналогічний договір". Тож Замовник у своїй тендерній документації , з урахуванням вимог частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону, надав визначення аналогічного договору до предмета закупівлі для всіх Учасників.
Відповідно до п.1 ст 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Вимога прописана саме так, щоб усі Учасники мали змогу надати аналогічний договір.
Відповідно до п.1 ст 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Вимога прописана саме так, щоб усі Учасники мали змогу надати аналогічний договір.
виконання аналогічного договору протягом 2022 - 2024 років
Дата подання: 13 березня 2025 22:08
Дата відповіді: 14 березня 2025 15:09
Відповідно до вимоги пункту 3.1. Додатку 2 замовник вимагає надання Довідки про виконання аналогічного договору протягом 2022 - 2024 років. Надайте будь ласка роз’яснення на якій законодавчій підставі встановлений період саме з 2022 по 2024 роки? Чому наприклад не 2021 -2024?
Відповідь: : Шановний учаснику! Відповідно до Рекомендацій АМКУ від 23.07.2021 року № 18-рк встановлення кваліфікаційного критерію « аналогічний договір» є опціональним і встановлюється самим Замовником. У даному критерії Замовник не вимагає кількість договорів, прив’язку до суми чи % відношення до очікуваної вартості і т.д., а термін, за який повинні бути аналогічні договори, рахуємо не дискримінаційним, що підтверджується Ухвалою ВС по справі № 640/10448/19.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2025 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВЕКТОР-АТ |
9 655 615,94
UAH з ПДВ
|
9 655 615,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВЕКТОР-АТ #42387147 |
Переможець |
9 655 615,94
UAH з ПДВ
|
26 березня 2025 11:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2025 14:41
|