Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

25П-121_76410000-0 Послуги з обсаження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика (Лот 1 - 76410000-0 Послуги з обсаження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 149,2мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 9м); Лот 2 - 76410000-0 Послуги з обсаження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 152,4мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 9м); Лот 3 - 76410000-0 Послуги з обсаження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 139,7мм з допомогою підвіски хвостовика 114/168мм та стикувального пристрою 4,5м); Лот 4 - 76410000-0 Послуги з обсаження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 152,4мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм))
Очікувана вартість
19 154 482,00 UAH
UA-2025-03-12-003633-a 06924caf2c744caaae82d91cade11404
Відкриті торги з особливостями    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Мельничук

+380969507176 roman.melnychuk@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Контактна особа: Роман Мельничук
+380969507176
roman.melnychuk@ugv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2025 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2025 15:00
Очікувана вартість: 19 154 482,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:76410000-0: Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб


Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 11:00

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

17 березня 2025 09:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2025 11:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 березня 2025 09:21
25П-121 ТД.docx
12 березня 2025 11:00
25П-121 ТД.docx
17 березня 2025 09:21
Перелік змін_25П-121 ТЗ.docx
12 березня 2025 11:00
Додаток №4 Проект договору (4 лоти)_15.01.2025.docx
12 березня 2025 11:00
Додаток 6 (Опитувальник фізичної особи) 15.08.23.xlsx
12 березня 2025 11:00
Додаток 5 (Опитувальник юридичної особи) 15.08.23.xlsx
12 березня 2025 11:00
Додаток 7 до тендерної документації_послуг_18.05.xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Подовження строку подачі пропозицій
Дата подання: 14 березня 2025 08:58
Дата відповіді: 17 березня 2025 08:41
Доброго дня Шановний Замовнику! З метою надання найбільш вигідної пропозиції, яка повністю відповідатиме Вашим вимогам, звертаємося до Вас із проханням продовжити термін подачі пропозицій на 14 календарних днів. Цей додатковий час дозволить нам більш ретельно опрацювати інформацію від виробників продукції (матеріалів) щодо технічних і якісних вимог тендерної документації та належним чином надати необхідну документацію до нашої пропозиції. Завчасно дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Дякуємо вам за інтерес, виявлений до цієї закупівлі! За результатами розгляду Вашого звернення до тендерної документації та оголошення будуть внесені відповідні зміни та продовжено термін подання пропозицій.
Технічні уточнення
Дата подання: 14 березня 2025 12:19
Дата відповіді: 17 березня 2025 08:40
Доброго дня Шановний Замовнику! У всіх лота є вимога "У випадку неякісної установки та/або негерметичності верхнього пакера Виконавець повинен передбачити забезпечення герметичності «голови» хвостовика установкою дублюючого верхнього пакера із застосуванням поліруючої компоновки для підготовки приймальної воронки." Прохання уточнити, чи повинен дублюючий пакер верхній мати в контрукції приймальну поліровану воронку відповідної довжини, і відповідати довжині приймальної полірованої воронки, яка була спущена разом з підвіскою хвостовика? А також чи повинен пакер дублюючий відповідати вимогам поставлених до основного верхнього пакера? Чи основною задачею дублюючого верхнього пакера є усунення не герметичності верхнього пакера і наявність приймальної полірованої воронки не обов'язкова і інших технічних і конструктивних вимог не передбачено? Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник. Відповідно до п. 3.6. проекту договору, що є частиною тендерної документації «у разі виявлення Замовником недоліків при наданні Послуг Виконавцем, Сторони про такий факт складають акт про виявлені недоліки, в якому зазначають перелік виявлених недоліків, порядок і строк їх усунення». Відповідно до п. 3.7. проекту договору «Виконавець зобов’язується за свій рахунок усунути недоліки». Неякісна установки та/або негерметичність верхнього пакера є суттєвим недоліком. Для усунення даного можливого недоліку Виконавець повинен передбачити забезпечення герметичності «голови» хвостовика установкою дублюючого верхнього пакера із застосуванням поліруючої компоновки для підготовки приймальної воронки. Усунуті недоліки будуть прийматись Замовником відповідно до п. 3 проекту договору.
Питання щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 19 березня 2025 16:18
Дата відповіді: 20 березня 2025 11:11
Шановний Замовнику. Предметом цієї закупівлі є Послуги з кріплення свердловин з відкритим стволом з допомогою підвіски хвостовика та стикувального пристрою відповідної довжини. Відповідно до Вимоги до технічних матеріалів та сервісного інструменту Виконавця (п. 5.1. додатку №3 тендерної документації) до комплекту обладнання входить Приймальна полірована воронка підвіски хвостовика відповідної довжини. Основним функціональним призначенням Приймальної полірованої воронки підвіски хвостовика є проведення монобор ГРП за умови доцільності після проведення геофізичних досліджень (п. 4.2.1.). При цьому згідно примітки 3 пункту 5.1. "У випадку неякісної установки та/або негерметичності верхнього пакера Виконавець повинен передбачити забезпечення герметичності «голови» хвостовика установкою дублюючого верхнього пакера із застосуванням поліруючої компоновки для підготовки приймальної воронки." Проведення монобор ГРП (на виконання вимоги пункту 4.2.1.) є можливим виключно за умови наявності Приймальної полірованої воронки підвіски хвостовика над підвіскою хвостовика або над дублюючим пакером у випадку передбаченому приміткою 3 пункту 5.1. Це означає, що проведення монобор ГРП можливе тільки в тому випадку, якщо голова хвостовика (в тому числу у випадку використання дублюючого верхнього пакера) представлена Приймальною полірованою воронкою підвіски хвостовика. В іншому разі проведення монобор ГРП не можливе. Це в свою чергу означає, що Виконавець зобов’язаний забезпечити наявність 2-х (Двох) Приймальних полірованих воронок підвіски хвостовика для забезпечення виконання п. 4.2.1. у випадку передбаченому приміткою 3 пункту 5.1. Враховуючи викладене вище просимо надати відповідь на наступні питання: 1. Чи повинен Виконавець забезпечити наявність Приймальної полірованої воронки підвіски хвостовика над дублюючим верхнім пакером у випадку передбаченому приміткою 3 пункту 5.1.? На це питання просимо надати чітку відповідь: «ТАК» або «НІ». 2. Якщо відповідь на питання 1 «ТАК», то якими пунктами Вимог до технічних матеріалів та сервісного інструменту Виконавця це передбачено? 3. Якщо відповідь на питання 1 «НІ», то просимо надати роз’яснення про те в який спосіб Виконавець зможе забезпечити проведення монобор ГРП за умови доцільності його проведення після проведення геофізичних досліджень свердловини (згідно п. 4.2.1. та примітки 4 п. 5.1.) без наявності Приймальної полірованої воронки підвіски хвостовика над дублюючим верхнім пакером у випадку передбаченому приміткою 3 пункту 5.1.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник, встановлення дублюючого верхнього пакера, що передбачено приміткою 3 пункту 5.1. Технічного завдання Додатку №3 до тендерної документації є усуненням недоліків. Будь-яке відхилення при наданні послуг від вимог до технічних матеріалів та сервісного інструменту зазначених у п. 5 Технічного завдання Додатку №3 до тендерної документації є недоліками, порядок усунення яких передбачено у проекті договору, що є частиною тендерної документації.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 20 березня 2025 17:23
Дата відповіді: 21 березня 2025 13:27
Шановний Замовнику. Змушені констатувати, що Ваша відповідь на попередній запит не містить прямої та однозначної відповіді на поставлені запитання. Нам очевидний загальний формальний характер сформульованої відповіді. Тому ми висловлюємо своє здивування небажанням Замовника надати змістовну відповідь на поставлені максимально змістовно запитання. Адже їх сенсом є прояснення технічних умов, які, очевидно, мають неоднозначну інтерпритацію. В зв’язку з цим зазначаємо наступне. Приймальна полірована воронка підвіски хвостовика (особливо великої довжини) є одним з найбільш дороговартісних компонентів компоновки а значить істотно впливає на вартість операції. Це означає наступне. 1. В разі, якщо Замовник не вимагає встановлення Приймальної полірованої воронки підвіски хвостовика над дублюючим пакером у випадку передбаченому приміткою 3 пункту 5.1., то Замовник не має можливості проведення монобор ГРП за умови доцільності його проведення після проведення геофізичних досліджень свердловини (згідно п. 4.2.1. та примітки 4 п. 5.1.) і це робить недоцільним понесення витрат державною компанією на закупівлю дороговартісної операції по встановленню всієї компоновки. Наша компанія як доброчесний постачальник обладнання та послуг усвідомлює повну нелогічність і абсурдність такого варіанту. Адже увесь зміст та світова практика застосування високотехнологічної і дороговартісної компоновки такого типу, і дублюючого пакера зокрема, полягає в наявності можливості ліквідації негерметичності голови хвостовика ІЗ ЗБЕРЕЖЕННЯМ ФУНКЦІОНАЛУ всієї компоновки як для забезпечення можливості проведення ГРП, так і для спуску колони-надставки. В такому випадку доцільно встановлення значно дешевшого обладнання. 2. Оскільки Вимоги до технічних матеріалів та сервісного інструменту Виконавця зформульовані неоднозначно, це дає можливість іншим учасникам не забезпечувати наявність Приймальної полірованої воронки підвіски хвостовика над дублюючим пакером, а значить не нести на неї витрати. Це означає, що учасники закупівлі будуть в неконкурентних умовах. Таким чином буде уможливлена недобросовісна конкуренція при проведенні закупівель. 3. Неоднозначність інтерпритації вимог замовника в тендерній документації в частині питань сформулюваних вище призвела до скарг учасників в Антимонопольний комітет України на рішення АТ «Укргазвидобування» в аналогічних закупівлях (посилання надані нижче). https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/36622929/ https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/36605397/ Враховуючи викладене вище вимагаємо надати чіткі змістовні відповіді на наступні питання. 1. Чи повинен Виконавець забезпечити наявність Приймальної полірованої воронки підвіски хвостовика над дублюючим верхнім пакером у випадку передбаченому приміткою 3 пункту 5.1.? На це питання просимо надати чітку відповідь: «ТАК» або «НІ». 2. Якщо відповідь на питання 1 «ТАК», то якими пунктами Вимог до технічних матеріалів та сервісного інструменту Виконавця це передбачено? 3. Якщо відповідь на питання 1 «НІ», то просимо надати роз’яснення про те в який спосіб Виконавець зможе забезпечити проведення монобор ГРП за умови доцільності його проведення після проведення геофізичних досліджень свердловини (згідно п. 4.2.1. та примітки 4 п. 5.1.) без наявності Приймальної полірованої воронки підвіски хвостовика над дублюючим верхнім пакером у випадку передбаченому приміткою 3 пункту 5.1.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник, установка дублюючого верхнього пакера у випадку неякісної установки та/або негерметичності верхнього пакера є усуненням недоліків, що передбачено у п. 3.6. та п. 3.7. проекту договору Додатку №4 до тендерної документації. У примітці 3 пункту 5.1 Додатку №3 до тендерної документації, не зазначено конкретних вимог до дублюючого верхнього пакера. Порядок усунення недоліків при наданні послуг виконавцем зазначено у п. 3.6. проекту договору Додатку №4 до тендерної документації «у разі виявлення Замовником недоліків при наданні Послуг Виконавцем, Сторони про такий факт складають акт про виявлені недоліки, в якому зазначають перелік виявлених недоліків, порядок і строк їх усунення, з наступним підписанням обома Сторонами (такий акт може бути підписаний також третьою особою, яка залучається Замовником до будівництва свердловини)».
Відповідно, у випадку неякісної установки та/або негерметичності верхнього пакера, буде складено акт про виявлені недоліки, в якому буде зазначено перелік виявлених недоліків, порядок і строк їх усунення, у якому, у тому числі будуть зазначені конкретні вимоги до дублюючого верхнього пакера враховуючи конкретні свердловинні умови та доцільність проведення наступних технологічних операцій у свердловині на момент усунення виявлених недоліків при наданні послуг виконавцем.
Наразі, не можливо передбачити усі наслідки неякісного надання послуг виконавцем та надати на даний момент однозначну відповідь щодо вимог до дублюючого верхнього пакера. У випадку надання послуг виконавцем з недоліками, будуть відповідним чином оцінені наслідки та буде прийнято відповідне рішення щодо усунення недоліків при наданні послуг виконавцем із визначенням конкретних вимог до дублюючого верхнього пакера.
Питання щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 22 березня 2025 21:40
Дата відповіді: 24 березня 2025 21:41
Шановний Замовнику 1) Увесь зміст розлогозформульованих нами 20-03-2025 о 17:23 питань стосувався необхідності встановлення ПРИЙМАЛЬНОЇ ПОЛІРОВАНОЇ ВОРОНКИ ПІДВІСКИ ХВОСТОВИКА над ДУБЛЮЮЧИМ ВЕРХНІМ ПАКЕРОМ у випадку передбаченому приміткою 3 пункту 5.1. (тобто у випадку, якщо з тих чи інших причин голова хвостовика виявиться негерметичною). ДУБЛЮЮЧИЙ ВЕРХНІЙ ПАКЕР – це один компонент. ПРИЙМАЛЬНА ПОЛІРОВАНА ВОРОНКА ПІДВІСКИ ХВОСТОВИКА – це інший компонент. Надана Вами відповідь не пов’язана із заданими нами запитаннями і стосується ДУБЛЮЮЧОГО ВЕРХНЬОГО ПАКЕРА. Наше запитання стосується ПРИЙМАЛЬНОЇ ПОЛІРОВАНОЇ ВОРОНКИ ПІДВІСКИ ХВОСТОВИКА над дублюючим верхнім пакером. Тому враховуючи критичну важливість чіткого розуміння цього аспекту, а також з метою недопущення неконкурентних умов та зловживань в процесі проведення закупівлі, вимагаємо надати змістовні відповіді на наступні питання. 1. Чи повинен Виконавець забезпечити наявність Приймальної полірованої воронки підвіски хвостовика над дублюючим верхнім пакером у випадку передбаченому приміткою 3 пункту 5.1.? На це питання просимо надати чітку відповідь: «ТАК» або «НІ». 2. Якщо відповідь на питання 1 «ТАК», то якими пунктами Вимог до технічних матеріалів та сервісного інструменту Виконавця це передбачено? 3. Якщо відповідь на питання 1 «НІ», то просимо надати роз’яснення про те в який спосіб Виконавець зможе забезпечити проведення монобор ГРП за умови доцільності його проведення після проведення геофізичних досліджень свердловини (згідно п. 4.2.1. та примітки 4 п. 5.1.) без наявності Приймальної полірованої воронки підвіски хвостовика над дублюючим верхнім пакером у випадку передбаченому приміткою 3 пункту 5.1.? ____________________________________________________________________________________ 2) В наданій Вами 21-03-2025 о 13:27 відповіді на наші запитання ви зазначили наступне: «…Відповідно, у випадку неякісної установки та/або негерметичності верхнього пакера, буде складено акт про виявлені недоліки, в якому буде зазначено перелік виявлених недоліків, порядок і строк їх усунення, у якому, У ТОМУ ЧИСЛІ БУДУТЬ ЗАЗНАЧЕНІ КОНКРЕТНІ ВИМОГИ ДО ДУБЛЮЮЧОГО ВЕРХНЬОГО ПАКЕРА ВРАХОВУЮЧИ КОНКРЕТНІ СВЕРДЛОВИННІ УМОВИ ТА ДОЦІЛЬНІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ НАСТУПНИХ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ОПЕРАЦІЙ у свердловині на момент усунення виявлених недоліків при наданні послуг виконавцем». В зв’язку з цим зазначаємо наступне. Вимога Замовника про встановлення дублюючого верхнього пакера вказана в ПРИМІТЦІ 3 пункту 5.1. Додатку №3 тендерної документації. Закупівлі послуг із застосуванням аналогічного обладнання здійснювалися раніше до цієї закупівлі багаторазово. Починаючи з цієї закупівлі в пункті 3 графи «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (далі – МТБ)» таблиці «Кваліфікаційні критерії» Додатку №1 до тендерної документації вказано наступне: «…не вимагаються технічні документи на технічні матеріали та сервісний інструмент, що зазначені у примітках…». Це означає, що Замовник на момент проведення тендеру не встановлює жодних вимог до конструкції, технічних характеристик, тощо. Натомість у вашій відповіді на поставлене нами запитання ви зазначили що «…у випадку неякісної установки та/або негерметичності верхнього пакера, буде складено акт про виявлені недоліки, в якому буде зазначено перелік виявлених недоліків, порядок і строк їх усунення, у якому, У ТОМУ ЧИСЛІ БУДУТЬ ЗАЗНАЧЕНІ КОНКРЕТНІ ВИМОГИ ДО ДУБЛЮЮЧОГО ВЕРХНЬОГО ПАКЕРА ВРАХОВУЮЧИ КОНКРЕТНІ СВЕРДЛОВИННІ УМОВИ ТА ДОЦІЛЬНІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ НАСТУПНИХ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ОПЕРАЦІЙ у свердловині на момент усунення виявлених недоліків при наданні послуг виконавцем…» (Цитата з Вашої відповіді від 21-03-2025, 13:27). Тобто, вимоги до конструкції, технічних та якісних характеристик, тощо будуть надані Виконавцю тільки «..на момент усунення виявлених недоліків при наданні послуг Виконавцем…» (Цитата з Вашої відповіді від 21-03-2025, 13:27). В зв’язку з цим вважаю за необхідне зазначити наступне. Звертаємо Вашу увагу на наступний аспект, який має вкрай практичний і прикладний характер. Терміни виготовлення і постачання верхнього дублюючого пакера, вимоги до якого будуть сформовані ТІЛЬКИ «…на момент усунення виявлених недоліків…» складають від декількох днів до 2-3 тижнів в локальних виробників, та складають щонайменше декілька тижнів у іноземних виробників. Це означає, що при такому підході Виконавець зможе приступити до усунення негерметичності голови підвіски хвостовика у відповідні терміни. Такий підхід викликає щонайменше здивування. Адже, по-перше, забезпечити готовність верхнього дублюючого пакера з невизначеними до цього Замовником, а значить невідомими на момент необхідності в проведенні операції по його встановленню характеристиками В РОЗУМНІ ТЕРМІНИ НЕ Є ОБ’ЄКТИВНО МОЖЛИВИМ. А, по-друге, вимоги Замовника можуть вийти за межі можливостей Виконавця… Говорячи фахово, змістовно і в практичній площині нам зрозуміло, що дублюючий верхній пакер повинен забезпечити надійну герметизацію голови хвостовика в межах характеристик верхнього пакера підвіски хвостовика. Говорячи в юридичній площині наша компанія як і інші учасники цієї закупівлі змушені спиратись об власні, строго говорячи, припущення, які базуються на базовому фаховому підході, власному досвіді, світовій практиці застосування таких технологій і здоровому глузді… сподіваючись, що вони (припущення) будуть відповідати вимогам, які відповідно до описаного Вами вище порядку будуть сформульовані лише тоді, коли необхідно, як правило, терміново (в межах десятків годин) виконувати операцію з метою уникнення простоїв. На нашу думку такий підхід абсолютно точно не сприяє виробничому процесу, його чіткому сценарному плануванню і реалізації. Тому, просимо Вас надати конкретні вимоги до ДУБЛЮЮЧОГО ВЕРХНЬОГО ПАКЕРА.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Доброго дня, шановний учасник, Замовник вважає за не доцільне вказувати конкретні вимоги до дублюючого верхнього пакера у додатку №3 до тендерній документації,

оскільки наразі не відомі можливі конкретні наслідки неякісного надання послуг Виконавцем. Неякісна установка верхнього пакера може спричинити додаткові недоліки окрім негерметичності. Встановлення дублюючого верхнього пакера може бути одним з варіантів рішень для усунення недоліків при неякісному наданні послуг виконавцем.

Також, Виконавець не обмежений можливістю запропонувати інші ефективні технологічні рішення для забезпечення усіх вимог зазначених у п. 5. додатку №3 до тендерної документації, використовуючи сучасні технології на момент усунення недоліків».

Питання щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 26 березня 2025 16:04
Дата відповіді: 27 березня 2025 10:47
Шановний Замовнику. В ТРЬОХ попередніх повідомленнях нами були задані розлого сформульовані питання, які стосувалися необхідності встановлення ПРИЙМАЛЬНОЇ ПОЛІРОВАНОЇ ВОРОНКИ ПІДВІСКИ ХВОСТОВИКА над дублюючим верхнім пакером. Ці питання стосувалися саме ПРИЙМАЛЬНОЇ ПОЛІРОВАНОЇ ВОРОНКИ ПІДВІСКИ ХВОСТОВИКА у випадку передбаченому приміткою 3 пункту 5.1. Усі три рази ці питання були Вами проігноровані. Кожного разу ми отримували відповідь, яка не стосувалася заданих нами питань. Тому враховуючи критичну важливість чіткого розуміння Виконавцем своїх обов’язків, а також з метою недопущення неконкурентних умов та зловживань в процесі проведення цієї закупівлі, вимагаємо надати змістовні відповіді на наступні питання, які стосуються виключно(!!!) ПРИЙМАЛЬНОЇ ПОЛІРОВАНОЇ ВОРОНКИ ПІДВІСКИ ХВОСТОВИКА. 1. Чи зобов’язаний Виконавець забезпечити наявність ПРИЙМАЛЬНОЇ ПОЛІРОВАНОЇ ВОРОНКИ ПІДВІСКИ ХВОСТОВИКА над дублюючим верхнім пакером у випадку передбаченому приміткою 3 пункту 5.1.? На це питання просимо надати чітку відповідь: «ТАК» або «НІ». (Зобов’язаний чи не зобов’язаний?) 2. Якщо відповідь на питання 1 «ТАК», то якими пунктами Вимог до технічних матеріалів та сервісного інструменту Виконавця це передбачено? 3. Якщо відповідь на питання 1 «НІ», то просимо надати роз’яснення про те, в який спосіб Виконавець зможе забезпечити проведення монобор ГРП за умови доцільності його проведення після проведення геофізичних досліджень свердловини (згідно п. 4.2.1. та примітки 4 п. 5.1.) без наявності ПРИЙМАЛЬНОЇ ПОЛІРОВАНОЇ ВОРОНКИ ПІДВІСКИ ХВОСТОВИКА над дублюючим верхнім пакером у випадку передбаченому приміткою 3 пункту 5.1.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник, надати конкретну відповідь щодо необхідності забезпечення наявності приймальної полірованої воронки над дублюючим пакером неможливо, оскільки не можливо передбачити наслідки неякісного надання послуг Виконавцем. Необхідність забезпечення наявності приймальної полірованої воронки над дублюючим пакером буде визначено в акт про виявлені недоліки у випадку їх виникнення при наданні послуг враховуючи наслідки неякісно наданих послуг та доцільність проведення наступних робіт.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - 76410000-0 Послуги з обсаження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 149,2мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 9м
Статус: Активний
Очікувана вартість: 4 449 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 22 248,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається на підставі вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та відповідно до вимог додатку №8 до тендерної документації. Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 та відповідно до вимог додатку №8 до тендерної документації. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п. 6 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку №8 цієї тендерної документації. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції наведені в додатку №8 до тендерної документації.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 133488 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Аукціон

Початок: 03 квітня 2025 15:03
Закінчення: 03 квітня 2025 15:26

Позиції

1 посл
Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 149,2мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 9м
ДК 021:2015: 76410000-0 — Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Берестин, Україна, Харківська обл., 63304
Дата доставки: 31 грудня 2026

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати оформлення акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається на підставі вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та відповідно до вимог додатку №8 до тендерної документації. Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 та відповідно до вимог додатку №8 до тендерної документації. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п. 6 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку №8 цієї тендерної документації. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції наведені в додатку №8 до тендерної документації.

Сума забезпечення: 133488 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п. 7 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку 8.1 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається через електронну систему закупівель.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п. 7 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку 8.1 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається через електронну систему закупівель.
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п. 7 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку 8.1 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається через електронну систему закупівель.
Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п. 7 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку 8.1 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається через електронну систему закупівель.
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: У разі надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошових коштів, підтвердження надання такого забезпечення надається до моменту укладання договору про закупівлю шляхом завантаження через електронну систему закупівель у вигляді скан-копії платіжної інструкції з відміткою банка платника про виконання оплати або SWIFT-повідомлення про переказ коштів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2025 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "НАДРА ІНЖИНІРИНГ" 4 100 000,00
UAH з ПДВ
4 100 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАЙЛОТ ДРІЛЛІНҐ ТЕКНОЛОДЖІЗ" 4 350 000,00
UAH з ПДВ
4 350 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 квітня 2025 22:54
Електронний підпис
01 квітня 2025 22:54
Електронний підпис
01 квітня 2025 22:49
Електронний підпис
01 квітня 2025 22:49
Електронний підпис
01 квітня 2025 22:43
22_додаток3_лот1.pdf
01 квітня 2025 22:43
18_рішення на правочин.pdf
01 квітня 2025 22:43
11_додаток1_статут.pdf
01 квітня 2025 22:43
Guarantee_Lot1_133488.zip
01 квітня 2025 22:43
23_паспорта_лот1.pdf

Публічні документи

03 квітня 2025 17:26
Електронний підпис
02 квітня 2025 12:36
Електронний підпис
02 квітня 2025 12:36
Електронний підпис
01 квітня 2025 16:44
Електронний підпис
01 квітня 2025 16:44
Електронний підпис
01 квітня 2025 16:44
21_Тех паспорти ЛОТ №1.pdf
01 квітня 2025 16:44
20_Додаток 3 до ТД ЛОТ №1.pdf
31 березня 2025 18:41
Електронний підпис
31 березня 2025 18:41
Електронний підпис
31 березня 2025 18:41
Guarantee_Lot1_133488.zip.p7s
31 березня 2025 18:41
Guarantee_Lot1_133488.zip
31 березня 2025 16:31
Електронний підпис
31 березня 2025 16:31
Електронний підпис
31 березня 2025 16:30
11_Рішення №12 від 24-03-25.pdf
31 березня 2025 16:30
11_Рішення №12 від 24-03-25.pdf.p7s
31 березня 2025 16:30
21_Тех паспорти ЛОТ №1.pdf
31 березня 2025 16:30
2_Довідка про МТР.pdf.p7s
31 березня 2025 16:30
19_Puyang ISO 9001 з перекладом.pdf
31 березня 2025 16:30
13_Структура властності.pdf
31 березня 2025 16:30
21_Тех паспорти ЛОТ №1.pdf.p7s
31 березня 2025 16:30
2_Довідка про МТР.pdf
31 березня 2025 16:30
18_Сертифікати.zip.p7s
31 березня 2025 16:30
6_Лист-відгук.pdf
31 березня 2025 16:30
5_Договір аналогічний.PDF
31 березня 2025 16:30
6_Лист-відгук.pdf.p7s
31 березня 2025 16:30
5_Договір аналогічний.PDF.p7s
31 березня 2025 16:30
18_Сертифікати.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАДРА ІНЖИНІРИНГ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п. 7 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку 8.1 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається через електронну систему закупівель.

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Guarantee_Lot1_133488.zip

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації:

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів):

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАЙЛОТ ДРІЛЛІНҐ ТЕКНОЛОДЖІЗ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Guarantee_Lot1_133488.zip

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п. 7 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку 8.1 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається через електронну систему закупівель.

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації:

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів):

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАДРА ІНЖИНІРИНГ"
#42925254
Очікує рішення 4 100 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2025 15:26

Документи

04 квітня 2025 08:47
Електронний підпис