Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельних робіт за об’єктом: «Реконструкція ділянок теплової мережі ТМ-3 ТЕЦ-5 від ТК 339 до ТК 340 по вул. Діловій» (ІІ пусковий комплекс, ІІІ пусковий комплекс)
Очікувана вартість
58 865 162,00 UAH
UA-2025-03-12-003745-a 2a370a443d1d4ca1b489ed77216ff0af
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левочкіна Оксана Анатоліївна

380442076165 LEVOCHKINA.OA@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Левочкіна Оксана Анатоліївна
380442076165
LEVOCHKINA.OA@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2025 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2025 12:00
Очікувана вартість: 58 865 162,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 588 651,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – безвідсотковий депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “протягом строку дії договору”. умови, за яких надається право вимагати платіж – “За будь-яке одноразове порушення Підрядником (Виконавцем) умов Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника (Виконавця) в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Підрядника (Виконавця) від сплати інших штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником (Виконавцем) умов Договору в подальшому до закінчення строку його дії.”; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – “сума забезпечення залишається незмінною”. Розмір забезпечення виконання договору становить 3 % від загальної ціни договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору. *У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виконання будівельних робіт за об’єктом: «Реконструкція ділянок теплової мережі ТМ-3 ТЕЦ-5 від ТК 339 до ТК 340 по вул. Діловій» (ІІ пусковий комплекс, ІІІ пусковий комплекс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2025
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Подальші розрахунки за фактично та якісно виконані за Договором роботи проводяться Замовником упродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання обома Сторонами відповідних Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), з урахуванням сплачених відповідно до пп. 4.4.1. п. 4.4. грошових коштів Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:03

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – безвідсотковий депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “протягом строку дії договору”. умови, за яких надається право вимагати платіж – “За будь-яке одноразове порушення Підрядником (Виконавцем) умов Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника (Виконавця) в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Підрядника (Виконавця) від сплати інших штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником (Виконавцем) умов Договору в подальшому до закінчення строку його дії.”; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – “сума забезпечення залишається незмінною”. Розмір забезпечення виконання договору становить 3 % від загальної ціни договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору. *У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Форма забезпечення
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – безвідсотковий депозит
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – безвідсотковий депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “протягом строку дії договору”. умови, за яких надається право вимагати платіж – “За будь-яке одноразове порушення Підрядником (Виконавцем) умов Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника (Виконавця) в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Підрядника (Виконавця) від сплати інших штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником (Виконавцем) умов Договору в подальшому до закінчення строку його дії.”; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – “сума забезпечення залишається незмінною”. Розмір забезпечення виконання договору становить 3 % від загальної ціни договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору. *У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
20 березня 2025 08:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 березня 2025 08:20
ТДО, 4522, зміни 20.03.2025.docx
20 березня 2025 08:20
Перелік змін 4522, 20.03.2025.docx
12 березня 2025 11:03
ТДО, 4522.docx
12 березня 2025 11:03
Dodatok_3_do_TS_(nulova_IMD-model).imd
20 березня 2025 08:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2025 11:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 березня 2025 08:20
ТДО, 4522, зміни 20.03.2025.docx
20 березня 2025 08:20
Перелік змін 4522, 20.03.2025.docx
12 березня 2025 11:03
ТДО, 4522.docx
12 березня 2025 11:03
Dodatok_3_do_TS_(nulova_IMD-model).imd

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-10-000014 ● 7117a028f0084feaacdc53b7b72f11d1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2025 10:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.04.2025 № 107

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Голова Алла БАСАЛАЄВА


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2025-03-12-003745-a 12.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-15 17:48:43

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі "Виконання будівельних робіт за об’єктом: «Реконструкція ділянок теплової мережі ТМ-3 ТЕЦ-5 від ТК 339 до ТК 340 по вул. Діловій» (ІІ пусковий комплекс, ІІІ пусковий комплекс), ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи», (ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-12-003745-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): з наступних питань, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (локальні кошториси; локальні кошторисні розрахунки; об’єктні кошториси; об’єктні кошторисні розрахунки; кошторисні розрахунки; зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва; зведення витрат; відомості кошторисної вартості об’єктів, що входять до пускових комплексів; відомості кошторисної вартості об’єкта будівництва та робіт з охорони довкілля; відомості ресурсів до відповідних кошторисних розрахунків, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті органа місцевого самоврядування). У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати пояснення та відповідні документи (вказати файл та сторінку) щодо виконання учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460» вимог пункту 5.2 додатку 3 тендерної документації в частині того, що договірна ціна учасника відповідає технічній специфікації замовника, зокрема: навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3, навантаження сміття вручну, перевезення сміття до 11 км. та перевезення грунта на 11 км.
4. Надати інформацію, в якому файлі тендерної документації міститься Додаток 4 до Технічної специфікації, на який замовник посилається у пункті 5.2 продовження додатку 3 тендерної документації
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-17 17:06:47

Пояснення на запити від 15.04.2025 о 17.48 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2025-04-10-000014

Питання
1. Надати інформацію та відповідні документи (локальні кошториси; локальні кошторисні розрахунки; об’єктні кошториси; об’єктні кошторисні розрахунки; кошторисні розрахунки; зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва; зведення витрат; відомості кошторисної вартості об’єктів, що входять до пускових комплексів; відомості кошторисної вартості об’єкта будівництва та робіт з охорони довкілля; відомості ресурсів до відповідних кошторисних розрахунків, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами), яка встановлює порядок визначення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон), Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Особливості) та іншими нормативними актами, розробленими для реалізації Закону, Особливостей.
Під час формування очікуваної вартості предмета закупівлі у вартості робіт враховано прямі та загальновиробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, кошти на сплату податків, встановлені чинним законодавством, у разі необхідності – інші витрати (кошти на покриття витрат на відрядження працівників), а вартість матеріально-технічних ресурсів у складі прямих витрат, необхідних для виконання робіт, прийнята за відповідними обґрунтованими цінами на відповідні ресурси, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та обсягів постачання.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, складеної у програмі АВК (автоматичний випуск кошторисів) відповідно до Робочого проекту. Кошторисна документація визначена з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 22 вересня 2023 №854 із змінами.
Необхідні документи додаються.

Питання
2. Надати інформацію щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті органа місцевого самоврядування). У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення
Замовник як підприємство, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, розміщує відповідну інформацію на інтернет-порталі «Київаудит» (посилання на сторінку – http://kyivaudit.gov.ua) на виконання вимог розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» (зі змінами) (скріншот з сайту додається).

Питання
3. Надати пояснення та відповідні документи (вказати файл та сторінку) щодо виконання учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460» вимог пункту 5.2 додатку 3 тендерної документації в частині того, що договірна ціна учасника відповідає технічній специфікації замовника, зокрема: навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3, навантаження сміття вручну, перевезення сміття до 11 км. та перевезення грунта на 11 км.
Пояснення
Учасником торгів ТОВ «БМУ №460» вимоги тендерної документації, зокрема пункту 5.2 додатку 3 виконані у повному обсязі. У складі тендерної пропозиції, в електронній системі закупівель, учасником були подані документи, а саме: файли «11.4 ДЦ_ Локальний кошторис _ІI пусковий.PDF» та «11.5 ДЦ_ Локальний кошторис _ІІI пусковий. PDF».

Файл «11.4 ДЦ_ Локальний кошторис _ІI пусковий.PDF»:

Роботи з навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25м3 враховані у наступних локальних кошторисах:
- Локальний кошторис (надалі ЛК) № 02-01-08, п.4, стор.50 (Обсяг-2,3345/100т-од. виміру);
- ЛК № 02-01-08, п.24, стор.53 (Обсяг-0,43332/100т-од. виміру);
- ЛК № 02-01-08, п.35, стор.54 (Обсяг-1,92/100т-од. виміру);
- ЛК № 02-01-08, п.48, стор.55 (Обсяг-0,0446/100т-од. виміру);
- ЛК № 02-01-08, п.54, стор.56 (Обсяг-0,1878/100т-од. виміру).

Роботи з навантаження сміття вручну враховані у наступних локальних кошторисах:
- ЛК № 02-01-02, п.8, стор.7 (Обсяг-0,613т).

Перевезення сміття до 11 км враховано у наступних локальних кошторисах:
- ЛК № 02-01-02, п.9, стор.7 (Обсяг-0,613т);
- ЛК № 02-01-02, п.14, стор.8 (Обсяг-162т);
- ЛК № 02-01-02, п.17, стор.8 (Обсяг-66,5т);
- ЛК № 02-01-08, п.6, стор.50 (Обсяг-129,92т);
- ЛК № 02-01-08, п.26, стор.53 (Обсяг-30,144т);
- ЛК № 02-01-08, п.36, стор.54 (Обсяг-192 т);
- ЛК № 02-01-08, п.49, стор.55 (Обсяг-4,46т);
- ЛК № 02-01-08, п.55, стор.56 (Обсяг-18,78т).

Перевезення ґрунту до 11км враховано у наступних локальних кошторисах:
- ЛК № 02-01-01, п. 5, стор.2 (Обсяг- 1372,432т).

Файл «11.5 ДЦ_ Локальний кошторис _ІІI пусковий. PDF»:

Роботи з навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25м3 враховані у наступних локальних кошторисах:
- ЛК № 02-02-07, п.3, стор.23 (Обсяг-1,82988/100т-од. виміру);
- ЛК № 02-02-07, п.14, стор.25 (Обсяг-0,4617/100т-од. виміру);
- ЛК № 02-02-07, п.25, стор.26 (Обсяг-0,1004/100т-од. виміру);
- ЛК № 02-02-07, п.31, стор.27 (Обсяг-0,1236/100т-од. виміру).

Роботи з навантаження сміття вручну враховані у наступних локальних кошторисах:
- ЛК № 02-02-02, п.5, стор.7 (Обсяг-0,73т).

Перевезення сміття до 11км враховано у наступних локальних кошторисах:
- ЛК № 02-02-02, п.6, стор.7 (Обсяг-0,73т);
- ЛК № 02-02-02, п.9, стор.7 (Обсяг-191,3т);
- ЛК № 02-02-07, п.5, стор.24 (Обсяг-127,296т);
- ЛК № 02-02-07, п.15, стор.25 (Обсяг-46,17т);
- ЛК № 02-02-07, п.26, стор.26 (Обсяг-10,04т);
- ЛК № 02-02-07, п.32, стор.27 (Обсяг-12,36 т).

Перевезення ґрунту на 11км враховано у наступних локальних кошторисах:
- ЛК № 02-02-01, п. 5, стор.2 (Обсяг- 507,2т);
- ЛК № 02-02-09, п. 5, стор.32 (Обсяг – 48,33т).

Питання
4. Надати інформацію, в якому файлі тендерної документації міститься Додаток 4 до Технічної специфікації, на який замовник посилається у пункті 5.2 продовження додатку 3 тендерної документації У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення
У розділі «Додатки» додатка 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» тендерної документації викладено перелік додатків, де зазначено, зокрема, таке: «Додаток 4 - Електронна модель кошторисів» (окремим файлом)». Зазначений додаток викладено окремим файлом до тендерної документації в електронній системі закупівель під назвою «Dodatok_3_do_TS_(nulova_IMD-model)» з розширенням *.imd.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Заперечення до висновку за результатами моніторингу № UA-M-2025-04-10-000014 Файли в к-сті 5 шт. вкладено
Дата публікації: 06 травня 2025

Документи:

06 травня 2025 08:47
Електронний підпис
06 травня 2025 08:47
Dokument.docx
06 травня 2025 08:47
Dokument.docx.asice
06 травня 2025 08:47
Dodatok_1.docx
06 травня 2025 08:47
Dodatok_2.docx
06 травня 2025 08:47
Dodatok_3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2025 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460 56 525 355,29
UAH з ПДВ
56 525 355,29
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 квітня 2025 11:24
Електронний підпис
03 квітня 2025 11:21
Довідка НАЗК БМУ460 03042025
03 квітня 2025 11:21
Статут ТОВ БМУ 460
25 березня 2025 13:58
Електронний підпис
25 березня 2025 13:54
11.2 Додаткові розрахунки.PDF
25 березня 2025 13:54
11.6 ДЦ_ПВР.PDF
25 березня 2025 13:54
11.7 ДЦ_ТЕО_ч.1.PDF
25 березня 2025 13:54
11.8 ДЦ_ТЕО_ч.2.PDF
25 березня 2025 13:54
3. Договір КП ХТМ 68040705.pdf
25 березня 2025 13:54
4. Договор _68041412.pdf
25 березня 2025 13:54
4.1 АВР під Договор _68041412.pdf
25 березня 2025 13:54
Баланс 2022 ТОВ БМУ 460.pdf
25 березня 2025 13:54
Баланс 2023 ТОВ БМУ 460.pdf
25 березня 2025 13:54
Баланс 2024 ТОВ БМУ 460.PDF
25 березня 2025 13:54
Витяг з ЄДРПОУ 08.11.2023.pdf
25 березня 2025 13:54
Відомості з ЄДРПОУ 13.04.21.PDF
25 березня 2025 13:54
Договора оренди.rar
25 березня 2025 13:54
Статут ТОВ БМУ 460.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

згідно вимог тендерної документації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

згідно вимог тендерної документації

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

згідно вимог тендерної документації

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460
#42316673
Переможець 56 525 355,29
UAH з ПДВ
31 березня 2025 14:28

Документи

31 березня 2025 14:28
Довідка НАЗК
31 березня 2025 14:28
Електронний підпис
31 березня 2025 14:27
Протокол кваліф. 4522.docx
27 березня 2025 12:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2025 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460
#42316673
56 525 355,29
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 березня 2025 14:28
Довідка НАЗК
31 березня 2025 14:28
Електронний підпис
31 березня 2025 14:27
Протокол кваліф. 4522.docx
27 березня 2025 12:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2025 12:56
ДУ 1, Dogovir__608_KTM-09-25-BK_vid_15_04_2025.pdf зміни до договору
12 травня 2025 12:56
ДУ 1, Dogovir__608_KTM-09-25-BK_vid_15_04_2025.docx зміни до договору
12 травня 2025 12:56
Електронний підпис укладений
17 квітня 2025 16:42
Dogovir__608_KTM-09-25-BK_vid_15_04_2025.pdf укладений
17 квітня 2025 16:42
Dogovir__608_KTM-09-25-BK_vid_15_04_2025.docx укладений
17 квітня 2025 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2025
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 11.2 Договору про виконання робіт № 608/КТМ-09-25-БК від 15.04.2025 (далі – «Договір») та керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 608/КТМ-09-25-БК
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML