Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вікна - 44221100-6
Очікувана вартість
6 406,00 UAH
UA-2025-03-12-001757-a ● b411febe6be54541b02e8fa4dd4e28d2
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Анастасія Бойко +380977280594 anastasiya.boyko@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2025 09:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2025 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2025 11:00 |
Очікувана вартість: | 6 406,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,78% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Місце поставки та встановлення товарів: м. Одеса, проспект Шевченка, 8а.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що вимагаються замовником, зазначені у Додатку 1 “Специфікація” до документації.
Строк поставки товару у повному обсязі та встановлення (монтажу) не повинен перевищувати 10 (десять) робочих днів з дати оприлюднення рішення щодо визначення переможця закупівлі.
Перелік документів, які передбачені документацією та повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції, наведений у Додатку 2 до документації.
Контактні особи:
- з технічних питань:
Андрій Матвієнко, тел.: (050) 358-68-42, електронна адреса: Andrii.Matviienko@bank.gov.ua;
- з організаційних питань:
Анастасія Бойко, телефон: (097) 728-05-94, електронна адреса: Anastasiya.Boyko@bank.gov.ua
Розгорнути
Згорнути
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що вимагаються замовником, зазначені у Додатку 1 “Специфікація” до документації.
Строк поставки товару у повному обсязі та встановлення (монтажу) не повинен перевищувати 10 (десять) робочих днів з дати оприлюднення рішення щодо визначення переможця закупівлі.
Перелік документів, які передбачені документацією та повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції, наведений у Додатку 2 до документації.
Контактні особи:
- з технічних питань:
Андрій Матвієнко, тел.: (050) 358-68-42, електронна адреса: Andrii.Matviienko@bank.gov.ua;
- з організаційних питань:
Анастасія Бойко, телефон: (097) 728-05-94, електронна адреса: Anastasiya.Boyko@bank.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Вікно металопластикове з встановленням (монтажем), розмір 1,43х1,47h м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65058, Україна, Одеська область, м. Одеса, просп. Шевченка, 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 квітня 2025
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата здійснюється покупцем за фактично отриманий, встановлений та прийнятий товар протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання представниками обох сторін документів, що підтверджують факт поставки товару (видаткових накладних на товар). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2025 10:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2025 09:56 |
Документація СЗ(з особливостями)_вікна.docx |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій