Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Левочкіна Оксана Анатоліївна 380442076165 LEVOCHKINA.OA@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2025 11:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2025 12:00 |
Очікувана вартість: | 58 865 162,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 588 651,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – безвідсотковий депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “протягом строку дії договору”. умови, за яких надається право вимагати платіж – “За будь-яке одноразове порушення Підрядником (Виконавцем) умов Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника (Виконавця) в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Підрядника (Виконавця) від сплати інших штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником (Виконавцем) умов Договору в подальшому до закінчення строку його дії.”; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – “сума забезпечення залишається незмінною”. Розмір забезпечення виконання договору становить 3 % від загальної ціни договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору. *У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Подальші розрахунки за фактично та якісно виконані за Договором роботи проводяться Замовником упродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання обома Сторонами відповідних Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), з урахуванням сплачених відповідно до пп. 4.4.1. п. 4.4. грошових коштів | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2025 08:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2025 08:20 |
ТДО, 4522, зміни 20.03.2025.docx | |
20 березня 2025 08:20 |
Перелік змін 4522, 20.03.2025.docx | |
12 березня 2025 11:03 |
ТДО, 4522.docx | |
12 березня 2025 11:03 |
Dodatok_3_do_TS_(nulova_IMD-model).imd |
20 березня 2025 08:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 березня 2025 08:20 |
ТДО, 4522, зміни 20.03.2025.docx
|
|||
20 березня 2025 08:20 |
Перелік змін 4522, 20.03.2025.docx
|
|||
12 березня 2025 11:03 |
ТДО, 4522.docx
|
|||
12 березня 2025 11:03 |
Dodatok_3_do_TS_(nulova_IMD-model).imd
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-10-000014 ● 7117a028f0084feaacdc53b7b72f11d1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2025 10:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2025 № 107
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2025-03-12-003745-a 12.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-15 17:48:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі "Виконання будівельних робіт за об’єктом: «Реконструкція ділянок теплової мережі ТМ-3 ТЕЦ-5 від ТК 339 до ТК 340 по вул. Діловій» (ІІ пусковий комплекс, ІІІ пусковий комплекс), ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи», (ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-12-003745-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): з наступних питань, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (локальні кошториси; локальні кошторисні розрахунки; об’єктні кошториси; об’єктні кошторисні розрахунки; кошторисні розрахунки; зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва; зведення витрат; відомості кошторисної вартості об’єктів, що входять до пускових комплексів; відомості кошторисної вартості об’єкта будівництва та робіт з охорони довкілля; відомості ресурсів до відповідних кошторисних розрахунків, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті органа місцевого самоврядування). У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати пояснення та відповідні документи (вказати файл та сторінку) щодо виконання учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460» вимог пункту 5.2 додатку 3 тендерної документації в частині того, що договірна ціна учасника відповідає технічній специфікації замовника, зокрема: навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3, навантаження сміття вручну, перевезення сміття до 11 км. та перевезення грунта на 11 км.
4. Надати інформацію, в якому файлі тендерної документації міститься Додаток 4 до Технічної специфікації, на який замовник посилається у пункті 5.2 продовження додатку 3 тендерної документації
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-17 17:06:47
Пояснення на запити від 15.04.2025 о 17.48 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2025-04-10-000014
Питання
1. Надати інформацію та відповідні документи (локальні кошториси; локальні кошторисні розрахунки; об’єктні кошториси; об’єктні кошторисні розрахунки; кошторисні розрахунки; зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва; зведення витрат; відомості кошторисної вартості об’єктів, що входять до пускових комплексів; відомості кошторисної вартості об’єкта будівництва та робіт з охорони довкілля; відомості ресурсів до відповідних кошторисних розрахунків, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами), яка встановлює порядок визначення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон), Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Особливості) та іншими нормативними актами, розробленими для реалізації Закону, Особливостей.
Під час формування очікуваної вартості предмета закупівлі у вартості робіт враховано прямі та загальновиробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, кошти на сплату податків, встановлені чинним законодавством, у разі необхідності – інші витрати (кошти на покриття витрат на відрядження працівників), а вартість матеріально-технічних ресурсів у складі прямих витрат, необхідних для виконання робіт, прийнята за відповідними обґрунтованими цінами на відповідні ресурси, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та обсягів постачання.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, складеної у програмі АВК (автоматичний випуск кошторисів) відповідно до Робочого проекту. Кошторисна документація визначена з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 22 вересня 2023 №854 із змінами.
Необхідні документи додаються.
Питання
2. Надати інформацію щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті органа місцевого самоврядування). У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення
Замовник як підприємство, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, розміщує відповідну інформацію на інтернет-порталі «Київаудит» (посилання на сторінку – http://kyivaudit.gov.ua) на виконання вимог розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» (зі змінами) (скріншот з сайту додається).
Питання
3. Надати пояснення та відповідні документи (вказати файл та сторінку) щодо виконання учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460» вимог пункту 5.2 додатку 3 тендерної документації в частині того, що договірна ціна учасника відповідає технічній специфікації замовника, зокрема: навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3, навантаження сміття вручну, перевезення сміття до 11 км. та перевезення грунта на 11 км.
Пояснення
Учасником торгів ТОВ «БМУ №460» вимоги тендерної документації, зокрема пункту 5.2 додатку 3 виконані у повному обсязі. У складі тендерної пропозиції, в електронній системі закупівель, учасником були подані документи, а саме: файли «11.4 ДЦ_ Локальний кошторис _ІI пусковий.PDF» та «11.5 ДЦ_ Локальний кошторис _ІІI пусковий. PDF».
Файл «11.4 ДЦ_ Локальний кошторис _ІI пусковий.PDF»:
Роботи з навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25м3 враховані у наступних локальних кошторисах:
- Локальний кошторис (надалі ЛК) № 02-01-08, п.4, стор.50 (Обсяг-2,3345/100т-од. виміру);
- ЛК № 02-01-08, п.24, стор.53 (Обсяг-0,43332/100т-од. виміру);
- ЛК № 02-01-08, п.35, стор.54 (Обсяг-1,92/100т-од. виміру);
- ЛК № 02-01-08, п.48, стор.55 (Обсяг-0,0446/100т-од. виміру);
- ЛК № 02-01-08, п.54, стор.56 (Обсяг-0,1878/100т-од. виміру).
Роботи з навантаження сміття вручну враховані у наступних локальних кошторисах:
- ЛК № 02-01-02, п.8, стор.7 (Обсяг-0,613т).
Перевезення сміття до 11 км враховано у наступних локальних кошторисах:
- ЛК № 02-01-02, п.9, стор.7 (Обсяг-0,613т);
- ЛК № 02-01-02, п.14, стор.8 (Обсяг-162т);
- ЛК № 02-01-02, п.17, стор.8 (Обсяг-66,5т);
- ЛК № 02-01-08, п.6, стор.50 (Обсяг-129,92т);
- ЛК № 02-01-08, п.26, стор.53 (Обсяг-30,144т);
- ЛК № 02-01-08, п.36, стор.54 (Обсяг-192 т);
- ЛК № 02-01-08, п.49, стор.55 (Обсяг-4,46т);
- ЛК № 02-01-08, п.55, стор.56 (Обсяг-18,78т).
Перевезення ґрунту до 11км враховано у наступних локальних кошторисах:
- ЛК № 02-01-01, п. 5, стор.2 (Обсяг- 1372,432т).
Файл «11.5 ДЦ_ Локальний кошторис _ІІI пусковий. PDF»:
Роботи з навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25м3 враховані у наступних локальних кошторисах:
- ЛК № 02-02-07, п.3, стор.23 (Обсяг-1,82988/100т-од. виміру);
- ЛК № 02-02-07, п.14, стор.25 (Обсяг-0,4617/100т-од. виміру);
- ЛК № 02-02-07, п.25, стор.26 (Обсяг-0,1004/100т-од. виміру);
- ЛК № 02-02-07, п.31, стор.27 (Обсяг-0,1236/100т-од. виміру).
Роботи з навантаження сміття вручну враховані у наступних локальних кошторисах:
- ЛК № 02-02-02, п.5, стор.7 (Обсяг-0,73т).
Перевезення сміття до 11км враховано у наступних локальних кошторисах:
- ЛК № 02-02-02, п.6, стор.7 (Обсяг-0,73т);
- ЛК № 02-02-02, п.9, стор.7 (Обсяг-191,3т);
- ЛК № 02-02-07, п.5, стор.24 (Обсяг-127,296т);
- ЛК № 02-02-07, п.15, стор.25 (Обсяг-46,17т);
- ЛК № 02-02-07, п.26, стор.26 (Обсяг-10,04т);
- ЛК № 02-02-07, п.32, стор.27 (Обсяг-12,36 т).
Перевезення ґрунту на 11км враховано у наступних локальних кошторисах:
- ЛК № 02-02-01, п. 5, стор.2 (Обсяг- 507,2т);
- ЛК № 02-02-09, п. 5, стор.32 (Обсяг – 48,33т).
Питання
4. Надати інформацію, в якому файлі тендерної документації міститься Додаток 4 до Технічної специфікації, на який замовник посилається у пункті 5.2 продовження додатку 3 тендерної документації У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення
У розділі «Додатки» додатка 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» тендерної документації викладено перелік додатків, де зазначено, зокрема, таке: «Додаток 4 - Електронна модель кошторисів» (окремим файлом)». Зазначений додаток викладено окремим файлом до тендерної документації в електронній системі закупівель під назвою «Dodatok_3_do_TS_(nulova_IMD-model)» з розширенням *.imd.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Оскарження в суді
Опис: | Заперечення до висновку за результатами моніторингу № UA-M-2025-04-10-000014 Файли в к-сті 5 шт. вкладено |
Дата публікації: | 06 травня 2025 |
Документи:
06 травня 2025 08:47
|
Електронний підпис |
06 травня 2025 08:47
|
Dokument.docx |
06 травня 2025 08:47
|
Dokument.docx.asice |
06 травня 2025 08:47
|
Dodatok_1.docx |
06 травня 2025 08:47
|
Dodatok_2.docx |
06 травня 2025 08:47
|
Dodatok_3.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2025 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460 |
56 525 355,29
UAH з ПДВ
|
56 525 355,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460 #42316673 |
Переможець |
56 525 355,29
UAH з ПДВ
|
31 березня 2025 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2025 12:56
|
ДУ 1, Dogovir__608_KTM-09-25-BK_vid_15_04_2025.pdf | зміни до договору |
12 травня 2025 12:56
|
ДУ 1, Dogovir__608_KTM-09-25-BK_vid_15_04_2025.docx | зміни до договору |
12 травня 2025 12:56
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2025 16:42
|
Dogovir__608_KTM-09-25-BK_vid_15_04_2025.pdf | укладений |
17 квітня 2025 16:42
|
Dogovir__608_KTM-09-25-BK_vid_15_04_2025.docx | укладений |
17 квітня 2025 16:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі пункту 11.2 Договору про виконання робіт № 608/КТМ-09-25-БК від 15.04.2025 (далі – «Договір») та керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 608/КТМ-09-25-БК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |